Briteistä

british teeth delawa

Briteistä ei yleensä pidetä edes amerikassa. Historiallisista syistä?

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos vertaa brittiläistä ja pohjoisamerikkalaista elämäntyyliä keskenään eroa on kuin yöllä ja päivällä. Historialliset syytkin tietty vaikuttavat.

• august car

Paskoja ne on kaikki. Britit juovat teetä, jenkit kokista. Valitettavasti näitä anglo.sajksisia puupäitä löytyy myös Suomesta historiallisista syistä.

Ei minulla muuten mitään niitä vastaan ole vaan ärsyttää kun luulevat olevansa joku mahtava porukka vaikka anglo-imperiumi on rakennettu ulkomaisella älyllä.

Toki heillä on Newtonit ja Darwinit mutta ne oli juutalaiset tiedemiehet jotka hommasi heille ydinpommin ja saksalaiset tiedemiehet jotka auttoivat heitä voittamaan avaruuskilvan.

Ja se m iten puhuvat afrikkalaisista. Niin kuin on joku ylpeä asia heikompaa kiusata dum dum paskal.la.

Olivat jopa Venäjälle tulossa ensimmäisen maailmansodan jälkeen mutta kyllä röyhkeys loppui kun saivat Puna-Armeijalta turpaansa tosin tietysti pienen porukan takia mutta se olikin tärkeä psykologinen voitto.

Stalinin aikana eivät olisi enää niin rohkeasti uskaltaneet Venäjälle tulla kyläilemään.

• häh????

Mistä olet keksinyt tuollaisen väitteen? Tunnetko paljonkin ihmisiä jotka eivät pidä briteistä? Minkälaisilla argumenteilla pystyt tukemaan väitettäsi "ettei briteistä yleensä pidetä". Minun tuntemani britit ovat yleensä ihan ok porukkaa eivätkä kovin eroa minkään muunkaan maalaisista noin käytökseltään tai muutenkaan.

• irgun hindu bombayyy

Vierailehan Kalkutassa tai Bombayssa ja kysy moniko siellä tykkää briteistä.

Muista myös Palestiinan ääri-muslimeille ja ääri-juutlaisille puhua brittiläisen hallintotavan autuudesta.

• PulloKädessä

Vieläkin muistan kun yksi englantilaien vanha mies selitti minulle että:
      Amerikkalaisilla ei ole kuninkaallisia joten sen takia heiltä puuttuu luokkasivistys. Koska alemmat luokat yrittävät matkia kuninkaallisia.

Joopa joo, Charles avio ongelmineen on sitä mitä kansa haluaa matkia. Avio ongelmiahan hänellä on vieläkin.

Mutta tuon ylimielisyyden olen itse saanut kokea ystävättäreni kautta. Hän oli englantilaista sukua, mutta kasvoi toisessa maassa mikä on entinen englannin kolonian ajan maa. Sai kyllä englantilaisilta sukulaisiltaan kuulla kun kävi kylässä miten he ovat heitä niin paljon hienompia jne jne. Aika uskomaton tarina, mutta niiin

• jukolauta

Britit on vieläkin vihaisia että saivat kunnolla turpaan amerikkalaisilta ja että jenkit pelasti ne.

Jos jenkit ei olisi näitä paskiaisia ruokkineet ja tuoneet kauppalaivolla ruokaa sinne U-veneistä huolimatta niin koko Britannia olisi Leningrad-tyyllillä nääntynyt nälkään.

• sdfsdfsdfsss
        jukolauta kirjoitti:

Britit on vieläkin vihaisia että saivat kunnolla turpaan amerikkalaisilta ja että jenkit pelasti ne.

Jos jenkit ei olisi näitä paskiaisia ruokkineet ja tuoneet kauppalaivolla ruokaa sinne U-veneistä huolimatta niin koko Britannia olisi Leningrad-tyyllillä nääntynyt nälkään.

Ei heillä ole niin paljon historiassaan mistä voisi olla ylpeitä.

Heidän omat kuninkaalliset käänsivät selkänsä sukulaisilleen - Romanoveille, ja jättivät heidät kommarien tapetavaksi.
        Kolonialismi - jos tutustut näiden maiden historiaan, niin se on aika erilailla kirjoitettu kuin miten he itse asian historian kirjoissaan selittävät
        Ensimmäinen maailman sota: He olivat oppineet paljon buurisodassa, mutta silti eivät uudistaneet armeijaansa, joten heidän sotilaat kuolivat kuin kärpäset sodassa
        Churchill: Yaltan konferenssissa hänellä ei ollut mitään oikeutta jakaa eurooppaa itään ja länteen ja jättää itä eurooppa neukkujen kynsiin, tai päättää että neuvosto taustaiset lähetetään takaisin

• Tacitus vitun anglot
        sdfsdfsdfsss kirjoitti:

Ei heillä ole niin paljon historiassaan mistä voisi olla ylpeitä.

Heidän omat kuninkaalliset käänsivät selkänsä sukulaisilleen - Romanoveille, ja jättivät heidät kommarien tapetavaksi.
        Kolonialismi - jos tutustut näiden maiden historiaan, niin se on aika erilailla kirjoitettu kuin miten he itse asian historian kirjoissaan selittävät
        Ensimmäinen maailman sota: He olivat oppineet paljon buurisodassa, mutta silti eivät uudistaneet armeijaansa, joten heidän sotilaat kuolivat kuin kärpäset sodassa
        Churchill: Yaltan konferenssissa hänellä ei ollut mitään oikeutta jakaa eurooppaa itään ja länteen ja jättää itä eurooppa neukkujen kynsiin, tai päättää että neuvosto taustaiset lähetetään takaisin

Jo roomalaiset aikanaan tunnisti minkälaista paskasakkia nämä on.

• mtauren

"Vieläkin muistan kun yksi englantilaien vanha mies selitti minulle että:
        Amerikkalaisilla ei ole kuninkaallisia joten sen takia heiltä puuttuu luokkasivistys. Koska alemmat luokat yrittävät matkia kuninkaallisia."

Ei meilläkään ole mitään kuninkaallisia, niin ilmeisesti engelsmannin mielestä myös meiltä puuttuu "luokkasivistys" ... taisi mies kettuilla englantilaiseen tyyliin itse kysyjälle.

• sdfsdfsdfsss
        mtauren kirjoitti:

Amerikkalaisilla ei ole kuninkaallisia joten sen takia heiltä puuttuu luokkasivistys. Koska alemmat luokat yrittävät matkia kuninkaallisia."

Ei meilläkään ole mitään kuninkaallisia, niin ilmeisesti engelsmannin mielestä myös meiltä puuttuu "luokkasivistys" ... taisi mies kettuilla englantilaiseen tyyliin itse kysyjälle.

Suomen kuninkaalliset olivat ruotsalaisia, sitten tuli Romanovit.
        Täällä ei koskaan ole ollut suuria herroja. Paljon pikku herroja jotka luulevat olevansa suuria herroja, ja niille nauramme aina välillä. Koska eivät ole suuria herroja vaikka luulevat olevansa. Joten nauretaan ja nauretaan ja kikataan.
        Joten kansa on tyytyväistä koska herroille ja poliitikoille voi nauraa ja niitä voi jopa pilkatakin!!

Mielenkiintoista miten suomen lehdisto tekee vielä numeron ruotsin kuninkaallisista.

• bomben auf England
        mtauren kirjoitti:

hheehhe "Gentlemannin" mielestä olimme natseja.

Saatanan britit! Luftwaffe teki hyvää työtä britanniassa! Jawolh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56