Olenko ruma nainen?

Yksinäinen liekki

Olen 36-vuotias nainen ja neitsyt.

Olen vuosien mittaan kaivannut miestä enemmän tai vähemmän. Viime kesänä sisälläni suorastaan poltti miehen kaipuu, se jatkuu yhä. Tunnen itseni masentuneeksi, turhautuneeksi, pettyneeksi ja ärtyneeksikin, koska ei ole ketään, jolle kelpaisin. Palan tyhjää liekkiä.

Rinnoissani tuntuu välillä siltä, että kunpa joku hyväilisi niitä. Haluan jonkun lähelle. Haluaisin syliin. Haluan suudella. Hyväillä. Enemmän. En osaa oikeastaan edes kuvitella, millaista olisi olla yhdynnässä. Että joku panisi minua. Nussia. Rakastella. Välillä minulla on ollut kova halu, että ottaisin miehen kalun suuhuni ja imisin sitä.

Ja kunpa minusta voisi pitää, edes joku yksi.

Miehet, miksi en kelpaa teille. Olenko niin ruma?

Olen 160 cm pitkä, painan noin 63 kg. En ole tasapaksu, vyötärö löytyy; b-tai c-kupit. Kasvoni ovat kai rumat tai parhaimmillaan tavalliset, eivät siis kaunotartyyppiä. Olenko liian ruma kelvatakseni koskaan kenellekään?

Luonteeltani olen kiltti, ujohko; omasta mielestäni ihan fiksu ja huumorintajuinenkin.

En haluaisi olla tällainen, kelpaamaton, yksin. En kohta enää kestä sitä: kaipuuta, tyhjyyttä kun mitään ei ole, kipua.

Mikä minussa on vikana, kun en kelpaa kenellekään?

91

13632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakuuttaa

      että kelpaat ainakin minulle. Mielelläni tekisin sinulle nuo kaikki kaipaamasi.
      Vastaa tähän niin laitan spostin

      • Yksinäinen liekki

        En uskalla ottaa yhteyttä nettiviestiin. Välillä epätoivo iskee, upottaa. Miksi tämä niin vaikeaa? Entä jos menee kadulle makaamaan ja ulvomaan jalat levällään. Hoitoon veisivät, tai poliisille.


      • myös ujo
        Yksinäinen liekki kirjoitti:

        En uskalla ottaa yhteyttä nettiviestiin. Välillä epätoivo iskee, upottaa. Miksi tämä niin vaikeaa? Entä jos menee kadulle makaamaan ja ulvomaan jalat levällään. Hoitoon veisivät, tai poliisille.

        Mitä vikaa on nettiviesteissä. Voit laittaa vaikka itse viestin nettiin millaista seuraa haet, sen voit itse vapaasti määritellä, vaihtaa kirjeitä, käydä treffeillä vaikka kahveilla, ja sitten kun sopiva kaveri on kohdalla niin anna palaa.


    • luulevat…

      naiset ovat parhaita, kaikki tosimiehet tuon tietää.
      Joten kysyntää ei takuulla rumuus vähennä, vika on jossain ihan muualla.

      Voisiko vika olla käyttäytymisessä, asenteessa, harrastuksissa, liiallisessa ujoudessa ???

      Lannistumiseen ei ole syytä, kyllä kaltaisellesi on varmasti kysyntää kunhan olet saatavilla.

    • ygtrfe

      En oikein usko, että et kelpaisi kenellekään. En tiedä haluatko vain seksiä, vai myös suhteen, mutta väitän, että lähes jokainen nainen (uskoisin, että n. 99,9%) saa halutessaan ainakin satunnaista seksiä ihan joka päivä...

    • Yksinäinen liekki

      Tuntuu hyvin masentavalta ja itsetuntoa murskaavalta, kun ei ole ollut ketään. Kun en ole kelvannut kenellekään. Kelpaamattomuus -miten se sattuukaan! Välillä putoan kaipuun ja haavoittuneisuuden pohjalle. Siellä on pimeä, kylmä.

      Välillä yritän vaikka väkisin ajatella olisiko kelpaamattomuuteeni muita syitä kuin rumuus. Ehkä on totta, että hyvin rumakin naienen saa seksiä, jos haluaa, kelpaisi ainakin jollekin humalaiselle miehelle.

      Haluan paitsi seksiä myös että minusta voisi pitää. Että olisi joku. Että olisin kuin muut ja etten tuntisi olevani hylkiö, tuskin edes ihminen.

      Muita syitä sille, ettei minulla ole ollut ketään. Ujous ja arkuus varmaankin. Erittäin huono itsetunto. Epävarmuus. Pelot. Ja ettei minun ollut kotiolojen takia nuorena mahdollista olla kuin muut nuoret.

      Ennen kaikkea varmaan syvällä jäytävä ja raastava kelpaamattomuuden tunne. Ehkä on niinkin, että pelkään läheisyyttä paljon, vaikka ei ole muuta, mitä niin paljon kaipaisin. Paitsi välillä seksiä, välillä en pystyu muuta ajattelamaan ja se tuntuu nololta, kuin olisin jotenkin huono.

      Tunnen olevani loukossa. Mikä minut korjaisi?

      • Rumannäköinen ukko

        naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!!


      • panomiehen
        Rumannäköinen ukko kirjoitti:

        naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!!

        lausahdus; Maailmassa ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa!!


      • toinenyksinäinenmuij

        Olen samanlaisessa tilanteessa, 32v.. kaikki ne harvat ystävät ovat onnellisesti parisuhteissa ja heitä ei enää baarit kiinnosta. Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja tosiaan teininä pelkäsin maineen menetystä, sekä olin todellla ujo, poikien kanssa en rohjennut keskustellakaan. Vieläkin on vaikeaa keskustella ystävien miesten kanssa. Olen käynyt sokkotreffeillä viimeksi vuosia sitten, mutta ne miehet ei sytyttäneet. En osaa tehdä aloitetta ja uskon, että miehen pitäisi tehdä aloite jotta suhteessa olisi jatkuvuutta. Vuosien varrella on tullut kiloja lisäksi tosi paljon, ja nyt tuntuu etten kehtaa lähteä liikenteeseen, ja vieläpä että yksin pitäisi lähteä.. haluaisin olla ensin itse hyvännäköinen.


      • Kirjastoon

      • hmmmm1
        Rumannäköinen ukko kirjoitti:

        naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!!

        "Oma mielipiteeni naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!! "

        En tiedä, mitkä herkkyyshormonit nyt hyrrää, mutta mulle tuli vedet silmiin, kun luin tämän. Kiitos.


      • Yksinäinen liekki
        Kirjastoon kirjoitti:

        Luepa Ben Malisen kirja Elämää kahlitseva häpeä: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/430919

        Aiheesta netissä:

        http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2002/2002-05-07/henkilokemiaa/taka

        http://www.anittaoertel.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3:haepeaen-voi-kaeaentaeae-voimavaraksi&catid=12:report

        Kohti eheämpää elämää - muistot kotioloista voit viimeinkin jättää taakse ja olla oma itsesi - olet arvokas. Tsemppiä.

        Luin linkit. Vaikuttaa oikeaan osuvalta kohdallani, siis häpeä. Kiitos kirjavinkistä.


      • heikkua
        hmmmm1 kirjoitti:

        "Oma mielipiteeni naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!! "

        En tiedä, mitkä herkkyyshormonit nyt hyrrää, mutta mulle tuli vedet silmiin, kun luin tämän. Kiitos.

        Sama juttu :) Kiitos tästä.


      • Toinen rumannäköinen
        Rumannäköinen ukko kirjoitti:

        naisista on seuraavavlainen:
        Naisia on vain kahta eri laatua,
        1) kauniita ja
        2) vielä kauniimpia.

        Kukin nainen miettiköön itse, kumpaan kategoriaan kuuluu.

        Kauneus on ihmisen sisällä!!!!

        helvetin vanhaviesti mutta kuitenkin:

        Ukkoja on vain kahta eri laatua,
        1) rumia ja
        2) aivan helvetin rumia

        Kukin ukko miettiköön itse, kumpaan kategoriaan itsensä lykkää


    • yx sexhullu

      Mulla on naapurina mies, joka valittelee pillun puutetta koko ajan. Yritystä jätkältä ei puutu. Todistin erästä ravintolailtaa kun hän enemmän tai vähemmän suoraan kyseli naisilta: miten olis, lähdetäänkö...? Aika harvakseltaan hän pillua saa verrattuna yrityksen määrään. Jätkä on ihan normaalin näköinen, mutta syy löytyykin jostain muualta. Itsekin myöntää, että hänellä on kommunikaatio-ongelma. Siis ei riitä että on ulkonäöltään "pantava". Seksiä hakevan luonteenkin pitää olla määrättyjen raamien sisällä. Seksin saaminen ei selvästikään liity ihmisen hyvyyteen.

      • u6hy5gtfr

        Tässä tuleekin ero miehen ja naisen välil. Vastaava nainen sais varmasti.


    • tai...

      Kirjoituksesi perusteella vaikutat oikein kivalta naiselta. Jos löytäisit oikean miehen, pitäisi hän sinua hyvänä vaikka vuorokauden ympäri. Pitäisi sylissä, hyväilisi, antaisi suuseksiä, rakastelisi uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
      Yksi syy mikä monella, joka valittaa seksin vähyyttä, on liian korkeat vaatimukset partnerilta. Ja toisaalta, kullia/pillua ei voi saada jos ei anna. Elikä, seksiä kaipaavan täytyy pystyä "antautumaan".
      Ymmärrän tunteesi täysin. Itselläni oli vuosien tauko seksissä (sivuhuomautus, olen mies). Eikä syy ollut haluissa. En vain osannut etsiä partneria oikeista paikoista ja oikealla tavalla. Ja aika iso syy oli arkuudessani. Samoin kuin sinä kerroit, saatoin hetkittäin tuntea suurta kaipuutta naisen sylistä. Heräsin monasti yöllä valtavaan haluun.
      Neuvoni on, että muutat elämänasennettasi huomattavasti. Jos sinulla on luotettavia ystäviä, heistä voisi olla apua. Seksiä sinunkin pitää saada, vaikka edes kerran elämässä;)

    • guuppi

      Et sä mikään ruma oo,älä itseäs hauku me äijät täs tyhmii ollaa ku sua ei olla huomattu.Älä välitä sä kyllä sen oikean löydät,usko mua.

    • Joskus kokenut samaa

      Olin joskus melko samanlaisessa tilanteessa, olen suunnilleen ikäisesi mies. Tiedän siis aiheesta ainakin jotakin. Et halua vastata nettiviestiin mutta jos kuitenkin kertoisit mistä päin maata olet. Ehkäpä voisimme jutella yksityisesti, netin kautta ensin, jos emme ole liian kaukana.

      • Yksinäinen liekki

        Helsingissä asun eli kaukana monesta paikasta eikä täällä kai asu ketään muita kuin minä, en tunne.


    • Yksinäinen liekki

      Kiitos vastauksista. Kukaan ei ole nälvinyt, vaikka siihen varauduin, että sellaisiakin kommentteja voisi tulla.

      Tunnen olevani loukossa itseni ja elämäni kanssa. Kunpa asiat MUUTTUISIVAT. Olisin suorastaan eri ihminen.

      Olisipa jotain itsetunnon ihmepillereitä.

      • still waiting

        muuttuisivat.Olisin suorastaan eri ihminen.
        Täällä samaa toivoo kohtalotoveri,mies.


    • jhfdbgfvads

      Luulisin, että ongelmasi on huono itsetunto, tai ujous, ei niinkään rumuus. Itse olin nuorempana (nyt olen jo yli 40v) ihan samanlainen: oletin olevani ruma ja luulin, että korkeintaan hyvin harva nainen voisi kiinnostua minusta. Sitten jossain vaiheessa rupesin harrastamaan nettideittejä. Niissä vaihdeltiin kuvia naisten kanssa ja kävi ilmi, että n. 30-40% piti kuvistani, eli kaikki eivät suinkaan pitäneet minua rumana :) Itse asiassa aika moni mielestäni todella upean näköinen nainen kehui minua komeaksi, sellaiset naiset, joita en livemaailmassa olisi ikinä lähestynyt, koska olisin otaksunut, että en missään tapauksessa kelpaa heille. Oisko sulla mahdollista käydä psykologin tms. luona keskustelemassa tuosta ujoudesta...?

      • yks40vjäbä

        jep, samaa mieltä..

        Et oo ruma ellei jokainen vastaantulija säpsähdä rumuuttasi, eli olet ns. sosiaalirajoitteinen ihminen - et vaan saa ittestäs rohkeutta mihinkään sosiaaliseen toimintaan noin deittimielessä.

        Käy psykiatrilla tai ota ittees niskasta kiinni ja chattaa netissä (siitä se lähtee).


    • Mies kohta 40

      Hieman jäin miettimään millainen on taustasi kun tuohon ikään olet ehtinyt ilman seksikokemuksia. Onko sinut kasvatettu ahdasmielisessä uskonnossa, jossa kaikkea seksiin liittyvää pidetään likaisena ja saastaisena tms? Minkäkokoisella paikkakunnalla asut? Tämän kysyn siksi, että jos on pieni paikka, niin voisi helpommin kuvitella jäävänsä ilman vaikka vaan "huonon maineen" pelosta. Isommalla paikkakunnalla luulisi riittävän, että menee jonnekin baariin istumaan ja siemailemaan juomaa, niin eipä aikaakaan kun on joku mies kysymässä saako liittyä seuraan.

      Vaikka onkin enemmän ja vähemmän kauniita naisia, niin aika harva on sen näköinen ettei kelpaisi. Jotkut todella kauniit naiset ovat niin tietoisia kauneudestaan, että se saa heidät tuntumaan luotaantyöntäviltä. Ylimielisyys taasen on ominaisuus, joka on niin absoluuttinen turn-off, ettei sellaisen oloiset oikein jaksa kiinnostaa. Tavallisen näköiset, vähän ujon oloiset ovat kiehtovia.

      Rohkeasti vaan baariin!

      • Yksinäinen liekki

        Minulla ei ole uskonnollista kotitaustaa. Muuten kotitaustani on erittäin vaikea. En kuitenkaan ole kokenut insestiä tai muuta seksuaalista väkivaltaa.

        Kai pääsyy siihen että olen nyt lähes nelikymppisenä yhä neitsyt, vaikka haluaisin seksiä ja miesystävän, on surkeassa itsetunnossa. Se muserrettiin lapsuudessani ja yli on ollut vaikea päästä.

        Kotonani oli useita vaikeita ongelmia (alkoholismia, itsemurha, sairautta). Ja kasvatusmetodi oli se, että piti pysyä poissa näkyvistä tai jos jotenkin satuin olemaan olemassa, keinoina olivat mitätöinti ja lannistaminen.

        Nyt kun ajattelen asiaa, olennainen osa syy olemattomaan uskooni itseeni naisena, siihen että minusta voisi pitää ja arkuuteeni, on varmaan äidissäni. Hän mitätöi aina kaiken ja suhtautui minuun aina ja kaikessa hyvin kielteisesti. Siihen että olin tyttö hän suhtautui jotenkin hyvin kylmästi ja vihamielisesti. Esimerkiksi en ole varhaista lapsuuttani lukuun ottamatta koskaan ollut samaan aikaan saunassa kuin hän enkä voisi edes kuvitella sellaista.

        Kuukautisista sain tietenkin tietää koulussa, mutta äidille niistä ei voinut sanoa tai puhua: tarkoittaa käytännössä sitä, että minunhan olisi ollut pakko saada kuukautissiteitä käyttööni, mutta minun ei ollut mahdollista saada niitä, koska äitini ei sellaisesta piitannut eikä meillä annettu viikkorahaa tms.

        Tungin vessapaperia pöksyihin, mutta tuli se päivä, kun kesken koulupäivän housuni olivat ihan veriset, samoin koulutuoli kun siitä nousin. Eikä kyse ollut mistään pienestä veriviirusta... Häpesin ja olin kauhuissani.

        Tämä tapaus kuvaa jotenkin erittäin hyvin äitini suhtautumista minuun: kylmyyttä, kieltävää ja vihamielistä suhtautumista. Minä siitä jouduin eniten kärsimään monella tavalla, kestämään äärettömän yksinäisyyden ja mielettömän pelon. Joskus olisin voinut vaikka ulvoa yksinäisyydestä ja kauhusta.

        Äitini on myös sanonut minulle, kun olin lapsi, esim. että "ei tule kaunista tyttöä", "et sinä mikään kaunotar ole". En ole koskaan kuullut mitään hyvää ulkonäöstäni. Ei siinä varmaan olekaan. Mutta kyllähän vanhemmat yleensä omissa lapsissaan, ei-niin-kauniissakin, näkevät jotain kaunista.

        Asun nykyään Helsingissä joten baareista ei olisi puute. En vain uskalla mennä sellaisiin yksin. Ja olen siis oikeasti ujo ja arka.

        Pääsisinpä tästä helvetistä joskus!!! Haluaisin kovasti että minusta voisi pitää ja olla lähellä jotakuta, rakastaa ja olla rakastettu, että minulla olisi joku, se joku tuntuisi turvalliselta. Ja haluaisin kokea seksiä oikeasti, en vain kuvitella ja haluta ja kaivata.

        Helvettiin äidit ja vanhemmat jotka eivät tajua panna lapsiaan lastenkotiin tai antaa heitä adoptoitavaksi, jos eivät itse pysty muuta kuin särkemään.

        Minun pitäisi olla jo aikuinen ihminen... Mutta vieläkään en uskalla mitään. Vapisen vain piilossani.


      • Yksinäinen liekki

        Tuntuu pelottavalta kun en tunne. Olisinkin rohkeampi. Ja toki toivoisin en vain seksiä vaan myös että minusta voisi pitää.


      • Eskoesko
        Yksinäinen liekki kirjoitti:

        Tuntuu pelottavalta kun en tunne. Olisinkin rohkeampi. Ja toki toivoisin en vain seksiä vaan myös että minusta voisi pitää.

        Senpä vuoksi sinun kannattaa mennä sellaisen herkän miehen luo. Minä soitin kerran seksilinjalle. Luulin, että kaipasin seksiä, mutta todellisuudessa kaipasin vain tavallista läheisyyttä. En kiinnostunut seksistä; minusta oli hyvä vain puhua. En usko, että herkän kannattaa syöksyä seksisuhteeseen. Mutta teet oman valintasi. Kyllä sinua rakastetaan. Tärkeä ja vaikea juttu on oppia rakastamaan itseään.


      • gfdtu
        Eskoesko kirjoitti:

        Senpä vuoksi sinun kannattaa mennä sellaisen herkän miehen luo. Minä soitin kerran seksilinjalle. Luulin, että kaipasin seksiä, mutta todellisuudessa kaipasin vain tavallista läheisyyttä. En kiinnostunut seksistä; minusta oli hyvä vain puhua. En usko, että herkän kannattaa syöksyä seksisuhteeseen. Mutta teet oman valintasi. Kyllä sinua rakastetaan. Tärkeä ja vaikea juttu on oppia rakastamaan itseään.

        Meitä on kaikenlaisia, moniin juniin osa vaan on jäänyt asemalle.


      • jäpitä
        Yksinäinen liekki kirjoitti:

        Tuntuu pelottavalta kun en tunne. Olisinkin rohkeampi. Ja toki toivoisin en vain seksiä vaan myös että minusta voisi pitää.

        vastaan nainen, kun moni on jo sinulle tarjonnut hyviä vinkkejä ja jopa osoitteitaan, jotta ottaisit yhteyttä. Jos et luota mihinkään, ja valitat vain, että kun et tunne niin et uskalla, niin suurin vikasi on se, ettet halua vielä riittävästi. Pitääkö sinun elää vielä yksi kymmenen vuotta itsesäälissä räpistellen, vai jokohan tuolla "koulutuksella" tarttuisit siihen mitä sinulle tarjotaan. Elämä ON riskien ottamista, joskus joutuu panostamaan itse(kin) epävarmaankin kohteeseen. Kukaan ei sinulle tule antamaan ja ammentamaan jollet lähde liikkeelle elämän pelilaudalla.
        Ihan kuin afrikan tähdessä, et voi löytää aarretta ellet ota peliin osaa, mutta jos otat osaa, voi rosvo viedä kaiken; mutta se kaikki kuuluu pelin nimeltä ELÄMÄ henkeen. Lisää tahtoa ja kohta oletkin jo liikkeellä.
        Tai sitten jäät vielä odottelemaan. Minä en uskaltaisi enkä haluaisi jäädä etsimään syitä, miksen heittäytyisi; elämä on tällaista.


      • kalle-kanuuna
        Yksinäinen liekki kirjoitti:

        Minulla ei ole uskonnollista kotitaustaa. Muuten kotitaustani on erittäin vaikea. En kuitenkaan ole kokenut insestiä tai muuta seksuaalista väkivaltaa.

        Kai pääsyy siihen että olen nyt lähes nelikymppisenä yhä neitsyt, vaikka haluaisin seksiä ja miesystävän, on surkeassa itsetunnossa. Se muserrettiin lapsuudessani ja yli on ollut vaikea päästä.

        Kotonani oli useita vaikeita ongelmia (alkoholismia, itsemurha, sairautta). Ja kasvatusmetodi oli se, että piti pysyä poissa näkyvistä tai jos jotenkin satuin olemaan olemassa, keinoina olivat mitätöinti ja lannistaminen.

        Nyt kun ajattelen asiaa, olennainen osa syy olemattomaan uskooni itseeni naisena, siihen että minusta voisi pitää ja arkuuteeni, on varmaan äidissäni. Hän mitätöi aina kaiken ja suhtautui minuun aina ja kaikessa hyvin kielteisesti. Siihen että olin tyttö hän suhtautui jotenkin hyvin kylmästi ja vihamielisesti. Esimerkiksi en ole varhaista lapsuuttani lukuun ottamatta koskaan ollut samaan aikaan saunassa kuin hän enkä voisi edes kuvitella sellaista.

        Kuukautisista sain tietenkin tietää koulussa, mutta äidille niistä ei voinut sanoa tai puhua: tarkoittaa käytännössä sitä, että minunhan olisi ollut pakko saada kuukautissiteitä käyttööni, mutta minun ei ollut mahdollista saada niitä, koska äitini ei sellaisesta piitannut eikä meillä annettu viikkorahaa tms.

        Tungin vessapaperia pöksyihin, mutta tuli se päivä, kun kesken koulupäivän housuni olivat ihan veriset, samoin koulutuoli kun siitä nousin. Eikä kyse ollut mistään pienestä veriviirusta... Häpesin ja olin kauhuissani.

        Tämä tapaus kuvaa jotenkin erittäin hyvin äitini suhtautumista minuun: kylmyyttä, kieltävää ja vihamielistä suhtautumista. Minä siitä jouduin eniten kärsimään monella tavalla, kestämään äärettömän yksinäisyyden ja mielettömän pelon. Joskus olisin voinut vaikka ulvoa yksinäisyydestä ja kauhusta.

        Äitini on myös sanonut minulle, kun olin lapsi, esim. että "ei tule kaunista tyttöä", "et sinä mikään kaunotar ole". En ole koskaan kuullut mitään hyvää ulkonäöstäni. Ei siinä varmaan olekaan. Mutta kyllähän vanhemmat yleensä omissa lapsissaan, ei-niin-kauniissakin, näkevät jotain kaunista.

        Asun nykyään Helsingissä joten baareista ei olisi puute. En vain uskalla mennä sellaisiin yksin. Ja olen siis oikeasti ujo ja arka.

        Pääsisinpä tästä helvetistä joskus!!! Haluaisin kovasti että minusta voisi pitää ja olla lähellä jotakuta, rakastaa ja olla rakastettu, että minulla olisi joku, se joku tuntuisi turvalliselta. Ja haluaisin kokea seksiä oikeasti, en vain kuvitella ja haluta ja kaivata.

        Helvettiin äidit ja vanhemmat jotka eivät tajua panna lapsiaan lastenkotiin tai antaa heitä adoptoitavaksi, jos eivät itse pysty muuta kuin särkemään.

        Minun pitäisi olla jo aikuinen ihminen... Mutta vieläkään en uskalla mitään. Vapisen vain piilossani.

        Luulin kun aloin lukea tätä viestiä,että olisit lihava.Mittasi ovat hyvät ja varmasti kelpaisit kelle vaan.Ensimmäinen kerta on henkisesti vaikea,mutta mies vie ja nainen vikisee:D En kuitenkaan suosittele,että alat mainostamaan neitsyyttäsi vaan kerro sitten kun temput on tehty.


    • usko jo

      Asiat vain saavat joskus aivan väärät mittasuhteet.

    • saddas

      Ilmeisesti olet joko aivan käsittämättömän ruma ja/tai läski, jos et ole kumpaakaan näistä niin sun ei tarvitse mitään muuta tehdä kuin mennä johonkin perus menomestaan huorahtavalla asustuksella ja vinkkailla silmää kaikelle mikä liikkuu.

      Saat aivan 100% varmasti miestä tällä systeemillä.

      • Timo`s

        sad ass mene nukkumaan, et tajua mikä juju. toki jokainen nainen saa miehen, ei siitä ole kysymys.
        Yksinäinen liekki olet jo oikealla suunnalla, koska pystyt kertomaan em,asioista.Toivon tsemppiä!


      • tryegtrfewq

        No ehkä vähän kyl nyt olit ilkeä, mut ajatuksesi toki pitää paikkansa: 99,9% naisista saa kyllä HALUTESSAAN seksiä vuoden jokaisena päivänä ainakin jokaisessa vähänkin isommassa kaupungissa...


    • olosuhteiden uhri

      Minäkin olen ujo mies ja täytän ensi kesänä 39v. Jos nettipalstoja uskoo niin olen "luuseri".

      Minulla on kuitenkin oma asunto ja työ. Maksan laskut ajallaan, juon mutten ole juoppo.
      Tykkään lukemisesta, ruoan laitosta ja mökkeilystä. Lenkkeilen luontopolulla.
      Baarit ja ostarit kierrän kaukaa. En omista luottokorttia omasta halustani.

      Ujous on se ongelma minulle ollut aina. Kasvoin rikkinäisessä yhden lapsen perheessä.

      En halua että tunnet itseäsi huonommaksi kuin muut tai edes rumaksi. Kaikki tulevat rumiksi ikääntyessään.
      Lopulta se mikä ratkaisee on sydämen sivistys.
      Yhteiskuntamme on vain median kautta tullut niin yliseksuaaliseksi, että kuvottaa.

      Kyllä suomesta löytyy kanssasisaria ja -veljiä.
      Kysymys vain kuuluu kuinka me voitaisiin kohdata ja tutustua?

      Ymmärsin viestisi niin, ettet oikeastaan haluaisi seksiä seksin vuoksi vaan rakkaudesta?

      Tunteesi ovat ihan oikeutettuja, ei niissä ole mitään epänormaalia.

      Lisänsä soppaan tekee yhteiskunnassamme vaikuttava murrosaika, joka syrjäyttää monet.
      Kun ei ole työtä 20v, niin eipä ole sitten yleensä perhettäkään 30v.
      Ei se silti ole välttämättä ole aina yksilön vika, jos käy niin.

    • LuotettavaVarattu

      Ensimmäisenä tulee mieleen, että huono itsetunto nyt karkottaa niin miehet kuin naiset, olit sitten mies tai nainen. Se ei tietenkään korjaudu vaan "korjaamalla", mikä on sinänsä ikävää. Masennukset ja muut hommat toki eristävät todella tehokkaasti, joten ei oikein voi sanoa, että kyllä joku aina kiinnostuu, kunhan et ihan heti ole kertomassa kuinka ruma ja huono olet.

      Kaupungilla kun kulkee, niin usein katse viipyy hiukan pidempään jossakin henkilössä. Joskus tämä henkilö katsoo takaisin. Joskus tämä henkilö katsoo takaisin hiukan pidempään. Oletko ikinä huomannut? Jos et, niin ala katselemaan ympärillesi. Huomaat kuinka paljon "sitä jotain" tuolla on. Oli se sitten ykispuolista tahi ei. MUTTA se, että käväset nopeasti kaupassa ja juokset äkkiä kotiin nettiin voivottelemaan tilannettasi on se suurin surmanloukku. Avaa silmäsi ja kun joskus katseesi kohtaa tai viipyy kauemmin kuin sen sekunnin, niin ujoudesta huolimatta sano itsellesi, että vitut, ihan sama, minä menen puhumaan tuolle ukolle. Ja sitten... no teet sen. Tiedän, se on helppo sanoa, että tee näin, mutta tee silti. Tee se päätös ja jos vähän tulee siipeen, niin tee se päätös vielä pari kolme kertaa senkin jälkeen. Jos tämän projektin jälkeen olet edelleen ruma, etkä kelpaa kenellekään, niin lupaan henkilökohtaista avustusta tähän (enkä siis tarjoa nyt itseäni :P). Teet vain sen päätöksen ja menet. Luota minuun. ;)

      • Neitsyt mies

        Nohei, Tässä sulle lähes 70v. neitsyt mies, vieläkään ei ole tärpännyt, mutta.. Äsken otti otti yhteyttä kolme lasta, kaikki kertoivat, että olen isä. dodis, isä oikein, ja vielä neitsyt? Ainiin, ollaankin samasta puusta vis? molemmat neitseitä viel? siis horoskoopilta, nohei, puupäät, ettekö viel tajunneet??? !


    • Antero676

      Lopeta pornolehtien ja pornoleffojen katseleminen ja lähde ulos siitä kämpästä jos noin kovasti naisten seura seksuaalisessa mielessä kiinnostaa, mene reilusti baariin kokeilemaan löytyykö "kaveria tanssiin" vai ostatko suoraan lentolipun thaimaan iloihin ... tee vaikka oma leffa paikallisten kanssa ja ajele talvi-iltona nahkahissillä lomapäiviä muistellen.

      Kannattaa muuten pikkasen treenata tuota "toisena ihmisenä olemista" verbaalisella/mentaalisella tasolla, mene vaikka näytelmäkerhoon kokeilemaan miten onnistuu ... ainakin petrattavaa löytyy ja paljon.

      • SUPER PROVO

        Miten te jotkut viitsitte keksiä tuollaisia satuja ja tarinoita,ilmeisesti saatte niitä kuuluisia "kiksejä",hävetkää.


      • Yksinäinen liekki

        En ole mies, vaan nainen. Taisit ajatella itseäsi vastatessasi.


      • Yksinäinen liekki
        SUPER PROVO kirjoitti:

        Miten te jotkut viitsitte keksiä tuollaisia satuja ja tarinoita,ilmeisesti saatte niitä kuuluisia "kiksejä",hävetkää.

        En ole provo. Mikä saa sinut ajattelemaan, että kaikkien elämä olisi sujunut juuri samalla tavoin kuin sinun.


    • kimmoangermaa

      Moi,

      Parhaiten pystyn vastamaan jos laitat kuvan itsestäsi?

      • Yksinäinen liekki

        Kuva nettiin, ehdottomasti... Sinänsä ajatus on oikea, siis että ei tie onko joku ruma, jos ei häntä näe.


    • WhoWantsToBeAlone

      Laita ilmotus johonki seksitreffi sivuun ^^

    • höpöpöpö_v12

      Oletkos kokeillut ihan vain jutella ihmisten kanssa? Unohda ajatuksesi ulkonäöstäsi, olet vain oma itsesi. En usko, että olisit "rumuutesi" takia neitsyt...Tiedän kokemuksesta, miten vaikea toista sukupuolta on lähestyä. Itse menetin poikuuteni n. 30-vuotiaana. Ja mullakin suurin syy siihen oli omat mielikuvat itsestäni ja ulkonäöstäni. Ja sekin suhde löytyi aikanaan netin kautta. Olen vakaasti sitä mieltä, että kaikilla meillä on erilaiset kauneuskäsitykset, ja jossain on varmasti mies, joka pitää sua aivan täydellisenä naisena.

      Tuntuu hölmöltä heittää tähän, että kyllä mäkin voisin vaikka lähteä kahville sun kanssa. Mutta muut ovat jo tainneet ehdotella paljon enemmän...:D Mulla on nyt hiukan yli vuosi viimeisestä kerrastani seksin saralla, mutta en murehdi sitä. Jos joku sopiva tulee vastaan, niin sitten mennään, mutta en jaksa sellaista epätoivoista seksin vonkaamista, mitä eilenkin näin baarissa (missä käyn nykyään mukavien kavereiden kanssa kerran parissa kuukaudessa).

      Mukavaa syksynjatkoa, muista että elämä on elämisen arvoista myös ilman seksiä!

    • Yksinäinen liekki

      Tämä ketju on yllätyksekseni ollut hyödyllinen minulle, se on avannut uusia näkökulmia ja saanut ajattelemaan asioita joita en ole ennen huomannut.

      Olen tajunnut selvemmin, että ydinongelmani on varmastikin huono itsetunto ja ujous. Musta pimeä pohja minussa. Taustani on paha peilini. En vain tiedä, miten itsetuntoa saisi parannettua. Ei varmaankaan sen huonoutta miettimällä.

      Niin, on varmaan totta, että jos nainen haluaa pelkkää seksiä, etenkin suuremmassa kaupungissa, sitä hän saa. Mutta en haluaisi olla sellainen nainen, josta joku mies sanoisi, että kun on juonut tarpeeksi viinaa, kaikki käy.

      Olen tajunnut, että haluaisin eniten että minusta voisi pitää, että olisi joku, olisin samanlainen kuin muuta, kelpaisin. Ja haluaisin rakastaa ja olla rakastettu, että en olisi yksin maailmassa.

      Mutta haluaisin myös seksiä, välillä se pyörii mielessä enemmän, välillä vähemmän. Tällaiselle ujolle kuin minä omat tuntemukset ovat varsin ahdistavia.

      Kuten joku kommentoi, minun pitäisi uskaltaa heittäytyä, elää, lähteä liikkeelle. Uskalluksen puute on paha. En tiedä, miten kestäisin kolhut yms. Pelottaa. Pelko jähmettää paikoilleen.

      Joku toinen kommentoi, että minun pitäisi katsella ympärilleni. Todellakin: kuljen aina kuin laput silmillä. En uskalla katsoa ympärilleni enkä luota kohtaavani hymyä... Yritän muistaa tästä lähtien katsoa ympärilleni edes hieman.

      On ollut hämmentävää huomata, että on muitakin joilla on sama ongelma kuin minulla. Ilman Suomi24:n erilaisten juttujen lukemista ajattelisin varmaan edelleen olevani Suomen ainut tämänikäinen neitsyt.

      En ole ainut joka ei ole menettänyt neitsyyttään/poikuuttaan 18-vuoden ikään mennessä. 25-vuotiaitakin neitseitä on ja yli 30-vuotiaita ja vielä vanhempia. Monikohan tässä maassa elää koko elämänsä ilman seksikokemuksia... Aina kaikki huomio tuntuu kiinnittyvän niihin, jota elävät jonkin keskivertoseksin mukaan kuin he olisivat koko totuus ja ihmisen oikea mitta.

      Mutta silti: onko tällainen elämä elämisen arvoista, sitä olen usein miettinyt. Tunnen itseni lähinnä joksikin hylkiöksi. En ole samanlainen kuin muut ihmiset, siis sellainen kuin mitä muut yleensä ovat. Minussa on jokin vika. Ja olen yksin, ilman toista ihmistä.

      Entä jos minua ei voi koskaan korjata. Voiko rikkinäisenä elää...

      • höpöpöpö_v12

        Asioita voi rakentaa uudelleen, lähtien omista kokemuksista ja taustoista. Ja jokaisella on omat kokemuksensa. "En ole samanlainen kuin muut ihmiset...". Kyllä olet. Et vain tiedä, että kaikilla on omat ongelmansa ja kipeät kohtansa. Tai tiedät, mutta et halua sitä tunnustaa. Yksin täällä on moni. Minäkin tunnen olevani yksin, vaikka minulla onkin yksi harrastusten mukanaan tuoma kaveripiiri. Kaipaan läheisyyttä. Sitä sinäkin todellisuudessa kaipaat. Seksi on kuitenkin vain yksi tapa osoittaa läheisyyttä, siitä vain on tehty julkisuudessa jotain elämää suurempaa. Kaipaan ihmistä, jolle puhua, jota ottaa kädestä, jonka viereen kaivautua. Luulen, että niin teet sinäkin. Seksi pelkän seksin vuoksi ei ole minulle tavoittelemisen arvoista. Siksi sitä en myöskään halua, vaan olen mielummin ilman.

        Uskon, että ihminen voi korjata itsensä, kunhan vain löytää sopivaa tukea itselleen. Toivon, että ymmärrät vanhempiesi toimineen väärin, ja toivon, että itse päätät tulevaisuudessa toimia toisin. Tuon ymmärtäminen on kaiken avain. Silloin ymmärrät myös sen, että vika ei ollut lapsena sinussa, vaan vanhemmissasi. Minulla on sellainen olo, että olet jo käynnistänyt tuon "projektin" omassa päässäsi. Elämä on ikuista etsimistä. Itsensä etsimistä.


      • Zorbaz

        Hei!

        Et todellakaan ole yksin. Itse olen lähes kolmekymppinen mies jolla samanlaisia ajatuksia, siis että olisi joku nainen jota pitää hyvänä. Ongelmana myös minulla ujous ja itsetunto-ongelmat, niitä olen viimeaikoina lähtenyt työstämään. Yksi hyvä neuvo on että jos pitää itsestään huolta ja tuntee olonsa hyväksi niin sen huomaa myös muut ja nimenomaan sellaiset jotka etsii muutakin kuin yhden illan suhteita. Koska toki kauniit ja seksikkäät saa aina seksiä, mutta onko niiden ihmisten suhde-elämä kovinkaan pitkäkestoista? Epäilen. Eli peruspointti: Itsekin kaipaan läheisyyttä ja tunteita, joissa seksi voi olla tärkeä osa, mutta paremminkin niin että ne tunteet ja läheisyys tulee ensin ja seksi sen seurauksena


      • yksin maailmassa

        Yksinäisyyttä on monenlaista.Itse olen ollut yksin toista vuotta ja syytän siitä itseäni.Vaikka en varmaan ole siihen yksin syypää. Vaimo ja kaksi ihanaa pikkutyttöä lähti toista vuotta sitten toiseen osotteeseen ja en ole päässyt siitä yli vieläkään.Yöt on pahimpia tässä yksinäisyyden helvetissä ja kun asun vielä maaseudulla eikä naapureita ole ihan kivenheiton päässä niin tää alkaa tuntua välillä turhalta. Kerettiin olla 22v.yhdessä melkein,kuin paita ja peppu ja sitten satuin olemaan viikon sairaalassa ja sieltä päästyäni olin kaksi päivää kotona ni perhe lähti.Itse olen himpun päälle 40v ja olen mielestäni vielä parhaassa iässä eli tarpeita olisi niin henkisiä kun ruumillisiakin.Mutta,kun en minäkään ole mikään baarikärpänen. Pitää kuule muistaa pitää pää pystyssä ja hymyillä. :-)


      • ...............

        ainoa vika joka sinussa on on se että HOET ITSELLESI JATKUVASTI OLEVASI JOTENKIN VIALLINEN. tiedän, riskien ottaminen, uusien kokemusten hankkiminen, itsensä haavoittumiselle alttiiksi laittaminen eli toisin sanoen ELÄMINEN on pelottavaa, mutta kuitenkin omien kokemusteni mukaan kaiken sen arvoista!!

        pelkäät elää täysillä ja suojelet itseäsi siltä siten että väität itsellesi olevasi jotenkin huonompi kuin muut ym. toivot että voisit olla samanlainen kuin muut ihmiset, ettet olisi enää hylkiö.. aloita tämä hyväksymällä itsesi ja elämäsi! et voi muuttaa menneitä, mutta tajua että tulevaisuutesi on omissa käsissäsi. rakasta itseäsi ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, silloin on helpompaa löytää ja jakaa rakkaus myös toisen ihmisen kanssa.

        sinä olet aivan yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin ja vain sinä voit tehdä elämästäsi sellaisen kuin haluat. huono itsetuntosi on selkeästi se este, mikä estää sinua elämästä sellaista elämää mitä toivoisit eläväsi. ala määrätietoisesti pyrkimään kohti parempaa itsetuntoa, mene terapiaan tai vaikka kirkkosi papille puhumaan. myös kirjastosta varmasti löytyy itsehoito-oppaita. hanki uusia harrastuksia värittämään elämääsi. sinä voit olla juuri se ihminen, joka haluat olla, mutta avain siihen ei ole jonkun miehen hyväksynnässä/rakkaudessa, vaan omissa käsissäsi! älä ryve pimeässä kuopassa itsesäälin vallassa, PÄÄTÄ ottaa elämäsi ohjakset omiin käsiisi ja uskalla lähteä toteuttamaan asioita joista uneksit! mene ja tee, niin helppoa se on, älä väitä itsellesi mitään muuta.


      • Yksin onnellisin....

        Ihan samassa veneessä ollaan, paitsi että sinä olet viisaampi. Minä näet olen antanut noille jotka sitten eivät piiruakaan minusta välittäneet, ja jää vain paskan maku suuhun. -> tilanne ei yhtään parempi.

        Itse tässä on oppinut itsensä hoitelemaan, ja se on parempaa hoitoa kuin mitä miehiltä saa. Saavat minun puolestani valitella pilluttomuutta ihan mielin määrin, kun eivät parisuhteeseen kykene.


      • Anonyymi
        ............... kirjoitti:

        ainoa vika joka sinussa on on se että HOET ITSELLESI JATKUVASTI OLEVASI JOTENKIN VIALLINEN. tiedän, riskien ottaminen, uusien kokemusten hankkiminen, itsensä haavoittumiselle alttiiksi laittaminen eli toisin sanoen ELÄMINEN on pelottavaa, mutta kuitenkin omien kokemusteni mukaan kaiken sen arvoista!!

        pelkäät elää täysillä ja suojelet itseäsi siltä siten että väität itsellesi olevasi jotenkin huonompi kuin muut ym. toivot että voisit olla samanlainen kuin muut ihmiset, ettet olisi enää hylkiö.. aloita tämä hyväksymällä itsesi ja elämäsi! et voi muuttaa menneitä, mutta tajua että tulevaisuutesi on omissa käsissäsi. rakasta itseäsi ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, silloin on helpompaa löytää ja jakaa rakkaus myös toisen ihmisen kanssa.

        sinä olet aivan yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin ja vain sinä voit tehdä elämästäsi sellaisen kuin haluat. huono itsetuntosi on selkeästi se este, mikä estää sinua elämästä sellaista elämää mitä toivoisit eläväsi. ala määrätietoisesti pyrkimään kohti parempaa itsetuntoa, mene terapiaan tai vaikka kirkkosi papille puhumaan. myös kirjastosta varmasti löytyy itsehoito-oppaita. hanki uusia harrastuksia värittämään elämääsi. sinä voit olla juuri se ihminen, joka haluat olla, mutta avain siihen ei ole jonkun miehen hyväksynnässä/rakkaudessa, vaan omissa käsissäsi! älä ryve pimeässä kuopassa itsesäälin vallassa, PÄÄTÄ ottaa elämäsi ohjakset omiin käsiisi ja uskalla lähteä toteuttamaan asioita joista uneksit! mene ja tee, niin helppoa se on, älä väitä itsellesi mitään muuta.

        "avain... omissa käsissäsi... mene ja tee, niin helppoa se on"

        Todellakin vaivattoman yksinkertaista...
        tartut vain hiuksiisi ja nostat itseäsi tukastasi 😄😄😄😄 😗😗


    • .............k

      onko oma ajattelutyylisiä miehiä kohtaan vääristynyt? kelpaako sinulle pelkästään miehet jotka ovat komeita ja menestyviä? unohdatko kokonaan samanlaiset miehet kuin mitä sinä itse olet, tavalliset ja ne "rumat"?

      ehkä ongelma on enemmänkin sinussa, ei suinkaan miehissä

      • Tietenkin

        ongelma on hänessä itsessään ja nimenomaan pään sisällä, ei välttämättä edes ulkonäössä. Minusta hän ei miehiä edes mitenkään syyllistänyt asiassa.


    • Kyllä sä jonkun löydät, pitää vaan yrittää. Ole valmis pistämään ittes linjalle älä lannistu.

    • Mäskiläski

      No juuh!

      Olen itse (vasta) 18 ja samalta tutuu minustakin aika ajoin. Olen kyllä päättänyt että mieluummin yksin kuin huonon kaverin kanssa.

      Olen ottanut suuhun vain kerran eläissäni ja sekin oli vain vaihto-oppilasvuoden hullutuksia.

    • onnelllinen

      Hei! Elämäntilanteeni on aivan erilainen, olen 20-vuotias, olen parisuhteessa ja menettänyt neitsyyteni 18-vuotiaana, mutta tarinasi kosketti minua. Olet selkeästi todella fiksu, osaat ilmaista itseäsi kirjallisesti erittäin hyvin. Ehkä voisit anonyymisti tutustua miehiin netissä? Luo vaikka hotmail-osoite, johon et kirjoita oikeita tietojasi, ja keskustele miesten kanssa messengerissä. Voit tehdä heti alkuun selväksi, ettet aio kertoa henkilöllisyyttäsi, ellet sitten uskaltaisikin tavata keksustelukumppanisi joskus livenä. Mistä sitä tietää? :) Voisit käydä keskusteluja ilman minkäänlaista kasvojen menettämisen pelkoa ja voisit sillä tapaa opetella kertomaan itsestäsi muille. Etsi joku mies, jolla on samantapaisia kokemuksia ja joka ehkäpä vastavuoroisesti haluaisi kertoa sinulle omista peloistaan ym. Ja jos haluat jossain vaiheessa tavata keskustelukumppanisi, sovi tapaaminen vaikka johonkin kahvilaan, kumminkin paikalle, jossa on muita ihmisiä ympärillä. Mutta tärkeintä olisi, että saisit itsevarmuutta itsenäsi, juuri itsenäsi, olemiseen. Olet varmasti hieno ihminen. Olet ulkonäöltäsi sopusuhtainen ja varmasti viehättäväkin. Niin kuin joku sanoi aiemmin, uskalla katsoa ihmisiä kadulla silmiin. Jos joku mies katsoo pidempään, hän luultavasti pitää sinua miellyttävän näköisenä. Opi huomaamaan muiden katseista, että olet kiinnostava.

      On varmasti vaikeaa kaiken kokemasi jälkeen kohdata ihmisiä, mutta muista, että kukaan ei tiedä kokemiasi asioita, ellet niitä itse heille kerro. Keskity hyviin puoliisi, niitä varmasti on! Missä olet hyvä? Mieti valmiiksi positiivisia asioita, mitä voit itsestäsi kertoa. Pidätkö kirjoittamisesta ja/tai molemmista? Oletko taiteellinen? Osaatko laittaa hyvää ruokaa? Opi nauttimaan omasta itsestäsi ja kehu itseäsi mielessäsi. Katso peiliin ja hymyile itsellesi. Ja kun rohkenet, hymyile vastaantuleville ihmisille kadulla, siitä tulee varmasti hyvä mieli sekä itsellesi että sille toiselle. Voit aloittaa helpommin lähestyttävistä ihmisistä, esimerkiksi vanhuksista. He ovat liian usein yksinäisiä ja ilahtuvat varmasti lempeästä hymystäsi. Kun huomaat, että niinkin pieni asia kuin hymy, saa muut ihmiset hyvällä tuulelle sinun itsesi ansiosta, opit pikkuhiljaa luottamaan itseesi ja siihen että joku voisi nauttia seurastasi. Tutustu omaan vartaloosi, keskustelusta ei käynyt ilmi, harrastatko itsetyydytystä, mutta se on ainakin hyvä tapa tutustua itseensä ja pystyy kuvittelemaan, miltä toisen kosketus tuntuisi. Opettele hyväksymään vartalosi, aloita vaikka jokin harrastus, jossa kehontuntemukset tulevat tutuiksi. Jooga on esimerkiksi hyvä laji siihen. Jos et uskalla aluksi mennä joogatunneille, voit harrastaa sitä myös kotonasi yksin, suojassa katseilta. Opettele hyväksymään vartalosi. Osta liiviliikkeestä juuri sinulle sopivat alusvaatteet, sillä alusvaatteet on yllättävän tärkeä osa pukeutumista. Myyjä auttaa löytämään juuri sinulle oikean kokoiset ja malliset liivit. Ne päälläsi tunnet itsesi ryhdikkäämmäksi ja itsevarmemmaksikin ehkä. Kiinnitä huomiota ryhtiisi, ujoilla ihmisillä usein olkapäät ovat lysyssä, minullakin. Mutta ryhtiänsä voi kohottaa, ja sitä kohottaa ihan itsestään hyvä itsetunto ja -luottamus. :)

      Olet varmasti tutustumisen arvoinen ihminen! Menneisyys on osa sinua, mutta se on mennyttä. Sen ei tarvitse vaikuttaa nykyhetkeen. Mikään negatiivinen asia, jonka olet kohdannut, ei määritä sinua. Se, mitä joku sinusta ajattelee, ei määritä sinua. Opettele pitämään itse itsestäsi ja tuntemaan itsesi, niin sinulla on paljon enemmän annettavaa toisillekin. Toivon kovasti, että pääset yksinäisyydestäsi ja löydät rinnallesi miehen, joka tekeee sinut onnelliseksi ja jonka kanssa voit olla täysin oma itsesi. Usko minua, jos vain uskallat ottaa askelia eteenpäin, löydät varmasti sinulle sopivan miehen!

      Tekstini on ehkä täynnä kliseitä, mutta ehdotukseni esim. hymyilemisestä toisille ihmisille, toimivat! Ja olen nuori, paljon nuorempi kuin kysymyksen asettaja ja luultavasti nuorempi kuin muut vastaajat, mutta olen kiinnostunut ihmisten käyttäytymisen havainnoimisesta eri tilanteissa. Asiat ovat usein paljon yksinkertaisempia kuin me ne päässämme kehittelemme.

      • Yksinäinen liekki

        Kiitos hyvistä neuvoista.

        Esimerkiksi ajatus hienompien liivien ja alusvaatteiden ostamisesta ei ole koskaan käynyt mielessäkään, mutta minusta tuntuu, että sellaiset voisivat todellakin osaltaan auttaa itsetunnon kohottamisessa ja tunteessa että en olisi ruma nainen. En ole koskaan ostanut hienoja alusvaatteita tai käynyt missään pienessä alusvaateliikessä. Ainakin ison kaupan alusvaateosaston hienommille hyllyille aion uskaltautua. Vaikka kukaan ei alusvaatteitani näkisikään, itse ne tietäisin.


    • kyllä sinä sen oikean vielä löydät :)

      • A

        Edellisen puhujan (ccc kello 17.31) neuvot kysyjälle olivat oikein hyviä. Kysyjälle on varmasti niistä hyötyä.

        Hiukan aiheen ulkopuolelta edellinen puhuja kuitenkin kirjoitti: "Käsittääkseni aseksuaali ei kaipaa eikä välitä seksistä lainkaan, edes itsetyydytyksen muodossa." Kyllä useat aseksuaalit kaipaavat ja välittävät. Tästä tarkemmin: http://www.aseksuaalit.net/viewtopic.php?f=9&t=73

        Aseksuaalisuutta ei tulisi määritellä yhtään sen tarkkarajaisemmin kuin muitakaan suuntautuneisuuksia. Emmehän myöskään jäännöksettä määrittele esimerkiksi homoseksuaalia sellaiseksi, joka ei kaipaa tai välitä vastakkaisesta sukupuolesta lainkaan. Itse asiassa kaikissa suuntauksissa hyvin jyrkkien määritelmien käyttö on omasta mielestäni virhe. Jokainen ihminen määritelköön itsensä ihan itse.

        Vielä kiitos edelliselle puhujalle viisaasta puheenvuorostaan ja tilaisuudestani ottaa tämä asia lyhyesti esiin.


    • Yksinäinen liekki

      Kävin tänään Helsingin keskustassa, ihan asematunnelissa ja ruokakaupassa vaan ja pari metroväliä kävelin huvikseni, mutta pidin mielessä, että yritin olla kulkematta laput silmillä ja tuijottamatta vain maahan. Kyllä se pelotti ja arastutti. Pelkään, että joku sanoisi jotain ilkeää. Minun olisi vaikea kestää sellaista.

      Ei kukaan erityisemmin minua tietenkään huomannut, vaikka ihmisiä katselin. Yleensä ihmiset katselivat maahan tai suoraan eteensä... Jossain baarissa varmaan saisi katsekontakteja, jos sellaisia haluaisi.

      Ja sellainen asia vielä, että en mitenkään vihaa miehiä enkä vaadi täydellisyyttä. Tutustumisen saaminen edes alkuvaiheeseen on minulle hyvin vaikeaa.

      Jos minun pitäisi sanoa jotain hyvää itsestäni, itsetuntoa ajatellen, niin voisin varmaan mainita, että olen hyvä kirjoittamaan. On paradoksaalista, että siihen samaan liittyen olenkin todella huono. Nimittäin vaikka osaisin kirjoittaa, en ole hyvä puhumaan. Ylipäätään en juurikaan uskalla puhua, olen aina ollut hyvin hiljainen. Vaikeus puhua vaikeuttaa paljon ihmisiin tutustumista oikeassa elämässä. Ei siinä paljon tutustu, jos ei uskalla sanoa sanaakaan. Haluaisin toki pystyä puhumaan, haluaisin kovasti.

      • mies_39

        Uskon että olet verbaalisesti lahjakas kyse on vain jännittämisestä, itsekkin ujoudesta, jännittämisestä, huonosta itsetunnosta kärsivänä kokemukseni vastakkaisen sukupuolen kanssa ovat olleet vähäisiä, lähinnä yhden illan juttuja. aikaisemmin jännitin seksiä (kokemusta alle 20) ajattelin että minulla on liian pieni, olen liian kokematon tai jännitän liikaa mikä on välillä ollut tottakin olen vapissut kauttaaltani ja hävennyt reaktioitani kyse on ollut aina siitä että en ole tässä hetkessä läsnä omana itsenäni vikoineni riittämättömyyden tunteineni, oletko ajatellut että se kriittisyys,häpeäntunne, arvostelija pääsi sisällä on vanhempiesi tai paremminkin äitisi ääni, olet vain samaistunut tähän ääneen...rakastelussa on omat riskinsä
        olen kuullut kumppanini valittavan kokemattomuuttani kyllä se sattuu, mutta pahin arvostelija olen itse itselleni.
        en ole halunnut tehdä kumppanin / seksi seuran etsinnästä päätarkoitusta,joskus viikonloppuisin käyn lähi pubissa laulamassa karaokea mikä on erinomainen tapa lisätä esiintymis varmuutta toki siinä voi seuraakin löytää jos kriteerit eivät ole liian korkeat...en ole ylpeä valloituksistani ja parempi olisi jos muutamia kertoja ei olisi ollut..mutta kun kokemuksia tulee enemmän ja varsinkin jos on sama kumppani useamman kerran tulee sitä varmuutta voi vain heittäytyä nautintoon.., rakastelu on parasta harjoitusta tässä hetkessä olemiseen.halusin vain sanoa että jos siitä ei tekisi ihan niin pakonomaista itseis tarkoitusta, hyväsy oma kehosi sellaisena kuin se on, oma seksuaalisuutesi sellaisena kuin se on ilman arvostelua...tämä on jokaiselle meistä varmasti vaikeaa, jos samaistumme ulkonäköön,olemme aina alttiita toisten mielipiteille tai paremminkin omalle kriitisyydelle.
        kiinnitätkö huomiota miten liikut: katsotko maahan, kuljetko hieman kumarassa, hymyiletkö koskaan...


      • höpöpöpö_v12

        Tuon ujouden takia olisikin parempi, että "joutuisit" tilanteeseen, jossa olet keskusteluyhteydessä johonkin mieheen. Miehet eivät todellisuudessa etsi täydellisiä naisia ja eikä naiset täydellisiä miehiä. He etsivät vain ihmistä, joka hyväksyy heidät omana itsenään. Kannattaa muistaa, että myös miehissä on samanlaisia ujoja kuten sinä. Siksi tuntuu hiukan pahalta, kun meitä morkataan siitä, ettemme uskalla tehdä kontaktia naisiin. Vai onkohan naisten haave, että heitä ympäröisi joka paikassa mieslauma ehdotellen kaikkea mahdollista...?

        Jos baarit eivät kiinnosta sua, mene johonkin kivaan kahvioon istumaan. Katsele ihmisiä, katso heitä rohkeasti silmiin, hymyile... Voit vaikka yllättyä siitä, että joku hymyilee takaisin (vaikka sellainen ei tietenkään kuulu tähän helsinkiläiseen eurooppalaiseen kulttuuriin :D). Pää pystyyn, siitä se lähtee.


    • tune

      Kliseistä mutta totta: ensin pitää rakastaa ja kunnioittaa itse itseään, jotta voi antaa muiden rakastaa. Maailma toimii myös hyvin pitkälti siten, että naisten on oltava niitä aloitteellisimpia osapuolia, jotta keskusteluyhteys aukeaa jne.

    • it´s oh so quiet

      Hei. Kirjoitan naisena sinulle muutamia vinkkejä myöskin. Elämäsi on ollut rankkaa, luulen nykyisiin ongelmiisi olevan juuri osasyynä tuon ettet saanut naiseudellesi hyväksyntää nuorena, sekä huono itsetunto joka myös johtuu menneisyydestä. Tärkeää on oppia antamaan menneet anteeksi, oppia rakastamaan itseään ja hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Ennen kuin alat miehen etsintää, panosta ensin itseesi, luulen, että tosiaan haluat suhteen etkä vain seksiseuraa. Käy kampaajalla, uusi ilme hiuksiin, pientä uusintaa vaatekaappiin, uudet nätit alusvaatteetkin, hemmottele itseäsi ostamalla joskus kukkia, kävelylle kauniisiin maisemiin Helsingissähän niitä riittää :), tekemällä hyvää ruokaa tunnelmoiden kynttilän valossa. Kuvittele sitten millaisen kumppanin haluaisit vierellesi näitä asioita kanssasi jakamaan. Ja usko, että myös sellaisen löydät, rumuus ei estä kumppanin etsintää/löytämistä, jos nyt sitä edes olet. Luulen vain hidasteena olevan tuon ujouden ja huonon itseluottamuksen.
      Olen itse myös ujo ja tiedän mitä se on. Yksin en itsekään menisi baariin. Ehkä baarista ei kannate etsiä. Aloitteiden tekeminen on hankalaa, tiedän senkin. Olisiko mahdollisuus tutustua työn kautta tai harrastusten kautta johonkin kivaan luotettavaan mieheen? Tutustu ensin henkisesti mieheen hyvin kuin ystävänä, ja jos luottamusta on, sitten sänkyyn. Omaan seksuaalisuuteensa on hyvä tutustua itsetyydytyksellä. Netistä saa tilattua hyviä seksilelujakin. :) Tulevat huomaamattomassa paketissa kotiin. Näillä on hyvä aloitella sitä miestä odotellessa.
      Mikset laittaisi ilmoitusta tuonne treffipuolelle? Ilmoitukseen ei kannata ilmoittaa olevansa neitsyt :) Sen perässä nimittäin voi tulla näitä huithapeli-miehiä. Ja jos hyvän miehen löytää, miehelle ei pitäisi olla merkitystä onko neitsyt vai ei. Kun kirjoitat ilmoituksen, keskity kuvailemaan miestä millaisen toivoisit saavasi, mitä toivoisitte tekevänne yhdessä. Kirjoita myös itsestäsi positiiviseen sävyyn, sinussa on varmasti paljon hyviä puolia luonteessakin. Kuvat voitte vaihtaa sähköpostitse jos et uskalla laittaa kuvaa profiiliin.

      Ja avainsana tässä kaikessa on se, että opettele hyväksymään itsesi ja rakastamaan itseäsi, näin löytyy se sopiva mies vierellesi, joka hyväksyy sinut kaikkine puolinesi, eikä häntä haittaa neitsyytesi ja mielellään auttaa sinua pääsemään siitä sitten "eroon". Tsemppiä sinulle! :)

    • Kiva kaveri

      Laita nyt jokin Sähköpostiosoite niin homma helpottuu.Ei kannata missään itsesäälissä pyöriä vai miksi
      olet itseäsi säästänyt?.

    • mies40-w

      oli ikä jolloin ekan kerran "sain".

      Muistan tuneen miten tunsin olevani lähes epäkelpo nyky-yhteiskuntaan kun en ollut koskaan rakastellut. Jos ennen homoutta pidettiin outona, on nykyajan neitsyys nykyajan outous. Homot tulevat ulos kaapista, mutta neitsyet on ja pysyy kaapeissaan.

      Se on väärin. Mutta se on vain näin.

      Kun sitten "sain", tapahtui se naisen kanssa joka oli myös neitsyt. Olimme juuri menneet naimisiin ja uskonnolla ei muuten ollut väliä, olimme kummatkin vain vähän ujoja. Se entinen perversio (neityys) muuttui sinä hetkenä mitä suurimmaksi onneksi, sillä se että on tähän ikään päässyt ja rakastelee vain yhden naisen kanssa, on aivan suurenmoinen tunne.

      Moni on eri mieltä, mutta tietättekö mitä? Minua ei p:n välitä muiden mielipiteet. Menetin neityyteni 32v:na, rakastelen elämäni aikana vain yhtä naista, ja se saa minut hekumoimaan onnea.

      Toivon että sinulle käy samoin.

      • Anonyymi

        Noin se aidon onnen löytäminen käy. Hienoa. Paitsi että jos ajattelee että olisi lähes epäkelpo nyky-yhteiskuntaan jos ei ole rakastellut, niin on siinä ajatusmaailma vinksahtanut aika pimeäksi. Sulla kävi tsägä kun tuo pimeys ei saanut sua viedyksi mukanaan.


    • kaikenlaista nähnyt

      Oletko yrittänyt tutustua miehiin? Suomalaiset miehet ovat mielestäni sen verran saamattomia - anteeksi vaan miehet - että naisen pitää tehdä töitä heidän mielenkiintonsa tai etenkin rohkeutensa herättämiseksi. Muistan itse takavuosilta, kun kävin baareissa, että aina ei liikaa seuraa saanut, vaikka ulkonäköni oli vähintäänkin ok. Ja tuo suomalaisten miesten saamattomuus on toisaalta naisten kannalta hienokin asia. Nimittäin varmasti jokainen nainen, joka vain itsevarmasti menee ja ottaa miehen, saa hänet. Ei siinä paljon ulkonäkö paina. Voimakastahtoinen nainen on suomalaismiehelle kuin lahja, ei tarvitse itse tehdä mitään.

      Tuo oli hieman ironista, mutta varmasti aika paljon totta. Ja hieman vakavammin: Oletko harkinnut nettideittejä? Netissä ujo, mutta fiksu pärjää hyvin. Laadi mukava deitti-ilmoitus, laita siihen kiva kuva itsestäsi ja jää odottelemaan. Saat varmasti paljon vastauksia. Olet juuri kivanikäinenkin. Ja sitten valitsemaan. Se onkin vaikeaa. Osa vastaajista on kyllä vain juuri seksin perässä, mutta paljon on myös niitä, jotka etsivät oikeaa kumppania.

      Toivotan sinulle onnea!

    • hätä

      antakaa apua huutavall!!

      • jöski

        ei muutaku tappia reikää ni pysyy mökki kasas.;)


    • Yksinäinen liekki

      Aloittamaani ketjuun on tullut joitain meiliosoitteita ja pari tapaamisehdotusta. Kiitos, mutta en uskalla vielä.

      "Älä jäpitä vastaan, nainen" luki jossain kommentissa. Se oli oikein osuvaa. Mutta kun...

      .... minua pelottaa. Ensinnäkään en ollut odottanut meiliosoitteita, vaikka olisihan minun pitänyt osata odottaa. En ole ollut Suomi24:ssa paitsi mitä satunnaisesti olen osunut, jos olen googlettanut jonkin sanan. enkä ole chattaillut tai ollut treffipalstoilla tai mitä niitä on. En tiedä, mikä päähänpisto oli yhtäkkiä kirjoittaa tänne. Haluaisin kyllä kovasti tutustua ja että elämäni muuttuisi. Mutta pupu housuissa. Ihan idioottimaista kylläkin enkä haluaisi sitä, mutta pupu sielä on. Sellainen ruskeanharmaa rusakonpoikanen, joka jäpittää.

      Ja minua pelottaa, että jos sopisin tapaamisesta jonkun kanssa tai vastaisin johonkin meiliin, niin mitä jos vastassa onkin oikeasti lauma teiniääliöitä. Tämänikäinen kokematon ihminenhän ei voi nykymaailmassa olla muuta kuin perverssi tai ainakin ihmisenä arvoton roska...

      Eivätkä teiniääliöt edes ole pahimpia. Entä ne vanhemmat ihmiset sitten, aikuisiksi sanotut... Ja on varmastikin on sellaisiakin miehiä, joille ne että tietää että minulla on vaikea tausta ja että olen ujo ja kokematon, ovat pelkkä huvin ja ivan aihe ja tilaisuus haavoittaa. En ole ollenkaan varma, miten osaisin tällaisia tunnistaa ja erotella ja välttää.

      Että pitäisi ottaa riski, heittäytyä, uskaltaa... Niin. Mutta se pelko...

      Ja huomasin tänään yhtäkkiä ajattelevani kovasti, että minun pitäisi laihduttaa. Oli hyvin tuskainen ja ahdistunut olo. Enhän minä tämän näköisenä voisi kenenkään eteen mennä. Tänään iski voimakkaana minulle hyvin tuttu kelpaamattomuuden ja epävarmuuden tunne.

      Haluaisin. Pelottaa. Jäp. Jäp.

      On tullut kommenteihin joitain kummallisia linkkejäkin. Mutta olisikohan kaikkein paras vaihtoehto sittenkin ottaa yhteyttä Helsingin kaupungin siihen tahoon, joka vastaa citykanien hävittämisestä.

      • höpöpöpö_v12

        No just. Omahan on asiasi, miten ne hoidat. Älä kuitenkaan valita, ettei kukaan sua huoli, jos et itse ole valmis tekemään asian hyväksi mitään. Niin se vaan menee. Ja jos tänne kirjoittaa, voi olla varma, että 90 % jutuista on pelkkää roskaa, ja sitten ne loput 10 % saattavat olla asiallisia. Niin se näillä foorumeilla toimii, kun ihmiset saavat kirjoittaa anonyymeinä. Pikku vinkkinä voisin sanoa, että onhan näitä esim. jotain sinkkutapaamisjuttujakin olemassa. Siellä on varmaan samanlaisia ihmisiä. Tosin en ole itse koskaan sellaisissa käynyt.


      • Yksinäinen liekki
        höpöpöpö_v12 kirjoitti:

        No just. Omahan on asiasi, miten ne hoidat. Älä kuitenkaan valita, ettei kukaan sua huoli, jos et itse ole valmis tekemään asian hyväksi mitään. Niin se vaan menee. Ja jos tänne kirjoittaa, voi olla varma, että 90 % jutuista on pelkkää roskaa, ja sitten ne loput 10 % saattavat olla asiallisia. Niin se näillä foorumeilla toimii, kun ihmiset saavat kirjoittaa anonyymeinä. Pikku vinkkinä voisin sanoa, että onhan näitä esim. jotain sinkkutapaamisjuttujakin olemassa. Siellä on varmaan samanlaisia ihmisiä. Tosin en ole itse koskaan sellaisissa käynyt.

        Miten niin en ole itse valmis tekemään asian hyväksi mitään? Se että kirjoitin tänne oli jo yksi teko. Ja olen lukenut kaikki kommentit, miettinytkin niitä, ja ottanut opiksi. Monia uusia asioita ja näkökulmia on tullut mieleeni ongelmastani.

        Tietenkin se tärkein, suurin askel olisi että uskaltaisin tavata jonkun tai meilailla. Tai panna imoituksen jonnekin treffipalstaan tai osallistua mainitsemaasi sinkkutapaamisjuttuun tai ensiksi selvittää, mitä nuo ovat.

        Sanoisin prosenttilukusi toisinpäin: siis 80-90 % saamistani kommenteista on ollut asiallisia ja selvä vähemmistö pelkkää roskaa. Mutta se pieni paskajoukko haisee niin pahalle...

        Asoiden eteen tekemisestä vielä: kirjoitin aikaisemmin aikovani ostaa uudet, hienot alusasut, kohottaakseni itsetuntoani, kuten minulle oli vinkattu. Kävin katselemassa. Olen hieman pökkyrässä niiden hinnoista. Miten yhdet pikkuhousut voivat maksaa 40 e... Pitää vielä katsella. Ehkä pian tulee Stokkan Hullut Päivät ja sieltä löytyisi jotain näin aloittelijalle.

        Mutta kengät löysin, vaikken niitä edes hakenut. Satuin vain osumaan kenkäosastolle siinä tavaratalon läpi kulkiessani. Ostin valkoiset nilkkurit, niittejä ja kapeahko korko, oliskohan 7-8 cm.

        Olen nimittäin varsin lyhyt (160 cm), ja olen usein miettinyt, ehkä se on yksi syy, miksi en ole sellainen nainen josta miehet yleensä pitäisivät. Silti en ole käyttänyt kenkiä, joissa olisi korkoa. Nuo korottomat ovat niin mukavia ja turvallisesti maan tasalla eikä huimaa ollenkaan... Ja olen tottunut niihin.

        Ainut ongelma (suuri ongelma) on se, etten osaa kävellä uusilla ostamillani kengillä. Ja kyllä minä jo niitä ostaessani tiesin, etten voi vetäistä niitä seuraavana päivänä jalkaan. Ja että tavallaan ihan pöhkö ostos. Olisi pitänyt ostaa ensin matalammat ja leveäkorkoisemmat. Ehkä ostankin. Mutta ne valkoiset ovat niin kauniit. Joku päivä vedän ne jalkaan, lupaan.


    • Yksinäinen liekki

      En tiedä, onko tämä nyt hyvä idea, mutta avasin blogin. Täällä kun on joitakin ääliöitäkin kommenteista päätellen - mutta niin on kyllä ihan samalla tavoin kaikkialla netissä.

      Aikuisemmat ja inhimillisemmät tapaukset toivotan tervetulleiksi blogiini http://irtiminusta.vuodatus.net/

      En tiedä vielä miten blogeilu minulta sujuu ja kauanko jatkan, ainakin kokeilen.

      • ...

        Tajuun tilantees ja uskon sua täysin, vaikkei mulla mitään kokemusta ole. Ota yhteyttä [email protected] niin voitaisi siellä tutustua ja voin yrittää sua auttaa. En vaadi tapaamista tai mitään, haluan auttaa lisää suinkin kuin mahdollista ja lähetä postia heti :)


    • samperimaan

      Olen aika samassa tilanteessä mutta olen mies.
      Varmaan menen hautaan poikuuteni kanssa.

    • Aikuinen nainen

      Jos se onnistu multakin, niin kyllä se onnistuu sultakin ilman alentumista kenelle hyvänsä ja missä tahansa.
      Itse olin koulukiusattu ja hyvin katkera miehille, kunnes se sitten alkoi etäisyyden ja hyvien miesten ansiosta helpottamaan.
      Lopulta minut periaatteessa revittiin munan alle. Sori provokatiivinen ilmaus, mutta näin kävi. Tärkeää on anteeksianto itseä ja pahantekijöitä kohtaan. Anteeksianto voi olla pitkä ja tuskainen tie, mutta se kannattaa kulkea.
      Nykyinen mieheni tokaisi ensimmäistä kertaa minut nähdessään, että juuri sinun kaltaistasi naista olen aina etsinyt. Nyt ollaan pidetty yhtä 3 vuotta. Eli kauneus on katsojan silmissä. Itse olen kääntänyt "rumuuteni", eli personaallisuuteni tavaramerkikseni. Olen naispuolinen Alice Cooper ja ylpeä siitä. :)

    • moi! sä menetät neitsyyden silloin kun sinä olet valmis siihen! monet miehet arvostaa sun laista naista. haaveilla unelmoida voi vaikka kuin paljon se on vaan hyvästä.t. sexsi

    • kisuellen

      Minäkin olen neitsyt, 38v. Suren kovasti lapsettomuutta. Oletko kokeillut kotisataman nettideitiä? Itse olen kokeillut jo sitäkin ja kaikkea, mutta sitä oikeaaa ei lödy varmaan ikinä! Olen minäkin ikävöinyt ja joskus miettinyt millästa se olisi! Toisaalta, kun oikein ajattelen, olen vähän kranttukin, muttai paljoa. Ks vahan neitsyt- juttu muuten.

    • n6jl

      rumuus on katsojan silmässä

    • Julma maa

      Just joo. Heti, kun nainen valittaa neitsyyttään, ilmoittautuu iso joukko miehiä (joista taatusti monet ovat ihan kunnon miehiä) poistamaan mokoman "paheen".

      Sitten, kun joku mies suree kokemattomuuttaan, saa korkeintaan vähän myötätuntoa ja kehotuksen mennä maksullisiin.

      Ovatko mies ja nainen tasa-arvoisia ikinä? Ainakaan seksuaalista tasa-arvoa ei ole näköpiirissä!

    • Fatliner

      Ihan oikeesti rumat naiset on TODELLA harvassa. Hyvin todennäköisesti kuulut niihin 99,9 prosenttiin joita pidän kauniina. Ja ujoa ja arkaa luonnetta on vaikea muuttaa. Epäilen itsekkin että oonko jotenkin epäkelpo kun naiset ei oikein osoita kiinnostusta mua kohtaan.

    • Anonyymi

      Elämäni paras nainti oli ns. ruman naisen kanssa !!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      missä olet? jos olet oletko todella?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe