http://www.youtube.com/watch?v=nLUBS9hUSdo&feature=related
Kertokaa ihmiset hyvät ja asiantuntijat mikä on se asia joka teille jää ensimmäisenä tästä videosta mieleen ja mikä oli eovynin ja eomerin tarina taru sormusten herrasta trilogiassa,olen todella kiitollinen kaikesta tiedosta!!!!!
EOVYN asiassa pikaista apua!!!!!
5
1477
Vastaukset
- Lukenut
.... etkö ole lukenut ko teosta ?
Eowyn ja Eomer ovat sisko ja veli .
Ei kai siitä sen enempää . - Mitherel
Oletko edes katsonut leffaa?
HUOM!
1. Éomer: "Liian kauan olet katsellut sisartani ja seurannut häntä." Grímalle, ennenkuin tämä karkoittaa hänet Rohanista (the pain of dead) kuolemanrangaistuksen uhalla.
2. Gríma: "...etenkin kun veljenne on teidän hylännyt..." Éowynille, joka suree Theodredin kuolemaa.
Sen näkee myös siitä, jos lukee kirjan. Ja korjaus sun kirjoitukseen: He eivät ole "eovyn" ja "eomer", vaan "Éowyn" ja "Éomer". Huomaa myös heittopilkut ylhäällä ja tyttö kirjoitetaan w-kirjaimella ei v-kirjaimella. :)- Mitherel
eli Éowyn ja Éomer on SISARUKSIA!!
Kirjan liitteestä:
J.R.R. Tolkien, 22.painos, 1973, WSOY
"2995 Éowyn Éomerin sisar syntyy." - Tarina päättyy näin
Mitherel kirjoitti:
eli Éowyn ja Éomer on SISARUKSIA!!
Kirjan liitteestä:
J.R.R. Tolkien, 22.painos, 1973, WSOY
"2995 Éowyn Éomerin sisar syntyy."Kirjassa ja myös Kuninkaan paluun pidennetyssä leffa-versiossa Éowyn ja Faramir rakastuvat toisiinsa.
- Mitherel
Tarina päättyy näin kirjoitti:
Kirjassa ja myös Kuninkaan paluun pidennetyssä leffa-versiossa Éowyn ja Faramir rakastuvat toisiinsa.
Aivan. Olet täysin oikeassa.
Eiväthän nuo YouTube-videot aina pidäkään paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033076
- 532302
- 211822
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231489Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384