Hannan ura

nousuun

9

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olkoon...

      Jos niin käy, ainakin se osoittaa sen että uran saaminen nousuun on mahdollista, vaikka Hannakin on monien mielestä jo menneen talven lumia. Monille Idols-tähdille on jo varhaisessa vaiheessa annettu se viimeinen tuomio, ja todettu että eipä tullut mitään... Idolsin kaltainen ohjelma kai menettää jotain "viehätyksestään", jos se ei tuota sopivasti myös floppeja...
      Kuitenkin esim. Kristiina Brask ei myynyt ekalla levyllään huimasti, mutta ura voi silti lähteä käyntiin. Minusta on tärkeää, että tällaisiakin tapauksia on. Hanna aloitti huikealla myynnillä, mutta kaikkien ei tarvitse.

      Jos Hannan uudesta levystä lähtee ura vielä nousuun, Idolsin voi kyllä jo viimeistään Hänen kohdallaan unohtaa. Onnea uudelle levylle, vaikken Hannaa kuuntelekaan...

      • kaunistaa.

        Tuolla kommentoidaan, että tää paranee joka kuuntelun jälkeen. Mutta kun ei jaksa kuunnella tarpeeksi monta kertaa. Ei sitten millään. Kylmää kahviakaan ei vatsa kestä niin paljoa kuin naama vaatisi...


    • Paperi ei sytytyä

      Ainahan nämä idols-tähtöset pelottelevat ihmisiä pöytälaatikosta löytyvillä sanoituksillaan. Valitettavasti Hanna toteutti uhkauksensa. "Sydän vasta puolillaan..", olisiko lainattu jostain - niinkuin moni muukin pala tökeröstä sanoituksesta. Eikä paperimiestarinoilla taida nykyään suuria sympatioita saada. Menestys riippuu täysin siitä, minkälaisen sopimuksen levy-yhtiö on saanut aikaan Radio Novan kanssa.

      • hhhhppp

        Suomenkielistä iskelmää ja poppia soitetaan kaikilla mahdollisilla kanavilla paria rockpainotteista lukuunottamatta, joten sinkun kuuluvuus ja todennäköinen menestys on taattu. Hannahan on lisäksi parempi laulaja kuin esim. Jenni Vartiainen, Anna Puu ja Chisu.


      • jjjjjop
        hhhhppp kirjoitti:

        Suomenkielistä iskelmää ja poppia soitetaan kaikilla mahdollisilla kanavilla paria rockpainotteista lukuunottamatta, joten sinkun kuuluvuus ja todennäköinen menestys on taattu. Hannahan on lisäksi parempi laulaja kuin esim. Jenni Vartiainen, Anna Puu ja Chisu.

        Hanna on hyvä laulaja, mutta minusta on vähän liioiteltu sitä kun sanottiin, että Hanna oli koko Idolsin ykköskauden paras laulaja. Oliko hän selkeästi parempi kuin Victoria, tai Sonja Nurmela, jonka ääntä itse ainakin ihailen joka kerta kun kuuntelen Youtubesta...?

        Ja lauluäänellä on toki merkitystä, mutta sillä ei varsinaisesti menestytä. Eikä radiosoitollakaan. Ainakin noiden edellä mainittujen artistien tapauksessa se on se musiikki ja hyvät biisit, jotka uraa kannattelee...

        Eli kaikki, tai ainakin aika paljon, riippuu siitä onko levy oikeasti hyvä.


      • Paperityttären mies
        hhhhppp kirjoitti:

        Suomenkielistä iskelmää ja poppia soitetaan kaikilla mahdollisilla kanavilla paria rockpainotteista lukuunottamatta, joten sinkun kuuluvuus ja todennäköinen menestys on taattu. Hannahan on lisäksi parempi laulaja kuin esim. Jenni Vartiainen, Anna Puu ja Chisu.

        Eipä näy Hannaa ainakaan radiolistoilla. Taisi tulla floppi.


    • Tökeröö

      Olisi antanut ammattilaisten tehdä sanat. Tuon perusteella kannattaa ehkä vaihtaa suosiolla mikrofoni trukkiin.

    • aikuinen nainen

      Olen itse Hanna-fani alusta asti ja odotan vielä paljon Hannalta. On hienoa ettei hän ole jämähtänyt yhteen tyyliin vaan uskaltaa kokeilla uutta. Paperimiehen tytär on hyvä ja karisman lisäksi hänellä on hyvä laulu ääni.
      Tulen taatusti ostamaan hänen levynsä, edellistkin löytyvät hyllystä ja iPOD:lta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe