En tykkää uudesta galleriasta. Mulle on tehty sellaisia muka suosikkeja joita en edes tunne.
Vanha oli parempi.
Mutta pakko se vaan on hyväksyä, kun en meinaa mokoman takia elämääni pilata.
Mites muut kokee sen?
Heti valitan!!!!!
202
1328
Vastaukset
Kävin siellä katsomassa kuka Minä olen ja tavallaan tykkäsin. Siinä on paljon hyödyllistä kuten noita pikalinkkejä. Kyllä tuohon ulkoasuun tottuu kun sitä aikansa katselee:))
- Meriläinen
Ok Sulta plussaa.
että he olivat saaneet mahtumaan sivulle lisää mainoksia? :-D))
- Meriläinen
Mun pitäiskin varman laittaa tää näyttö koko näytölle kun mulla on sen tkia tää pienellä kun tää väritys käy silmiin.
Täytyy käydä hetkeks silleen oikeesti ja sitten äkkiä takas pienelle :)) - a-liisa
Kumman sitten valitsee, mainokset vai maksullisen foorumin?
a-liisa kirjoitti:
Kumman sitten valitsee, mainokset vai maksullisen foorumin?
saa sellaisen toiminnon, joka estää mainosten näkymisen sivulla. Kokeilin sitä kerran, mutta siitä sivusta en tykännyt yhtään.
Meriläinen kirjoitti:
Mun pitäiskin varman laittaa tää näyttö koko näytölle kun mulla on sen tkia tää pienellä kun tää väritys käy silmiin.
Täytyy käydä hetkeks silleen oikeesti ja sitten äkkiä takas pienelle :))näyttö sulla on, mutta senkin värityksiä pystyy säätämään.
- Meriläinen
Teotwawki kirjoitti:
näyttö sulla on, mutta senkin värityksiä pystyy säätämään.
Mie oon niin tottunu tähän jo näillä pienillä kuvakkeilla pelaamaan.
Ei tule tuota turhaa ympäristöä.
Äkkiä palasin takasin tähän, tässä näkyy kaikki olennainen ja se mikä on tossa ympärillä ei haittaa. - GloriaJoy
Teotwawki kirjoitti:
saa sellaisen toiminnon, joka estää mainosten näkymisen sivulla. Kokeilin sitä kerran, mutta siitä sivusta en tykännyt yhtään.
toimitaan, että niin tehdään, mahdollisimman helppotajuinen selostus, please
GloriaJoy kirjoitti:
toimitaan, että niin tehdään, mahdollisimman helppotajuinen selostus, please
Mozilla Firefoxin lisäosista. Avaat siis Mozillan suomenkielisen kotisivun ja siltä löytyvät kaikki tarjolla olevat lisäosat. Stylish on ohjelma, jota tulee etsiä.
- ...
Kuten tässä pitempiä aikoja tullut keuhkottua, pidä varasi. Kaikki sosiaalinen media on tietyllä tapaa arveluttavaa, etenkin tällaisen huuhaa-portaalin "galleriat" jne.
Mullakin on tänne rekattu nimmari, ollut jotain kymmenen vuotta. Oli meilikin täällä, sekä jonkinlainen profiilikin. En ole puoleenkymmeneen vuoteen enää uskaltanut käyttää niitä. Syynä just tietoturvallisuus ja selkeästi ilmennyt tietojen levitteley.
Kuvittele ny. Monia vuosia sitten, pulipalstalle ilmaantui aa-lahkolaisen kirjoitus, ei serifffin, se alkoi meilailemaan mulle suoraa. Mutta tää yks uskis, kirjoitti, että "me tiedämme, kuka sinä olet" Mistä vitusta joku palsta kirjoittaja alkaa kirjoittamaan tuollaisia ja mistä vitusta se on saanut mun yhteystiedot?
Ole varovainen.
=DW=- Meriläinen
Kiitti varotuksesta.
Mulla on tietty pelko koko konetta kohtaan ja siks käyn yhä maksamassa laskuni pankkiautomaatilla.
Mutta voihan mun henk. tiedot täältä mennä minne vaan. Meriläinen kirjoitti:
Kiitti varotuksesta.
Mulla on tietty pelko koko konetta kohtaan ja siks käyn yhä maksamassa laskuni pankkiautomaatilla.
Mutta voihan mun henk. tiedot täältä mennä minne vaan.Ei nuo mulla ainakaan ole menneet minnekään ja pankissa en ole käynyt aikoihin, taisi olla noin vuosi sitten kun Samposta erosin. Vanhassa galleriassa olin liian avoin ja sain ikävyyksiä, nyt opin senkin, ei mitään ylimääräistä mihinkään. Jos sieltä joku nyt saa irti jotain niin saakoon vaan.
Meidät on rekisteröity niin monissa paikoissa, että ennemmin ne tiedot sieltä karkaa kuin täältä.- Meriläinen
firefox58 kirjoitti:
Ei nuo mulla ainakaan ole menneet minnekään ja pankissa en ole käynyt aikoihin, taisi olla noin vuosi sitten kun Samposta erosin. Vanhassa galleriassa olin liian avoin ja sain ikävyyksiä, nyt opin senkin, ei mitään ylimääräistä mihinkään. Jos sieltä joku nyt saa irti jotain niin saakoon vaan.
Meidät on rekisteröity niin monissa paikoissa, että ennemmin ne tiedot sieltä karkaa kuin täältä.Niin no en mä mikää hermoheikko ole ja usein aikaa myöten kaikkeen tottuu. Vielä vaan elelen näillä tavoilla. Ja onneks nää mun jutut ei haittaa ketään, ei ees itteeni.
- Adria
Sieltä löytyi kaikki keskustelut jotka luulin poistaneeni. No nyt taas poistin, en tiedä mihin komeroon meni, tuskin kokonaan poistui.
- Meriläinen
Mulla oli kävijöitä ainakin 500 edellisessä, sen laskurin mukaan.
Nyt ei ollut yhtään, minne ne kaikki katos :)) - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Nyt ei ollut yhtään, minne ne kaikki katos :))Sama juttu. Mä oon niin yksin nyt, byääh!
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Sama juttu. Mä oon niin yksin nyt, byääh!
Älä huoli mie tuun käymään kylässä niin nähdään tämäkin juttu ja taas alkaa uusien tuulien tulo :))
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
Älä huoli mie tuun käymään kylässä niin nähdään tämäkin juttu ja taas alkaa uusien tuulien tulo :))
Hienoa. Kiitos.
- Adria
Sä olet näköjään ajatellu näitä asioita, hyvä niin. Mä oon vaan ollu tuskastunu välillä tän sydeemin tökkimiseen, ajattelematta asioita pintaa syvemmältä.
- George O 1985
Sosialismin luonteeseen kuuluu, että sinusta kerätään kaikki mahdollinen tieto ikuisiksi ajoiksi, jotta epäsuosioon jouduttuasi sinua voidaan syyttää mistä tahansa. Eikä tuo 5 vuotta ole oikein, Suomen sosialistinen byrokratia säilyttää jo omankin ilmoituksensa mukaan kaikki tietosi 10 vuotta, kuinka kauan sitten todellisuudessa?
Sosialismin luonteeseen kuuluu myös lait joita ei käytännössä noudateta vaan joitten rikkomukset säilytetään tulevaa tarvetta varten ikuisesti. Näitä ovat mm ajon aikainen kännykkäkielto (valvonta satelliitista ja kameroilla), tupakkalain noudattaminen, polkupyöräilijän kypärättömyys, torille tuodut koirat ym ym. Kaikki ne ovat tallessa tulevaa väärinajattelijan tuomitsemista varten! - ...
George O 1985 kirjoitti:
Sosialismin luonteeseen kuuluu, että sinusta kerätään kaikki mahdollinen tieto ikuisiksi ajoiksi, jotta epäsuosioon jouduttuasi sinua voidaan syyttää mistä tahansa. Eikä tuo 5 vuotta ole oikein, Suomen sosialistinen byrokratia säilyttää jo omankin ilmoituksensa mukaan kaikki tietosi 10 vuotta, kuinka kauan sitten todellisuudessa?
Sosialismin luonteeseen kuuluu myös lait joita ei käytännössä noudateta vaan joitten rikkomukset säilytetään tulevaa tarvetta varten ikuisesti. Näitä ovat mm ajon aikainen kännykkäkielto (valvonta satelliitista ja kameroilla), tupakkalain noudattaminen, polkupyöräilijän kypärättömyys, torille tuodut koirat ym ym. Kaikki ne ovat tallessa tulevaa väärinajattelijan tuomitsemista varten!Sinäpä sen osasit ilmaista selkeäksi. Mä olen asunut neuvostojen maassa. Olen ihan varma, että musta, vainmosta, kaikista meidän sukulaisita ja tutuista on edelleen mapit jossain FSB:n arkistoissa. Hitto, aina sai pojan puhelimeen kun luurin otti käteensä. Jostain syystä ulkomaanpuhelun saaminen kesti useita päiviä :DDDD
Mä tiedän, mä tavallaan leikin tulella, kun kirjoittelen tänne. Varoituksia "veljiltä>" on tullut. Mutta mä nyt olen asennoitunut niin, että vittu, maassa on sananvapaus.
Telkkarissa alkaa nyt "Jälkiviisaat". Aiheena tuntui olevan populistisesti Matti Nykänen ja sikaflunssa. Se että tossa aikaisemmin aamulla Yle.n toimittaja haastatteli rohkeasti kaikkien kolmen ison puolueen kärkimiehiä vaalirahasotkusta suorassa lähetyksessä, siitä ei puhuta enenpi. En muista toimittajan nimeä ny. Mutta se teki suurteon. Vittu, puhelinlinjat auki kolmeen puoluetoimistoon, nokkamiehille, suorassa lähetyksessä.
Se oli sen luokan journalistinen uroteko, siitä miehestä kuullaan vielä, ja paljon. Pahimmillaan oikeudessa. Mutta jätkä tiesi, mitä on tekemässä. Iso hattu tyypille.
=DW= - ...
... kirjoitti:
Sinäpä sen osasit ilmaista selkeäksi. Mä olen asunut neuvostojen maassa. Olen ihan varma, että musta, vainmosta, kaikista meidän sukulaisita ja tutuista on edelleen mapit jossain FSB:n arkistoissa. Hitto, aina sai pojan puhelimeen kun luurin otti käteensä. Jostain syystä ulkomaanpuhelun saaminen kesti useita päiviä :DDDD
Mä tiedän, mä tavallaan leikin tulella, kun kirjoittelen tänne. Varoituksia "veljiltä>" on tullut. Mutta mä nyt olen asennoitunut niin, että vittu, maassa on sananvapaus.
Telkkarissa alkaa nyt "Jälkiviisaat". Aiheena tuntui olevan populistisesti Matti Nykänen ja sikaflunssa. Se että tossa aikaisemmin aamulla Yle.n toimittaja haastatteli rohkeasti kaikkien kolmen ison puolueen kärkimiehiä vaalirahasotkusta suorassa lähetyksessä, siitä ei puhuta enenpi. En muista toimittajan nimeä ny. Mutta se teki suurteon. Vittu, puhelinlinjat auki kolmeen puoluetoimistoon, nokkamiehille, suorassa lähetyksessä.
Se oli sen luokan journalistinen uroteko, siitä miehestä kuullaan vielä, ja paljon. Pahimmillaan oikeudessa. Mutta jätkä tiesi, mitä on tekemässä. Iso hattu tyypille.
=DW=#Jälkiiviisaaat" loppu . Kylläpä se puhe loppujenlopusksi keskittui Häkämieheen. äänoikeei$sm koistiän tsekata, mi kä on mtoietenkin punalipp- orkesterin laulaja.
Mutta uutisissa mainittiin taas se hyllytetty toimittaja ja oli otteet kaikilta puolueilta. Mä koitin oike n tsekata, mikä miehen nimi. Se tulee kyllä esille jossain välissä. Siinä kun kävi niin, että Junkkeri laitettiinn jäähylle demareitten keulakuvaksi. Se on vetänyt kehiin jopa vaimonsa vaalien takia, mediamies, viimesen päälle.
Mutta vähemmän junkkeri tekee pahaa maalle demareitten puolueessa, kuin ylen johtajana.
Tää on mun mielipide, ei kenenkään muun.
Jahas, tsadissa alkamassa taiteidenyö. Mä olen mökillä ny, ei mitään hinkua sikke ole. Vittu, reilut kymmenen vuotta sitten sain sillä sateenvarjota päähäni. Kyllä mulla jokin itsesuojeluvaisto löytyy kuitenkin. Ennen olen mökillä juomassa kotiviiniä, kuin lahden tsadiinn penikan hakattavaksi.
Ja siitä haastattelusta:
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/08/kokoomus_ja_sdp_eri_mielta_merisalon_vaalirahoista_1934573.html
Ja osoite löytyy:
http://yle.fi/uutiset/ohjelmat/aamu-tv/2010/01/aamu-tv_1388303.html
En nyt voi vannoa, mulla todella hitaat nettiyhteydet tässä kesämökillä. Mutta tästä voi löytyä, sitä rajunpaa tavaraa, kaiken läpätyksen keskeltä:
http://areena.yle.fi/video/1227283
=DW=
=DW= - Meriläinen
George O 1985 kirjoitti:
Sosialismin luonteeseen kuuluu myös lait joita ei käytännössä noudateta vaan joitten rikkomukset säilytetään tulevaa tarvetta varten ikuisesti. Näitä ovat mm ajon aikainen kännykkäkielto (valvonta satelliitista ja kameroilla), tupakkalain noudattaminen, polkupyöräilijän kypärättömyys, torille tuodut koirat ym ym. Kaikki ne ovat tallessa tulevaa väärinajattelijan tuomitsemista varten!Mulla on aina välillä vessassa istuessa sellainen tunne että mua seurataan, onkohan joku laittanut sinne kameran ja mun wc käynnitkin on jossain tiedostoissa.
Olen kyllä katsellut kaikki nurkat ja peilin ympärystät ja joka paikan minkä noin CSI:tä seuranneena olen oppinut mutten ole löytänyt mikkiä enkä kameraa. (vielä). :))))) - ihan pimee
Meriläinen kirjoitti:
Mulla on aina välillä vessassa istuessa sellainen tunne että mua seurataan, onkohan joku laittanut sinne kameran ja mun wc käynnitkin on jossain tiedostoissa.
Olen kyllä katsellut kaikki nurkat ja peilin ympärystät ja joka paikan minkä noin CSI:tä seuranneena olen oppinut mutten ole löytänyt mikkiä enkä kameraa. (vielä). :)))))Sellainen voi hyvinkin olla sijoitettuna wc-altaaseen, ns. privaattipaikalle, ja näyttää ihan kaiken.
Itse käyn pimeässä wc:ssä juuri tuon pelon takia. - Meriläinen
ihan pimee kirjoitti:
Sellainen voi hyvinkin olla sijoitettuna wc-altaaseen, ns. privaattipaikalle, ja näyttää ihan kaiken.
Itse käyn pimeässä wc:ssä juuri tuon pelon takia.No nythän mä sen hokasin, en ole tutkinut sitä pimeessä fikkarin kanssa.
Heti illalla menen sinne ja saammutan valot ja alan tutkia paikkoja fikkarilla, sillenhän ne aina tekee.
Joo kohta pitääkin mennä ostamaan uudet patterit, hyvä kun keksit :)) - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
No nythän mä sen hokasin, en ole tutkinut sitä pimeessä fikkarin kanssa.
Heti illalla menen sinne ja saammutan valot ja alan tutkia paikkoja fikkarilla, sillenhän ne aina tekee.
Joo kohta pitääkin mennä ostamaan uudet patterit, hyvä kun keksit :))nolottaa, mut sen jälkeen kun uutisoitiin jonkun käärmeen tulleen pytyn kautta asuntoon ja kesken jonkun täysistunnon, niin oon kyllä tarkistanut pytyn ennen istuntoja ;-)
- ihan pimee
Meriläinen kirjoitti:
No nythän mä sen hokasin, en ole tutkinut sitä pimeessä fikkarin kanssa.
Joo kohta pitääkin mennä ostamaan uudet patterit, hyvä kun keksit :))tarvita. Valo kylppäriin ja tarkistat onko siellä kameraa.
Jos on, käyt ensihätään vaikkapa kirjaston wc:ssä. Naapurikin antaa käyttää omaansa kun kerrot että veskissäni on käärme enkä uskalla sinne mennä.
Hätätilassa fikkarissa voi käyttää sauvaparistoja, tietysti vain pienen hetken. - ihan pimee
GloriaJoy kirjoitti:
nolottaa, mut sen jälkeen kun uutisoitiin jonkun käärmeen tulleen pytyn kautta asuntoon ja kesken jonkun täysistunnon, niin oon kyllä tarkistanut pytyn ennen istuntoja ;-)
...sielläkin käärme mielessä.
- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
nolottaa, mut sen jälkeen kun uutisoitiin jonkun käärmeen tulleen pytyn kautta asuntoon ja kesken jonkun täysistunnon, niin oon kyllä tarkistanut pytyn ennen istuntoja ;-)
Aina kannattaa tarkailla pyttyjä :))
Jos ei kärmes niin kamera kuitenkin voi olla.
Sitäpaitsi systeri oli nähnyt käärmeen mun ulko-oven edessä.
No sekin nyt vielä. - GloriaJoy
ihan pimee kirjoitti:
...sielläkin käärme mielessä.
ja vesiraanan suhtaudun ukkosella epäilevästi, kun joku on saanu salaman kutituksen sitä kautta :-(
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Aina kannattaa tarkailla pyttyjä :))
Jos ei kärmes niin kamera kuitenkin voi olla.
Sitäpaitsi systeri oli nähnyt käärmeen mun ulko-oven edessä.
No sekin nyt vielä.siun asunto on hyvällä paikkaa, jos kärmeskin on harkinnut talviunnii mahollisesti sen suojis
- Meriläinen
ihan pimee kirjoitti:
tarvita. Valo kylppäriin ja tarkistat onko siellä kameraa.
Jos on, käyt ensihätään vaikkapa kirjaston wc:ssä. Naapurikin antaa käyttää omaansa kun kerrot että veskissäni on käärme enkä uskalla sinne mennä.
Hätätilassa fikkarissa voi käyttää sauvaparistoja, tietysti vain pienen hetken.Mutkun meiän laitosmiehilläkin on fikkarit joilla ne tarkkailee koneen sisään kun on jotain vikaa vikaa vikaa.
Ni eiks se auta sitten tässäkin.
Kirjastossa on kyllä hyvä veski mutta matkaa tulis puoltoista kilsaa ja ei se oo auki yötä.
Ja tykkäiskohän naapurikaan kun ramppaisin siellä pari ketaa yössä.
Muuten ei tartte kun kerran käydä mut siin tapaukses että naapuriin, niin varmaan tartteis kun on niin ihana mies. - Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
siun asunto on hyvällä paikkaa, jos kärmeskin on harkinnut talviunnii mahollisesti sen suojis
Paratiisiks tään nimesin heti kun näin.
Paratiisissakin oli käärme niin toki täälläkin, kaikkea mahdollista.
Yks päivä istahti sudenkorento mun kädelle kun oli keinussa mietiskelemässä.
Katseltiin kymmenisen minuutia toisiamme silmiin sitten mun oli pakko heikuttaa kättä ja se lensi pois.
Tuli selvästi kertomaan että kaikki on hyvin kun pohdin silloin vaikeita asioita, sen jälkeen en ole miettinyt niitä sen kummemmin, olen jatkanut elämääni ja uskon kaiken menevän hyvin. - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Paratiisiks tään nimesin heti kun näin.
Paratiisissakin oli käärme niin toki täälläkin, kaikkea mahdollista.
Yks päivä istahti sudenkorento mun kädelle kun oli keinussa mietiskelemässä.
Katseltiin kymmenisen minuutia toisiamme silmiin sitten mun oli pakko heikuttaa kättä ja se lensi pois.
Tuli selvästi kertomaan että kaikki on hyvin kun pohdin silloin vaikeita asioita, sen jälkeen en ole miettinyt niitä sen kummemmin, olen jatkanut elämääni ja uskon kaiken menevän hyvin.pikkulintujen liverrys on muistutus enkeleistä, niitä ilmaantuukin usein ihan outoihin aikoihin outoihin paikkoihin sirkuttamaan :-)
- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
pikkulintujen liverrys on muistutus enkeleistä, niitä ilmaantuukin usein ihan outoihin aikoihin outoihin paikkoihin sirkuttamaan :-)
Ja untuvaiset, joita joskus on sisälläkin, tossa pihalla yks päivä niitä oli parissakin kohtaa, tulin iloiseksi.
- enkeliduo
Meriläinen kirjoitti:
Emmää pääse keneskää gallerioihi.
En omaan,saati muitten.
Onks mun konees vikaa ? - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Ja untuvaiset, joita joskus on sisälläkin, tossa pihalla yks päivä niitä oli parissakin kohtaa, tulin iloiseksi.
aihioissa ne ilot muhii kaikkein anteliaimpina, lopulta ;-)
- Meriläinen
enkeliduo kirjoitti:
Emmää pääse keneskää gallerioihi.
En omaan,saati muitten.
Onks mun konees vikaa ?Ei ole koneessa.
Eilen pääsi pari tuntia sitten en enää minäkään, eikä kait muutkaan ole päässeet.
Tulen käymään kun taas joskus ovat kunnossa :)) - Yx gallerianainen
Meriläinen kirjoitti:
Nyt ei ollut yhtään, minne ne kaikki katos :))edellisessä yli 1400 vuoden sisällä ja nyt pyöreä nolla huutaa tyhjyyttään...
- rek.puskasta
Mullakin oli jotain suosikkeja, joita en ole edes tiennyt olevan ja mitä ne suosikit sitten on?
Testasin myös sen, että rekkaamattomana näen enempi, kuin ennen.- Meriläinen
Haa tuota en kokeillutkaan, pitääpä kurkkia.
- rek.puskasta
Meriläinen kirjoitti:
Haa tuota en kokeillutkaan, pitääpä kurkkia.
Haa ja entäs toi yhteisö-osio? Nyt live-seuraa etsiville on helppoa bongailu. :-))))
- Meriläinen
rek.puskasta kirjoitti:
Haa ja entäs toi yhteisö-osio? Nyt live-seuraa etsiville on helppoa bongailu. :-))))
Niin vaikka treffitkin vielä näkyy olevan.
- 10+9
rek.puskasta kirjoitti:
kai se entinen sattuma nappula
paikka!!
Vanhat viestit tosiaankin ilmaantuneet jostain, moneen paikkaan, esim. vieraskirja en edes päässyt, pompsautti takas etusivulle.
Emmä ny jaksa, pitää perehtyä joskus enemmän.- Meriläinen
Mä en päässyt suosikeista eroon.
Ovat varmaan ittensä jotenkin sinne tyrkänneet.
Ei onnistunut oikealla painikkeella ei millään, kummallisia olioita :((
Yks ainoo jonka kanssa oon viestejä vaihdellut. - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Mä en päässyt suosikeista eroon.
Ovat varmaan ittensä jotenkin sinne tyrkänneet.
Ei onnistunut oikealla painikkeella ei millään, kummallisia olioita :((
Yks ainoo jonka kanssa oon viestejä vaihdellut.ne katoaa ajan kanssa
- Korppis
Olipas liian paljastava ja sisään näyttää pääsevän rekkaamattomanakin, joten poistin kuvat ja tiedot.
Näillä mennään kunnes totutaan ; )- Meriläinen
Joo laittelin sinne kanssa johonkin että ei saa näyttää kaikille.
Ne oletukset siellä oli ihan outoja :(( Meriläinen kirjoitti:
Joo laittelin sinne kanssa johonkin että ei saa näyttää kaikille.
Ne oletukset siellä oli ihan outoja :((Olen tyytyväinen uuteen galleriaan nyt kun homma on hanskassa ; ) Asetukset voi todellakin valita sellaisiksi kun itse haluaa.
Kyllä tämä tästä tein galleriakierroksen tässä joutessani kun alkaa ohimoiden jyskytys jo eilisillasta hellittää ; )
on, kävin vaan kurkkaamassa, plaras sitä sivua tosi kauan, en jaksanu oottaa, tuntu et väripalkki tos alhaala pysy paikoillaan, no, tarttee käyä tutkimas sitä myöhemmi, jos ehtii, olis taas yötyötä tulos, ja väsyttää nii pirskatisti, vaik yritin vähän aikaa nukkua, torkuiks meni):
- Meriläinen
Voi Mie oon hengessä mukana yöllä.
Vaikka kyllä mun pitää olla systerin ja sen ukonkin kanssa Kreetalla hengessä mukana nyt mun miustahan on moneksi :)) Meriläinen kirjoitti:
Voi Mie oon hengessä mukana yöllä.
Vaikka kyllä mun pitää olla systerin ja sen ukonkin kanssa Kreetalla hengessä mukana nyt mun miustahan on moneksi :))Mitenhän toi onnistuu, olla Kreetalla ja mein osastolla:)))))
Kiitos nyt siulle kuitenki, piristi jo kummasti:)))- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Mitenhän toi onnistuu, olla Kreetalla ja mein osastolla:)))))
Kiitos nyt siulle kuitenki, piristi jo kummasti:)))Nii ja sit vielä kotona. No mie kloonaan itteni, meiltähä se käy :))
Meriläinen kirjoitti:
Nii ja sit vielä kotona. No mie kloonaan itteni, meiltähä se käy :))
tuntuuki, et olis parasta vaan kloonata ittensä, kun ei tiedä mihin päin singahtelis, kyl on nii kiirettä välillä:)
Mut kävin äsken uudestaan tuol galleriassa, taas tarttee tottuu uuteen juttuun, yks kuvaki oli hävinny, minkä vasta sinne olin löytäny glitteristä):
Eikä miullakaa ollu yhtään vierailijaa siellä): Outo,outo, hmm.. mite miul nyt näin inhokki olotila onkaa, ollu koko päivän):- GloriaJoy
sasus kirjoitti:
tuntuuki, et olis parasta vaan kloonata ittensä, kun ei tiedä mihin päin singahtelis, kyl on nii kiirettä välillä:)
Mut kävin äsken uudestaan tuol galleriassa, taas tarttee tottuu uuteen juttuun, yks kuvaki oli hävinny, minkä vasta sinne olin löytäny glitteristä):
Eikä miullakaa ollu yhtään vierailijaa siellä): Outo,outo, hmm.. mite miul nyt näin inhokki olotila onkaa, ollu koko päivän):niitä glittereitä edelleen laittaa esittelytekstiin ja vieraskirja tervehdyksiin?
GloriaJoy kirjoitti:
niitä glittereitä edelleen laittaa esittelytekstiin ja vieraskirja tervehdyksiin?
Miulta ei ainakaan oo siirtyny kuvana tähän uuteen profiiliin glitterikuva. En oo viel edes ehtiny käydä uudestaan kokeilemassa kuinka käy..? Miulta ei oo muutes entisessäkään onnistunu siirto vieraskirjaan, en ymmärrä mikä siinä on ollu, mut esittelytekstiin se on tarttunu, koska siinä vahvistetaan kuvake:))
- HTZA
Uudistin vähän konettani parilla palikalla ja nettiyhteys katosi.
Koko pashan olen nyt asentanut uudelleen, alusta asti, ja näyttää toimivan.
Pari päivää siihen meni, kun piti töissäkin käydä.
Eilen illalla aloin jo ihmetellä, miten ole saanut olla ammatissani, yli 30v....
Ja töissä on tullut asennettua vähän isompiakin juttuja.
No niin, palstan uudistus meni ekalla kerralla metsään mutta nyt näyttää, että on onnistunut.
Ainakin asennus. Oudon näköinen on ulkonäkö, mutta niinhän se on aina, kun joku muuttuu, ihmisessä kun on sisäänrakennettuna muutosvastarinta. Tuo työelämässäkin tuttu termi.
Lastu joessa, ja kirves kouraan..
Kyllä minä tämän uudenkin kanssa pärjään, oletan, kunhan en vaan koske mihinkään.
Sain suosikkeihini venäläisen mummon!
G.J: kin tuli ja se on ihan ok. Kaikki te muut puutuitte ja se on väärin, olisin halunut teidät kaikki.
H.- Meriläinen
No joo toi suosikit osio on mulle tosi kumma juttu.
Mistä ne kaikki oudot miehet sinne tuli, ei ees palstalaisia. Ei jymmärrä. - ...
Lukases piruuttas aloitussivun koodi:
50 plus - Ikäryhmät - Suomi24.fi - ...
... kirjoitti:
Lukases piruuttas aloitussivun koodi:
50 plus - Ikäryhmät - Suomi24.fiSiinä on niin paljon koodia, että se yksinkertaisesti ei mahdu keskustelupalstalle. Aika outoa, aikanaan tällainen pulinapolsi vaati vain muutamia rivejä koodaamista. Eli kehitys kaiketi on kehittynyt. Mutta kato se lähdekoodi, sehän ihan hirveä tarkoitukseensa nähden. Ja kuka perkele sieltä saa kaivetuksi esiin jonkin virheen noin äkikseltään???
=DW= - HTZA
... kirjoitti:
Siinä on niin paljon koodia, että se yksinkertaisesti ei mahdu keskustelupalstalle. Aika outoa, aikanaan tällainen pulinapolsi vaati vain muutamia rivejä koodaamista. Eli kehitys kaiketi on kehittynyt. Mutta kato se lähdekoodi, sehän ihan hirveä tarkoitukseensa nähden. Ja kuka perkele sieltä saa kaivetuksi esiin jonkin virheen noin äkikseltään???
=DW=Officen asennus ja joitain päivityksiä, täytyy katsella viikonloppuna.
Jos se on jotain XML: ää niin kyllä siihen rivejä kertyy.
Ja pitäähän sinne mahtua vakoilu- tiedonkeräys- rumien sanojen- valtion turvallisuus- kotoutuksen vastaisuus- "värikoodit"- seksuaalinen poikkeavaisuus- ja muuta valvontaa...
H. - ...
HTZA kirjoitti:
Officen asennus ja joitain päivityksiä, täytyy katsella viikonloppuna.
Jos se on jotain XML: ää niin kyllä siihen rivejä kertyy.
Ja pitäähän sinne mahtua vakoilu- tiedonkeräys- rumien sanojen- valtion turvallisuus- kotoutuksen vastaisuus- "värikoodit"- seksuaalinen poikkeavaisuus- ja muuta valvontaa...
H.Ms- officen heittäminen koneesseen vie ehkä tunnin. Päivitykset asentuu itekseen sillä taustalla. Noi asiat opetetaan kai jo ekaluokkalaisille alakoulussa, ilmant teksturiatai nettiä, kun ei pysty enää läksyjä enää tekemään.
Tää saitti on ihan perus XHTLM--, seassa pirusti java scriptiä ja action scriptiä, Css. sää ja ties mitä mitä alkeellisia gif-animaatioota mainoksissa.
Tässä saitissa ei ole mun lukemani mukaan kuitenkaan mitään vakoiluohjelmia sisään rakennettuna- Toki tavanomaiset metat ja laskurit näytti olevan.
Mä en ole kooderi, mutta olen saittien kanssa värkännyt jo pitkään. Ja monen muunkin atk- asian kanssa. En tosiaan osaa koodata, tai en ole viitsinyt siihen alkaa, mä käytän tarvittaessa editoreja, käyttänyt yli kymmenen vuottas. Mutta aina kun DW on auki, on mulla siinä auki koodikin, sitä seurailen, että ei tule virheitä sekaan sotkemaan. Kyllä mä kehnosti osaan tavailla koodiakin.
Että silleen.
=DW= - HTZA
... kirjoitti:
Ms- officen heittäminen koneesseen vie ehkä tunnin. Päivitykset asentuu itekseen sillä taustalla. Noi asiat opetetaan kai jo ekaluokkalaisille alakoulussa, ilmant teksturiatai nettiä, kun ei pysty enää läksyjä enää tekemään.
Tää saitti on ihan perus XHTLM--, seassa pirusti java scriptiä ja action scriptiä, Css. sää ja ties mitä mitä alkeellisia gif-animaatioota mainoksissa.
Tässä saitissa ei ole mun lukemani mukaan kuitenkaan mitään vakoiluohjelmia sisään rakennettuna- Toki tavanomaiset metat ja laskurit näytti olevan.
Mä en ole kooderi, mutta olen saittien kanssa värkännyt jo pitkään. Ja monen muunkin atk- asian kanssa. En tosiaan osaa koodata, tai en ole viitsinyt siihen alkaa, mä käytän tarvittaessa editoreja, käyttänyt yli kymmenen vuottas. Mutta aina kun DW on auki, on mulla siinä auki koodikin, sitä seurailen, että ei tule virheitä sekaan sotkemaan. Kyllä mä kehnosti osaan tavailla koodiakin.
Että silleen.
=DW=minä aloitin Fortranilla, sitä taidetaan vieläkin käyttää laskentaohjelmoinnissa mutta tuskin samaa versiota mitä minä käytin!
Ja mun Office on vähän erilainen... sellainen,, duuniversio, tietoturvaa jne. HTZA kirjoitti:
minä aloitin Fortranilla, sitä taidetaan vieläkin käyttää laskentaohjelmoinnissa mutta tuskin samaa versiota mitä minä käytin!
Ja mun Office on vähän erilainen... sellainen,, duuniversio, tietoturvaa jne.Semmoisen kielen minäkin muistan niiltä ajoilta kun tietokoneet olivat vielä huoneen täyttäviä ja ohjelmat isoja reikäkorttipinoja.
Kotona olen jo pidemmän aikaa käyttänyt OpenOfficea, sen kautta ei tule samoja ilmaislahjoja kuin Wordia ja vastaavia käyttäessä vaikka itse ilmainen onkin.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Semmoisen kielen minäkin muistan niiltä ajoilta kun tietokoneet olivat vielä huoneen täyttäviä ja ohjelmat isoja reikäkorttipinoja.
Kotona olen jo pidemmän aikaa käyttänyt OpenOfficea, sen kautta ei tule samoja ilmaislahjoja kuin Wordia ja vastaavia käyttäessä vaikka itse ilmainen onkin.Mikä ero on Assemblerilla ja Cobolilla?
Noh, Cobolista tuli känsät sormiin, Assemblerista päähän...
Ja vitsinä: Lauserakenteestasi saa sen kuvan että OpenOffice on nykyinen ohjelmointikielesi!
Toisen virkkeen olisit voinut aloittaa: Ja mitä tulee toimisto-ohjelmiin, niin.....
:)
H. HTZA kirjoitti:
Mikä ero on Assemblerilla ja Cobolilla?
Noh, Cobolista tuli känsät sormiin, Assemblerista päähän...
Ja vitsinä: Lauserakenteestasi saa sen kuvan että OpenOffice on nykyinen ohjelmointikielesi!
Toisen virkkeen olisit voinut aloittaa: Ja mitä tulee toimisto-ohjelmiin, niin.....
:)
H.Äh. Sinä saat. Taidat kuitenkin kuulua siihen porukkaan joista kielellisesti lahjakkaimmat tekevät noille kaiken maailman vempaimille käyttöohjeita, joten sen tason selkokieltä en taida edes yrittää. Niitä ohjeitakin kunnioitan sen verran että luen niitä ensi kerran ehkä kolmisen vuotta laitteen asennuksen jälkeen...
yohuuhkaja kirjoitti:
Äh. Sinä saat. Taidat kuitenkin kuulua siihen porukkaan joista kielellisesti lahjakkaimmat tekevät noille kaiken maailman vempaimille käyttöohjeita, joten sen tason selkokieltä en taida edes yrittää. Niitä ohjeitakin kunnioitan sen verran että luen niitä ensi kerran ehkä kolmisen vuotta laitteen asennuksen jälkeen...
... olisit muuten huomannut että viestini ensimmäinen kappale vastasi sinun viestisi ensimmäiseen kappaleeseen (jossa käsittelit kieliä niitä erikseen mainitsematta, minä tarkennuksen vuoksi mainitsin) ja toinen kappale viestisi toiseen kappaleeseen missä puhuit "Office"-sta mainitsematta sanallakaan että kyseessä on toimisto-ohjelmisto ja erityisesti Microsoftin kauppaama sellainen...
Tarkkuutta, jos sitä muilta vaadit, myös omaan viestintääsi.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Äh. Sinä saat. Taidat kuitenkin kuulua siihen porukkaan joista kielellisesti lahjakkaimmat tekevät noille kaiken maailman vempaimille käyttöohjeita, joten sen tason selkokieltä en taida edes yrittää. Niitä ohjeitakin kunnioitan sen verran että luen niitä ensi kerran ehkä kolmisen vuotta laitteen asennuksen jälkeen...
luen iloisena vastausta mieheltä jolla on huumorintaju paikallaan!
Kuten muistat, dokumentointi ei ollut kova sana aikoinaan, eikä vieläkään.
Nykyään se on pakollista, EU-direktiivit kun vaativat.
Kukapa sen dokumentoinnin voisi tehdä kuin ohjelman koodaaja.
Hän lukee koodia ja kirjoittaa dokumenttia:
If this eq, then goto seq10
if button green, set time.sec
else
Errormessage " et ole painanut"
goto start
if time.sec false
errormessage "idiootti!"
Disable equipment
errormessage " lähetä laite huoltoon, tai kutsu naapurin rouva"
goto start
jne...
Tee sinä tuosta käyttäjän käsikirja...
H. - HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
... olisit muuten huomannut että viestini ensimmäinen kappale vastasi sinun viestisi ensimmäiseen kappaleeseen (jossa käsittelit kieliä niitä erikseen mainitsematta, minä tarkennuksen vuoksi mainitsin) ja toinen kappale viestisi toiseen kappaleeseen missä puhuit "Office"-sta mainitsematta sanallakaan että kyseessä on toimisto-ohjelmisto ja erityisesti Microsoftin kauppaama sellainen...
Tarkkuutta, jos sitä muilta vaadit, myös omaan viestintääsi.Minun virheeni, anteeksi.
H. - ...
HTZA kirjoitti:
minä aloitin Fortranilla, sitä taidetaan vieläkin käyttää laskentaohjelmoinnissa mutta tuskin samaa versiota mitä minä käytin!
Ja mun Office on vähän erilainen... sellainen,, duuniversio, tietoturvaa jne.Mitä sa alat sekoileen formula translatorin kanssa, eihän tässä ollut mitään aiheeseen liittyvää. Proseduraalinen ohjelmointi, Packal, C jne. Ei niillä ole mitään tekemistä hölömölön tai Olio-ohjelmoinnin kanssa. Ihan sama kuin alkaisit selittämään otain funktionaalisesta ohjelmoinnista ja Scemeä kielestä. Ei liity mintenkään asiaan.
Ja mä en siis tosiaan ole kooderi, mutta jotain perkele mäkin tajuan.
Asentele kuule ihan rauhassa sitä officeasi. vaikka useampi viikko. Sun älyllä, sä et ikinä saa koodattua sitä auki mikkisoftan vakoiluansoista. Paas kulles papparainen auki officen koodi , lukaseppas se, ja ala sitten selittelemään "tietoturva"- asioistasi :DDDDD
=DW= - GloriaJoy
GJ sieltä niin ei siuta kiusaa olemassaolonsa :-/
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
GJ sieltä niin ei siuta kiusaa olemassaolonsa :-/
arvon neitonen on elämäni suola, joskus vielä, teen hänestä sokeria..
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
arvon neitonen on elämäni suola, joskus vielä, teen hänestä sokeria..
H.miu ymmärtää miksi siulla on noi karva(i/u)suus harjoittelut :-&
- GloriaJoy
ihan pihalla, äimänkäkenä, voi hyvät kytturät sentään, ei taida olla moiulla järkee päässä kun en tunne minkäänlaista ihastusta tuohon, kun oon jämähtäny edelliseen totaalisesti ... huoh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Meriläinen
Etpä ole ainoa.
Kait ne on sieltä naamakirjasta opiskelleet, kun en halunut sinne niin nyt tekivät tämän. - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Etpä ole ainoa.
Kait ne on sieltä naamakirjasta opiskelleet, kun en halunut sinne niin nyt tekivät tämän.on se kummaa ettei yhellä silmäyksellä voi hahmottaa enää olennaista vaan täytyy joka ikinen juttu ettii aluks sokkona ja P.Pietari mitä jahkaamista on tiedos sit ruuhka-aikoina: toivottavasti olen väärässä ... Miuhun iskee stressi ellen saa takaisin miun hyvää mieltä joka oli viel siin tunnelmapläjäyksessä päällä, yyyyyyyyhhhhhh ............;-(
GloriaJoy kirjoitti:
on se kummaa ettei yhellä silmäyksellä voi hahmottaa enää olennaista vaan täytyy joka ikinen juttu ettii aluks sokkona ja P.Pietari mitä jahkaamista on tiedos sit ruuhka-aikoina: toivottavasti olen väärässä ... Miuhun iskee stressi ellen saa takaisin miun hyvää mieltä joka oli viel siin tunnelmapläjäyksessä päällä, yyyyyyyyhhhhhh ............;-(
sut, et saa sitä takas!!
Typerä galleria, plääh!!- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
on se kummaa ettei yhellä silmäyksellä voi hahmottaa enää olennaista vaan täytyy joka ikinen juttu ettii aluks sokkona ja P.Pietari mitä jahkaamista on tiedos sit ruuhka-aikoina: toivottavasti olen väärässä ... Miuhun iskee stressi ellen saa takaisin miun hyvää mieltä joka oli viel siin tunnelmapläjäyksessä päällä, yyyyyyyyhhhhhh ............;-(
Miekii täällä puhisen ja puhkun muttei auta. paremmaksi ei tule.
Mutta yöuniani se ei vie, prkl. - GloriaJoy
minttupuu kirjoitti:
sut, et saa sitä takas!!
Typerä galleria, plääh!!tuo beta-vaihe saa kaiken paremmaksi, toivossa on hyvä elää eelleen :-)
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Miekii täällä puhisen ja puhkun muttei auta. paremmaksi ei tule.
Mutta yöuniani se ei vie, prkl.huomasin hyviäkin puolia, mut liikaa joko tai paikkojakin
paikka..Miksihän kaiken pitää olla niin vaaleeta ja väritöntä...Tykkäsin edellisestä galleriasta,mut tää on kyl outo.Kaippa tähän tottuu..tai sitten ei..:(
- Meriläinen
Pakkohan se on tottua, meidät tässä maailmassa pakotetaan moneen asiaan.
Taas meni usko siihen että olen vapaa valitsemaan.
Paitsi jos lopettais koko gallerian, ja onnistuiskos sekään.
Tänne kun on tullut niin täällä on. Meriläinen kirjoitti:
Pakkohan se on tottua, meidät tässä maailmassa pakotetaan moneen asiaan.
Taas meni usko siihen että olen vapaa valitsemaan.
Paitsi jos lopettais koko gallerian, ja onnistuiskos sekään.
Tänne kun on tullut niin täällä on.enempi oon siel ny käyny,niin sen enempi hapsut harmaantuu...:/ Oisin poistanu sieltä viestejä,mut eihän ne lähe mihinkään!! :(
Hitto...Uunot pilaa kaiken..:/
Paha sanoa kun en kuulu niihin suosikkeihin jotka ovat sivunsa nähneet.
Joten ylläpito tuskin suosikikseni pääsee...- GloriaJoy
on mm hienon valokuvaus taitosi vuoksi miun suosikeissa ;-)
- Meriläinen
En minäkään taas vaihteeksi ole sinne päässyt eilis illasta asti. Ajattelin jos ne nyt poistaa sieltä mun suosikeista niitä vääriä miehiä.
Turhakait toivoa sitä. GloriaJoy kirjoitti:
on mm hienon valokuvaus taitosi vuoksi miun suosikeissa ;-)
Jaa, vai valokuvaus...
Mutta jos sattumalta löytäisitte vessanpöntöstänne kameran (viittaan keskusteluun ylempänä) niin se ei kyllä ole minun...
Eikä aukea vieläkään, testasin taas.Meriläinen kirjoitti:
En minäkään taas vaihteeksi ole sinne päässyt eilis illasta asti. Ajattelin jos ne nyt poistaa sieltä mun suosikeista niitä vääriä miehiä.
Turhakait toivoa sitä.No niin, aina auttaa kun valittaa täällä.
Eli aukesi minunkin profiilini. Yhtään venäläistä mummoa ei ollut ilmestynyt suosikkeihin eikä ensimmäistäkään kävijää muutenkaan.- Meriläinen
yohuuhkaja kirjoitti:
No niin, aina auttaa kun valittaa täällä.
Eli aukesi minunkin profiilini. Yhtään venäläistä mummoa ei ollut ilmestynyt suosikkeihin eikä ensimmäistäkään kävijää muutenkaan.Ai ei vai :))
Tarkistappas tilanne kävijöiden kohdalla :) - GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa, vai valokuvaus...
Mutta jos sattumalta löytäisitte vessanpöntöstänne kameran (viittaan keskusteluun ylempänä) niin se ei kyllä ole minun...
Eikä aukea vieläkään, testasin taas.on huumoriakin, kiva
GloriaJoy kirjoitti:
on huumoriakin, kiva
Noo, mun huumorini on kyllä sen verran erikoista että parempi on olla vain naama peruslukemilla ettei synny väärinkäsityksiä. Täälläkin muistan että ainakin nuo paljon puhutut reilut ryhtyivät monestikin itkemään siinä vaiheessa kun olisi pitänyt nauraa....
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, mun huumorini on kyllä sen verran erikoista että parempi on olla vain naama peruslukemilla ettei synny väärinkäsityksiä. Täälläkin muistan että ainakin nuo paljon puhutut reilut ryhtyivät monestikin itkemään siinä vaiheessa kun olisi pitänyt nauraa....
se salaperäinen 'valo tai varjojärjestö' jonka olemassaoloon aina viitatataan, mutta mitä ei ole koskaan esitelty, ainakaan miulle
GloriaJoy kirjoitti:
se salaperäinen 'valo tai varjojärjestö' jonka olemassaoloon aina viitatataan, mutta mitä ei ole koskaan esitelty, ainakaan miulle
En ole koskaan kuulunut eikä minua varmaan edes otettaisi jäseneksi oudon huumorintajuni takia. No, yhtä hyödyllinen kuin bandiitit...
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
En ole koskaan kuulunut eikä minua varmaan edes otettaisi jäseneksi oudon huumorintajuni takia. No, yhtä hyödyllinen kuin bandiitit...
aidoilla neroilla on outo / kummallinen huumorintaju muiden mielestä, siihen lienee luonnollinen syy ;-)
GloriaJoy kirjoitti:
aidoilla neroilla on outo / kummallinen huumorintaju muiden mielestä, siihen lienee luonnollinen syy ;-)
Heh, kyllä mie taidan olla semmoinen nerouden rantarolex, näyttää hyvältä mutta ei kannata painella nappuloita kovin innokkaasti.
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Heh, kyllä mie taidan olla semmoinen nerouden rantarolex, näyttää hyvältä mutta ei kannata painella nappuloita kovin innokkaasti.
siu oo pahemmin täällä viellä kolissut, mutta välähdyksiä on näkynyt sitäkin enemmän ;-)
Meriläinen kirjoitti:
Ai ei vai :))
Tarkistappas tilanne kävijöiden kohdalla :)Toimihan se aikansa mutta nyt kun metsästä kotio tulin, sienet ja marjat puhdistin ja osin jo söinkin näyttää että tämä sivusto on taas kokonaan jumissa. Välillä ei aukea ollenkaan, välillä ei aukea edes kommenttilaatikko, nyt sentään pystyi kirjautumaan mutta profiili pysyy remppaporukan sulkemana.
Mitähän nyt keksisi kun pakastin on täynnä, jääkaappi täynnä, vatsa täynnä ja metsässäkin vielä aika paljon...- Meriläinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Toimihan se aikansa mutta nyt kun metsästä kotio tulin, sienet ja marjat puhdistin ja osin jo söinkin näyttää että tämä sivusto on taas kokonaan jumissa. Välillä ei aukea ollenkaan, välillä ei aukea edes kommenttilaatikko, nyt sentään pystyi kirjautumaan mutta profiili pysyy remppaporukan sulkemana.
Mitähän nyt keksisi kun pakastin on täynnä, jääkaappi täynnä, vatsa täynnä ja metsässäkin vielä aika paljon...Suppilovahverot on hyviä kuivattuina.
Aikoinaan oli niitä monta lasipurkkia. Ja niiden kerääminen on sienistä hauskinta.
Isosta määrästä tuoreita suppiksia tulee ihan pieni kuivattuina. Ja niitä voi sitten heitää joukkoon mihin vaan ruokaan. Keittoihin käytin paljonkin.
Nii ja ei siellä metsässä tarvii tehdä muuta kun nauttia kauneudesta.
Istua kannon päälle juomaan kahvia ja eväsleipää. Meriläinen kirjoitti:
Suppilovahverot on hyviä kuivattuina.
Aikoinaan oli niitä monta lasipurkkia. Ja niiden kerääminen on sienistä hauskinta.
Isosta määrästä tuoreita suppiksia tulee ihan pieni kuivattuina. Ja niitä voi sitten heitää joukkoon mihin vaan ruokaan. Keittoihin käytin paljonkin.
Nii ja ei siellä metsässä tarvii tehdä muuta kun nauttia kauneudesta.
Istua kannon päälle juomaan kahvia ja eväsleipää.Juu, tällä kertaa mukaan metsästä tuli isohaperoita ja herkkutatteja. Kantarellit olivat kovin pieniä nappeja joten jätin ne kasvamaan, toivottavasti ei joku muu vie ennen kuin ehdin taas paikalle. Suppisten aika ei ole vielä alkanut mutta ehkä kuukauden päästä niitä löytää suurin määrin jos sateet vain jatkuvat nykyiseen tapaan.
- Meriläinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, tällä kertaa mukaan metsästä tuli isohaperoita ja herkkutatteja. Kantarellit olivat kovin pieniä nappeja joten jätin ne kasvamaan, toivottavasti ei joku muu vie ennen kuin ehdin taas paikalle. Suppisten aika ei ole vielä alkanut mutta ehkä kuukauden päästä niitä löytää suurin määrin jos sateet vain jatkuvat nykyiseen tapaan.
Huh, kun äsken oli pelottava tilanne rannalla.
Siellä on ne kaksi joutsen perhettä. Ja kummmatkin käyskenteli siellä vähän kauenpana.
No läksin kävelemään omalle paikalleni missä yleensä merelle tuijotan.
Taisin kuitenkin mennä niiden suunnitellu reissulle kun nousivat poikasetkin ylös vedestä.
Ne on muuten monta kertaa sorsan kokoisia ettei ihan poikasiltakaan vaikuta.
Yks niistä aikuisista lähti tulemaan kohti, ja minä yksin siellä ei yhtään ihmistä lähellä.
Pysähdyin paikoilleni ja jäin tuijottamaan. Se tuli siivet levällään lähelle mutta ei kuitenkaan päälle.
Oli niin lähellä että ajattelin että nyt on menoa.
Joo ja täällä pelätään karhuja, mutta näkisivät joutsenen joka uhkaa, se on pelottava.
kun en ole päässyt edes katsomaan mistä valittaisi ;)
- Meriläinen
Ne pelästy mun valitusta ja pisti kiinni koko homman uudestaan.
Meriläinen kirjoitti:
Ne pelästy mun valitusta ja pisti kiinni koko homman uudestaan.
niin mahottoman pelottava!
Vaan jospa tämän sulkemisen jälkeen tulisi homma kuntoon....- Meriläinen
isopienikissa kirjoitti:
niin mahottoman pelottava!
Vaan jospa tämän sulkemisen jälkeen tulisi homma kuntoon....Sitä minäkin toivon.
Olen todella pelottava ihminen kun nousen kaikkiin 152 sentiini ja katson tuimasti ympärilleni. Siinä pelkää kaikki ylläpidot ja muut. NIIN
Mitä ne sellaiset on, en ole päässyt profiiliani katsomaan, onko mulla yhtään suosikkia valmiina,
tuskin ;(
Annan sulle tarkemman lausunnon, kunhan joskus olen profiilini nähnyt.
Elämää se nyt tuskin pilaa, oli millainen tahansa, tästä pääsee vaan parempaan suuntaan :)))- rek.puskasta
Eiks siinä edellisessä (viime viikon:-)) profiilissa ollut, paikka joillekin suosikkilinkeille?
Mulla ei siinä mitään ollut. Myöskin tää "ystävät" osio oli mulla tyhjä.
No nyt siellä on joku suokkipalikka, jonka avasin ja siellä köllötti joku ukkeli. Pois en sitä saanut, joten olisiko valituksia tippunut ylläpidolle ja meitä kehotetaan nyt pitämämään kahffeepaussia. :-)
t. k - Meriläinen
On sulla ja uskot :)))))))))))))))
Vai parempaan hihi.
No monessa asiassa olen kyllä mennyt parempaan muutaman päivän aikana mutta galleria oli ihan sieltä itsestään. Ja tää on nyt sitten mun mielipide, mutta pakkohan sekin on hyväksyä. - Meriläinen
rek.puskasta kirjoitti:
Eiks siinä edellisessä (viime viikon:-)) profiilissa ollut, paikka joillekin suosikkilinkeille?
No nyt siellä on joku suokkipalikka, jonka avasin ja siellä köllötti joku ukkeli. Pois en sitä saanut, joten olisiko valituksia tippunut ylläpidolle ja meitä kehotetaan nyt pitämämään kahffeepaussia. :-)
t. kTää kafeepaussi onkin kaiken kaikkiaan ollut niin pitkä että onneksi meillä töissä ei sentään näin pitkiä ole. Eihän sieltä pääsis ikinä kotiin kun päivät päästään istuttais kaffella.
- rek.puskasta
Meriläinen kirjoitti:
Tää kafeepaussi onkin kaiken kaikkiaan ollut niin pitkä että onneksi meillä töissä ei sentään näin pitkiä ole. Eihän sieltä pääsis ikinä kotiin kun päivät päästään istuttais kaffella.
Pitkä on ja masupuruja jo tulee liiasta kaffeesta :-).
Hitsi, mä eilen siivosin tuota uutta MINÄÄNI. Sinnehän oli tullut ikivanhoja viestejä takaisin jne.
Harjasin, luuttusin ja vielä vahasinkin siellä, vaan tuleekohan sama homma uudelleen tehtäväksi?
t.k rek.puskasta kirjoitti:
t. kEi mullakaan ollut suosikkeja, mutta ystäviä kyllä oli, toivottavasti on edelleenkin.
Kyllä oudot ukkelit on pois saatava jollakin konstilla ;((- Meriläinen
rek.puskasta kirjoitti:
Pitkä on ja masupuruja jo tulee liiasta kaffeesta :-).
Hitsi, mä eilen siivosin tuota uutta MINÄÄNI. Sinnehän oli tullut ikivanhoja viestejä takaisin jne.
Harjasin, luuttusin ja vielä vahasinkin siellä, vaan tuleekohan sama homma uudelleen tehtäväksi?
t.kJoo kannattais vaan niiden seittien ja muiden olla siellä ainaskin viikon ja vasta sitten kattoa että jos vielä pysyy paikoillaan ja niin sitten alkaa se suursiivous.
Ja mistä niistä tietää että jos keksivätkin kesken kaiken taas ihan uuden galleria systeemin jostain että uusivat näin pian kokonaan.
Eihän toi edellinenkään nyt kauheen kauaa kerinnyt olla.. Meriläinen kirjoitti:
On sulla ja uskot :)))))))))))))))
Vai parempaan hihi.
No monessa asiassa olen kyllä mennyt parempaan muutaman päivän aikana mutta galleria oli ihan sieltä itsestään. Ja tää on nyt sitten mun mielipide, mutta pakkohan sekin on hyväksyä.Minä ite-profiilia ole pakko käyttää jos oikein ketuttaa ja hankala on.
Terveisiä sieltä Kiteeltä ja sunkin terveiset meni perille.
Minulla oli kiva reissu.
Ai sulla menee hyvin, kiva juttu :))))- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Minä ite-profiilia ole pakko käyttää jos oikein ketuttaa ja hankala on.
Minulla oli kiva reissu.
Ai sulla menee hyvin, kiva juttu :))))Syksy tuli, syksy syksy ihana syksy.
Viileää ja pimeää helppottaa mun elämää todella monella tasolla. - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Syksy tuli, syksy syksy ihana syksy.
Viileää ja pimeää helppottaa mun elämää todella monella tasolla.katupöly kun sade valtaa pilvien ja maanpinnan välisen alueen :-) siivoaminenkin on siksi kivaa kun ei laskeumat pilaa lopputulosta ja syksyn ja kesän taitteen tuoksut ja alkava ruska ovat ihan ihana elämys, ohi menvä jakso tosin ennen synkeyttä
- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
Minä ite-profiilia ole pakko käyttää jos oikein ketuttaa ja hankala on.
Minulla oli kiva reissu.
Ai sulla menee hyvin, kiva juttu :))))lempi filosofi on Kiteeltä kotoisin :-)
- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
katupöly kun sade valtaa pilvien ja maanpinnan välisen alueen :-) siivoaminenkin on siksi kivaa kun ei laskeumat pilaa lopputulosta ja syksyn ja kesän taitteen tuoksut ja alkava ruska ovat ihan ihana elämys, ohi menvä jakso tosin ennen synkeyttä
Mitä synkeyttä?
Pimeessä on hyvä olla.
Niin pimee mie oon että mie sitten oonkin pimmee :)) - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Mitä synkeyttä?
Pimeessä on hyvä olla.
Niin pimee mie oon että mie sitten oonkin pimmee :))vaan mieleen laulunpätkä. ..." syys synkeät toi päivät jne...." ... Miu sai syysivotuksi makkarin ja ja kaksi yötä oon jo nukkunut paksun täkin alla ja viimeyö meni kahentoist tunnin unilla, mitä liruilla kävin välillä. Toissailtana oli kipee kurkku ja eilen paleli jäätäen luita ja lihaksia kolme tuntia ennen saunaa, ja joka niveltä kolotti joten taisi olla miulla flunssanpoikanen joka täällä on liikkeellä.
Meriläinen kirjoitti:
Syksy tuli, syksy syksy ihana syksy.
Viileää ja pimeää helppottaa mun elämää todella monella tasolla.sama minulla, että kuuman kesän jälkeen on helpotus, kun viileni ja pimeä on myös hyvä.
Liika valo ja kirkkaus ei sovi mulle ollenkaan, käy silmiinkin.
Arvaa mikä nautinto oli istua kahden päivän sisällä 9 tuntia bussissa, kun kukaan ei vaatinut mitään,
ei keskeyttänyt ajatuksia, sain vaan olla omissa oloissani. No, kymmenisen puhelua katkaisi mietelmiä,
mutta osa niistäkin oli ihan mukavia juttutuokioita.- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
kerro nimi :))
Kari E. Turunen ;-)) .. sillä on samanväriset silmät kuin miulla ilman sitä kultaista aurinkoa mikä miun pupillien ympärillä on, mut hän onkin mies
GloriaJoy kirjoitti:
Kari E. Turunen ;-)) .. sillä on samanväriset silmät kuin miulla ilman sitä kultaista aurinkoa mikä miun pupillien ympärillä on, mut hän onkin mies
etten tunne miestä, siis millään tavalla, pitää vissiin googlettaa.
Vai oikein kultainen aurinko pupillien ympärillä on siulla, mulla on ihan tavalliset
tummanharmaat silmät, ilman mitään aurinkoja, mutta en mie ole kateellinen, en ollenkaan =)- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
sama minulla, että kuuman kesän jälkeen on helpotus, kun viileni ja pimeä on myös hyvä.
Liika valo ja kirkkaus ei sovi mulle ollenkaan, käy silmiinkin.
Arvaa mikä nautinto oli istua kahden päivän sisällä 9 tuntia bussissa, kun kukaan ei vaatinut mitään,
ei keskeyttänyt ajatuksia, sain vaan olla omissa oloissani. No, kymmenisen puhelua katkaisi mietelmiä,
mutta osa niistäkin oli ihan mukavia juttutuokioita.Voin kyllä kuvitella kuinka sait myös nauttia niistä maisemista kaikessa hiljaisuudessa.
Olet kyllä ansainnut koko reissusi. - GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
Vai oikein kultainen aurinko pupillien ympärillä on siulla, mulla on ihan tavalliset
tummanharmaat silmät, ilman mitään aurinkoja, mutta en mie ole kateellinen, en ollenkaan =)keskeneräinen, joten ei kannata kadettia, miul on smaragdin vihreät silmät ja joskus vaan merenvihreet, mut hiukset ei oo kullanpunertavista porkkanan punertavaan , nyyh, vaan pellavapäästä maantienruskeesta harmaaseen vaihtuneet, siul on hyvä sävy hiuksis
GloriaJoy kirjoitti:
keskeneräinen, joten ei kannata kadettia, miul on smaragdin vihreät silmät ja joskus vaan merenvihreet, mut hiukset ei oo kullanpunertavista porkkanan punertavaan , nyyh, vaan pellavapäästä maantienruskeesta harmaaseen vaihtuneet, siul on hyvä sävy hiuksis
olen ihan samaa mieltä, miulla on ihan hyvä väri tukassa ;))
Eiköhän me pysytä keskeneräisinä loppuun saakka, kukaan koskaan valmiiksi ehdi tulemaan.
Mutta miulla on hyvä sydän, eilen pelastin pienen siilin hengen, menin auttamaan sen pois
tieltä, kun auto lähestyi. Eipä uskaltanut autoilija ajaa mun päälle.
Pieni Pohjois-Karjalainen siili, ystäväni, sen muistan aina, mie taidan olla vähän tööt ;)))Meriläinen kirjoitti:
Voin kyllä kuvitella kuinka sait myös nauttia niistä maisemista kaikessa hiljaisuudessa.
Olet kyllä ansainnut koko reissusi.vesivahingon jälkipyykki, mies soitti eilen ja kyseli ohjeita, oli kadottanut laatimani kirjelmän.
Sitä oli tarvittu vuosi sitten, silloin, kun meinasi räjäyttää pesukoneen tunkemalla siihen liikaa
pyykkiä. Parempi ettei löytänyt ;))
Mukavasti piristää pienikin reissu ja tapasinhan minä
tämän yhden ystäväni täältä, mukava ihminen :))
Terkkuja hänelle :)- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä, miulla on ihan hyvä väri tukassa ;))
Eiköhän me pysytä keskeneräisinä loppuun saakka, kukaan koskaan valmiiksi ehdi tulemaan.
Mutta miulla on hyvä sydän, eilen pelastin pienen siilin hengen, menin auttamaan sen pois
tieltä, kun auto lähestyi. Eipä uskaltanut autoilija ajaa mun päälle.
Pieni Pohjois-Karjalainen siili, ystäväni, sen muistan aina, mie taidan olla vähän tööt ;)))on siili yhdyskunta ja on ne mainoita pikku lyllertäjiä :-) kyllä niistä saa tykätä, hyvä siu
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Tää kafeepaussi onkin kaiken kaikkiaan ollut niin pitkä että onneksi meillä töissä ei sentään näin pitkiä ole. Eihän sieltä pääsis ikinä kotiin kun päivät päästään istuttais kaffella.
et ne ei oo laittaneet kahviin valkasuainetta, kyl varmaan muitakin maitokahvinisteja on kui miu
- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
vesivahingon jälkipyykki, mies soitti eilen ja kyseli ohjeita, oli kadottanut laatimani kirjelmän.
Sitä oli tarvittu vuosi sitten, silloin, kun meinasi räjäyttää pesukoneen tunkemalla siihen liikaa
pyykkiä. Parempi ettei löytänyt ;))
Mukavasti piristää pienikin reissu ja tapasinhan minä
tämän yhden ystäväni täältä, mukava ihminen :))
Terkkuja hänelle :)Ja multa kans terkkuja hänelle :))
Ainahan se on niin että kun jostain nauttii niin takasin se ottaa jollain tavalla.
Mutta toisaalta joskus sitten niinkin päin että kunkestää ongelmia niin helpottaakin se jossain vaiheessa :)) - GloriaJoy
GloriaJoy kirjoitti:
vaan mieleen laulunpätkä. ..." syys synkeät toi päivät jne...." ... Miu sai syysivotuksi makkarin ja ja kaksi yötä oon jo nukkunut paksun täkin alla ja viimeyö meni kahentoist tunnin unilla, mitä liruilla kävin välillä. Toissailtana oli kipee kurkku ja eilen paleli jäätäen luita ja lihaksia kolme tuntia ennen saunaa, ja joka niveltä kolotti joten taisi olla miulla flunssanpoikanen joka täällä on liikkeellä.
se pätkäs kuumeiset lämmöt päälle, koluaa poskionteloissa ja korvantaus rauhasissa ja kaiken näen kahtena, onneks tää on lyhtyt flunssa, kait. Ajoitus on huono.
- rek.puskasta
GloriaJoy kirjoitti:
et ne ei oo laittaneet kahviin valkasuainetta, kyl varmaan muitakin maitokahvinisteja on kui miu
Paussi on ohi ja tulihan sitä joutua kaffeeta, vaan ei ollut pullaa.
- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
tummanharmaat silmät, ilman mitään aurinkoja, mutta en mie ole kateellinen, en ollenkaan =)yks linkki jossa hän puhuu häpeästä, sarjaan kuuluu muitakin videointia po paikassa:
http://www.areatv.fi/nettiareatv.php?tunnus=Ihmisena oleminen - Hapea
... ;-) GloriaJoy kirjoitti:
yks linkki jossa hän puhuu häpeästä, sarjaan kuuluu muitakin videointia po paikassa:
http://www.areatv.fi/nettiareatv.php?tunnus=Ihmisena oleminen - Hapea
... ;-)kyllä hän on, täytyy sanoa, ei ihme jos vähän tykkäät :))
- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
kyllä hän on, täytyy sanoa, ei ihme jos vähän tykkäät :))
viiskymmenen hän oli kyllä jotain joka sai miut kuuntelemaan lumoutuneena niin et joskus ympäristö katosi kokonaaan kun ajatus vei eteenpäin ja ylös kuin spiraalissa jossa kaikki rakentui vanhan pohjalle ja joka kieppi keräs lisää uusia näkökulmia ja kokonaisuus täydentyi ...
- Heikunkeikku
Eilen illalla ajattelin lueskella palstaa pitkästä aikaa. Koska en ole rekisteröitynyt, niin nämä galleriajutut ovat ihan out-out-juttuja meikäläiselle. Klikkasin kuitenkin summanmutikas jotakin rekisteröityä nimimerkkiä katsoakseni, onko se etusivu muuttunut. Muualle en rekisteröimättömänä ole päässytkään.
No mitä tapahtuikaan, ENSIMMÄISTÄ kertaa pääsin kun pääsinkin etiäpäin etusivulta ja tosta vaan systeemillä näin esim muiden laittamia kuvia ja muuta sen semmosta. Vähäkö oli jännää :)))
Aateskelin, että onkohan joku moka tullut, kun meikäläinenkin saa kuljeskella gallerias rekisteröimättömänä, eikä kukaan vartija tuu usuttelemaan mua pois.
Kyllä tuli KIIIIIIRUS. Hosuin kuin tärpätin keittäjä. Pimpotin ku puolijauhoinen, "kiveltä kivelle loikin suurin harppauksin", nimimerkiltä nimimerkkiin. Hehee ja hahaa, NYT oon sitten nähnyt semmosienkin naamatauluja, joita en aikasemmin oo voinut katsoa. Ja muita kuvia. Niin joo ja ihmeekseni sieltä sai lukea eri immeisten jutusteluita ja tervehdyksiä.
En tiedä, minkälainen galleria on ollut aikaisemmin, mutta nyt kun ekaa kertaa näin ton uudistuneen, niin tykkäsin kovasti. Oli kivaa, kun minäkin sinne pääsin, vaikka en ole rekisteröitynyt.
Anteeksi taas tämä pitkä tekstirypäskä. Tyylini on vaihtumatonta plaatua ja olen Täysin kykenemätön muuttamaan sormieni liikehdintää ja keskeyttämään niiden nap-nap-nao-nap-nap-nap-nap-napsehdintaa. :((((
Jos sinä Heti valitat, niin minä valitan sitten kans.
Uusi valitus:
Sheriffi ottakoot nyt vihdoin ja viimein pois sen mun pyytämän tekstin. Siis mun Oman tekstini. Ole oikeudenmukainen. Tunnen olevani kuin Roisto, koska et ole pyyntöäni huomioinut. Kumma juttu, vaikka olen nimimerkki, joka AINA kirjoittaa vain tällä nimellä, enkä puskiin hypi huutelemaan. Pyrin myös välttämään kaikkinaisia riitoja. No joo, olis muutakin perusteluita, mutta säästän palstalaisten iiriksiä :)- Meriläinen
Ei ne ota pyynöstäkään jos eivät halua, sellaista tää on. Jos ne kattoo ettei tekstissä ole mitään vikaa niin eivät poista, edes niistä älyttömistä kohdista missä niillä ei ole mitään järkeä.
Asiasta kolmanteen huomenna on taas rannikko kokkoja ja muita valoja täynnä.
Kaunissaaressa on muinaistulet ja siellä teillä oli jotain muuta.
Jos on ilmaa niin ajattelin lähteä saareen tai sitten ainakin tässä lähelläkin poltetaan kokkoa niin sitten ainakin sinne. - Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
Ei ne ota pyynöstäkään jos eivät halua, sellaista tää on. Jos ne kattoo ettei tekstissä ole mitään vikaa niin eivät poista, edes niistä älyttömistä kohdista missä niillä ei ole mitään järkeä.
Asiasta kolmanteen huomenna on taas rannikko kokkoja ja muita valoja täynnä.
Kaunissaaressa on muinaistulet ja siellä teillä oli jotain muuta.
Jos on ilmaa niin ajattelin lähteä saareen tai sitten ainakin tässä lähelläkin poltetaan kokkoa niin sitten ainakin sinne.Niin, ymmärrän jos ei poisteta kaikkia pyydettyjä. Mutta sitä en ymmärrä jos Mun tekstiä Siirretään ja sitä kautta Muutetaan sen tekstin merkitystä. Ja myös en ymmärrä, että jos asiasta (tuosta tekstini muuttamisesta) sanon oman mielipiteen, niin se mun mielipiteeni poistetaan. Kun sanon uudestaan, niin sekin poistetaan. Viimeisin on jätetty paikalleen.
En tahdo kovasti asiasta jauhaa, koska ei olisi kivaa, jos saisin liudan kommentteja, että "älä valita", "mikä säkin luulet olevasi", "noudata sääntöjä", "lue sääntöjä"...... jne.......
Minä en ole tehnyt yhtään mitään väärin. Sheriffi on tehnyt väärin.
Asiasta toiseen.
Saarikauden päättäjäiset alakaa. huomenna raketteja viuhahtelee sielä sun täällä. Saarten rannat ovat täynnä isoja ja pieniä nuotioita. Tuikkuja tälläillään joka kiven päälle.
Tarkoitus oli lähteä tänään saareen, mutta lähdemmekin vasta huomenna.:(
Pojan perhe on ottanut suloisen koiranpennun joka lirahuttelee öisin lattialle. Olivat saaressa viikko sitten ja laittoivat koirulin lasiverannalle yöksi nukkumaan, lattian vuorasivat sanomalehdillä. Koira oli itkeskellyt koko yön. Päättivät, ettei viitsi koiraa kiusata kahtena yönä ja siksi lähtevät vasta huomenna. Minä menen heidän veneen mukana.
Ihana taas päästä kunnon saunaan. Ja nuotiolla istuskella.
Ens viikolla sitten alkaa työt. - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Niin, ymmärrän jos ei poisteta kaikkia pyydettyjä. Mutta sitä en ymmärrä jos Mun tekstiä Siirretään ja sitä kautta Muutetaan sen tekstin merkitystä. Ja myös en ymmärrä, että jos asiasta (tuosta tekstini muuttamisesta) sanon oman mielipiteen, niin se mun mielipiteeni poistetaan. Kun sanon uudestaan, niin sekin poistetaan. Viimeisin on jätetty paikalleen.
En tahdo kovasti asiasta jauhaa, koska ei olisi kivaa, jos saisin liudan kommentteja, että "älä valita", "mikä säkin luulet olevasi", "noudata sääntöjä", "lue sääntöjä"...... jne.......
Minä en ole tehnyt yhtään mitään väärin. Sheriffi on tehnyt väärin.
Asiasta toiseen.
Saarikauden päättäjäiset alakaa. huomenna raketteja viuhahtelee sielä sun täällä. Saarten rannat ovat täynnä isoja ja pieniä nuotioita. Tuikkuja tälläillään joka kiven päälle.
Tarkoitus oli lähteä tänään saareen, mutta lähdemmekin vasta huomenna.:(
Pojan perhe on ottanut suloisen koiranpennun joka lirahuttelee öisin lattialle. Olivat saaressa viikko sitten ja laittoivat koirulin lasiverannalle yöksi nukkumaan, lattian vuorasivat sanomalehdillä. Koira oli itkeskellyt koko yön. Päättivät, ettei viitsi koiraa kiusata kahtena yönä ja siksi lähtevät vasta huomenna. Minä menen heidän veneen mukana.
Ihana taas päästä kunnon saunaan. Ja nuotiolla istuskella.
Ens viikolla sitten alkaa työt.Sullakin sitten "normaali elämä" edessä.
Mitä se sitten tarkoittakaan.
Mulla vielä kaks viikkoa on sairaslomaa ja tänään täytyy lähteä vähän pitemmälle kävelyreissulle että näkee miten noi kestää noi jalkapohjat nyt kun tikit on olleet jo pari päivää poissa.
Siitäkin vähän riippuu lähdenkö huomenna saareen vai menenkö tänne lähelle puistoon kattomaan tulia.
- GloriaJoy
et mikä tuo beta-vaihe on mikä siel nyt on meneillään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ohjelmistonkehitys- Meriläinen
No kaunkohan toi nyt sitte vie aikaa kun eniten aikaa vievä?
Taidan kurkkia vasta viikon päästä jos sitten olis jo katsottavissa :(( - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
No kaunkohan toi nyt sitte vie aikaa kun eniten aikaa vievä?
Taidan kurkkia vasta viikon päästä jos sitten olis jo katsottavissa :((silloin aloitetaan kaikki alusta, erheet takataskus
kun en ole vielä päässyt edes kurkkaamaan. Olen aina väärään aikaan paikalla. :(
- Meriläinen
No et kai aina sentään :))
Nyt täytyy lähteä lenkille, lönkyttää.
- GloriaJoy
tässä on se, että pääsee heti omalle sivulle ilman että linkittää ittesä kautta
- se jokin minulla on
Totta ja onneksi ne vanhojen vierailijoiden käynnit katos, siis VANHOJEN. DDDDDDDDDDD
- Meriläinen
Ja mie oon ihan sekaisn niiden vieraskirjojen kanssa.
"Vastaa siellä ja täällä ja sinne ja tänne"
Ja kun mie painoi lähetystä niin jäi vaan siihen pallo pyörimään. Huoh mie en mee sinne tänään enää ollenkaan, käämi palaa ja korvista suhu nousee :(( - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Ja mie oon ihan sekaisn niiden vieraskirjojen kanssa.
"Vastaa siellä ja täällä ja sinne ja tänne"
Ja kun mie painoi lähetystä niin jäi vaan siihen pallo pyörimään. Huoh mie en mee sinne tänään enää ollenkaan, käämi palaa ja korvista suhu nousee :((ku miu eile 'pitkästä aikaa' vaihto profiilikuvaa nin kuvassa olikin kanttikertaa kantti muokkaus ja miu valitti sitten miu kuvan ku siihen tarvi vähiten tehdä kavennuksia, muuten ois tuo maisemassa istuva dreamer taulun tyttö ollu profiilikuvana, nyt vain lisukkeena
- GloriaJoy
se jokin minulla on kirjoitti:
Totta ja onneksi ne vanhojen vierailijoiden käynnit katos, siis VANHOJEN. DDDDDDDDDDD
miulla on nyt oikosulku
voisko joku kertoo, miten pääsee toisen galleriasta takas omaansa??
Mä en löydä kohtaa josta pääsis.
paitsi jos kirjotin toisen vieraskirjaan, pääsen klikkaamalla omaa nimmariani.- >>>>
minttupuu kirjoitti:
paitsi jos kirjotin toisen vieraskirjaan, pääsen klikkaamalla omaa nimmariani.Klikkaat ylhäältä -minä- kuvaketta.
- olettaa näin
minttupuu kirjoitti:
paitsi jos kirjotin toisen vieraskirjaan, pääsen klikkaamalla omaa nimmariani.Eks sä pääse, kun tuolta ylhäältä klikkaat tuota MINÄ kohtaa?
olettaa näin kirjoitti:
Eks sä pääse, kun tuolta ylhäältä klikkaat tuota MINÄ kohtaa?
pääsen, en hokassut!
Silti mun mielestä galleriassakin sais olla kohta josta pääsee.
Minulta on koko galleria hukassa. Vai onkohan mut rankattu ulos, heh heh. En ainakaan näe mitään linkkiä mis lukisi galleria. Taitaa olla koko galleria sitä sisäpiirijuttua taas, heh heh.
- Meriläinen
Siinä lukeee "minä" ja siitä kun painat niin pääset galleriaasi. Heti keskustelun vieressä ylhäällä.
- Sinirkka
Hei anteeksi kun puutun profiliisi mut oliko tuo sinun sähköpostiosoitteesi tarkoitus olla
näkösällä ? - Sinirkka
Sinirkka kirjoitti:
Hei anteeksi kun puutun profiliisi mut oliko tuo sinun sähköpostiosoitteesi tarkoitus olla
näkösällä ?Viesti tarkoitettu miljoonalle !
- Sinirkka
Sinirkka kirjoitti:
Viesti tarkoitettu miljoonalle !
Ilmeisesti pelkkä juzka s,postiosoite
- puspus++++////
Sinirkka kirjoitti:
viesti
puskakirjoitus Sinirkka kirjoitti:
Ei ole oikee nimeni ja käyttäjätunnuksetkaan ei oo oikeita. Hatusta nykäistyt nimimerkit ja sähköposti. Enkä oikeesti sitä edes viitsi käyttää. Saa sinne kirjoitella kuka haluaa, en edes lue.
Vinksin vonksin ,ja en tykkää.
alat valittamaan, mitäs me sovittiin, sovittiinko me, ettei valiteta.
Saitko sen toisen viestin luettua, sillä toisella kanavalla?
Nuo yksityisasetukset on vähän outoja, pitää poistaa paljon, jos haluaa
ettei mitään näy ulkopuolisille, vain kavereille pelkästään.
Täytyy vielä testailla.
Kyllä me opitaan, ainahan me on opittu, hyvää viikonloppua sinulle ja muillekin.Anceli kirjoitti:
alat valittamaan, mitäs me sovittiin, sovittiinko me, ettei valiteta.
Saitko sen toisen viestin luettua, sillä toisella kanavalla?
Nuo yksityisasetukset on vähän outoja, pitää poistaa paljon, jos haluaa
ettei mitään näy ulkopuolisille, vain kavereille pelkästään.
Täytyy vielä testailla.
Kyllä me opitaan, ainahan me on opittu, hyvää viikonloppua sinulle ja muillekin.mehän vaan keskustellaan ja ollaan kriittisiä,sillai rakentavasti.
Vanha konservatiivi ei kestä monta muutosta yhren vuoren aikana.koti-kiusattu kirjoitti:
mehän vaan keskustellaan ja ollaan kriittisiä,sillai rakentavasti.
Vanha konservatiivi ei kestä monta muutosta yhren vuoren aikana.olet mun suosikkini numero 1 :))))
- Meriläinen
Tai ainakin Heikukeikkukin pääsee nyt kattomaan enemmän.
Just tuolla kertoi että ihania kuviakin oli nähnyt.
No äsken kiertelin rekkaamattomana ja huomasin että vieraskijoihin oli kaikenlaista kirjoitettu.
Ite oon aina kirjoittanut viestillä jos jotain henk.kohtasempaa koska se on parempi. Vaan mistäs sitä tietää vaikka ne keksis avata kaikelle kansalle nekin.
Pilvistä ja sateisen tuntuista, en taida tänään lähteä saareen vaan menen tohon lähelle katsomaan mitä elokuun viimeisen lauantain juttua ne keksii. - GloriaJoy
kaikki on kohta kuin unelmaa ;-)
- k/k
GloriaJoy kirjoitti:
kaikki on kohta kuin unelmaa ;-)
Toi profiilikin ei tottele,ei millään nyt se näytti et kaik on suljettu,pittääpi tarkistaa taas.
Viel kun kerran näkis rauhallisen huolettoman päivän,en kuule muuta pyytäs - k/k
Meriläinen kirjoitti:
Tai ainakin Heikukeikkukin pääsee nyt kattomaan enemmän.
Just tuolla kertoi että ihania kuviakin oli nähnyt.
No äsken kiertelin rekkaamattomana ja huomasin että vieraskijoihin oli kaikenlaista kirjoitettu.
Ite oon aina kirjoittanut viestillä jos jotain henk.kohtasempaa koska se on parempi. Vaan mistäs sitä tietää vaikka ne keksis avata kaikelle kansalle nekin.
Pilvistä ja sateisen tuntuista, en taida tänään lähteä saareen vaan menen tohon lähelle katsomaan mitä elokuun viimeisen lauantain juttua ne keksii.Sairaskäynnit jatkuu,pakko myöntää et olen väsynyt.
- GloriaJoy
k/k kirjoitti:
Toi profiilikin ei tottele,ei millään nyt se näytti et kaik on suljettu,pittääpi tarkistaa taas.
Viel kun kerran näkis rauhallisen huolettoman päivän,en kuule muuta pyytäsaivot tykkää haasteista ja kiikkustuolissa hetki vain kehräävää kisua silitellen tai porstuan rappusil tai pihakiikus kaukaisuuteen tuijotelen ja kaikki on balanssasis, ainakin hetken pienen ajattomuuden tunnelmis ;-)
- Putkivalo
kaikki on outoa, mutta noin yleisesti pidän kyllä. Aikaisempi versio oli jotenkin treffimäinen, tämä on selkeämmin oma osionsa, irrallisena treffi- ja keskustelupuolelta. Muistuttaa hyvin paljon Netlogia.
- en tykkää en
Oletko tutustunut tuohon "yhteisö" palikkaa? Mikä mahdollisuus etsiä kohteita eli mun mielestä on nyt enempi iskupaikka, kuin edellinen.
- Putkivalo
en tykkää en kirjoitti:
Oletko tutustunut tuohon "yhteisö" palikkaa? Mikä mahdollisuus etsiä kohteita eli mun mielestä on nyt enempi iskupaikka, kuin edellinen.
nettiyhteisöissä on tuo haku-mahdollisuus, kai ne perustuu siihen että muuten yhteisö kuivuu pois jos siinä ei voi kaveripiiriä kasvattaa. Vaikkei uskoiskaan, moni meistä ei ole kumppania etsimässä, vaan uusia tuttavuuksia :))
Nyt jos asetuksiin laittaa että vain kaverit näkevät, tämä toimii kuin yhteydenpitoväline lähinnä. Aikaisemmin se ei ollut mahdollista. - Meriläinen
Mie en pidä vieläkään mutta mulla kestää varmaan tähän tottuminen sinne seuraavaan uudistukseen asti.
En ymmärrä miksi niitä uusia tapahtumia pitää laittaa kaikelle kansalle tai edes kavereille.
Sehän on mun juttu kenen kanssa olen viimeksi viestitellyt siis vieraskirjasa tai muuta, tosi kurjaa :(( - Putkivalo
Meriläinen kirjoitti:
Mie en pidä vieläkään mutta mulla kestää varmaan tähän tottuminen sinne seuraavaan uudistukseen asti.
En ymmärrä miksi niitä uusia tapahtumia pitää laittaa kaikelle kansalle tai edes kavereille.
Sehän on mun juttu kenen kanssa olen viimeksi viestitellyt siis vieraskirjasa tai muuta, tosi kurjaa :((Ehkä tarkoitus on, että kiireinen kävijä heti huomaa mitä uutta on tapahtunut, eikä tarvi jäädä profiiliin makaamaan :)) Vähän se häiritsi muakin, mutta toisaalta, ei se pahaksikaan ole.
Koska nyt on vaan beta-beba-versio =)) kannattaa käydä antamassa oman mielipiteensä
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/ Meriläinen kirjoitti:
Sehän on mun juttu kenen kanssa olen viimeksi viestitellyt siis vieraskirjasa tai muuta, tosi kurjaa :((Älä kirjoita vieraskirjaan jollet sen halua näkyvän kaikille. Lähetä viesti.
- Meriläinen
firefox58 kirjoitti:
Älä kirjoita vieraskirjaan jollet sen halua näkyvän kaikille. Lähetä viesti.
Höh eihän se edes lähetä mun vieraskirja vastauksia, vaan jää pyörittämään palloa siihen.
Enhän koskaan olekaan vieraskirjaan kirjoittanut mitä en halua muiden näkevän.
Aina olen viesteillä kirjoittanut henk. kohtaset asiat. Meriläinen kirjoitti:
Höh eihän se edes lähetä mun vieraskirja vastauksia, vaan jää pyörittämään palloa siihen.
Enhän koskaan olekaan vieraskirjaan kirjoittanut mitä en halua muiden näkevän.
Aina olen viesteillä kirjoittanut henk. kohtaset asiat.Valokuvien muutoksetkaan eivät näytä toimivan. Poistin vanhat kuvani ja latasin uusia, mutta ladatut eivät ilmeisesti tallentuneet ja nyt jos menen vaihda kuvaa osioon se ilmoittaa, että sivua ei löydy ; (
korpikirjailija kirjoitti:
Valokuvien muutoksetkaan eivät näytä toimivan. Poistin vanhat kuvani ja latasin uusia, mutta ladatut eivät ilmeisesti tallentuneet ja nyt jos menen vaihda kuvaa osioon se ilmoittaa, että sivua ei löydy ; (
Minä vaihdoin kuvani ja minusta se onnistui. Kuva ei tule sinne heti kuitenkaan vaan ehkä vuorokauden päästä. Katsotaan.
- Putkivalo
firefox58 kirjoitti:
Älä kirjoita vieraskirjaan jollet sen halua näkyvän kaikille. Lähetä viesti.
tuo vieraskirja ei ole kovinkaan paljon muuttunut, ennenkin pystyi rekkaamaan vaikka minkä utelunikin ja käydä vapaasti lukemassa :))
- kahjovaakku ejk
kahjovaakulla muistaakseni, näkyy suosikkilinkit mutta wirniksillä ei. Ja vanhat yksityisviestit, jotka aikapäiviä ennen uudistusta poistin, pullahtivat takaisin. Se olisikin kun joku päivä kaikkien yksityisviestit tulisivat julkisesti näytille. ;)))
Hyvin vähän kiinnostaa koko galleria mutta kävin tutustumassa kun asiasta niin paljon koohkattiin. Olen (kerrankin) samaa mieltä dw:n kanssa että nyt ollaan unohtamassa yksi netin peruspylväitä eli anonymiteetti. Hyvin vähän olen tähän saakka käynyt kenenkään galleriassa ja jatkan luultavasti samaa rataa. Galleriaan voi kirjoitella mitä tahansa, ja hullu ken uskoo kaiken mitä suolistossa näkee.- Meriläinen
Sain äsken pois ylimääräiset suosikit. Menihän sekin päähän kun oikein selitettiin.
Ja alan olla sinut pikkuhiljaa gallerian kanssa mutta en siitä tykkää huonompi on kun entinen. Yhä edelleen mielipiteeni. - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
Sain äsken pois ylimääräiset suosikit. Menihän sekin päähän kun oikein selitettiin.
Ja alan olla sinut pikkuhiljaa gallerian kanssa mutta en siitä tykkää huonompi on kun entinen. Yhä edelleen mielipiteeni.edes tutustunu kunnolla ja taidan antaa ollakkin kai sitä pärjää ilman galleriaakin entinen oli niin simppeli minkähän takia piti mennä muutteleen onhan siinä tietty taas saatu töitä joillekkin kun on kaikki menty muuttamaan =))))
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Ja alan olla sinut pikkuhiljaa gallerian kanssa mutta en siitä tykkää huonompi on kun entinen. Yhä edelleen mielipiteeni.lukeeko heil et siu on poistanu suosikeista? miul on kaks ylimääräst suosikkii jotka on jo ystävis joten heiän ei tarvii olla enää suosikeissa, suosikeis miul on kiinnostavii ja pari sellaistakin jotka eivät kai ikuna haluu olla miun ystävii ja yks joka suuttu eikä ikinä aio olla miun kaveli
- wirniksi ejk
Meriläinen kirjoitti:
Ja alan olla sinut pikkuhiljaa gallerian kanssa mutta en siitä tykkää huonompi on kun entinen. Yhä edelleen mielipiteeni.Kävin katsomassa sen takia kun asiasta niin paljon möykättiin. Muuten koko galleria ei kiinnosta, mutta muistan kun hatza ”tein-tästä-avauksen-jo-edellisessä-elämässä” -viihdyke valitti että mun galleria on kiinni. Vai oliko se kaiken-asian-tuntija Teo. Olihan se, kun ei kiinnosta. Itse ajattelen että enempi kiinnostaa ihmisten mielipiteet, ja esim. sun galleriassa en ole käynyt kertaakaan. Muodostan ihmisistä käsityksen palstatekstien perusteella, kummasti homma toimi aikaisemminkin mutta nyt ei näköjään millään. Ihmisille luodaan tarpeita ;)
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
edes tutustunu kunnolla ja taidan antaa ollakkin kai sitä pärjää ilman galleriaakin entinen oli niin simppeli minkähän takia piti mennä muutteleen onhan siinä tietty taas saatu töitä joillekkin kun on kaikki menty muuttamaan =))))
Entinen oli parempi, ja nyt niillä on kuitenkin töissä joku joka miettii jo seuraavaa ja tutkii muitten systeemien gallerioita ja kohta tulee taas joku uus sekameteli galleria.
- Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
lukeeko heil et siu on poistanu suosikeista? miul on kaks ylimääräst suosikkii jotka on jo ystävis joten heiän ei tarvii olla enää suosikeissa, suosikeis miul on kiinnostavii ja pari sellaistakin jotka eivät kai ikuna haluu olla miun ystävii ja yks joka suuttu eikä ikinä aio olla miun kaveli
En kait pääse niihin gallerioihin sisään, ei kait se näy kaikille.
Ja sitäåaitsi ne oli sellaisia jotka ei oo moneen kuukauteen yks yli vuoteen edes kirjautuneet. Eli tuli suurempi ihme miksi sellaiset oli mun "suosikkeja"? - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
En kait pääse niihin gallerioihin sisään, ei kait se näy kaikille.
Ja sitäåaitsi ne oli sellaisia jotka ei oo moneen kuukauteen yks yli vuoteen edes kirjautuneet. Eli tuli suurempi ihme miksi sellaiset oli mun "suosikkeja"?ne kaks ystävääni suokieista mut en ystävistä, toinen varmasti ärähtää
- Meriläinen
wirniksi ejk kirjoitti:
Kävin katsomassa sen takia kun asiasta niin paljon möykättiin. Muuten koko galleria ei kiinnosta, mutta muistan kun hatza ”tein-tästä-avauksen-jo-edellisessä-elämässä” -viihdyke valitti että mun galleria on kiinni. Vai oliko se kaiken-asian-tuntija Teo. Olihan se, kun ei kiinnosta. Itse ajattelen että enempi kiinnostaa ihmisten mielipiteet, ja esim. sun galleriassa en ole käynyt kertaakaan. Muodostan ihmisistä käsityksen palstatekstien perusteella, kummasti homma toimi aikaisemminkin mutta nyt ei näköjään millään. Ihmisille luodaan tarpeita ;)
No joo. Galleriahan on hyvä henk. kohtasten viestien kannalta. Kun täällä nyt kuitenkin meikäläinenkin tutustuu ihmisiin lähemmin.
Ja onhan se sellaista hupia muutenkin.
Ihmisten mielipiteet kyllä kiinnostaa mutta usein myös ihminen niiden mielipiteiden takana. - Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
ne kaks ystävääni suokieista mut en ystävistä, toinen varmasti ärähtää
No se on turha ärähdys. Mulla on suosikeissa sellainen jota oon miettinyt kutsua ystäväks, tai siis nyt kaveriks.
- GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
No se on turha ärähdys. Mulla on suosikeissa sellainen jota oon miettinyt kutsua ystäväks, tai siis nyt kaveriks.
sellasii jotka ois mukavia netti-kaverina, mut miu haluu et hyö tekee aloitteen :-p
Meriläinen kirjoitti:
No joo. Galleriahan on hyvä henk. kohtasten viestien kannalta. Kun täällä nyt kuitenkin meikäläinenkin tutustuu ihmisiin lähemmin.
Ihmisten mielipiteet kyllä kiinnostaa mutta usein myös ihminen niiden mielipiteiden takana.Eipä tule mullakaan juuri galleriaa käytettyä. Omani tein niin tylsäksi, ettei se ketään takuulla toista kertaa kiinostakaan. Elikkä siellä ei ole mitään. Kuvaa kokeilen vaihtaa ihan kokeilun halusta, näkyypähän.
- wirniksi ejk
Meriläinen kirjoitti:
Ihmisten mielipiteet kyllä kiinnostaa mutta usein myös ihminen niiden mielipiteiden takana.jos haluaa tutustua johonkin paremmin, silloin galleria on hyvä vaihtoehto. Mutta sen perusteella en ENNEN tutustumista laittaisi paljon painoa sille, mitä siellä sanotaan. Minäkin olen jo 108-vuotias, voi kauhia miten aika rientää. ;)
- siis avoin keskustel
Meriläinen kirjoitti:
Ihmisten mielipiteet kyllä kiinnostaa mutta usein myös ihminen niiden mielipiteiden takana.Galleria niin tärkeä vaan, ne ihmiset jotka keskustelee täällä yhdessä, ei erikseen tarvetta ottaa yhteyksiä, piilossa.
Eikös silloin voi etsiä seuraa muualta jos tälläinen kaveruus tarve olemassa. - Meriläinen
siis avoin keskustel kirjoitti:
Galleria niin tärkeä vaan, ne ihmiset jotka keskustelee täällä yhdessä, ei erikseen tarvetta ottaa yhteyksiä, piilossa.
Eikös silloin voi etsiä seuraa muualta jos tälläinen kaveruus tarve olemassa.En ole täältä etsinyt seuraa.
Jäin kiinni koska täällä oli silloin hauskoja aloituksia. Sai usein nauraa ihan kippurassa niille sutkauksille ja aloituksille.
Joskus tuli joku tuttukin käymään ja luuli että mulla on vieraita kun en voinut naamaa peruslukemissa pitää siitä naurusta, katseli sitten ympärilleen mun luona että yksinkö naureskelet. No joo yksin ja yksin :))
Ja sanoisin että jokainen ystävä, kaveri ja tuttava on kyllä tulleet mun elämään etsimättä.
Mutta jos täällä ystävystyy ei siinä ole mitään kummallista, samanhenkisyys yhditää täällä niinkuin muuallakin.
Ja jos sulla on tapana pitää tota nicciä aina voi meidänkin välille tulla keskustelu, muuten se on mahdotonta koska vastaaja voi olla kuka vaan. Vaikka voihan tota sun nicciäskin nyt käyttää kuka vaan kun et ole rekattu.
näkyy olevan ainakin toooooooooosi turvallinen. Ei päästä edes käyttäjiä sisään! :)
- ...
Eikös olekin kummallista, että beta versiot yleensä testaillaan kehittäjien ja pienen testiryhmän kesken. Selluliitti puolestaaan on täysin testaamatonta, sitä vain kerääntyy joillekin ihmisille. Ja testaamattomilla, sekä toimimattomilla beta-versioilla ja selluliitilla, on ihan selkeä yhteys tässä asiassa.
Tässä koko portaalissa tuntuu olevan vain kyse siitä, että galleriat lakkaavat toimimasta, meilit on sellaisia, että salasanat vuotavat pitkin nettiä, chateissa ei ole kuin muutama idiootti jauhamassa pashaa, keskustelupalstat loppuvat käyttäjien puutteeseen jne. Tällaiseen toimintaan ei normaaliälyinen ihminen pysty. Kyllä tällaisen toiminnan takana on pakko olla joitakin, joila on aivojen tilalla selluliittia :DDD
=DW= ... kirjoitti:
Eikös olekin kummallista, että beta versiot yleensä testaillaan kehittäjien ja pienen testiryhmän kesken. Selluliitti puolestaaan on täysin testaamatonta, sitä vain kerääntyy joillekin ihmisille. Ja testaamattomilla, sekä toimimattomilla beta-versioilla ja selluliitilla, on ihan selkeä yhteys tässä asiassa.
Tässä koko portaalissa tuntuu olevan vain kyse siitä, että galleriat lakkaavat toimimasta, meilit on sellaisia, että salasanat vuotavat pitkin nettiä, chateissa ei ole kuin muutama idiootti jauhamassa pashaa, keskustelupalstat loppuvat käyttäjien puutteeseen jne. Tällaiseen toimintaan ei normaaliälyinen ihminen pysty. Kyllä tällaisen toiminnan takana on pakko olla joitakin, joila on aivojen tilalla selluliittia :DDD
=DW=No en nyt jaksa jauhaa selluliitista mutta kun yritin laittaa aloituksen ja panin sen kolmeen kertaan kle... eikä mitään näy. Jos nyt tuleekin triplat, ei se ole mun vikani vaan jossain mättää. Tämä selluliittiosasto on levinnyt jonkun käsiin ja panen kohta toosani kiinni, näin on.
- viivatiina
se olikin turvallisuus syyt miks sinne ei koskaan pääse sisälle ;))))))
... kirjoitti:
=DW=selluloosaa, Suomesta kun on kyse! :)
viivatiina kirjoitti:
se olikin turvallisuus syyt miks sinne ei koskaan pääse sisälle ;))))))
Käyttäjät ovat pahin uhka hienoille järjestelmille! Parempi vaan pitää tavalliset Kadunmiehet niiden ulkopuolella! :)
- Jermuxi tms.
enkä usko, että tulen käyttämään koko kallerijaa.
- Meriläinen
No en miekään enään usko siihen. Eikä sitä käytä enää varmaan kukaan muukaan.
Kahvia tarjoavat eteisessä, ja sekin on ihan pohjaan palanutta jo. :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk326622Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281316PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781293- 1401161
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461090- 39946
- 145850