moro

aina vituttaa

voivatko enkelit tai muut henkimaailman olennot tappaa ihmistä..olen usein rukoillut omaa kuolemaa, mutta mitään ei tapahdu.en voi tehdä mitään itselleni enkä toivo muidenkaan ihmisten tekevän sitä minulle.olen 24wee (ja ainakin muiden mukaan mukava ja komea mies) mutta tämmöstä tällä kertaa

6

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää vituta

      helpotti jo..kiitos kun ette vastannu:)

    • 11

      Enkelit voivat tehdä aivan mitä tahansa.

      On olemassa kirjoja, runoja, elokuvia, sarjakuvia, satuja ja tarinoita erilaisista enkeleistä, keijuista, tontuista, peikoista ja menninkäisistä, joissa kyseiset hahmot joutuvat monenlaisiin seikkailuihin ja tekevät kaikenlaista kummaa. Ainoastaan tarinan kirjoittajan mielikuvitus on rajana sille, mitä ne pystyvät tekemään.

      Kaikki edellä mainitut olennot ovat mielikuvituksen tuotetta ja keksittyjä. Normaali aikuinen ihminen osaa erottaa toden ja mielikuvituksen rajan. Nuorille lapsille ja heidän kaltaisilleen se ei ole aivan niin selvää. Lisäksi väsymys, huumeet ja erilaiset sairaudet voivat aiheuttaa harha-aistimuksia.

      • .

        selevempi homma


      • kuitenkin

        että niitä olisi mun pään ulkopuolellaki.ettei se ois niin julmaa


      • 11
        kuitenkin kirjoitti:

        että niitä olisi mun pään ulkopuolellaki.ettei se ois niin julmaa

        Miksi se olisi sinun mielestäsi julmaa? Se tietoko sen niin julmaksi tekee, että ne ovat aivotoimintasi tuotetta?

        On hyvä tietää, että monet asiat ovat ainoastaan omista aivoistasi kotoisin. Niitä ovat esimerkiksi omatuntosi ja kaikki tunteet eli viha, rakkaus ja ihmisyys yleensäkin. Joidenkin katalyyttinä voivat toimia ulkoiset ärsykkeet, joita voit saada aistiesi avulla. Joidenkin ärsykkeet voivat olla tiedostamattomia eli alitajuisia.


      • .
        11 kirjoitti:

        Miksi se olisi sinun mielestäsi julmaa? Se tietoko sen niin julmaksi tekee, että ne ovat aivotoimintasi tuotetta?

        On hyvä tietää, että monet asiat ovat ainoastaan omista aivoistasi kotoisin. Niitä ovat esimerkiksi omatuntosi ja kaikki tunteet eli viha, rakkaus ja ihmisyys yleensäkin. Joidenkin katalyyttinä voivat toimia ulkoiset ärsykkeet, joita voit saada aistiesi avulla. Joidenkin ärsykkeet voivat olla tiedostamattomia eli alitajuisia.

        nii no en tiiä sitte


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe