Ovenia Oy, kokemuksia, tietoa..

caissa

Otsikossa tulikin kaikki jo selväksi. Onko jollain jotain kerrottavaa firmasta.

39

6125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talonia

      Kattonia, Seininia, Mattonia jne....

      • löyty

        On siellä ainakin toimiva nettiosoite -> ovenia.fi


      • Jeppe_
        löyty kirjoitti:

        On siellä ainakin toimiva nettiosoite -> ovenia.fi

        Mikään muu ei sitten toimikaan... :-(


      • Dodelydidly

        Lattiania, tapettiania, laattania ja halpania.
        Onko Flandersin firma?


      • mopoparkki
        Dodelydidly kirjoitti:

        Lattiania, tapettiania, laattania ja halpania.
        Onko Flandersin firma?

        Samaa mieltä! Jos putoaa jotain lattiamateriaalin päälle, jää jälki heti.
        Lahdessa Pollarikadun asuntoja vuokrataan savuttomina, mutta eivät ole. Eikä asialle tehdä mitään. Turvattomia lapsiperheille, mopoilla ajo pihaan sallittu!!


    • preäkjghpaerkg

      ERITTÄIN HUONOJA KOKEMUKSIA!!!!!! EN SUOSITTELE! EPÄLUOTETTAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kaalikaalia

      Jep, ei voi oveniaa suositella.

    • Samanlainen kuin

      muutkin suuret kinteistöjen isännöinti ja manageeraus firmat.Henkilöstöllä liikaa "mökkejä" ja asiakkaat kärsii.

    • tympääntynytyrittäjä

      vain huonoja kokemuksia. Vuokrasin liiketilan eikä suunnilleen mikään mennyt niinkuin sovittiin. Ylimääräisiä maksuja ilmaantui tyhjästä eikä lafka kanna mitään vastuuta tekemistään virheestä. Tämä kokemus siis helsingistä ja voin kertoa että etsin uutta liiketilaa koska en halua moista törkyfirmaa tukea. Neuvoni on: Kiertäkää ovenia kaukaa!!!!!

      • ahma34

        Sattumoisin lars leevi firma.tulee helevetin kalliiksi jos erehtyy antamaan ovenian hommata urakoitsijat(ovat muuten lars leevejä myös):


    • SK

      Pysyttele mahdollisimman kaukana niin hyvin menee. On työnantajana todella surkea ja epäammattimainen. Työntekijät uhrataan aina ongelmatilanteissa eikä yrityksellä "riippumattonana" ole vastuuta mistään.

    • åihragnnvzc

      Huhuh mikä firma!!! Ei kannata vuokrata Ovenian kautta, kusettavat joka välissä!

    • älkääikinä

      Ei kannata ei

    • Huolettaa.

      Voisko joku kertoa ihan konkreettisia kokemuksia tästä firmasta? Jäi vähän epäselväksi miksi ei kannata vuokrata Ovenian kautta. Moni on puhunut muutenkin liiketilojen vuokraamisesta, mites ihan asunnon vuokraaminen? Mikä siinä VOI mennä vikaan?? T. löysin kivan kämpän jota Ovenia vuokraa. Tähänkö se kaatuu.. :(

      • greed is a colour

        koska vuokrankorotukset :/


      • hmmm.

        Jos löysit kivan kämpän, miksi muiden huonojen kokemusten kautta jättäisit ottamatta sen? Minä luulen, että huonolla tuurilla, mistä vain voi löytää homeisen ym. huonon asunnon. Homeisia tuntuu nykyään olevan tuon tuosta kohdalle osuviksi...


    • Kyllästynyt

      Ei kannata. Kallis, hidas ja erittäin huono asiakaspalvelu. Kokeile vaikka lähettää sähköpostia asiakaspalveluun. Minulle eivät ole vastanneet yhteenkään sähköpostiin.

      • 00410

        Vain huonoja kokemuksia Oveniasta minullakin. Jos jotain asiaa yrität hoitaa niin vastausta ei kuulu ja samaa sanoo kaikki naapuritkin. Isännöitsijätodistusta kun joskus tarvitsin nopeasti niin viikon päästä piti paikan päältä käydä hakemassa. Lähtevän postin laatikosta löytyi.. Pitäis vissiin vaivautua hallitukseen puuhaamaan isännöitsijän vaihtoa :(


      • On kokemusta
        00410 kirjoitti:

        Vain huonoja kokemuksia Oveniasta minullakin. Jos jotain asiaa yrität hoitaa niin vastausta ei kuulu ja samaa sanoo kaikki naapuritkin. Isännöitsijätodistusta kun joskus tarvitsin nopeasti niin viikon päästä piti paikan päältä käydä hakemassa. Lähtevän postin laatikosta löytyi.. Pitäis vissiin vaivautua hallitukseen puuhaamaan isännöitsijän vaihtoa :(

        Isännöitsijätoimiston vaihto on ainut oikea ratkaisu. Toimeksi vain heti


      • vuokralainen156

        Samat on kokemukset


    • eieieiei

      Periivät olemattomia vuokria VUODEN JÄLKEEN... tosiaan en joudu kyllä kyseistä laskua maksamaan, mutta mitä paskaa kumminkin.
      En suosittele kyllä kenellekkään... oikeesti.

    • Ovelat ketut

      "Isännöinti ja huoltoyhtiöt" palstalla on aiheesta paljon ketjuja. Ovenia ja Realia pääosissa.

      • Pääkonttori

        Johtajien suuret palkat tarvitsee rahaa jostakin muusta.


    • kiukustunut

      huoneiston lämpötila alhaalla Nastola edelleenkin.

      • vääräpääsäästö

        Järkevää säästöä tässä syyskosteudessa, sano nyt vielä että ilmanvaihtokin on ihan minimissään.

        "Hei me homehdutetaan"


    • onea

      Surkeaa toimintaa, olen pyytänyt vesimittarin lukemista ja ylimääräisen rahan palautusta jo useita kuukausia, 3 x olen käynyt toimistolla henkilökohtaisesti, ei auta. Todella surkeaa, luulisi ettei näin voi menetellä, kilpailuakin pitäisi olla jne.....

      • veksimaksi

        Tilasin ovenialta isännöitsijän todistuksen ja hain sen itse lahden konttorista. Tuli lasku joka oli 209e. Onkohan tää nyt sitä laillistettua kusetusta ja ryöstöä. Eikö.


    • ymmyrkäinen

      Entä onko kellään tietoa uudesta asunnosta? Kummallista kun kirjoittajilla on paljon negatiivisia kokemuksia.

    • Kokemusta_on

      Ovenia lienee pahamaineisimpia isännöintiyrityksiä, ja siihen on luonnollisesti syynsä. Jos asiakkaalla on hyviä kokemuksia, ei hänellä ole syytä valittaa. Vedä siitä omat johtopäätöksesi.

    • 44444

      Itse parisen vuotta Ovenian vuokrakämpässä asunut ongelmitta.

    • kusetettu1

      Ovenian asuntoja en suosittele kellekkään.. pysykää niin kaukana kun voitte. Minua syytetään nyt edellisen asunnon vesivahingosta.. soitettiin asiasta 2.5kk myöhemmin kun muutin pois koko asunnosta että näin ovenialla hoidetaan hommat ei ole minkäänlaista tietoa tullut asiasta minulle päin ja nyt sit koitetaan maksuttaa koko paska minulla vaikka todisteita ei ole ja minulla ei tietoa koko remontista.. oikeuteenhan tämä lähtee koska kotivakuutuskaan ei korvaa tälläistä kun yli 2kk myöhemmin ilmoitetaan asunnosta missä en ole edes enää asunut.. vittu sanon minä! Kyllä oli viimeinen kerta elämässä kun ovenian asunnoissa asun.. helvetin kalliit vuokrat ja koittavat vielä kusettaa tälläistä. Ennemmin asun vaikka veneen alla.

      • Sama juttu korjataan asuntoa uudeksi edellisen vuokralaisen piikkiin lähentelee petosta eli ilmeisesti voisi tehdä tutkintopyynnön poliisille


    • Kuriintalo

      Ottakaa jo isännöitsijät vakavaan arvioon, kun Oulussa Tervaraitti 1:ssä on yötä päivää pileetystä Ovanin asunnossa "rautamusiikilla, mekkaloinia". Ei saa nukuttua asukkaat. Apua ei kuulemma tule, vaikka on pyydetty, missä vika?

    • fdhbsdfhsdhsdsdfh

      Isännöi vahoja ja huonokuntoisia kerrostaloja, joihin ei ole koskaan tehty mitään remonttia, perii toki samat vauriot lattiassa ja tapeteissa jokaiselta vuokralaiselta.

      • juhajokinenovenialahti

        Juu sama kävi mulle


      • sama täällä, täyttää täysin petoksen merkit


    • Ei.valittamista

      No itsellä on kokemusta vuokra-asunnosta Ovenialla. Muutin siis kokonaan peruskorjattuun 70-luvulla rakennettuun vuokrataloon. Asunto ja mielestäni koko talo oli hyvin peruskorjattu uudet putket, ilmanvaihto ja pinnat, kalusteet eli käytännössä kaikki.

      Ensin oli vähän ongelmia kun tupakansavu leijui huoneistossa vähän väliä mutta ongelma olikin se, että LVI-huoneen ilmanottoaukko oli kiinni. Asia korjattiin ja sen jälkeen oli ilmanvaihto todella hyvä. En muista asuneeni asunnossa jossa olisi niin hyvin suunniteltu lmanvaihto. Kalusteet ja pinnat oli myös kauniit.

      Ainoa haitta oli melko kallis vuokra josta syystä sitten muutinkin halvempaan. Irisanomisliviot ja takuuvuokran palautuksessa ei ollut ongelmia.

      Eli minulla ei kokonaisuudessaan ole valittamista. Vuokra oli minulle liian kallis mutta toisaalta Helsingissä ei juuri halpoja vuokra-asuntoja ole tarjolla. Itse muutin asumisoikeusasuntoon ja olen ihan tyytyväinen nyt.

    • eiikinaenaan

      VÄLTTÄKÄÄÄ avaraa / oveniaa !!!!

      Ihan surkeeta palvelua jokajutussa! Vuokravakuuden huijasivat jopa ihan syyttä ja vastailu todella huonoa ja sitten kun vastataan niin on epäkunnioittavaa puhuttelua ja ovenian ja lindorffin yhteistyö ei toimi ollenkaan.. ei ikinä enään ovenialle vaikka maksettas

    • akjsdflöjaäwef

      Ovenia on entinen Kiinteistövarma ja edelleen hoitaa eläkeyhtiö Varman omistamia kiinteistöjä. Varmahan on täysin homofirma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe