Onko teillä kenelläkään tietoa, mikä painoindeksi täytyy olla,että rinnat leikataan? Minulla on jo lähete plastiikkakirurgin vastaanotolle. Saan ilmaisen leikkauksen,koska sain täydet pisteet rintojen suuruudesta.
Olen 160cm pitkä. Minkä verran minun pitäisi painaa että rinnat leikataan?
Kiitos tiedosta!
Painoindeksi rintojen pienennykselle???
3
268
Vastaukset
- ihmekysymys
Eihän sille mitään varsinaista kilorajaa ole, kunhan et ole anorektikko tai BMI yli 30.
- BMI nyt sopiva
Ei kauhean ylipainoiselta kannata lähteä rintoja pienentämään, kun isot rinnat vähän kuin kuuluu asiaan lihavalla. Laihdutuskin voi silloin auttaa asiaa.
Itsekin harkitsin 65-kiloisena (165cm) pienennystä, kun oli E/F-kuppi, nyt 55-kiloisena enää C/D-kuppi, tosin yhtä alhaalla:( eli jonkinlaista kohotusta varmaan voisin vielä kaivata. Tiedän että kaikilla laihdutus ei vaikuta, mutta kokeilla kannattaa jos ylimääräistä yhtään löytyy.
HUS:in potilasohjeessa sanotaan, että BMI saa olla korkeintaan 30.
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,553,694,6381
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869