minkälälainen on? kokemuksia? Miten toimii? Olen lukenut, että noita Bodumin tuotteita kehutaan, mutta onko helppokäyttöinen?
Bistro Nouveau, Bodum
1
660
Vastaukset
- .....
Katsoin Bodumin kotisivuilta ja löysin kaksikin teekeitintä, joiden nimi oli Bistro Nouveau. Itse ottaisin sen, jossa teelehdille on "kori" kannun keskiosassa. Teelehdet voi nostaa pois juoman joukosta, kun se on hautunut tarpeeksi, ei tarvitse nauttia parkkihapoista, niin kuin tuon pressomallin kanssa.
Itselläni on vanha Bodumin teekannu v. 1989. Siinä sama periaate, keskellä kori teelehdille ja kori nostetaan pois, kun juoma on valmista. Kannussa on kannessa keskellä reikä tuota koria varten ja erillinen kupu sille, ettei juoma jäähdy. Valitettavasti mallia ei valmisteta enää eikä varaosiakaan. Kannen reunasta on muovi ruvennut hapertumaan, vielä pystyy käyttämään mutta pitää tiskata varovasti. Käytän aika harvoin nykyisin, vain silloin kun teenjuojia on porukassa ehkä 3-4. Itse join kannun hankinta-aikaan enemmän teetä kuin kahvia. Mulla oli jopa kahvinkeittimessä (Braun KF63) oma haudutussuppilo teelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756