http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010082212224589_uu.shtml
Tuosta jutusta ei oikein selvinnyt millä mielin joku oli taloon pyrkinyt, mutta ilmeisestikään ei ollut kovin läheinen talon isännälle. No, jos oli tarkoitus yrittää tunkeutua taloon jostain syystä luvattomasti, niin tarvinneeko isäntää epäillä mistään?
Ainakin vielä jokunen vuosi sitten joissakin USA:n osavaltioissa oli voimassa laki, että luvattoman taloon tunkeutujan, tai autovarkaan saa ampua muitta mutkitta, eikä mitään syytteitä edes tule.
Jotain hyvää sentään USA:ssa, vaikkakaan ei paljoa.
Puukotustapaus Laihialla
3
109
Vastaukset
- hohoijaahuihui
oikeus toimii suomessa! Olisi pitänyt antaa pojan pahoinpidellä tai tappaa (jos oli tarkoitus) ja sitten soittaa poliisille!
Tästä tapauksesta ei selvinnyt tosin yöllisen vierailun tarkoitusta.
Mutta esimerkkejä kyllä em viitaten löytyy jo paljon.
Kumma kyllä ne aina vetoaa että on soitettava poliisit paikalle. Täällä syrjäkylillä kun ei ole edes poliiseja ja kaupungeista tulevilla saattaa mennä tunteja ennen kuin tulevat! Ja sielläkin jo niin vähän virkavaltaa että muut kiireet vievät ajan!
Se on käsittämätöntä miten poliisin toimia supistetaan kun yhteiskunta rauha alkaa jo järkkyä!!!
Lisää poliiseja, rahaa saa rutkasti kun ajaa afrikan pummit suurperheineen maasta! - Sepi Myllis
juoma!
- Late Lapista.
Suomessa ja varsinkaan Laihialla, ei saa rikollisia kurmoottoo se on ankarasti kielletty ja kovasti rangaistava teko! Tämä laki on rustattu Suomen eduskunnassa, rikollisten "kansanedustajien" ja ministerien suojelemiseksi!
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683041
- 922845
- 492077
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210