Miksi uskot jumaliin?

Jumalateoriasta

No mutta hyvät tiedeuskovaiset, ei minua tarvitse uskoa.

Kaikkia onesimpleprinciple mallin väitteitä voidaan tutkia tieteellisesti.

www.onesimpleprinciple.com väitteitä ei tarvitse uskoa samalla tavalla kuin alkuräjähdysuskonlahkon uskomuksia joita ei voi todistaa tieteellisten kokeiden avulla.

Kuten laajenevaa tilaa joka on vastaava käsite kuin Jumala, jota ei voi koetella tieteellisesti

Kuten kaareutuvaa tilaa joka on vastaava käsite kuin Jumala

Kuten vetävää voimaa joka on vastaava käsite kuin Jumala

Näihin Jumaliin alkuräjähdysuskonlahkon jäsenten pitää vain uskoa.

Niitä ei ymmärretä. Niitä ei osata selittää sen enempää kuin Jumaliakaan.

me ymmärrämme mihin paine ja työntävä voimaa perustuu.

Me ymmärrämme miksi on olemassa painetta ja työntävää voimaa.

Onesimpleprinciple ei ole uskon asia.

Alkuräjähdysuskonlahkon ylipapit perustelevat erittäin taitavasti matemaattisesti Jumaliensa olemassa olon, mutta mikään matematiikka ei koskaan todista Jumalia.

.

9

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkana

""Kaikkia onesimpleprinciple mallin väitteitä voidaan tutkia tieteellisesti.""

Mainiota. Kelpaako siis, että jos osoitan onesimpleprinciplen ennusteen vääräksi, tunnustat sen ja häivyt tältä palstalta häiriköimästä jonnekin muualle?

• koetellaan

Sovitaan näin, minä osoitan tieteellisesti että laajenevan tilan käsite on vastaava käsite kuin Jumala, niin silloin sinä et osallistu minun avaamiin aiheisiin enää koskaan?

Jos uskoisin ulkopuoliseen persoonalliseen Jumalaan, voisin ihmtelellä sitä, josko hän koettelee ihmistä tieteellisin keinoin, todistaakseen itsestään jotakin?

Koska olemme ikuinen energia, koettelemme ehkä itse itseämme ja yritämme todistaa tieteellisesti itse itsellemme jotakin?

mutta mitä?

.

.

• Turkana
        koetellaan kirjoitti:

Sovitaan näin, minä osoitan tieteellisesti että laajenevan tilan käsite on vastaava käsite kuin Jumala, niin silloin sinä et osallistu minun avaamiin aiheisiin enää koskaan?

Jos uskoisin ulkopuoliseen persoonalliseen Jumalaan, voisin ihmtelellä sitä, josko hän koettelee ihmistä tieteellisin keinoin, todistaakseen itsestään jotakin?

Koska olemme ikuinen energia, koettelemme ehkä itse itseämme ja yritämme todistaa tieteellisesti itse itsellemme jotakin?

mutta mitä?

.

.

""Sovitaan näin, minä osoitan tieteellisesti että laajenevan tilan käsite on vastaava käsite kuin Jumala, niin silloin sinä et osallistu minun avaamiin aiheisiin enää koskaan?""

Tuliko pupu pöksyyn, kun ymmärsit, että "mallisi" ennusteet on helposti osoitettavissa virheellisiksi, kun haluatkin vaihtaa aihetta? Taitaa olla häpeäloman paikka.

Nythän oli kysymys onesimpleprinciplestä, eikä Jumalasta.

• RT6Y789HJ78
        koetellaan kirjoitti:

mutta mitä?

.

.

"Sovitaan näin, minä osoitan tieteellisesti että laajenevan tilan käsite on vastaava käsite kuin Jumala, niin silloin sinä et osallistu minun avaamiin aiheisiin enää koskaan? "

Sovitaan pois. En voi vastata edellisen puolesta, mutta itseni puolesta kyllä.
        Ja jos et kykene, lupaat lopettaakaiken paskanjauhannan S-24 palstoilla?

Vaatimukset:
        Einsteinin yleisen suhteellisuusteorian osoittaminen virheelliseksi jumal-tulkinnaksi.
        De Sitter avaruuden osoittaminen vääräksi kuvaukseksi samoin.
        BB teorian kaataminen ja osoittamine jumalateorian veroiseksi.
        Taustasäteilyn ja punasiirtymän osoittaminen virheellisesti tulkituksi.
        Kiihtyvää laajenemista koskevat havainnot on osoitettava vääriksi.

Kaikki nämä argumentit kaikkine erittäin vankkoine todisteineen tukevat laajenevan tilan käsitettä.

Ja tämä siis TIETEELLISESTI. Niin että tiedeyhteisö hyväksyy todisteet. S-24 palstalle kirJoittelu ei suinkaan ole tieteellistä todistamista. Joutunet julkaisemaan ainakin kaikista noista vasta-argumentit jossain tiedejulkaisussa ja puolustamaan argumentointiasi tarkoilla mitattavia ennusteita tuottavilla matemaattisesti formatoiduilla teorioilla. Sitä vaatii TIETEELLINEN TODISTAMINEN. Ei tiede ole mitään ympäripyöreitä höpötyksiä ulottuvuuksista ja jumalista. Tähän asti juttusi ovat olleet niin kaukana tietestä, ettei juuri kauempana enää voi olla.

• KvasiKide
        RT6Y789HJ78 kirjoitti:

"Sovitaan näin, minä osoitan tieteellisesti että laajenevan tilan käsite on vastaava käsite kuin Jumala, niin silloin sinä et osallistu minun avaamiin aiheisiin enää koskaan? "

Sovitaan pois. En voi vastata edellisen puolesta, mutta itseni puolesta kyllä.
        Ja jos et kykene, lupaat lopettaakaiken paskanjauhannan S-24 palstoilla?

Vaatimukset:
        Einsteinin yleisen suhteellisuusteorian osoittaminen virheelliseksi jumal-tulkinnaksi.
        De Sitter avaruuden osoittaminen vääräksi kuvaukseksi samoin.
        BB teorian kaataminen ja osoittamine jumalateorian veroiseksi.
        Taustasäteilyn ja punasiirtymän osoittaminen virheellisesti tulkituksi.
        Kiihtyvää laajenemista koskevat havainnot on osoitettava vääriksi.

Kaikki nämä argumentit kaikkine erittäin vankkoine todisteineen tukevat laajenevan tilan käsitettä.

Ja tämä siis TIETEELLISESTI. Niin että tiedeyhteisö hyväksyy todisteet. S-24 palstalle kirJoittelu ei suinkaan ole tieteellistä todistamista. Joutunet julkaisemaan ainakin kaikista noista vasta-argumentit jossain tiedejulkaisussa ja puolustamaan argumentointiasi tarkoilla mitattavia ennusteita tuottavilla matemaattisesti formatoiduilla teorioilla. Sitä vaatii TIETEELLINEN TODISTAMINEN. Ei tiede ole mitään ympäripyöreitä höpötyksiä ulottuvuuksista ja jumalista. Tähän asti juttusi ovat olleet niin kaukana tietestä, ettei juuri kauempana enää voi olla.

Tajuatko, että meidän avaruudeksi tai tilaksi kutsumamme asia saattaa olla laajeneva energiakeskittymä sekin ilman, että itse tila laajenisi. Perustele itse miksi laajeneva energiakeskittymä ei voisi selittää edellä mainitsemiasi asiooita.

PS. Jos vaadit jotakuta lopettamaan kirjoittelen, niin kirjoita itse vakionikillä, muuten häpeä.

• pygouyyi
        KvasiKide kirjoitti:

Tajuatko, että meidän avaruudeksi tai tilaksi kutsumamme asia saattaa olla laajeneva energiakeskittymä sekin ilman, että itse tila laajenisi. Perustele itse miksi laajeneva energiakeskittymä ei voisi selittää edellä mainitsemiasi asiooita.

PS. Jos vaadit jotakuta lopettamaan kirjoittelen, niin kirjoita itse vakionikillä, muuten häpeä.

Katso, mikä palsta on kyseessä. Mitä tekemistä tuolla jorinalla on kreationismin kanssa. Jutuilla ei myöskään ole mitään tekemistä fysiikan tai tätitieteenkään kanssa. Tiede on pressuren horinoista todella kaukana, kuten jokainen palstan lukija varmaan tietää. Massapostailu on S-24:ssä o säännöissäkin kielletty.

Avaruudeksi kutsumamme tila voi olla myös laajeneva energiakeskittymä, mutta se on myös tila, joka laajenee.
        Energia saataa hajaantua laajemmalle alueelle, mutta ei se laajenevaa universumia poista.
        Mr. pressuren selittelyt energiasta koskevat ihan jotain muuta kuin fysiikan käsitystä energiasta tai universumista.

• KvasiKide

E=mcc, energia suhteutuu massaan, mutta missä luuraa gravitaatio? Miksen näe gravitaatiota tässä yhtälössä?

• ouygoutfo

Koska gravitaatio löytyy vasta yleisestä suhtiksesta, ei erityisestä.

G(ik) = 8piiGT(ik)

Joko alkaa näkyä, vai pitääkö lähteä optikolle?

• Mitäs jos jumalasi onkin maan ulkopuolisen älyn tekemä, aikaansaama hologrammi, jonkinlainen projektio. Rodun joka kasvattaa, ohjaa meitä omien tarkoitusperiensä mukaisesti.

Aivan oikein, uskonto ja luonnontiede ovat kaksi eri asiaa. Uskonto kuuluu kulttuuriin, ihmislajin kulttuurievoluutioon. Luontoa tutkivat tieteet ovat taasen eriasia, niillekkun pitää olla havaintoihin tai kokeisiin perustuvia todisteita. Uskonnot eivät tarvitse mitään senkummempaa kontaktia naturalistiseen maailmaan, koska se käsittelee ihmisen mielikuvitusken aikaansaanooksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7806
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      27
      1912
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe