Aikasi käy vähiin, enää muutama tunti, pelottaako?????
Your life is over, over, over!!!!!!!!!!!!
Veronmaksajaaaa
3
95
Vastaukset
jumangegga säikyttele, kun ei tässä ite kukaan veronmaksaja oo ihan puhtain paperein liikkeellä. Mäkin pistin 16km liikaa matkakuluja 2002 vuoden verotukseen :) Alkoi pelottaan nyt niin s..tanasti. Arvasin het sut veroviraston tätiksi, mut voitko kattoa tuon mun teon vähäiseksi, etkä rankaise mua siitä kovalla kädellä?
- Shellin asiakas!
onko tuo teko vanhentunut? Mitäs se oli matkakulu vuonna 2002? Oliko jotakin 0.20-0.30 euroa pär km.
Tulee melkoinen menetys valtiolle, ainakin 3 euroa plus korot. Miten meinaat selvitä?
Aamulla on lähdettävä huomisen leipä venyttämään. Onneksi on leipureita jotka sen tekevät.
Itse voi keskittyä olennaiseen. Kuten ostamaan se leipä. Shellin asiakas! kirjoitti:
onko tuo teko vanhentunut? Mitäs se oli matkakulu vuonna 2002? Oliko jotakin 0.20-0.30 euroa pär km.
Tulee melkoinen menetys valtiolle, ainakin 3 euroa plus korot. Miten meinaat selvitä?
Aamulla on lähdettävä huomisen leipä venyttämään. Onneksi on leipureita jotka sen tekevät.
Itse voi keskittyä olennaiseen. Kuten ostamaan se leipä.öitä tuon takia todella paljon, mutta pitihän sitä nyt tuon verran, kun kaikki muutkin sitä tekee. Taitaa tulla henk.koht. konkurssi mulle, jos perintään toin pistävät :(
Mä ostin jo tänään huomisen leivät, mut harrastuksen pariin on lähdettävä aamulla jo puol kuus (käyttään Hirvikoiraa mettällä), päivällä sit sorsalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144