Hei,
Toukokuunlopulla alkaa kotimaisen independent seikkailu/fantasia elokuvan "The Salomonson story" kuvaukset.
Elokuvan työryhmä alkaa olla kasassa, mutta kolme näyttelijää puuttuu, ja toivomme, että löydämme niihin rooleihin sopivat henkilöt, jos kiinostaa otappa yhteyttä!
Roolit:
MARIA
n. 17-24 vuotias nainen, joka on aika mittavassa osassa elokuvassa. Hän on örkkien vankina, mutta salomonson pelastaa hänet, jonka jälkeen hän kulkee salomonsonin mukana.
SALOMON
n. 30-35 vuotias. Elokuvan alussa, ilkeä ja pahamainen Geledorus tappaa salomonsonin isän, joka on salomon. Eli rooli on yhden kohtauksen mittainen!
BEND
n. 20-30 vuotias. Toinen örkkiveljeksistä Ferch ja Bend, jotka kuuluvat Geledoruksen vakiomiehistöön!
Siinä nuo roolit, jos kiinostaa(ja toivottavasti kiinostaa!) ottakaa yhteyttä helpoiten se käy, [email protected] tuonne osoitteeseen. Käsikirjoituksesta nuo hahmot selvinee selvemmin!
Etsitään muutamaa näyttelijää tulevaan elokuvaan!
5
2525
Vastaukset
- jossu
Mua kiinnostais tuo tytön rooli.Mihin voi ottaa yhteyttä?
- örkki
Miikka2 kirjoitti:
[email protected]
Kannattaa tuonne laittaa yhteyttä!Sainpas kunnon naurut pitkästä aikaa.Kiitosta vaan...niin ja onnea vaan elokuvallenne.Tuskin maltan odottaa sen ilmestymistä.
- twiste
moi olisin kiinnostunu sit roolista mis tar vitaan noin 17v naisa mut mä oon 15v mut vaan pari vuotta nuorempi. jos ootte kiinnostunu nii vastatkaa...mä oon vaalee hiuksinensini silmänen pitkä ja oon aina ollu kiinnostunu näyttelemisestä.mis päin tätä näytelmää tehää. ym ois kiva saada tietoo... jos vaan halutte mut tähän....
- ttk666
Missä kuvataan?
SALOMON kuulostaa ihan multa...
Perskuta rallaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252124Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921945Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881921MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241487Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881486Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731154Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351149