Hei!
Teen juttua juoruista Sunnuntaisuomalaiseen, joka on Savon Sanomien, Keskisuomalaisen, Karjalaisen, Ilkan, Pohjalaisen ja Etelä-Suomen Sanomien yhteinen sunnuntaisivusto.
Jutussa käsitellään juoruja ilmiönä, niiden syitä ja seurauksia.
Jos olet joutunut juoruilun kohteeksi tai jos juorut ovat vaikuttaneet elämääsi esimerkiksi työpaikalla tai muutoin, toivoisin, että kertoisit minulle tarinasi. Käytän kokemuksia taustamateriaalina juttua varten ja mahdollisesti pyydän myös haastattelua.
Tarinoita käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti, ne voi kertoa nimettömänä ja yksityiskohdat voidaan muotoilla niin, ettei henkilöä pysty tunnistamaan.
Tarvitsisin vastaukset tiistaihin 7. syyskuuta mennessä.
Avusta kiitollisena
toimittaja Sanna Ryynänen
Sunnuntaisuomalainen
[email protected]
Juttu juorusta
Sunnuntaisuomalainen
0
626
Luetuimmat keskustelut
- 591230
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 46761
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669