Morjens!
Saako Toto-lappuihin merkata kynällä tuloksia tai muita merkintöjä? Kun ainakin Veikkauksen lappuihin saa, kunhan sei siihen viivakoodin päälle mene töhertelemään. Miten on näiden Toto-lappujen kohdalla? Mistä se kone lukee, että onko voittoa?
Toto-lappuihin tulosten merkitseminen
Cowboy boots
1
465
Vastaukset
- kun laittaa
merkinnät esim. käsiohjelmaan.
Pelitosite kannattaa säilyttää huolellisesti, sillä sitä vastaan tapahtuu mahdollisten voittojen nostaminen. Pelitositetta ei tule säilyttää hellalla tai suurennuslasin alla, sillä kuumuus ja kirkas valo saattavat pilata sen. Pidä myös huoli, ettei pelitosite repeydy, joten terrierin suukaan ei ole hyvä säilytyspaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287