Galleriassani saa käydä kuka vaan, vieraskirjaani saa kirjoittaa/lukea kuka vaan,sivulla kävijät saa nähdä kuka vaan, ja jo entuudestaankin estetyt henkilöt poistan estolistalta!
Teen vastaiskun noille intoilijoille
50
430
Vastaukset
- pidä hyvänäsi
tee kuten tahdot, me muut teemme, kuten tahdomme.;)
- mounlex
Juurikin näin!
- kyselijä.
saanko minäkin tehdä niinkuin haluan.
- UP
UP
- Sivusta seurannut
Eihän gallerioita ole tarkoitus sulkea muilta. Mitenkäs ne muut pääsisivät kirjoittamaankaan muuten?
Ehkä promillen verran profiilin käyttäjistä tekee muutoksia.- mounlex
Et näin sen pitäisi olla, vaan...
- Kotari-fani
ja maestro itse vauhdissa;)
Vai onkos nuo kuvat ennenkin olleet, eivät näkyneet kuin pieninä meille nikittömille. Nyt aukesi kaikki isona.- mounlex
nyt sitä sielun hoitoa:)
- Vilma.
vaikka ei oo kirjautunu----voi painella toisen galleriaa
kokeille vaikka - Olet häirikkö!
Pidä galtsus!
- ?
häirikkötorso?
- 8
en saanut tätä laitettua joten siksi nyt tässä.
Kävin sivuillasi ; )
http://www.youtube.com/watch?v=yOtv4kN-PAs en liioin jaksa leikkiä yhen gallerian kanssa. Ihan sama kuka siellä käy tms. On joskus tullut se tehtyä, niin olkoon sellasenaan :)
harvoin minäkin enää edes vierailen koko foorumissa, niin munkin puolesta galtsussa saa käydä kuka haluaa. Jos jollain on asiaa, niin vastaan jos vastaan kunhan käyn paikanpäällä :)
- mounlex
kerbiili62 kirjoitti:
harvoin minäkin enää edes vierailen koko foorumissa, niin munkin puolesta galtsussa saa käydä kuka haluaa. Jos jollain on asiaa, niin vastaan jos vastaan kunhan käyn paikanpäällä :)
Meni tuo vieraskirjakin. Kai tähänkin taas ajanmyötä tottuu
mounlex kirjoitti:
Meni tuo vieraskirjakin. Kai tähänkin taas ajanmyötä tottuu
toi palvele tarkoitustaan sen verran mitä sitä tartteekin.
- mounlex
kerbiili62 kirjoitti:
toi palvele tarkoitustaan sen verran mitä sitä tartteekin.
et totuttelemis kysymys...
- mutmutmut
Sinähän sitä itse kyyläät galleriasta toiseen, luulis kävijöitä piisaavan.;)
- ainoastaan narsis-
teja varten. Yhteyttä pidetään muilla keinoilla. Täysin turha jakaa itseään kaikkialle netissä. Se ei ole edes järkevää.
- muistelija.
Tavallaan ymmärrän jos joku haluaa kirjoittaa nimimerkillä ja jos siinä joku galleria tulee mukana niin siihen jonkun kuvan tökkää.
Itse en tarvii, sähköposti ja kännykkä ovat paljon kätevämpiä yhteydenpitovälineitä. - 3x
muistelija. kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän jos joku haluaa kirjoittaa nimimerkillä ja jos siinä joku galleria tulee mukana niin siihen jonkun kuvan tökkää.
Itse en tarvii, sähköposti ja kännykkä ovat paljon kätevämpiä yhteydenpitovälineitä.Pikaviestinnässä näppärä ja maksuton. Sähköposti on pidemmille viesteille omiaan liitetiedostoineen ja kännyllä hoidellaan asiat pikaisemmin. Kaikki hyviä.
- puskasta.
Miksi olet laittanut joskus toisia galleriasi estolistalle? Vika on varmaan sinussa. Minun ei ole tarvinnut tehdä sellaista koskaan.
- muistelija.
uhkauksen galleriaansa eräältä sairaalta henkilöltä niin olisiko sen lukuisat nikit pistänyt estoon.
- tietäjä.
muistelija. kirjoitti:
uhkauksen galleriaansa eräältä sairaalta henkilöltä niin olisiko sen lukuisat nikit pistänyt estoon.
Kotka ei ole ainoa, jonka mulli esti galleriassaan.
- muistelija.
tietäjä. kirjoitti:
Kotka ei ole ainoa, jonka mulli esti galleriassaan.
kun kerroin sairaasta henkilöstä.
- siitä
muistelija. kirjoitti:
kun kerroin sairaasta henkilöstä.
on pää punaisena huutanu huuhaalla. ei ole jääny kellään huomaamatta mullin itkut.
- muistelija.
siitä kirjoitti:
on pää punaisena huutanu huuhaalla. ei ole jääny kellään huomaamatta mullin itkut.
jäänyt huomaamatta. Mullihan on nauraa rätkättänyt koko asialle.
- näkijä.
muistelija. kirjoitti:
jäänyt huomaamatta. Mullihan on nauraa rätkättänyt koko asialle.
mullihan toi kotkan galleriaviestit huuhaalle ja itki kun kiusataan. harvinaisen herkkähipiäinen mieheksi.
ja lisäksi yhtä tyhmä kuin sinäkin. pysyppä nyt asiassa. kyse oli siitä että mulli oli laittanut sulut galleroiaansa useilta kirjoittajilta. minusta se on outoa, koska minun ei ole koskaan tarvinnut ketään torjua. olisko vika mullissa? tietenkin on. - muistelija.
näkijä. kirjoitti:
mullihan toi kotkan galleriaviestit huuhaalle ja itki kun kiusataan. harvinaisen herkkähipiäinen mieheksi.
ja lisäksi yhtä tyhmä kuin sinäkin. pysyppä nyt asiassa. kyse oli siitä että mulli oli laittanut sulut galleroiaansa useilta kirjoittajilta. minusta se on outoa, koska minun ei ole koskaan tarvinnut ketään torjua. olisko vika mullissa? tietenkin on.vaikka noin tyhmä oletkin. Kotko niitä estoja on laittanut eniten koko palstalla muuten ja vika on ihan itsessään.
- tartar.
muistelija. kirjoitti:
vaikka noin tyhmä oletkin. Kotko niitä estoja on laittanut eniten koko palstalla muuten ja vika on ihan itsessään.
yrität laittaa mullin itkut kotkon syyksi. mitä tyhmyyteen tulee, sinä et tuolla aivokapasiteetilla pysty ketään toista sanomaan tyhmäksi. kotkon laittamista estoista tuskin tiedät enempää kuin minäkään, mutta ei ole laittanut estoa minulle koskaan.
- muistelija.
tartar. kirjoitti:
yrität laittaa mullin itkut kotkon syyksi. mitä tyhmyyteen tulee, sinä et tuolla aivokapasiteetilla pysty ketään toista sanomaan tyhmäksi. kotkon laittamista estoista tuskin tiedät enempää kuin minäkään, mutta ei ole laittanut estoa minulle koskaan.
selitellä kun tiedän miten asiat ovat. Kyllä nuo palstalaiset ovat kertoneet miten kotko on laittanut estot päälle.
Aivokapasiteettini on kyllä moninkertainen sinuun verrattuna. - tartar.
muistelija. kirjoitti:
selitellä kun tiedän miten asiat ovat. Kyllä nuo palstalaiset ovat kertoneet miten kotko on laittanut estot päälle.
Aivokapasiteettini on kyllä moninkertainen sinuun verrattuna.selityksesi ovat naurettavia. eikö mene vielä jakeluun että juttu oli nyt mullin laittamista estoista? siitä tämä juttu alkoi. kun hieman viisastut, huomaat miten tyhmä olet. sinun iso pää ei tarkoita sitä, että olisit viisas.
- muistelija.
tartar. kirjoitti:
selityksesi ovat naurettavia. eikö mene vielä jakeluun että juttu oli nyt mullin laittamista estoista? siitä tämä juttu alkoi. kun hieman viisastut, huomaat miten tyhmä olet. sinun iso pää ei tarkoita sitä, että olisit viisas.
myös muiden laittamista estoista. Sitä ei vaan sinun tutiseva ja ruttuinen typerä pääsi tunnu ymmärtävän.
- tartar.
muistelija. kirjoitti:
myös muiden laittamista estoista. Sitä ei vaan sinun tutiseva ja ruttuinen typerä pääsi tunnu ymmärtävän.
mutta keskustellaan siitä toisessa ketjussa. nyt oli juttua mullin laittamista estoista, jos sitä et vielä tajua.
pääsi kasvaa, mutta järkesi ei. kyse on kääntäen verrannollisuudesta. ethän voi mitään perintötekijöillesi,
koeta tulla itsesi kanssa toimeen. ystäviä sinulla tuskin on.
nyt maate, aamulla duuniin. yritä nukkua paksupää. moi! - loistavaa
tartar. kirjoitti:
mutta keskustellaan siitä toisessa ketjussa. nyt oli juttua mullin laittamista estoista, jos sitä et vielä tajua.
pääsi kasvaa, mutta järkesi ei. kyse on kääntäen verrannollisuudesta. ethän voi mitään perintötekijöillesi,
nyt maate, aamulla duuniin. yritä nukkua paksupää. moi!kyykytystä! Laitoit rennosti tuon paksupään kebabkioskille! Kiitos nauruista :))))))))))))))))))))))))))))))))))
- muistelija.
tartar. kirjoitti:
nyt maate, aamulla duuniin. yritä nukkua paksupää. moi!voi keskustella mutta sulle on varmasti liian vaikeaa kun et ole älynlahjoja saanut ja olet vielä rumaksikin jäänyt.
Hyvin voi vielä parisen tuntia katsoa televisiota vaikka töihin menen minäkin aamulla. Olet vain niin heikkokuntoinen,että tarvitset paljon unta. - hänen listalleen
ja vielä toitotti täällä palstalla julkisesti, ettei halua tätä nimimerkkiään galleriavieraanaan.:DDD
Itse kyyläs minun galleriaani monella nikillään, ja kun laitoin estoja, niin teki uusia nikkejä.:D - ex-vakkari
hänen listalleen kirjoitti:
ja vielä toitotti täällä palstalla julkisesti, ettei halua tätä nimimerkkiään galleriavieraanaan.:DDD
Itse kyyläs minun galleriaani monella nikillään, ja kun laitoin estoja, niin teki uusia nikkejä.:Deräällä nikillään. Olisin vastannut mutta oli laittanut eston päälle.
- up
ex-vakkari kirjoitti:
eräällä nikillään. Olisin vastannut mutta oli laittanut eston päälle.
up
- mounlex
tartar. kirjoitti:
nyt maate, aamulla duuniin. yritä nukkua paksupää. moi!Kyllähän juttu taisi ollaaloituksessa joku ihan muu:)
kun riittää pelkkä rekisteröityminen. Kaikki muu on sosiaalimediapaskaa......
- 6778
nuo galleriat ovat ihan joutavia. Mutta sain kesällä vanhalta kaverilta sp-osoitteensa, jonka loppu oli "@suomi24.fi " ja huvikseni etsin sellaista galleriaa niin ei ollut. Saako sitten pelkän sähköpostin ilman galleriaa.
- kaisa.kyllikki
6778 kirjoitti:
nuo galleriat ovat ihan joutavia. Mutta sain kesällä vanhalta kaverilta sp-osoitteensa, jonka loppu oli "@suomi24.fi " ja huvikseni etsin sellaista galleriaa niin ei ollut. Saako sitten pelkän sähköpostin ilman galleriaa.
nikki ja viestit
- mounlex
Monenlaista on näkökantaa ja mielipidettä ja sit noita "varmaa tietoa" löytyy jokaisen tarpeeseen taas:)
- mounlex
Kauanpa nuo galleriat pelittikin taas:)
- :)
huomio. Luin palstan ja tulin ihan samaan tulokseen:)
- mounlex
Meillä on jokaisella oikeus mielipiteeseen:)
- up
mounlex kirjoitti:
Meillä on jokaisella oikeus mielipiteeseen:)
up
Vasta hokasin että se kymmenvuotissuunnitelma valmistui etuajassa:)
Taidanpas muuten jossakin välissä ängetä sinua häiriklitsemään, minähän olin aiemmin bannilistallasi.
Juuh, katsotaan nyt kummiskin hetki, kai sitä uutta galtsua pitäis oppia myös käyttämään.....- mounlex
on rekisteröity! Kiitos osallistumisestanne keskusteluun, osallistutte auttomaattisesti osallistuneiden kesken suoritettavaan arvontaan. Pääpalkintona polkupyörän sisäkumi ja sadalle muulle onnekkaalle lohdutuspalkintona viimeksäisiä pajupillejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144