minkälälainen on? kokemuksia? Miten toimii? Olen lukenut, että noita Bodumin tuotteita kehutaan, mutta onko helppokäyttöinen?
Bistro Nouveau, Bodum
1
580
Vastaukset
- .....
Katsoin Bodumin kotisivuilta ja löysin kaksikin teekeitintä, joiden nimi oli Bistro Nouveau. Itse ottaisin sen, jossa teelehdille on "kori" kannun keskiosassa. Teelehdet voi nostaa pois juoman joukosta, kun se on hautunut tarpeeksi, ei tarvitse nauttia parkkihapoista, niin kuin tuon pressomallin kanssa.
Itselläni on vanha Bodumin teekannu v. 1989. Siinä sama periaate, keskellä kori teelehdille ja kori nostetaan pois, kun juoma on valmista. Kannussa on kannessa keskellä reikä tuota koria varten ja erillinen kupu sille, ettei juoma jäähdy. Valitettavasti mallia ei valmisteta enää eikä varaosiakaan. Kannen reunasta on muovi ruvennut hapertumaan, vielä pystyy käyttämään mutta pitää tiskata varovasti. Käytän aika harvoin nykyisin, vain silloin kun teenjuojia on porukassa ehkä 3-4. Itse join kannun hankinta-aikaan enemmän teetä kuin kahvia. Mulla oli jopa kahvinkeittimessä (Braun KF63) oma haudutussuppilo teelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446