Hei,
Toukokuunlopulla alkaa kotimaisen independent seikkailu/fantasia elokuvan "The Salomonson story" kuvaukset.
Elokuvan työryhmä alkaa olla kasassa, mutta kolme näyttelijää puuttuu, ja toivomme, että löydämme niihin rooleihin sopivat henkilöt, jos kiinostaa otappa yhteyttä!
Roolit:
MARIA
n. 17-24 vuotias nainen, joka on aika mittavassa osassa elokuvassa. Hän on örkkien vankina, mutta salomonson pelastaa hänet, jonka jälkeen hän kulkee salomonsonin mukana.
SALOMON
n. 30-35 vuotias. Elokuvan alussa, ilkeä ja pahamainen Geledorus tappaa salomonsonin isän, joka on salomon. Eli rooli on yhden kohtauksen mittainen!
BEND
n. 20-30 vuotias. Toinen örkkiveljeksistä Ferch ja Bend, jotka kuuluvat Geledoruksen vakiomiehistöön!
Siinä nuo roolit, jos kiinostaa(ja toivottavasti kiinostaa!) ottakaa yhteyttä helpoiten se käy, [email protected] tuonne osoitteeseen. Käsikirjoituksesta nuo hahmot selvinee selvemmin!
Etsitään muutamaa näyttelijää tulevaan elokuvaan!
5
2479
Vastaukset
- jossu
Mua kiinnostais tuo tytön rooli.Mihin voi ottaa yhteyttä?
- örkki
Miikka2 kirjoitti:
[email protected]
Kannattaa tuonne laittaa yhteyttä!Sainpas kunnon naurut pitkästä aikaa.Kiitosta vaan...niin ja onnea vaan elokuvallenne.Tuskin maltan odottaa sen ilmestymistä.
- twiste
moi olisin kiinnostunu sit roolista mis tar vitaan noin 17v naisa mut mä oon 15v mut vaan pari vuotta nuorempi. jos ootte kiinnostunu nii vastatkaa...mä oon vaalee hiuksinensini silmänen pitkä ja oon aina ollu kiinnostunu näyttelemisestä.mis päin tätä näytelmää tehää. ym ois kiva saada tietoo... jos vaan halutte mut tähän....
- ttk666
Missä kuvataan?
SALOMON kuulostaa ihan multa...
Perskuta rallaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946