voivatko enkelit tai muut henkimaailman olennot tappaa ihmistä..olen usein rukoillut omaa kuolemaa, mutta mitään ei tapahdu.en voi tehdä mitään itselleni enkä toivo muidenkaan ihmisten tekevän sitä minulle.olen 24wee (ja ainakin muiden mukaan mukava ja komea mies) mutta tämmöstä tällä kertaa
moro
6
371
Vastaukset
- enää vituta
helpotti jo..kiitos kun ette vastannu:)
- 11
Enkelit voivat tehdä aivan mitä tahansa.
On olemassa kirjoja, runoja, elokuvia, sarjakuvia, satuja ja tarinoita erilaisista enkeleistä, keijuista, tontuista, peikoista ja menninkäisistä, joissa kyseiset hahmot joutuvat monenlaisiin seikkailuihin ja tekevät kaikenlaista kummaa. Ainoastaan tarinan kirjoittajan mielikuvitus on rajana sille, mitä ne pystyvät tekemään.
Kaikki edellä mainitut olennot ovat mielikuvituksen tuotetta ja keksittyjä. Normaali aikuinen ihminen osaa erottaa toden ja mielikuvituksen rajan. Nuorille lapsille ja heidän kaltaisilleen se ei ole aivan niin selvää. Lisäksi väsymys, huumeet ja erilaiset sairaudet voivat aiheuttaa harha-aistimuksia.- .
selevempi homma
- kuitenkin
että niitä olisi mun pään ulkopuolellaki.ettei se ois niin julmaa
- 11
kuitenkin kirjoitti:
että niitä olisi mun pään ulkopuolellaki.ettei se ois niin julmaa
Miksi se olisi sinun mielestäsi julmaa? Se tietoko sen niin julmaksi tekee, että ne ovat aivotoimintasi tuotetta?
On hyvä tietää, että monet asiat ovat ainoastaan omista aivoistasi kotoisin. Niitä ovat esimerkiksi omatuntosi ja kaikki tunteet eli viha, rakkaus ja ihmisyys yleensäkin. Joidenkin katalyyttinä voivat toimia ulkoiset ärsykkeet, joita voit saada aistiesi avulla. Joidenkin ärsykkeet voivat olla tiedostamattomia eli alitajuisia. - .
11 kirjoitti:
Miksi se olisi sinun mielestäsi julmaa? Se tietoko sen niin julmaksi tekee, että ne ovat aivotoimintasi tuotetta?
On hyvä tietää, että monet asiat ovat ainoastaan omista aivoistasi kotoisin. Niitä ovat esimerkiksi omatuntosi ja kaikki tunteet eli viha, rakkaus ja ihmisyys yleensäkin. Joidenkin katalyyttinä voivat toimia ulkoiset ärsykkeet, joita voit saada aistiesi avulla. Joidenkin ärsykkeet voivat olla tiedostamattomia eli alitajuisia.nii no en tiiä sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757