Vaalit

vasurit....

Lähestyvät vaalit saavat taas änkyrä voimat liikkeelle. Taas alkaa ihmisten uhkailu ja pelottelu vaikka millä. Onneksi vasemmisto häviää vaalit ja rehelliset suomalaiset eivät mene vasemmiston ansaan. Varsinkin Nato asiassa on pidettävä pääkylmänä vasemmiston uhkailulta ja vääristelyltä. Suomen uskottava ja iskukykyinen puolustus on tärkeä turvaata aina. ja puolustus yhteistyötä Pohjoismaiden ja EU/Naton kanssa lisättävä. Naton täysjäsenyys tulee sitten jos Presidentti ja hallitus päättävät sitä hakea ja Nato meidät sinne kelpuuttaa. kansa tukee sitä sitten.

11

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      änkyrä vastustajat koittakaa nyt perustella kerrankin Nato vastustuksen syyt!!

      • NatonistiLiitto

        On on jo kiire ennenkuin natonismi saa taas kerran tuomionsa kansalta. On tehtävä sotilaallinen natotusoperaatio - palstat täyteen ja mikäs on parempi kuin VENÄJÄNPELKO. Katainen taas avasi keskustelua mutta faktojen puutteessa homma lörähti omaan housuun.


      • ......
        NatonistiLiitto kirjoitti:

        On on jo kiire ennenkuin natonismi saa taas kerran tuomionsa kansalta. On tehtävä sotilaallinen natotusoperaatio - palstat täyteen ja mikäs on parempi kuin VENÄJÄNPELKO. Katainen taas avasi keskustelua mutta faktojen puutteessa homma lörähti omaan housuun.

        Vasemmisto huutaa faktojen perään. Mutta yksikään änkyrä ei perustele mitään. Naton puolesta on selvitys mitä on vastaisten puolelta tehty???


      • ...... kirjoitti:

        Vasemmisto huutaa faktojen perään. Mutta yksikään änkyrä ei perustele mitään. Naton puolesta on selvitys mitä on vastaisten puolelta tehty???

        vasemmistolainen, olen "maltillinen nationalisti" ja olen tuhannesti perustellut Nato kielteisen kantani näillä sivuilla.

        Eurooppalaisen aseteollisuuden ja puolustusliiton puolesta.

        -masson

        http://www.saulmasson.org


      • ....
        saulmasson kirjoitti:

        vasemmistolainen, olen "maltillinen nationalisti" ja olen tuhannesti perustellut Nato kielteisen kantani näillä sivuilla.

        Eurooppalaisen aseteollisuuden ja puolustusliiton puolesta.

        -masson

        http://www.saulmasson.org

        olen tuhannesti perustellut Nato kielteisen kantani näillä sivuilla.

        Misshän kohtaa on faktoja tullut????


      • .... kirjoitti:

        olen tuhannesti perustellut Nato kielteisen kantani näillä sivuilla.

        Misshän kohtaa on faktoja tullut????

        ..se, että Natoa johtaa tarvittaessa Pohjois-Amerikan Yhdysvallat ja USA:n ja "Venäjän poliittisen seikkailuna" voisi puhjeta sota mihin meillä ei olisi todellista valtaa päättää osallistummeko vai emme?

        Seurauksena olisi lähinnä Euroopan laajuinen sota, joka käytäisiin siis suurimmaksi osaksi Euroopassa.

        Washingtonissa ja Pentagonissa tapahtumiin pelkän kaukaisen sijainin vuoksi olisi asenne sotaa köykäisempi, kuin itse taistelutantereelle, jos ne vielä saavat Globaalin ohjustorjunta järjestelmänsä kuntoon ja luottaisivat siihen. Mikä se USA:ssa katsellessa sotaa vain pelkkänä viihteenä (siellä on hullua porukkaa, mä tiedän sen pari serkkua asuu siellä, mutta he eivät ole hulluja - päinvastoin)

        Saksan ja Ranskan velvollisuus on ottaa päävastuu Euroopan puolustuksesta hajoittaa Nato ja perustaa eurooppalainen vastaava järjestö ja käynnistää aseteollisuus ohjelma.

        Eurooppalaisin asein, Euroopan puolesta.

        Poliittisessa maantieteessä ei USA:n kaikkivoivalle ylivoimalle Euroopassa ole enää sijaa, vaikka saatan kuvitellakin, että nämä Itä-Euroopan ryssäläiset kansat, jotka on otettu mukaan jopa EU:n juovat maljojaan vielä jenkkien kunniaksi.

        Todellinen Eurooppalainen ei noteeraa, eikä hännystele Jenkkejä vaan on myös ylpeä omasta eurooppalaisuudestaan, kuin myös huomioon ottaen muista maista tulleita ihmisiä esim. avioliittojen kautta kuin myös todellisen ammattitaitoisen ja taitavien työntekijöiden suhteen.


      • Muhammed ja Jeesus
        saulmasson kirjoitti:

        ..se, että Natoa johtaa tarvittaessa Pohjois-Amerikan Yhdysvallat ja USA:n ja "Venäjän poliittisen seikkailuna" voisi puhjeta sota mihin meillä ei olisi todellista valtaa päättää osallistummeko vai emme?

        Seurauksena olisi lähinnä Euroopan laajuinen sota, joka käytäisiin siis suurimmaksi osaksi Euroopassa.

        Washingtonissa ja Pentagonissa tapahtumiin pelkän kaukaisen sijainin vuoksi olisi asenne sotaa köykäisempi, kuin itse taistelutantereelle, jos ne vielä saavat Globaalin ohjustorjunta järjestelmänsä kuntoon ja luottaisivat siihen. Mikä se USA:ssa katsellessa sotaa vain pelkkänä viihteenä (siellä on hullua porukkaa, mä tiedän sen pari serkkua asuu siellä, mutta he eivät ole hulluja - päinvastoin)

        Saksan ja Ranskan velvollisuus on ottaa päävastuu Euroopan puolustuksesta hajoittaa Nato ja perustaa eurooppalainen vastaava järjestö ja käynnistää aseteollisuus ohjelma.

        Eurooppalaisin asein, Euroopan puolesta.

        Poliittisessa maantieteessä ei USA:n kaikkivoivalle ylivoimalle Euroopassa ole enää sijaa, vaikka saatan kuvitellakin, että nämä Itä-Euroopan ryssäläiset kansat, jotka on otettu mukaan jopa EU:n juovat maljojaan vielä jenkkien kunniaksi.

        Todellinen Eurooppalainen ei noteeraa, eikä hännystele Jenkkejä vaan on myös ylpeä omasta eurooppalaisuudestaan, kuin myös huomioon ottaen muista maista tulleita ihmisiä esim. avioliittojen kautta kuin myös todellisen ammattitaitoisen ja taitavien työntekijöiden suhteen.

        vaan vääriin olettamuksiin perustuvaa kevyttä hölynpölyä.


      • Napoleonic
        Muhammed ja Jeesus kirjoitti:

        vaan vääriin olettamuksiin perustuvaa kevyttä hölynpölyä.

        .. ne "faktasi".


      • Elämmekö diktatuuris
        NatonistiLiitto kirjoitti:

        On on jo kiire ennenkuin natonismi saa taas kerran tuomionsa kansalta. On tehtävä sotilaallinen natotusoperaatio - palstat täyteen ja mikäs on parempi kuin VENÄJÄNPELKO. Katainen taas avasi keskustelua mutta faktojen puutteessa homma lörähti omaan housuun.

        Katainen paniikissa : pitkän linjan veteraanitoimittaja uskalsi ottaa esiin Kataisen sekoilun. Katainen käski erottaa toimittajan.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090212284831_uu.shtml


      • Suomen kansalainen
        Elämmekö diktatuuris kirjoitti:

        Katainen paniikissa : pitkän linjan veteraanitoimittaja uskalsi ottaa esiin Kataisen sekoilun. Katainen käski erottaa toimittajan.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090212284831_uu.shtml

        YLE:n punaisessa toimittajakunnassa on paljon entisiä taistolaisia. Sellaiset kuin Jyrki Richt, Ari Korvola ja entiset Moskovan kirjeenvaihtajat tulisi välittömästi erottaa, koska he toimivat vain propagandaten kunnollista kansanenemmistöä vastaan. Kyllä Ajankohtainmen kakkonen, A-Studio ovat monelta osin silkkaa vasemmisto-propagandaa. Hallintoneuvosto, herätys !


      • mie vaan
        Suomen kansalainen kirjoitti:

        YLE:n punaisessa toimittajakunnassa on paljon entisiä taistolaisia. Sellaiset kuin Jyrki Richt, Ari Korvola ja entiset Moskovan kirjeenvaihtajat tulisi välittömästi erottaa, koska he toimivat vain propagandaten kunnollista kansanenemmistöä vastaan. Kyllä Ajankohtainmen kakkonen, A-Studio ovat monelta osin silkkaa vasemmisto-propagandaa. Hallintoneuvosto, herätys !

        Taidanpa jättää ensikerralla kokonaan äänestämättä, koska minusta vähän tuntuu että kaikki puolueet ovat lopulta ajamassa natojäsenyyttä. Nykyään myös SDP ja kepu ovat lähentyneet ajatusta natojäsenyydestä. Loput pienemmät puolueet eivät päätä natojäsenyydestä, vaikka PS vähän yrittääkin (muka) leikkiä natovastaista paremman äänimäärän toivossa, vaikka ihan vähän aikaa sitten olivat kovasti natonkannalla. Isot puolueet päättävät asioista ja isot puolueet ovat valitettavasti kaikki enemmän tai vähemmän natomyönteisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      331
      7559
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1642
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1489
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      75
      1179
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      925
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe