http://members3.boardhost.com/suomensisu
Kansalaisten toiveuni, päättäjiemme painajaisuni.
Nyt rysähti !!! Kapinaliike kerää voimaa !
6
512
Vastaukset
- Perttu
Kapinointi sopii punikeille.
- Lapualaisen apujalka
Äkkiväärien punikkienkin kannatus taisi olla viime vaaleissa alle prosentin luokkaa, joten ei sieltäkään paljon rysähdä.
Nuo s:tanan hitler/haiderjengit ovat varmaan tulevaisuudessa pahempi riesa. - Perttu
Lapualaisen apujalka kirjoitti:
Äkkiväärien punikkienkin kannatus taisi olla viime vaaleissa alle prosentin luokkaa, joten ei sieltäkään paljon rysähdä.
Nuo s:tanan hitler/haiderjengit ovat varmaan tulevaisuudessa pahempi riesa.Isänmaallisuus ei ole ulkomaalaisvastaisuutta. Meillä on hyvä maa, jossa on tilaa hädänalaisille. Eivät pakolaiset uhkaa isänmaata, vaan ylikansallinen päätöksenteko ja äärikapitalismi. Suomalainen hyvinvointivaltio sosiaaliturvalla, suvereenilla eduskunnalla ja vahvalla reserviläisarmeijalla on minun ajatukseni hyvästä perinnöstä jälkipolville. Tarvitaan Talvisodan henkeä, ei Kansalaissodan ta Mäntsälän.
- Esi - isät kunniaan Kristinusk
Perttu kirjoitti:
Isänmaallisuus ei ole ulkomaalaisvastaisuutta. Meillä on hyvä maa, jossa on tilaa hädänalaisille. Eivät pakolaiset uhkaa isänmaata, vaan ylikansallinen päätöksenteko ja äärikapitalismi. Suomalainen hyvinvointivaltio sosiaaliturvalla, suvereenilla eduskunnalla ja vahvalla reserviläisarmeijalla on minun ajatukseni hyvästä perinnöstä jälkipolville. Tarvitaan Talvisodan henkeä, ei Kansalaissodan ta Mäntsälän.
Kotimaisuus olis laadun tae. Esi- isiemme uskonnot esille.Se on kaikki kotiinpäin. Pois Israelin Tiusaset!
- Catilina
Perttu kirjoitti:
Isänmaallisuus ei ole ulkomaalaisvastaisuutta. Meillä on hyvä maa, jossa on tilaa hädänalaisille. Eivät pakolaiset uhkaa isänmaata, vaan ylikansallinen päätöksenteko ja äärikapitalismi. Suomalainen hyvinvointivaltio sosiaaliturvalla, suvereenilla eduskunnalla ja vahvalla reserviläisarmeijalla on minun ajatukseni hyvästä perinnöstä jälkipolville. Tarvitaan Talvisodan henkeä, ei Kansalaissodan ta Mäntsälän.
..., ulkomaalaisvastaisuutta ei kauheasti mainitulla saitilla näy. Kritiikkiä kylläkin, mutta kansamme on jo niin hyvin tottelevaisuuskoulutettu, että luonnollisestikin kaikki muu, kuin ehdottoman maailmojasyleilevä idealismi katsotaan "ulkomaalaisvastaisuudeksi" ja kaikki muu kuin afrikkalaisten huippuosaajien ja kulttuurinrikastuttajien kritiikitön ihailu "rasismiksi" jne jne. Jopa Orwell olisi kateellinen nykyisen uuskielen edessä.
- Baskeri.
Esi - isät kunniaan Kristinusk kirjoitti:
Kotimaisuus olis laadun tae. Esi- isiemme uskonnot esille.Se on kaikki kotiinpäin. Pois Israelin Tiusaset!
Ja jottei mikään jäisi muistuttamaan kristinuskosta, poistettakoon myös kaikki kristinuskon aikaansaannokset: koululaitos, sairaalat, hyväntekeväisyys ym. Suomen vanhasta kansanuskonnostahan kai löytyy jotain vastaavaa niiden tilalle, löytyyhän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822902Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2952543Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1831434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621142Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28991Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.235943- 117930
- 70928
- 76900
- 72894