Naisille pakollinen asevelvollisuus!!

Tällaista

13

1407

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdslåä

Miehet kun joutuvat "kärsimään" armeijasta, naiset joutuvat kärsimään kuukautisista suurimman osan elämästään.

• dsfghjhgfcd

Pakottaminen sotaan kuolemaan = Kuukautiset. Juu, niin.

• matsuyama
        dsfghjhgfcd kirjoitti:

Pakottaminen sotaan kuolemaan = Kuukautiset. Juu, niin.

Ketä täällä ollaan pakottamassa sotaan?

• matsuyama

Miksi naisten asemaa pitäisi huonontaa? Eikö kannattaisi keskittyä pääsemään eroon koko asevelvollisuudesta? En tajua. Helpottaako jotenkin, jos kaikki joutuvat ns. kärsimään kun ongelmasta voisi päästä eroonkin.

• pena.d

Kuukautisia ja asevelvollisuutta ei voida verrata eikä ole tarvettakaan.

Asevelvollisuus on vain tapa kahlita ihmiset tekemään vastoin luontoaan, opettelemaan tappamaan. Asevelvollisuuden lakkautus ja maailmanlaajuinen aseistariisunta ennemmin. Joko ihmiset oppivat tai luonto opettaa katastrofien kautta.

• matsuyama
        pena.d kirjoitti:

Asevelvollisuus on vain tapa kahlita ihmiset tekemään vastoin luontoaan, opettelemaan tappamaan. Asevelvollisuuden lakkautus ja maailmanlaajuinen aseistariisunta ennemmin. Joko ihmiset oppivat tai luonto opettaa katastrofien kautta.

Juurikin näin. Vastasit varmaan vääräälle.

• jokurandomi
        pena.d kirjoitti:

Olishan se kiva jos ei tarttis koko asevelvollisuutta mutta maailmanlaajuinen aseistariisunta ei onnistu nyt eikä tule koskaan onnistumaankaan... missä on ihmisiä, siellä on sota

• nw

No omat kuukautiseni ovat joka kuukausi helvetilliset, eiväthän pojat tule sitä ikinä tajuamaan. Ja jos asepalvelus tulee pakollisiksi naisillekkin..voi voi. oma kuntoni on niin pohjalukemissa että alikessuilta menis hermot minun paasomiseeni.

• triple h

vaan näin että miehet sivariin ja naiset inttiin niin eiköhän ala maailma parantumaan

• 894546
        triple h kirjoitti:

vaan näin että miehet sivariin ja naiset inttiin niin eiköhän ala maailma parantumaan

ei naisia tarvi armeijaan laittaa... ei mitään ideaa.

• Inttimirri

Jos kaikki olisi metsissä rönyämässä sodan aikana niin ketkä huolehtisi esmes lapsista? Tai kaikesta muusta? Mun mielestä se on iha jees tää menettely, ite menossa inttiin vapaaehtoisesti I/11 ja nainen olen. :)

• fffffffkjiok

..intin vaikka kaksi kertaa mieluummin kuin hoitaisin lapsia.

• juhuu6

Tavallaa kannatan ja tavallaa en. Ois sitte miehet ja naisetki hieman tasa-arvosempia. Mutta jos kaikki naiset laitettais inttiin niin kuka sen rahoittais?? Nyt jo pulaa rahasta ja karsintoja tehdään puolustusvoimissa. Niin ja tämä kuka hoitaa lapset- juttukin.

Itse oliti tarkoitus lähteä inttiin, vaikka nainen olenkin. Saas nähdä pääseekö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe