KUN MIKÄÄN EI RIITÄ !

riittävästi kaikkea

Suomen adventtikirkko taistelee talousvaikeuksissa, vaikka USA:sta on "pumpattu" rahaa kirkon kassaan.
Testamentteja ja lahjoituksia on saatu ja adventtiseurakunnilta ympäri Suomen maata on käyty kerjäämässä rahaa milloin mihinkin tarkoitukseen.

MIKÄÄN EI KUITENKAAN RIITÄ !

Nyt aletaan sitten myymään omaisuutta.
Nummelassa sijaitseva Kopun kartano jouduttaneen realisoimaan, jotta adventtikultin johto voisi "törsätä".
Rahaa on ennenkin kadonnut kymmeniä miljoonia adventtijohdon käsistä teille tietymättömille. Kukaan ei kuitenkaan halua tietää, että minne ne summat katosivat?
No asekauppoihin ja huonoihin sijoituksiin, kuten adventistit itse asian ilmaisivat.

MIKÄÄN EI KUITENKAAN RIITÄ !

Kun usko ei riitä ja sitä ei ole, niin eihän se rahakan koskaan tule riittämään Suomen adventtikirkon käsissä, ellei Ted-setä jenkkilästä tule apuun.
Sekään ei kuitenkaan riitä, koska Jumalan armoa ja siunaustakaan ei adventisteille tule riittämään.

KUN MIKÄÄN EI SITTEN ENÄÄ RIITÄ !

"Me tiedämme kaiken Raamatusta ja elämme Raamatun ohjeen mukaan ja siksi Jumala siunaa meitä !?"

TÄTÄ KYLLÄ RIITTÄÄ ADVENTISTIEN KYNISTÄ JA SUISTA !
RIITTÄÄKÖ SE JUMALALLE?

13

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "KUN MIKÄÄN EI SITTEN ENÄÄ RIITÄ !"

      Kaikessa kristillisessä toiminnassa on se ongelma, että mikään
      ei riitä. Työtä ja visioita olisi, mutta kaikki riippuu siitä, kuinka
      ihmiset ymmärtävät kukkaronsa nyörejä hellätä.
      Jumala on antanut KAIKKI rahansa uskovaisten kukkaroihin.

      Kymmenysten turvin ei paljon lähetystyötä tehdä, tarvitaan
      enemmän.

      ##: kartano jouduttaneen realisoimaan, jotta adventtikultin johto voisi "törsätä". _##

      Tuokin kohta ...
      En tiedä mistä lähteestä pumppaat likaisen vetesi, mutta jos
      Jos esiintyisit tuossa tunnistettavana henkilönä, niin minä
      adventistina vetäisin sinut Julkisen Sanan Neuvoston pakeille
      ja saisit tuntuvat sakot. Tosin se ei sinun rahoissasi tuntuisi.

      • ELLEN
        1. Kor. 9:16
        Siinä, että julistan evankeliumia, ei ole mitään ylpeilemistä,
        sillä minun on pakko tehdä sitä.
        Voi minua, ellen evankeliumia julista!

        ELLEN
        1. Kor. 14:11
        Mutta ellen ymmärrä puheen merkitystä,
        olen puhujalle muukalainen, samoin hän minulle.

        ELLEN
        Ps. 137:6
        Tarttukoon kieleni suuni lakeen,
        ellen minä sinua muista,
        ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.

        ELLEN
        Joh. 13:8
        Pietari sanoi hänelle:
        "Et ikinä sinä saa pestä minun jalkojani".
        Jeesus vastasi hänelle:
        "Ellen minä sinua pese, ei sinulla ole osuutta minun kanssani".

        Meidän pitää nöyrtyä Jeesuksen pestäviksi, eikä hävetä häntä.

        ELLEN
        Joh. 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden:
        teille on hyväksi, että minä menen pois.
        Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne;
        mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

        Tässä kohdin tekee mieli viitata Adventtikirkon mainioihin
        perustavaa laatua oleviin opinkohtiin!:
        http://www.adventtikirkko.fi/opetus/lahjat.htm
        http://www.adventtikirkko.fi/opetus/ph.htm

        Nykyajassakin tarvitaan profeettoja, joista on hyötyä ...

        ELLEN
        1. Kor. 14:6
        Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen,
        mitä minä teitä sillä hyödyttäisin,
        ellen
        puhuisi teille ilmestyksen
        tai tiedon
        tai profetian
        tai opetuksen sanoja?

        Uskon että adventtikirkossa voi tulla luokse hyödyllinen
        ilmestyksen, tiedon tai profetian ja viisaan opetuksen
        sanoja mukanaan. Usein on niin, ettemme sitä vain huomaa.
        Näin on kaikissa kirkoissa ja seurakunnissa.


      • riittävästi kaikkea

        "En tiedä mistä lähteestä pumppaat likaisen vetesi...

        Mutta ei Antti tiedä kuitenkaan, koska luulee vain.
        Antilla kun ei ole luottoa.

        Likainen vesihän pulppuaa sieltä adventtikultin taholta.
        En tosiaan tiedä mistä adventtikirkko sitä likaista vettä ammentaa.
        Sitä tuntuu pursuavan ihan yhtenään.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Yleisradio

        ...Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Yleisradio ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Katso

        Katson ohjelmaesittelyssä kerrottiin MOT-ohjelmasta tavalla, joka vastasi ohjelmaa. Lehti tyytyi selostamaan ohjelman sisältöä ja pitäytyi selostuksessaan ohjelmantekijöiden lähettämiin tietoihin. Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Katso ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Antti
        Vastaaja: Riittävästi kaikkea

        Edellä mainitun perusteilla "neuvosto" katsoo, että Riittäävästi kaikkea ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Tilanne jo 3-0


      • !!??!!
        riittävästi kaikkea kirjoitti:

        "En tiedä mistä lähteestä pumppaat likaisen vetesi...

        Mutta ei Antti tiedä kuitenkaan, koska luulee vain.
        Antilla kun ei ole luottoa.

        Likainen vesihän pulppuaa sieltä adventtikultin taholta.
        En tosiaan tiedä mistä adventtikirkko sitä likaista vettä ammentaa.
        Sitä tuntuu pursuavan ihan yhtenään.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Yleisradio

        ...Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Yleisradio ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Katso

        Katson ohjelmaesittelyssä kerrottiin MOT-ohjelmasta tavalla, joka vastasi ohjelmaa. Lehti tyytyi selostamaan ohjelman sisältöä ja pitäytyi selostuksessaan ohjelmantekijöiden lähettämiin tietoihin. Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Katso ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Antti
        Vastaaja: Riittävästi kaikkea

        Edellä mainitun perusteilla "neuvosto" katsoo, että Riittäävästi kaikkea ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Tilanne jo 3-0

        Etkös tiedä, että Yle toimii itse tuona julkisen sanan neuvostona. Ei kai kukaan oleta, että Yle päättäisi, että Yle on väärässä ...


      • !!??!! kirjoitti:

        Etkös tiedä, että Yle toimii itse tuona julkisen sanan neuvostona. Ei kai kukaan oleta, että Yle päättäisi, että Yle on väärässä ...

        >> Etkös tiedä, että Yle toimii itse tuona julkisen sanan neuvostona. >>

        Kuinkas taas kehtaat valehdella?

        Yle ei todellakaan ole mikään julkisen sanan neuvosto, vaan Yleisradio kuuluu siihen yhtenä monista.

        Julkisen sanan neuvosto (JSN) on tiedotusvälineiden kustantajien ja toimittajien perustama elin, jonka tehtävänä on tulkita hyvää journalistista tapaa ja puolustaa sanan- ja julkaisemisen vapautta.

        http://www.jsn.fi/Content.aspx?d=31

        Ketkä ovat JNS:n takana:

        Julkisen sanan neuvosto perustettiin 1968. Sopimuksen allekirjoittajina ovat seuraavat
        yhteisöt:

        Aikakauslehtien Liitto ry

        Sanomalehtien Liitto ry

        Suomen Journalistiliitto ry

        Yleisradio Oy

        Suomen Televisioiden Liitto ry

        Radio- ja televisiotoimittajien Liitto ry

        Suomen Radioiden liitto ry

        Kaupunkilehtien Liitto ry

        Paikallislehtien Liitto ry

        JSN:n toimintaperiaatteisiin ovat allekirjoituksellaan sitoutuneet myös Kirkko & kaupunki, Kirkkonummen Sanomat, Kuluttaja, PAM-lehti, Sompio, Voima ja verkkolehti Uusi Suomi.

        Neuvoston talouden hoitoa ja aatteellista tukea varten yhteisöt ovat perustaneet julkisen sanan neuvoston kannatusyhdistys r.y.:n. Myös valtiovalta osallistuu taloudellisesti JSN:n kustannuksiin. Valtionapu kattaa reilun kolmanneksen neuvoston kuluista.

        Julkisen sanan neuvostossa on vuoden 2008 alusta kymmenen jäsentä ja puheenjohtaja. Heidän toimikautensa on kolme vuotta. Puheenjohtaja valitaan JSN:n kannatusyhdistyksen yksimielisellä päätöksellä. Myös viestimien edustajat valitsee JSN:n kannatusyhdistys. Neuvosto valitsee yleisön edustajat.

        JSN:n kokoonpano on seuraava:

        Lyhenteet

        Y = yleisöä edustava jäsen

        V = joukkoviestintää edustava jäsen

        Jäsenet:

        Merja Ahtiainen, äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja Y (2010)
        Sari Autio, toimittaja V (2008-2010)
        Jussi Eronen, vastaava tuottaja V (2008-2010)
        Juha Kulmanen, tuottaja V (2008-2010)
        Tuomo Lappalainen, toimittaja V (2010-2012)
        Janne Laukkanen, viestintälakimies Y (2008-2010)
        Inkeri Pasanen, varapäätoimittaja V (2009-2011)
        Susanna Reinboth, oikeustoimittaja, neuvoston toinen varapuheenjohtaja V (2008-2010)
        Matti Saari, päätoimittaja, neuvoston ensimmäinen varapuheenjohtaja V (2008-2010)
        Titta Sinisalo, yrittäjä Y (2009-2011)

        Että se niistä sinun valheistasi taas tällä kertaa. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun amerikkalaisen humpuukilahkon jäsen levittää valheita.


      • !!??!!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Etkös tiedä, että Yle toimii itse tuona julkisen sanan neuvostona. >>

        Kuinkas taas kehtaat valehdella?

        Yle ei todellakaan ole mikään julkisen sanan neuvosto, vaan Yleisradio kuuluu siihen yhtenä monista.

        Julkisen sanan neuvosto (JSN) on tiedotusvälineiden kustantajien ja toimittajien perustama elin, jonka tehtävänä on tulkita hyvää journalistista tapaa ja puolustaa sanan- ja julkaisemisen vapautta.

        http://www.jsn.fi/Content.aspx?d=31

        Ketkä ovat JNS:n takana:

        Julkisen sanan neuvosto perustettiin 1968. Sopimuksen allekirjoittajina ovat seuraavat
        yhteisöt:

        Aikakauslehtien Liitto ry

        Sanomalehtien Liitto ry

        Suomen Journalistiliitto ry

        Yleisradio Oy

        Suomen Televisioiden Liitto ry

        Radio- ja televisiotoimittajien Liitto ry

        Suomen Radioiden liitto ry

        Kaupunkilehtien Liitto ry

        Paikallislehtien Liitto ry

        JSN:n toimintaperiaatteisiin ovat allekirjoituksellaan sitoutuneet myös Kirkko & kaupunki, Kirkkonummen Sanomat, Kuluttaja, PAM-lehti, Sompio, Voima ja verkkolehti Uusi Suomi.

        Neuvoston talouden hoitoa ja aatteellista tukea varten yhteisöt ovat perustaneet julkisen sanan neuvoston kannatusyhdistys r.y.:n. Myös valtiovalta osallistuu taloudellisesti JSN:n kustannuksiin. Valtionapu kattaa reilun kolmanneksen neuvoston kuluista.

        Julkisen sanan neuvostossa on vuoden 2008 alusta kymmenen jäsentä ja puheenjohtaja. Heidän toimikautensa on kolme vuotta. Puheenjohtaja valitaan JSN:n kannatusyhdistyksen yksimielisellä päätöksellä. Myös viestimien edustajat valitsee JSN:n kannatusyhdistys. Neuvosto valitsee yleisön edustajat.

        JSN:n kokoonpano on seuraava:

        Lyhenteet

        Y = yleisöä edustava jäsen

        V = joukkoviestintää edustava jäsen

        Jäsenet:

        Merja Ahtiainen, äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja Y (2010)
        Sari Autio, toimittaja V (2008-2010)
        Jussi Eronen, vastaava tuottaja V (2008-2010)
        Juha Kulmanen, tuottaja V (2008-2010)
        Tuomo Lappalainen, toimittaja V (2010-2012)
        Janne Laukkanen, viestintälakimies Y (2008-2010)
        Inkeri Pasanen, varapäätoimittaja V (2009-2011)
        Susanna Reinboth, oikeustoimittaja, neuvoston toinen varapuheenjohtaja V (2008-2010)
        Matti Saari, päätoimittaja, neuvoston ensimmäinen varapuheenjohtaja V (2008-2010)
        Titta Sinisalo, yrittäjä Y (2009-2011)

        Että se niistä sinun valheistasi taas tällä kertaa. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun amerikkalaisen humpuukilahkon jäsen levittää valheita.

        YLE siellä jyrää. Kokemusta on.


      • !!??!! kirjoitti:

        YLE siellä jyrää. Kokemusta on.

        >> Kokemusta on. >>

        Kyllä varmaan on. Amerikkalaiset humpuukilahkot yrittävät usein onneaan JNS:n kanssa ja yleensä siellä niille humpuukilahkoille käy köpelösti, sillä sananvapaus ja amerikkalaiset humpuukilahkot eivät yleensä sovi samaan lauseeseen.

        >> YLE siellä jyrää. >>

        Yle:llä ei ole sen suurempi edustus kuin kenelläkään muullakaan, sillä jos katsot jäsenistön kokoonpanoa, niin kenelläkään instannilla ei ole siellä mitään enemmistöä.

        Se on puolueeton ja riippumaton elin, johon voi luottaa, paitsi jos olet humpuukilahkossa, niin sitten et luota tietenkään.


      • f11f

        "Tarkistaakseni...mikä on lähteesi?"
        Vai on se Jumala antanut KAIKKI rahansa uskovaisten kukkaroihin!
        Hämmentävä spektaakkeli!
        Nyt ymmärrän sanan uskovainen, etymologian.


      • !!??!!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Kokemusta on. >>

        Kyllä varmaan on. Amerikkalaiset humpuukilahkot yrittävät usein onneaan JNS:n kanssa ja yleensä siellä niille humpuukilahkoille käy köpelösti, sillä sananvapaus ja amerikkalaiset humpuukilahkot eivät yleensä sovi samaan lauseeseen.

        >> YLE siellä jyrää. >>

        Yle:llä ei ole sen suurempi edustus kuin kenelläkään muullakaan, sillä jos katsot jäsenistön kokoonpanoa, niin kenelläkään instannilla ei ole siellä mitään enemmistöä.

        Se on puolueeton ja riippumaton elin, johon voi luottaa, paitsi jos olet humpuukilahkossa, niin sitten et luota tietenkään.

        YLE siellä jyrää, sanot sinä mitä tahansa.


      • !!??!!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Kokemusta on. >>

        Kyllä varmaan on. Amerikkalaiset humpuukilahkot yrittävät usein onneaan JNS:n kanssa ja yleensä siellä niille humpuukilahkoille käy köpelösti, sillä sananvapaus ja amerikkalaiset humpuukilahkot eivät yleensä sovi samaan lauseeseen.

        >> YLE siellä jyrää. >>

        Yle:llä ei ole sen suurempi edustus kuin kenelläkään muullakaan, sillä jos katsot jäsenistön kokoonpanoa, niin kenelläkään instannilla ei ole siellä mitään enemmistöä.

        Se on puolueeton ja riippumaton elin, johon voi luottaa, paitsi jos olet humpuukilahkossa, niin sitten et luota tietenkään.

        eikä riippumaton, vaan se on tasan median itsensä pystyttämä suojelupoliisi, joka pitää uskontovastaisen median puolta eikä oikeasti edistä sananvapautta mitenkään.


      • riittävästi kaikkea kirjoitti:

        "En tiedä mistä lähteestä pumppaat likaisen vetesi...

        Mutta ei Antti tiedä kuitenkaan, koska luulee vain.
        Antilla kun ei ole luottoa.

        Likainen vesihän pulppuaa sieltä adventtikultin taholta.
        En tosiaan tiedä mistä adventtikirkko sitä likaista vettä ammentaa.
        Sitä tuntuu pursuavan ihan yhtenään.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Yleisradio

        ...Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Yleisradio ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Suomen Adventtikirkko
        Vastaaja: Katso

        Katson ohjelmaesittelyssä kerrottiin MOT-ohjelmasta tavalla, joka vastasi ohjelmaa. Lehti tyytyi selostamaan ohjelman sisältöä ja pitäytyi selostuksessaan ohjelmantekijöiden lähettämiin tietoihin. Näillä perusteilla neuvosto katsoo, että Katso ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Kantelija: Antti
        Vastaaja: Riittävästi kaikkea

        Edellä mainitun perusteilla "neuvosto" katsoo, että Riittäävästi kaikkea ei ole rikkonut hyvää journalistista tapaa.

        Tilanne jo 3-0

        Meinaatko että adventtikirkkokaan ei saisi esillä pitää Jumalan Sanaa
        senvuoksi kun adventtikirkossakin tapahtuu tuollaista? Tuollaista mitä
        maailmassa on monin verroin enemmän.


      • !!??!! kirjoitti:

        YLE siellä jyrää, sanot sinä mitä tahansa.

        Taidat olla hiukan vajaamielinen tai muuten vain puuttuu pari piuhaa yläkerrasta?

        >> YLE siellä jyrää, sanot sinä mitä tahansa. >>

        Yle on saanut myös huomautuksia JSN:lta aivan kuten mikä muu taho tahansa, jos on toiminut vastoin hyvää journalistista tapaa, kuten seuraavat uutiset hyvin todistavat:

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=1105

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=1039

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=1017

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=906

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=176

        Ja niin edelleen. Eli taitaa olla sinun juttusi taas kerran täysin tuulesta temmattuja, mutta onko kenellekään mikään uutinen se, että amerikkalaisen humpuukilahkon jäsen valehtelee ja keksii omiaan?

        Mutta sinä voit käyttää Timon lempikommenttia: MINÄ olen tutkinut asiaa ja MINÄ tiedän väitteesi valheeksi, enkä MINÄ enää keskustele asiasta ja MINÄ katsoin juuri peiliin ja MINÄ näytin erittäin hyvältä ja Jumala rakastaa MINUA MINUA MINUA ja vain MINUA. Tähän tuo sopisi erittäin hyvin, taas kerran.

        Voin kirjoittaa mitä tahansa, kuten sinäkin, mutta toisin kuin sinä mutta teen sen aina todisteiden kera, enkä väitä, että MINÄ sitä ja MINÄ tätä ja te muut olette väärässä....

        Sinä huutelet tuuleen ja keksit asioita omasta vilkkaasta mielikuvituksestasi, eikä niillä ole mitään totuudellisuuspohjaa, eikä sinulla ole mitään todisteita juttusi pohjaksi.

        Väität, että JSN on YLE:n hallinnassa, eikä YLE anna itselleen moitteita.

        Osoitin, että JSN on puolueeton valvova instanssi, jossa ei kenelläkään ole enemmistöä ja siellä saa langettavia päätöksiä niin YLE kuin kuka tahansa muukin, jos toimii vastoin journalistista tapaa.


    • !!??!!

      antiadventisteille tosiaankaan mitään riitä! Aina vain enemmän pitää keksiä valheita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe