En oikein tiedä minne kyseinen juttu kuulee joten tyrkkäsimpä tänne..
Eli kuka tietää mitä ihmettä tämä on: niistäessä oikeaa sierainta ( flunssa on vaivannut vähän yli 2 viikkoa) oikeasta silmästä tulee vettä ja ilmaa. Ei satu, mutta tuntuu todella epämiellyttävältä. Näin ei tapahdu joka kerta. Silmä ruikkii aika pahasti jos puhaltaa kummankin sieräimen ollessa tukittuina (keino, jolla saadaan korvat pois lukosta).
Kuka tietää mitä tämä on? Onko ihan haitatonta?
Niistäessä kuplia silmästä!
3
5500
Vastaukset
- vaaratontaKai
Itsellä sama juttu, ilmeisen vaaratonta on ellei sitten aiheuta jatkuvia silmätulehduksia. Luulen että kyseessä on pieni rakennevika jonka vuoksi nenäonteloista on yhteys kyynelkanaviin ja niistäessä kun paine pään onteloissa kasvaa kulkeutuu ilmaa ja limaa/nesteitä myös silmään.
Nuorena mulla oli molemmissa silmissä sama juttu, mutta iän myötä vasen puoli on ilmeisesti sulkeutunut. En tiedä onko tällä yhteyttä siihen että vauvana multa on kyynelkanavat avattu synnytysosastolla... Liekö tökätty liian pitkälle :) - Jennyyy
Mulla tulee kans usein ilmaa ja vettä oikeesta silmäkulmasta. Ei se vaarallista ole mut se tosiaan tuntuu vähä oudolt. : ) joskus myös ku aamulla herää ja painaa silmäkulmasta tulee ilmaa sieltä.
Mikä ihmeen rakennevika? Kaikilla ihmisillä on nenästä yhteys silmään. Itsekin pystyn puhaltamaan ilmaa silmästä jos laitan nenän kiinni ja puhallan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794