Naiset, onko kokemuksia.
Mikä paras klitoris kiihotin
15
15757
Vastaukset
- ...
1-4min ja tulee.Harjoittelun tulos.
- minna^^
Mäkin oon kokeillut tota käsisuihku juttua ja se toimii, tuntuu helvetin hyvältä.. :)
- Minä
minna^^ kirjoitti:
Mäkin oon kokeillut tota käsisuihku juttua ja se toimii, tuntuu helvetin hyvältä.. :)
delfiini on ylivoimaisesti parempi kun suihku ainakin mulle. Molempia olen kokeillut....
- Minna
Minä kirjoitti:
delfiini on ylivoimaisesti parempi kun suihku ainakin mulle. Molempia olen kokeillut....
Tollasen delfiinin sais?
- etsijä
Minna kirjoitti:
Tollasen delfiinin sais?
Mikä olisi paras niistä nauhakiinitteisistä klitan päälle?
Mikäs tämä delffiini on? - Minäite
etsijä kirjoitti:
Mikä olisi paras niistä nauhakiinitteisistä klitan päälle?
Mikäs tämä delffiini on?http://www.hotlips.fi/fi/p_1646.html
ilmielävänä! - Meikku
Minä kirjoitti:
Itsekin olen syvästi tämän delfiinilelun puolella!
- Lissu
Meikku kirjoitti:
Itsekin olen syvästi tämän delfiinilelun puolella!
delfiini on aika "kovakourainen". Siis ei välttämättä hyvä jos ei kestä kuin pehmeitä kosketuksia. Ostin ja laatikkoon jäi. Ei taida kannattaa kirppiksellekään viedä =D
- Ulla
Lissu kirjoitti:
delfiini on aika "kovakourainen". Siis ei välttämättä hyvä jos ei kestä kuin pehmeitä kosketuksia. Ostin ja laatikkoon jäi. Ei taida kannattaa kirppiksellekään viedä =D
Olisi kiva kokeilla, joten pistä vaan kiertoon se delfiini. Mutta kyllä hierova suihku tai tavallinen suihku kun ottaa sen suutinosan pois ja antaa veden tulla pelkästään letkusta suoraan klitorikselle tekee hyvää. Veden voimakkuutta voi säädellä!
Lissu kirjoitti:
Myy mulle
- Leena
Mulla oli sellainen pieni ja keltainen suristin (2,5 x 3,5 cm), johto patterikotelolle, josta sai säädettyä surisemisnopeutta.
Paras tähän astisista =)- etsijä
Mistä ostit sen? Saisitko laitettua kuvan(linkki)
- Leena
etsijä kirjoitti:
Mistä ostit sen? Saisitko laitettua kuvan(linkki)
http://www.hotlips.fi/fi/p_1435.html
On näköjään punainen mutta sama lelu kuitenkin. - etsijä
Leena kirjoitti:
http://www.hotlips.fi/fi/p_1435.html
On näköjään punainen mutta sama lelu kuitenkin.Täytyypi hankkia.
- colour
Siis, se millä kitaraa soitetaan, yeah !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943