Romania haki aikanaan EU-jäsenyyttä - ja sai sen - valheellisin perustein. Se ei täyttänyt silloin eikä täytä vieläkään jäsenyysehtoja. Se ei ole yrittänytkään saattaa talouttaan siihen kuntoon, jonka se lupasi tehdä jäseneksi päästäkseen. Lisäksi sen kansalaisista aiheutuu sietämättömiä ongelmia muille jäsenmaille, mm. Suomelle. Romanialaiset kerjäläisetkin täyttävät järjestäytyneen rikollisuuden tunnusmerkistön ja heidän lisäkseen tulevat vielä monilukuiset varsinaiset ryöstäjät, varkaat, huijarit ja turvapaikanhakijat, joilla ei teoriassakaan ole mahdollisuutta sitä saada.
Romania on erotettava Euroopan Unionista heti, viisumivapaus on poistettava, Romanian kansalaiset palautettava Romaniaan eikä uutta jäsenhakemusta saa ottaa käsittelyyn ennen kuin jäsenyyden ehdot aidosti täyttyvät!
Romania on erotettava EU:sta!
5
184
Vastaukset
- Pirate7777
Ei auta usko pois! On väärin sekoittaa mustalaisia itse Romanialaisiin, jotka rehellisin keinoin ansaitsevat elantonsa. Ongelma on se miten mustalaiset poistetaan. Mustalaiset ovat alunperin Punjabista, Intiasta - ei Romaniasta.
- Jakoon vaan
Balkanin maat, ja baltian maat takaisin omiin yksikköihinsä ja heti. Puola voisi hyvin jäädä valtavan maataloustuotantonsa vuoksi. Suomen vedet yhteiseen jakoon euroopan kanssa ja norjan öljykin. Turska ja lohi suomalaisille, ei norskit niitä tarvitse jne...
- Rupusakki ulos!
Mikseivät jäsenvaltioiden asukkaat saa äänestää mitkä maat potkaistaan helvettiin EU:sta?
- mielummin
itse. EU-jäsenyydestä ei ole ollut Suomelle kuin haittaa
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2010/06/euron-loppu-hyodyttaisi-kaikkia/201010678/12 - trupaduuri
SUOMEN PITÄISI EROTA EU:STA TEKIS ASIOISTA MUTKATTOMAMPIA ILMAN TYPERIÄ DIREKTIIVEJÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024712Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493202Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852949- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021284- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40951Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29943- 184904