Veli veti jotain nenään

huolestunutsisko

Menivät siis kaverin kanssa vessaan ja kun palasivat molemmat niiskutti.
tiesin että nyt jotain vedetty nenään, asiasta kun kysyin niin sanoi jonkun nimen mutten muista mitä, kuulemma "melkein laillinen" lääke. ei siis huume.
Mikä on voinut olla? ei näkynyt ulospäin että olisi ollut mitenkään sekaisin, kännissä vain kun joi alkoholiakin.
kiinnostaisi vaan tietää että mikäköhän on voinut olla kyseessä?

11

1995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggggggg

      Kokaiini luultavasti.

      • prrr

        No LOL... Epäilen suuresti että ei oo kokaiini. Sen ois kyllä huomannu. Luultavasti joku bentso vaan... En huolestuis suna sisko...


      • gggggggggggg
        prrr kirjoitti:

        No LOL... Epäilen suuresti että ei oo kokaiini. Sen ois kyllä huomannu. Luultavasti joku bentso vaan... En huolestuis suna sisko...

        Joo ja bentsoja ei vedetä nenään. Tyhmä läppä.


      • matrixi
        gggggggggggg kirjoitti:

        Joo ja bentsoja ei vedetä nenään. Tyhmä läppä.

        Kokaiini
        Kokaiini on valkoista jauhetta, jota käytetään nuuskaamalla, suonensisäisesti tai polttamalla. Se imeytyy verenkiertoon myös kaikilta limakalvoilta. Kokaiinin johdannaisia ovat crack, free-base ja koka-base, joita käytetään polttamalla.

        http://www.paihdelinkki.fi/


      • prrr
        gggggggggggg kirjoitti:

        Joo ja bentsoja ei vedetä nenään. Tyhmä läppä.

        Miksei vois vetää nenää? Mulla on kokemusta


      • ahsuahsaushauh
        matrixi kirjoitti:

        Kokaiini
        Kokaiini on valkoista jauhetta, jota käytetään nuuskaamalla, suonensisäisesti tai polttamalla. Se imeytyy verenkiertoon myös kaikilta limakalvoilta. Kokaiinin johdannaisia ovat crack, free-base ja koka-base, joita käytetään polttamalla.

        http://www.paihdelinkki.fi/

        Mitä sitte? ym. "kaikilta limakalvoilta" eli nenää voi kans


      • Jehjehkk
        prrr kirjoitti:

        Miksei vois vetää nenää? Mulla on kokemusta

        Oisko ollu Popperssia. Se on tietääkseni kylläkin täysin laillista mut en oo ihan satavarma. Sen vaikutus ei kestä ku pari minuuttia joten kuvauksen perusteella pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona.


      • +mahdoton
        Jehjehkk kirjoitti:

        Oisko ollu Popperssia. Se on tietääkseni kylläkin täysin laillista mut en oo ihan satavarma. Sen vaikutus ei kestä ku pari minuuttia joten kuvauksen perusteella pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona.

        niin no toki jos veljes on rich bitch niin sitten se olikin varmaan kokaa? hei haloo.. sekin suomessa niin harva päihde et sitä ei joka pekalla ole.. itse epäilisin subua..


      • ladybuck..
        +mahdoton kirjoitti:

        niin no toki jos veljes on rich bitch niin sitten se olikin varmaan kokaa? hei haloo.. sekin suomessa niin harva päihde et sitä ei joka pekalla ole.. itse epäilisin subua..

        häh? Eihän kokaiini ole edes kallis huume? Mitä sekoilet mahdoton?


      • eeeeeo
        ladybuck.. kirjoitti:

        häh? Eihän kokaiini ole edes kallis huume? Mitä sekoilet mahdoton?

        siis mitä ihmettä sekoot? :D
        ai et kola ei oo kallista? ehkä in your wonderland 8D


    • ganja___man

      Arvelisin, että joko subutex tai poppers. Kokaiinia ei kukaan voi luonnehtia "melkein lailliseksi lääkkeeksi". Se on yksi vahvimpia huumeita.
      Popperssin hallussapito on Suomessa laillista ja sen käyttö on nuorten piireissä hyvin yleistä. Toisaalta se ei ole "lääke"
      Subutex taas voidaan katsoa lääkkeeksi, koska joissakin maissa sillä hoidetaan kokaiiniriippuvuutta. Suomessa se on laiton. Subutex on luonteeltaan kokaiinin tapainen, mutta lievempi ja vaarattomampi päihde. Tästäkin huolimatta subutex on suhteellisen vahva huume ja sen käytöstä on jo syytä huolestua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe