Anteeksi, että rakastuin ja ystävyytemme loppui siihen. En nimittäisi sellaista ystävyydeksi. Itseltäni en onneani anteeksi pyydä. En halunnut satuttaa ketään. Aamuinen aurinko paistaa aina kirkkaasti. Toivon sinulle kuitenkin sydämestäni hyvää jatkoa elämääsi :).
Ystävyys loppui
11
2499
Vastaukset
- kevät
tämä viesti olisi minulle, niin vastaisin, ystävyys todellakin loppui ja sen tiedät sinä miksi. Sinun olisi pitänyt kertoa jo kauan sitten, ja jos onnesi perustuu vahingoniloon, niin kylläpä se aurinko tosiaankin kirkkaasti paistaa???
Hyvää jatkoa elämässä tämän jälkeen??? Ethän sinä muuta halunnutkaan kuin ehkä tuhota.- Haaveilija
Minä en tiedä kenelle nämä viestit ovat, mutta jos ne jollain tapaa koskettavat minua voin sanoa, että ystävyys ei ole loppunut, eikä lopu.
Sitä eivät aivan pienet asiat hetkauta.
Silloin kun tunteet ovat pinnalla, sitä on herkkä, puolin ja toisin. On kaikki niinkuin ennenkin, :)) - syysiltanen
viestini ollut sinulle kevät. Olen pahoillani jos sinua on satutettu. Niin tehtiin minullekin. Mutta elämä menee eteenpäin ja kesä tulee. Valoisaa kesää !!!
- Ilta-aurinko
syysiltanen kirjoitti:
viestini ollut sinulle kevät. Olen pahoillani jos sinua on satutettu. Niin tehtiin minullekin. Mutta elämä menee eteenpäin ja kesä tulee. Valoisaa kesää !!!
Jos minä olen satuttanut,pyydän anteeksi se ei kyllä ole ollut tarkoitus.
En ole unohtanut, olen yhä olemassa.
- Hellät ajatukset!
ja viha ovat hyvin lähellä toisiaan.
Itse sanoisin että ei aito ystävyys ikinä katoa, se vain muuttaa hahmoa.
Aurinkoista kesää kaikille!- hoffnung
Onko se sitten vihaa vai epätoivoa, saattaa ensimmäinen purkaus vastoinkäymisten jälkeen olla vihastuminen, mutta kyllä se rakkaus sieltä
vielä voittaa, jos se todellinen ja jää vain kyyneleet. Aika kyllä
nekin kuivaa, mutta joskus siihen menee pitkä aika.
- mimmu
Minä olen se loukattu osapuoli.
Anteeksipyyntö en koskaan saanut entiseltä ystävältäni. Se loukkaa vielä enemmän.- Hellät ajatukset!
Sanonut suoraan mikä loukkasi. Voi olla että toinen osapuoli on yhtä loukaantunut jostain mitä sinä teit ja sanoit.
Sitten on tietenkin se että pitää osata antaa anteeksi aidosti sydämmestä. - Syysiltanen
Hellät ajatukset! kirjoitti:
Sanonut suoraan mikä loukkasi. Voi olla että toinen osapuoli on yhtä loukaantunut jostain mitä sinä teit ja sanoit.
Sitten on tietenkin se että pitää osata antaa anteeksi aidosti sydämmestä.On niin vaikeaa enää ottaa edes yhteyttä vastapuoleen, vaikka hän olisi ollutkin tärkeä. Sanat joita lausutaan, voivat aiheuttaa ylitsepääsemättömän muurin. Olen kuitenkin onnellinen. Jokaisella on oikeus onneen.
- Hellät ajatukset!
Syysiltanen kirjoitti:
On niin vaikeaa enää ottaa edes yhteyttä vastapuoleen, vaikka hän olisi ollutkin tärkeä. Sanat joita lausutaan, voivat aiheuttaa ylitsepääsemättömän muurin. Olen kuitenkin onnellinen. Jokaisella on oikeus onneen.
Mitä tahtoo, ehkä olit valmis luopumaan ystävästäsi.
Tottakai saat olla onnellinen. ;) sitähän me kaikki etsimme.
Onnea matkallesi.
- missä
Samoin Sinulle aurinkoisia päiviä ja pieniä onnen hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768