tarina r-vikaisuudesta

tunnen häpeää

minä olen 23 v ja minulla on r-vika, osaan sanoa naru sanan oikein ja r-kirjain tulee sen mukana. mutta oman nimen sanominen ei onnistu. 6-kirjaiminen nimi ja kolmas kirjain on r-kirjain. kun sanon oman nimeni niin monet ihmiset saavat sen kuvan että r-kirjaimen tilalla on eve tai ve kirjaimet. voitte vaan kuvitella sitä häpeää, ja tuossa jopa lähetin ammattikouluun ja lukioon eropaperit koska r-vikaisuus voi olla minulle jopa haitaksi asti suorittaa ammattikoulun ja lukion.

osaan sanoa myös r-kirjaimen mutta se kuulostaa tuossa naru sanassa nadru sanalta eli tuohon naru sanaan tulee dr-ko(d)rostus

5

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gknbjdfklk-sd

Älä ihmeessä lopeta kouluja tämän takia! Voiko koulussa vielä saada r-opetusta?
      Jos nyt luovutat, niin voi olla kurja elämä edessä. Onko sulla jotain lempiimeä jota voisit käyttää?

• Ärrrr

Anna palaa... Minulla on myös ärrä-vika. Joku joskus vittuilee. En välitä. Älä kiinnitä huomiota sanoihisi anna puheen tulla vaan vapaasti jos joku on niin hölmö että viasta huomauttelee niin se ei ole ystävä eikä siitä sellaista tule. Jätä omaan arvoonsa "täydelliset" ihmiset:)

• "normaali"

^ Tämä x100

• dfdfzsdfs

sinulla on paha ongelma, mutta se EI ole r-vika.

• Älä häpeä...

Hei

Olen 14v poika jolla on myös R-"vika"... Jos R-vikaisuus liikaa painostaa yritä saada sitä kuntoon mutta, itse olen yrittäny koko elämäni saada sitä korjatuksi mutta turhaan... Nykyään en häpeä sitä ja olen sinäänsä iloinen siitä että minulla on se. En halua olla sellainen täysin samanlainen kuin muut, joten en enää edes yritä korjata sitä millään tavalla. Kyllä minua ollaan huomauteltu joskus 1, 2 luokilla, mutta ei se kauaan kestäny ja kaikki ne jotka siitä härnäs lopetti sen kun älys että se ei ole mitenkään ihmistä muuttava asia. Ei kukaan R-vikaisuudesta huomauttele, mutta jos huomauttelee kokoajan niin sano sille päin naamaan mitä olet mieltä siitä niin eiköhän se lopu... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82