kielibasa paljon onnea!

tuputuu

Voitit suuren huuhaa-veikkauksen!

Arvasit lähimmäksi, milloin tämä galtsu-uudistus tulee.

Nyt me muut huuhaajat kumarramme sinulle, suurelle tietäjälle ja gurulle!!!!

Kunnioitettava suoritus;)

148

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H / H

onnea ja olutta Kielibasalle. Me tarjotaan hän juo. Mutta...kuka maksaa :)

• munkin puolesta basalle täsmäarvauksesta! Mä voin maksaa ja juhlia mukana olutta lipittäen :))

• kerbiili62 kirjoitti:

munkin puolesta basalle täsmäarvauksesta! Mä voin maksaa ja juhlia mukana olutta lipittäen :))

Tästä tulee vielä riemukkaat riehat, kun yhdessä juhlimme voittajaa!

• tuputuu kirjoitti:

Tästä tulee vielä riemukkaat riehat, kun yhdessä juhlimme voittajaa!

taata, että ööli ei lopu kesken, kunhan tarjoilu pelaa kitkattomasta. Näissä bileissä voi tarjoilla vielä pöydänkin alle :))

• kerbiili62 kirjoitti:

taata, että ööli ei lopu kesken, kunhan tarjoilu pelaa kitkattomasta. Näissä bileissä voi tarjoilla vielä pöydänkin alle :))

Kaikki käy. Kyllä meidän suuri gurumme on ansainnut sellaiset riehat, että pöydätkin lentää nurinpäin! Ja ööliä sit riittää ihan kaikille!

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

joa sormen nostaa pystyyn,,, merkiksi et yks vielä,,, vai pitääkö osata vielä puhuakkin? ;o),,, vai onko örinä riittävä tilauksen merkki?,,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

joa sormen nostaa pystyyn,,, merkiksi et yks vielä,,, vai pitääkö osata vielä puhuakkin? ;o),,, vai onko örinä riittävä tilauksen merkki?,,,

mikä ruumiinosa heilahtaa tai vaikka örisee, kunhan ei korsaa, niin se riittää tilauksen merkiksi näissä bileissä :)) Pappikin saa kahvia juodakseen, kuten traktor aikoinaan lauloi :))

• Cassis-Alma kirjoitti:

Näissä bileissä saa nostaa vaikka pikkusormen ja puhua nenäänsä!

• kerbiili62 kirjoitti:

mikä ruumiinosa heilahtaa tai vaikka örisee, kunhan ei korsaa, niin se riittää tilauksen merkiksi näissä bileissä :)) Pappikin saa kahvia juodakseen, kuten traktor aikoinaan lauloi :))

Niille nipoille on varattu sitä jääteetä muutama kippo. Siinähän jäädyttävät sisuksensa kun toiset juhlivat voittajaa.

• tuputuu kirjoitti:

Näissä bileissä saa nostaa vaikka pikkusormen ja puhua nenäänsä!

ainakaan kahvinjuojat nostaa pikkulilliä pystyyn kupista hörpätessään, se on liian härskiä :))

• kerbiili62 kirjoitti:

ainakaan kahvinjuojat nostaa pikkulilliä pystyyn kupista hörpätessään, se on liian härskiä :))

Ainaskin saa pitää pikkulusikkaa kupissa kun hörppäävät!

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

mun mielestä ;o),,, mut kyllähän traktorikin laulaa,,, ainakin tähän aikaan vuodesta,,,
        No jos mun viestini on vaan ZZZZZZZZZZZ,,, niin tarjoilu lopetettava heti ;o),,, Oon sillon saanu jo oman osani ;o),,, ja komentakaa et painu pahnoille ;o),,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

mun mielestä ;o),,, mut kyllähän traktorikin laulaa,,, ainakin tähän aikaan vuodesta,,,
        No jos mun viestini on vaan ZZZZZZZZZZZ,,, niin tarjoilu lopetettava heti ;o),,, Oon sillon saanu jo oman osani ;o),,, ja komentakaa et painu pahnoille ;o),,,

Ei komenneta, vaan me opetetaan sut vetäseen se zzzzzzzz sillain melodisesti. Nää on meitin basan bileet, eikä näissä nipoteta pienistä kuorsauksista!

• Cassis-Alma kirjoitti:

toi Hector se laulaja, muistin väärin, kun just tosta ohi viilletti tarktori :))
        Mitäs, jos tarjoilija tulkitsee kuorsauksesi örinäksi ja tuo vain lisää ööliä?
        Tappelun sattuessa on kaikkien huudettava sit porukassa kärhämöitsijöille seuraavanlaisesti "ääliö älä lyö ööliä läikkyy" :))

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

toi Hector se laulaja, muistin väärin, kun just tosta ohi viilletti tarktori :))
        Mitäs, jos tarjoilija tulkitsee kuorsauksesi örinäksi ja tuo vain lisää ööliä?
        Tappelun sattuessa on kaikkien huudettava sit porukassa kärhämöitsijöille seuraavanlaisesti "ääliö älä lyö ööliä läikkyy" :))

Heikki Harma,,, ois muuten iskevä nimi nykyisten esiintyjien joukossa,,,
        No lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon,,, ;o),,, unohin jo mitä aioin luvata,,,
        Ei saa ööliä läikyttää, se on alkomahoolin väärinkäyttöä ;o),,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

Heikki Harma,,, ois muuten iskevä nimi nykyisten esiintyjien joukossa,,,
        No lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon,,, ;o),,, unohin jo mitä aioin luvata,,,
        Ei saa ööliä läikyttää, se on alkomahoolin väärinkäyttöä ;o),,,

tosi iskevä nimi nykysolistille. Mites sit Ilkka Sysimetsä, mun mielestä Reetussa onkin tiettyjä pimeitä puolia, on ihan sukunimensä oloinen :))
        Myös oksentaminen on ehdottomasti kiellettyä, se jos mikä on alkoholin väärinkäyttöä :))

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

tosi iskevä nimi nykysolistille. Mites sit Ilkka Sysimetsä, mun mielestä Reetussa onkin tiettyjä pimeitä puolia, on ihan sukunimensä oloinen :))
        Myös oksentaminen on ehdottomasti kiellettyä, se jos mikä on alkoholin väärinkäyttöä :))

buglaa,,, joudun ihan issekseen sen laatan siivomaan :o(,, ja se ei oo kivaa,,, haiseekin vaikka mille ;o),,,

No toi Sysimetsä kyllä kans nykymakuun,,, miksihän artistit haluaa jonkun staranimen?,,, ihmettelly sitä jo kauan, mut eipä kyllä Markku Aron sukunimi Puputti ainakaan kovin iskevä olis,,,

• Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

Ainaskin saa pitää pikkulusikkaa kupissa kun hörppäävät!

mullon rillit,,, saan nostaa pikkusormen fiinisti pystyyn,,, ei puhkee silmät ;o),,, mut sitä lusikkaa en tarvii,,, onko se lusikka pakollinen?,,, minä kun en lanttaa kaffeetani, ihan raakana imasen sen sisuksiini,,, ja sokeria en laita,,, oon muutenkin niin makee ;o)))))),,,

• kerbiili62 kirjoitti:

Älä edes viitsi mainita.

Minä pidin kerran bileet. Sinne eksyi eräs herrasmies ihan kuokkavieraana. Kaippari meinas oksentaa lattialle ja minä kiikutin ämpärin viereen.

Sit kun heppu siitä aikanaan heräili, minä aloitin julmetun vittuilun. Kaveri kuunteli aikansa, otti ämpärin, ja kaatoi kaikki oksut sinne mistä olivat tulleetkin.

Minä oksensin sen jälkeen pihalle...

• H / H
        Cassis-Alma kirjoitti:

buglaa,,, joudun ihan issekseen sen laatan siivomaan :o(,, ja se ei oo kivaa,,, haiseekin vaikka mille ;o),,,

No toi Sysimetsä kyllä kans nykymakuun,,, miksihän artistit haluaa jonkun staranimen?,,, ihmettelly sitä jo kauan, mut eipä kyllä Markku Aron sukunimi Puputti ainakaan kovin iskevä olis,,,

Anssi Savioja taiteilija nimeltään. Se ei oikein purrut, niin hänestä tuli Frederik.

• H / H
        H / H kirjoitti:

Anssi Savioja taiteilija nimeltään. Se ei oikein purrut, niin hänestä tuli Frederik.

Jukka-Pekka Välimaa.

Ressu: Esa Mäkelä

Lea Laven: Lea Luukinen

Berit: Tuula Härmä

Danny: Ilkka Lipsanen

Lauri Tähkä: Jarkko Suo

Anita Hirvonen: Anita Lindgren

Olavi Virta: Olavi Ilmen

JNE JNE

• tuputuu kirjoitti:

Älä edes viitsi mainita.

Minä pidin kerran bileet. Sinne eksyi eräs herrasmies ihan kuokkavieraana. Kaippari meinas oksentaa lattialle ja minä kiikutin ämpärin viereen.

Sit kun heppu siitä aikanaan heräili, minä aloitin julmetun vittuilun. Kaveri kuunteli aikansa, otti ämpärin, ja kaatoi kaikki oksut sinne mistä olivat tulleetkin.

on aika kamalia. On kait sitä ittekin tullut joskus laatattua, mutta ei edes muista milloin viimeksi. Täällä yks ala-asteen oppilas oli oksentanut just syömänsä hernekeiton lautaselleen ja opettaja oli siihen tullut siunaileen ja voivotteleen, niin poika oli lusikoinut keiton toiseen kertaan naamaan, niin ope oli saanut laatata sen jälkeen (tosi tarina) :))

• Cassis-Alma kirjoitti:

ollut kuitenkin aika kova puputtamaan toi Aro :)) Tuossa alempanahan H/H näyttää tuoneen listaa muusikoiden oikeista nimistä. Suurin osa olikin tuttuja, mutta muutama uuskin nimi putkahti sieltä esille esim. Tähkän oikea nimi :)

• Cassis-Alma
        H / H kirjoitti:

tommosta Anssi Saviojaa en muista edes koskaan kuulleeni,,, millonhan oli sillä nimellä?,,,

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

ollut kuitenkin aika kova puputtamaan toi Aro :)) Tuossa alempanahan H/H näyttää tuoneen listaa muusikoiden oikeista nimistä. Suurin osa olikin tuttuja, mutta muutama uuskin nimi putkahti sieltä esille esim. Tähkän oikea nimi :)

Ressu outo,,, samoin Tähkän sukunimi,,, Mutta tuo Olavi Virta,,, luullu että se Virta on oikea sukunimi,,, No ei pidä luulla ;o),,, Kyllä tää huuhaa on todella hyvä,,, täällähän saa kaikkee infoa mitä voi sit ihmiä,,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

mullon rillit,,, saan nostaa pikkusormen fiinisti pystyyn,,, ei puhkee silmät ;o),,, mut sitä lusikkaa en tarvii,,, onko se lusikka pakollinen?,,, minä kun en lanttaa kaffeetani, ihan raakana imasen sen sisuksiini,,, ja sokeria en laita,,, oon muutenkin niin makee ;o)))))),,,

Hyvä ettet käytä sokeria. Olis se juhlissa näky, kun laittaisit sokurinpalasen tassin reunalle ja sen läpi ryystäisit kahveeta:o/

• Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

Älä edes viitsi mainita.

muista koskaan laatanneeni kännissä,,, tai sit ollu niin kännissä et siksi en muista ;o),,, En tosiaankaan koskaan mitään perskänniä vedä,,, tissutellen se on kivempaa,,, skooooolll ja kippis ;o),,,

• kerbiili62 kirjoitti:

on aika kamalia. On kait sitä ittekin tullut joskus laatattua, mutta ei edes muista milloin viimeksi. Täällä yks ala-asteen oppilas oli oksentanut just syömänsä hernekeiton lautaselleen ja opettaja oli siihen tullut siunaileen ja voivotteleen, niin poika oli lusikoinut keiton toiseen kertaan naamaan, niin ope oli saanut laatata sen jälkeen (tosi tarina) :))

Kuulin yhdeltä kaipparilta, että ihan muutama vuosi sitten oli päiväkodissa lapsia pakotettu syömään. Välillä tätit olivat työntäneet sellaista oksennuksen sekaista ruokaa mukeloitten suuhun.

Itsekin tarhassa työskenneenä vaadin välittömästi oikeutta vetää niitä tätejä turpaan!

• Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

Hyvä ettet käytä sokeria. Olis se juhlissa näky, kun laittaisit sokurinpalasen tassin reunalle ja sen läpi ryystäisit kahveeta:o/

ollu kuskina (tai yleensähän minä se kuski olen :o(,,,) semmosessa porukassa et yhdellä miehellä alko kaffeehammasta jomottaa,,, no kaffeetahan tietty piti tilata,,, ja auta armias kun kaffee tuli pienessä sieväsä ravintola-annos pannussa,,, tää herrahan tietty kaato kaffeen tassille,,, sit nosti oikein ylväästi sen tassin huulille, ja sit alko se julmettu kurina,,, oli varmaan sentin huulista se tassi irti,,, mut sinne se kaffee vaan katos,,, ja arvaas katsoko kukaan ;o),,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

Ressu outo,,, samoin Tähkän sukunimi,,, Mutta tuo Olavi Virta,,, luullu että se Virta on oikea sukunimi,,, No ei pidä luulla ;o),,, Kyllä tää huuhaa on todella hyvä,,, täällähän saa kaikkee infoa mitä voi sit ihmiä,,,

sitä voi oppia jotain uutta huuhaaltakin tai sitten noi nimet on puppua :)) Palstahan vilisee viisaita, kunhan se viisaus käytettäisiin oikeaan tarkoitukseen :))

• Cassis-Alma kirjoitti:

ollu kuskina (tai yleensähän minä se kuski olen :o(,,,) semmosessa porukassa et yhdellä miehellä alko kaffeehammasta jomottaa,,, no kaffeetahan tietty piti tilata,,, ja auta armias kun kaffee tuli pienessä sieväsä ravintola-annos pannussa,,, tää herrahan tietty kaato kaffeen tassille,,, sit nosti oikein ylväästi sen tassin huulille, ja sit alko se julmettu kurina,,, oli varmaan sentin huulista se tassi irti,,, mut sinne se kaffee vaan katos,,, ja arvaas katsoko kukaan ;o),,,

Sinä siinä siveänä tietty kerroit, että tää tapakasvatuskurssi alkoi vasta tänään....

• tuputuu kirjoitti:

Kuulin yhdeltä kaipparilta, että ihan muutama vuosi sitten oli päiväkodissa lapsia pakotettu syömään. Välillä tätit olivat työntäneet sellaista oksennuksen sekaista ruokaa mukeloitten suuhun.

Itsekin tarhassa työskenneenä vaadin välittömästi oikeutta vetää niitä tätejä turpaan!

kuullut noista päiväkodeissa pakottamisista, on jopa sidottu syöjä tuoliin kiinni, että ei pääse karkuun :( Kaikenlaisia päiväkotitätejä sitä onkin, on tullut lähdettyä väärälle alalle tuollaisten.
        Mä en lupaa vetää niitä turpaan, jos ei nyt satu oleen mies lastentarhurina :))

• kerbiili62 kirjoitti:

munkin puolesta basalle täsmäarvauksesta! Mä voin maksaa ja juhlia mukana olutta lipittäen :))

just aukes export-tolkki kaljaa. just sopivan kylmaakin vial :-)

• Cassis-Alma
        kerbiili62 kirjoitti:

sitä voi oppia jotain uutta huuhaaltakin tai sitten noi nimet on puppua :)) Palstahan vilisee viisaita, kunhan se viisaus käytettäisiin oikeaan tarkoitukseen :))

kenellä se kirkkain kruunu ;o),,, ei ainakaan mulla,,, just sama väri mun kruunussa kun käytetyssä hellan suuluukussa ;o),,,

Niin, oikeasti se viisaus on monella sisällä,,, ei vaan uskalla sitä julkituoda,,, Miksihän?,,,

• Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

Sinä siinä siveänä tietty kerroit, että tää tapakasvatuskurssi alkoi vasta tänään....

voi jestas,,, montakohan virhettä tulee,,, en nää kun silmistä vesi valuu ;o)))))),,,,

• kielibasa kirjoitti:

Hih, mullakin on vielä tölkki jäljellä;)

• Cassis-Alma kirjoitti:

voi jestas,,, montakohan virhettä tulee,,, en nää kun silmistä vesi valuu ;o)))))),,,,

Ei kukaan opettaja ole kalastaja syntyessään....

• kerbiili62 kirjoitti:

kuullut noista päiväkodeissa pakottamisista, on jopa sidottu syöjä tuoliin kiinni, että ei pääse karkuun :( Kaikenlaisia päiväkotitätejä sitä onkin, on tullut lähdettyä väärälle alalle tuollaisten.
        Mä en lupaa vetää niitä turpaan, jos ei nyt satu oleen mies lastentarhurina :))

Mää oon ollut tarhantäti ja saan hakata kenet haluan!

• kielibasa kirjoitti:

kuin anna palaa, olutta kyllä riittää :)) Voidaan viettää Venetsialaiset tässä samoilla tulilla, kun jäi noita raketeitakin vuodenvaihteesta ihan kosolti :))

• tuputuu kirjoitti:

Mää oon ollut tarhantäti ja saan hakata kenet haluan!

mielenkiintoista seuraa, hiukan epäonnistuneen kapakkaillan jälkeen :))

• tuputuu kirjoitti:

Hih, mullakin on vielä tölkki jäljellä;)

kuus tolkkia. se on aika rahtunen kun kalja alkaa maistumaan :-)

• kerbiili62 kirjoitti:

kuin anna palaa, olutta kyllä riittää :)) Voidaan viettää Venetsialaiset tässä samoilla tulilla, kun jäi noita raketeitakin vuodenvaihteesta ihan kosolti :))

pittaa veistaa gondooli ja hakea amparilla meresta vetta :-)

• the.eagles_

sillä oli taas sisäpiirin tietoa tai sitten se hommas ittensä johonkin narkoosiin ja näki näkyjä....taitaa olla poppamies koko basa... :D

• Guru se on. Ei kannata lahjattomien itkeä sisäpiirikaupoista:o/

• the.eagles_
        tuputuu kirjoitti:

Guru se on. Ei kannata lahjattomien itkeä sisäpiirikaupoista:o/

Huru-ukko ehkä...:-DDD
        Nooh kulautan Basalle...kippis...!

• the.eagles_ kirjoitti:

Huru-ukko ehkä...:-DDD
        Nooh kulautan Basalle...kippis...!

On on, hörpsis. Minäkin kulautan suullisen olutta suuren gurumme kunniaksi!

• Cassis-Alma

on niin laaja elämänkatsomus, ja kokemus elämän eri aloilta, et varmaan onnistui katsomalla tulevaan, ihan kuin joku lapin shamaani,,,

Onnittelut keilibasalle,,, skoollllllll ;o),,,

• H / H

ja palkattua ennustajaksi huuhaalle.

• Sas muuta, kokemuksella ja taidolla tuo voitto tuli.

Missähän se voittaja muuten luuraa?

• H / H kirjoitti:

Onneksi nämä nettiyhteydet varmistavat sen, että gurumme toimii myös ulkomailla!

• Cassis-Alma
        H / H kirjoitti:

jonkun pitää kysästä kun näkysillä on,,, Kunhan ei isoa palkkaa pyydä,,, vai kerätäänkö kolehti?,,,

• the.eagles_
        tuputuu kirjoitti:

Sas muuta, kokemuksella ja taidolla tuo voitto tuli.

Missähän se voittaja muuten luuraa?

nauttii olostaan tuoppi kädessä ja hymäilee... ;)

• Cassis-Alma
        the.eagles_ kirjoitti:

nauttii olostaan tuoppi kädessä ja hymäilee... ;)

nauttii ;o),,, basahan sen taidon osaa,,, aina myhäilevän hyvätuulinen,,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

nauttii ;o),,, basahan sen taidon osaa,,, aina myhäilevän hyvätuulinen,,,

Siellä se kellottaa tuoppi kourassa ja massu pulleena. Mutta ei se mitään, näin sitä voittajaa juhlitaan, ja voittajan on aina hyvä hymyillä:)

• iso skool ja kiitos ja mukavan illan toivotus :-)

• Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

iso skool ja kiitos ja mukavan illan toivotus :-)

kuin myös,,, ja samoin ;o),,, skoool ja kippis ;o),,,

• satumainen_nainen

minunkin puolesta.;)
      Sitä en vaan muista, mitä me menimme lupaamaan palkinnoksi, eihän mitään kovin kallista?:)

• Eiköhän meidän suurelle gurullemme riitä nämä meitin järkkkämät bileet ja se vielä suurempi kunnia!

• satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

Eiköhän meidän suurelle gurullemme riitä nämä meitin järkkkämät bileet ja se vielä suurempi kunnia!

Hyvä niin, nimittäin kävin just tuhlaamassa melkein kaik säästöt.;)
        Mut odottelen tässä noita metsärahoja.;-P

• satumainen_nainen kirjoitti:

Hyvä niin, nimittäin kävin just tuhlaamassa melkein kaik säästöt.;)
        Mut odottelen tässä noita metsärahoja.;-P

Mulla ei oo koskaan edes ollut mitään rahoja mitä odottaa. Mutta niin vaan tässä bileet järkättiin. Tosin päähenkilö on vieläkin kateissa:o/

• satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

Mulla ei oo koskaan edes ollut mitään rahoja mitä odottaa. Mutta niin vaan tässä bileet järkättiin. Tosin päähenkilö on vieläkin kateissa:o/

ole varma, onko ne mun rahoja vai kenen...liekö tuo niin nokonuukaa.;)
        http://www.youtube.com/watch?v=0WSlaW3iu3A

• palkinto ihanin on leppoisa huuhaan pulina :-)

• kielibasa kirjoitti:

palkinto ihanin on leppoisa huuhaan pulina :-)

Kivat juhlat tulivatkin, kiitos voittajalle:D

• tuputuu kirjoitti:

Kivat juhlat tulivatkin, kiitos voittajalle:D

jarjestajalle. ihan tyhjasta loit hirmusen hienon fiiliksen :-)

• kielibasa kirjoitti:

jarjestajalle. ihan tyhjasta loit hirmusen hienon fiiliksen :-)

Mistä tyhjästä?

Sinä arvasit lähimmäksi eli olet suuri ja kunnioitettu guru!

• tuputuu kirjoitti:

Mistä tyhjästä?

Sinä arvasit lähimmäksi eli olet suuri ja kunnioitettu guru!

etta yhtakkia hiljaisuudesta kasvoi iso iloinen ketju kuin punapilkkunen metsan sieni :-)

• kielibasa kirjoitti:

etta yhtakkia hiljaisuudesta kasvoi iso iloinen ketju kuin punapilkkunen metsan sieni :-)

Huuhaalla kaikki sikiää, ei tartte kuin antaa edes pikkuinen vihje sinne juhlien suuntaan:)

• tuputuu kirjoitti:

Huuhaalla kaikki sikiää, ei tartte kuin antaa edes pikkuinen vihje sinne juhlien suuntaan:)

mutta silloin 2007 ketjut kasvoi hirmuisen suuriksi hyvan mielen ketjuiksi harva se ilta :-)

• kielibasa kirjoitti:

mutta silloin 2007 ketjut kasvoi hirmuisen suuriksi hyvan mielen ketjuiksi harva se ilta :-)

Tikulla silmään jos vanhoja muistaa.

Muistan minäkin nuo ajat. Silti olen sitä mieltä, että sitä hauskaa pidetään nyt ja tässä paikassa.

Eikä taivastella nykymenoa ja muistella vanhoja....

• tuputuu kirjoitti:

Tikulla silmään jos vanhoja muistaa.

Muistan minäkin nuo ajat. Silti olen sitä mieltä, että sitä hauskaa pidetään nyt ja tässä paikassa.

Eikä taivastella nykymenoa ja muistella vanhoja....

oikeessa. joskus vaan nostalgia valtaa mielen. kun kuuntelee hepstarssia ja juo olutta. :-)
        http://www.youtube.com/watch?v=Ux9Jfyfa5zw

• satumainen_nainen
        kielibasa kirjoitti:

palkinto ihanin on leppoisa huuhaan pulina :-)

jo saavutus.;)
        Ainakin näin pitkä ketju, missä vaan pulistaan.:D

• satumainen_nainen
        kielibasa kirjoitti:

sieniä kasvaa aika harvassa. Minä olen nähnyt niitä valkopilkullisia vaan.:)
        Uusi laji vissiin...tai minä en ole löytänyt noita...pakko mennä huomenna metsään, josko osuis eteen sellainen upea punapilkullinen tatti.;)

jo saavutus.;)
        Ainakin näin pitkä ketju, missä vaan pulistaan.:D

Ei kummiskaan vittuilla.

Mielestäni nää on olleet ihan oivat hipat.

Uusi laji vissiin...tai minä en ole löytänyt noita...pakko mennä huomenna metsään, josko osuis eteen sellainen upea punapilkullinen tatti.;)

Hyvä sieni.

Haukkase vaan palanen, näet sit asiat ihan eri tolalta....

• satumainen_nainen

on aika pahoja. niista tulee ihan huuhaamielelle kun varovasti maistelee :-)

• satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

Ei kummiskaan vittuilla.

Mielestäni nää on olleet ihan oivat hipat.

samaa mieltä.:)
        Juuri sellaiset, mitä tänne tarvittukin on.;)

samaa mieltä.:)
        Juuri sellaiset, mitä tänne tarvittukin on.;)

Hilipatipipaantaahipipiphei:D

• kielibasa kirjoitti:

on aika pahoja. niista tulee ihan huuhaamielelle kun varovasti maistelee :-)

ihan valkoisia en uskalla mennä maistelemaan, vaikka näyttävätkin houkuttelevilta.:)
        Ne kuuluu noille "kokeilijoille", jotka tykkää elää pienessä sienessä.;)

• voitinko mina.. hemmetti.. kiitos kovin paljon! :-)

mika mahtoi olla arvaus mun...?

skool!! :-)

• Katso miten me ollaan jo juhlittu voittoasi!

• tuputuu kirjoitti:

Katso miten me ollaan jo juhlittu voittoasi!

kiskon just paraikaa olutta juhlimisen huumassa hirmutahtia :-)

• the.eagles_

olutpäissäs vastasit vain väärään kyssäriin....:-DDD
        Niin se käy...

• Avenging.Angel

• kielibasa kirjoitti:

kiskon just paraikaa olutta juhlimisen huumassa hirmutahtia :-)

Kisko nyt että pääset tunnelmaan. Sinua on juhlittu jo pitkään:)

• the.eagles_ kirjoitti:

Niin se käy...

Kateellinen siellä huokaa kun toinen sai isot juhlat:D

• the.eagles_
        tuputuu kirjoitti:

Kateellinen siellä huokaa kun toinen sai isot juhlat:D

Ehän oo....*kasvot muuttu vihreiksi*..... ;D

• the.eagles_ kirjoitti:

Ehän oo....*kasvot muuttu vihreiksi*..... ;D

Niin just, siis sun kasvos...

• Joka kerta

Kuulehan sinä periikles voisitko kertoa koska yksi tuubori maistuu
        kaikkein parhaimmalta.Vastaus= Hver gang

• Joka kerta kirjoitti:

Nim nami nami, kysy kielitaitoisemmilta loput....

• the.eagles_ kirjoitti:

Niin se käy...

barkkeles.. niin siina voipi olla etta kavi :-)

ei muuta kun iso skoool!

• Joka kerta kirjoitti:

hver gang :-)

• tuputuu kirjoitti:

Kisko nyt että pääset tunnelmaan. Sinua on juhlittu jo pitkään:)

se on semmonen asia kun ei tarvii kehottaa kahdesti :-)

• kielibasa kirjoitti:

barkkeles.. niin siina voipi olla etta kavi :-)

ei muuta kun iso skoool!

Ei se mitään, voitto tuli silti!

• kielibasa kirjoitti:

se on semmonen asia kun ei tarvii kehottaa kahdesti :-)

Hups, pitänee tässä kiristää tahtia, että saan sut kiinni:o/

• Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

hver gang :-)

tuo hver gang kenties, joka kerta? ;o),,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

tuo hver gang kenties, joka kerta? ;o),,,

joka kerta :-)

• tuputuu kirjoitti:

Ei se mitään, voitto tuli silti!

ihan holmistyny oon vielakin :-) meniko liki se arvaus?

• tuputuu kirjoitti:

Hups, pitänee tässä kiristää tahtia, että saan sut kiinni:o/

tolkin avaus. pitaakohan sita kaya pensiksella hakemassa kohta lisaketta :-)

• Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

joka kerta :-)

se oli vaan arvaus ;o),,, nappasin jostain aivojeni sopukoista tuon,,,

• kielibasa kirjoitti:

ihan holmistyny oon vielakin :-) meniko liki se arvaus?

Niin liki meni, että sait suuren huuhaa-gurun kunnian!

Oi sinä tietäjä suuri ja viisas!

• kielibasa kirjoitti:

tolkin avaus. pitaakohan sita kaya pensiksella hakemassa kohta lisaketta :-)

Hih. äläs kerro kellekään, mutta minä hain just kaupasta kaksi tölkkiä;)

• tuputuu kirjoitti:

Hih. äläs kerro kellekään, mutta minä hain just kaupasta kaksi tölkkiä;)

barskeles.. mun pitaa kans kaya tuossa pensiksella ennenkun se menee ysilta kiinni :-)

• tuputuu kirjoitti:

Niin liki meni, että sait suuren huuhaa-gurun kunnian!

Oi sinä tietäjä suuri ja viisas!

nyt pitaa ottaa olutta kun tuolleen kehut ja ottalohkoa kuumotat :-)

• Cassis-Alma kirjoitti:

se oli vaan arvaus ;o),,, nappasin jostain aivojeni sopukoista tuon,,,

ihmisen aivoissa.. sopukoita missa on kaikenmoisia tietopaketteja :-)

• kielibasa kirjoitti:

barskeles.. mun pitaa kans kaya tuossa pensiksella ennenkun se menee ysilta kiinni :-)

Hopi hopi, mikäs siellä on aikajana?

• kielibasa kirjoitti:

nyt pitaa ottaa olutta kun tuolleen kehut ja ottalohkoa kuumotat :-)

Tuo on erittäin hyvä syy ottaa olutta, ja muutenkin olla juhlatuulella!

• tuputuu kirjoitti:

Hopi hopi, mikäs siellä on aikajana?

lahipensis menee ysilta kiinni. kauempaa saa olutta sitten lapiyon. vaan sinne on kavelemista..

• kielibasa kirjoitti:

lahipensis menee ysilta kiinni. kauempaa saa olutta sitten lapiyon. vaan sinne on kavelemista..

Eli siellä ei kaikki pamahda kiinni ysiltä, niinkuin täällä.

Meillä on täässä kotomaassa joku kumma systeemi, että juopot raitistuu jos pitää olla välillä pari tuntia latkimatta.

En ole ainakaan vielä vakuuttunut tuon niuhotuksen vaikutuksesta. Mutta saapas sitä muutama virkamies silläkin konstia perheensä ruokittua:o/

• tuputuu kirjoitti:

Eli siellä ei kaikki pamahda kiinni ysiltä, niinkuin täällä.

Meillä on täässä kotomaassa joku kumma systeemi, että juopot raitistuu jos pitää olla välillä pari tuntia latkimatta.

En ole ainakaan vielä vakuuttunut tuon niuhotuksen vaikutuksesta. Mutta saapas sitä muutama virkamies silläkin konstia perheensä ruokittua:o/

tuossa mielessa vapaamielinen. vaan kylla taalla poliitikot tuskailee kansalaisten elinian pidentamiseksi. tanskalaisethan elaa muutaman vuoden nuoremmiksi kuin itaiset naapurinsa. nama syö laskia ja juo kaljaa ja viinaa keskimaarasta suomalaista enempi :-)

• kielibasa kirjoitti:

tuossa mielessa vapaamielinen. vaan kylla taalla poliitikot tuskailee kansalaisten elinian pidentamiseksi. tanskalaisethan elaa muutaman vuoden nuoremmiksi kuin itaiset naapurinsa. nama syö laskia ja juo kaljaa ja viinaa keskimaarasta suomalaista enempi :-)

Minulle ei ole tähän päivään mennessä tullut selväksi, mikä on poliittisesti korrekti tapa kuolla.

Ei taida koskaan selvitäkään:o/

• tuputuu kirjoitti:

Minulle ei ole tähän päivään mennessä tullut selväksi, mikä on poliittisesti korrekti tapa kuolla.

Ei taida koskaan selvitäkään:o/

etta me suomalaiset tarvitaan hirmusti valvomista. niinkuin venalaisetkin - ne tarvii vahvan johtajan. muuten kansa rappiotuu tai lahtee kasista. suomalaiset ei lahe kasista, mutta valvontaan meita on kasvatettu :-)

• kielibasa kirjoitti:

etta me suomalaiset tarvitaan hirmusti valvomista. niinkuin venalaisetkin - ne tarvii vahvan johtajan. muuten kansa rappiotuu tai lahtee kasista. suomalaiset ei lahe kasista, mutta valvontaan meita on kasvatettu :-)

Kaikesta valvonnasta huolimatta, aion jonakin päivänä kuolla. Toivottavasti saan edes hetken nauttia elämästäni ennen sitä päivää...

• tuputuu kirjoitti:

Kaikesta valvonnasta huolimatta, aion jonakin päivänä kuolla. Toivottavasti saan edes hetken nauttia elämästäni ennen sitä päivää...

just mita voisin kuvitella tanskalaisen sanovan tahan asiaan. niilla on samanmoinen hyva asenne :-)

• tuputuu kirjoitti:

Tuo on erittäin hyvä syy ottaa olutta, ja muutenkin olla juhlatuulella!

ja tahan lopuksi sopii loistavasti roger whittakerin vihellys (olen hiukan huolestunut maailman ainoan vihellyskielen säilymisestä - joskin tässä vihellyksessä ei liene päätä eikä häntää.)
        http://www.youtube.com/watch?v=ICc2MiApS30 :-)

• on tässä kilpailussa......

• Mitä mättää?
        Kerros heti mikä meitin uudessa suuressa gurussa muka on vialla!

• tuputuu kirjoitti:

Mitä mättää?
        Kerros heti mikä meitin uudessa suuressa gurussa muka on vialla!

Tuo oli vain sanaleikki. Vokaaliverottaja harkintaverotti liikaa.

• LaardiBee kirjoitti:

Tuo oli vain sanaleikki. Vokaaliverottaja harkintaverotti liikaa.

Juuh, joku meitä aina jostakin verottaa, ellei muusta niin nappasee vokaalin välistä:o/

• Joku kerta
        tuputuu kirjoitti:

Juuh, joku meitä aina jostakin verottaa, ellei muusta niin nappasee vokaalin välistä:o/

Osta vokaali tai kilauta kaverille

• satumainen_nainen

myös stipendin tämän ketjun aloittajalle.;)
      Tämä pitää ehdottomasti tallentaa ja säilyttää positiivisten, siis niiden harvojen positiivisten huuhaamuistojen joukossa.:D

• Muistoihin, ei tää bittimaailma sen pidemmälle kestä....

• satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

Muistoihin, ei tää bittimaailma sen pidemmälle kestä....

hetkiä onkin jo kaivattu, kiitos sinulle aloituksesta.:)

• mr_von.huuhaa
        satumainen_nainen kirjoitti:

tämä oli, että ketjun voi kaivaa esiin tuossa joulun alla. Tarvittaessa :=)

Kiitti itselles biletysseurasta:)

• tama on iloinen ketju joka herattaa hyvia huuhailumuistoja ja sitamyoten innon napyttaa vastauksia :-)

• kielibasa kirjoitti:

tama on iloinen ketju joka herattaa hyvia huuhailumuistoja ja sitamyoten innon napyttaa vastauksia :-)

Tällaisia aloituksia minä itsekin kaipaan. En viitsinyt päivitellä palstan tilaa, vaan ajattelin että tehdään yhdessä jotakin asian eteen....

• mr_von.huuhaa
        kielibasa kirjoitti:

tama on iloinen ketju joka herattaa hyvia huuhailumuistoja ja sitamyoten innon napyttaa vastauksia :-)

oli joskus lentävänä lauseena. Vaikka asian vierestä, kunhan osallistuu.

• tuputuu kirjoitti:

Tällaisia aloituksia minä itsekin kaipaan. En viitsinyt päivitellä palstan tilaa, vaan ajattelin että tehdään yhdessä jotakin asian eteen....

just semmonen mita kaivataan!

• mr_von.huuhaa kirjoitti:

oli joskus lentävänä lauseena. Vaikka asian vierestä, kunhan osallistuu.

ponimai paruski. nimenomaan just niin. :-)

• kielibasa kirjoitti:

just semmonen mita kaivataan!

Saa näitä muutkin tehdä...

• kielibasa kirjoitti:

ponimai paruski. nimenomaan just niin. :-)

Nyt juhlitaan eikä analysoida!

• Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

on kivoja,,, tämmöttis lisääääää,,,
        Mutta nyt on aika sanoa kaikille:

Hyvää yötä, ja kauniita unileffoja ;o),,, haaveiden maassa ;o),,,

Pelle Miljoona: Hullut unelmat
        http://www.youtube.com/watch?v=hlZHLhmNrZk&feature=related

• tuputuu kirjoitti:

Nyt juhlitaan eikä analysoida!

ainakin sen verta jotta montako olutta on kaapissa (kavin minakin pensiksella lopulta :-)

• kielibasa kirjoitti:

ainakin sen verta jotta montako olutta on kaapissa (kavin minakin pensiksella lopulta :-)

Käväsin minkin ja viimeistä viedään...

• tuputuu kirjoitti:

Käväsin minkin ja viimeistä viedään...

12 olutta jalella (muikea oluthymy :-)

• kielibasa kirjoitti:

12 olutta jalella (muikea oluthymy :-)

Höh, mulla enää vaan kulaus.

Mutta maistuuhan sekin, ennenkuin kaadun sänkyyn.

Mutta oli meillä julmetun hyvät bileet!

En edes muista, koska viimeks oli näin hauskaa:D

Kiitti sinulle eli juhlakalulle!

• tuputuu kirjoitti:

Höh, mulla enää vaan kulaus.

Mutta maistuuhan sekin, ennenkuin kaadun sänkyyn.

Mutta oli meillä julmetun hyvät bileet!

En edes muista, koska viimeks oli näin hauskaa:D

Kiitti sinulle eli juhlakalulle!

etka sina taida olla semmoinen litrahuuli kuten mina. joka juon olutta sixpakki kerrallaan.

mutta hirmuisen iloisen huuhaa-alotuksen teit - kiitos siita. hyvan mielen aloitus perjantai-illalle. tasta on hyva jatkaa loordaagin huuhailuissa :-)

kiitos sinulle joka kasvatit taman punapilkkuisen sienen metsamattaalla!

• Cassis-Alma
        kielibasa kirjoitti:

levollisia unia hepstarsin myota (oon nyt vahasen koukussa tahan hepstarssiin :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ux9Jfyfa5zw&feature=related

no nukkumattihan se nykki hihasta, ja voimallisesti teki sen,,, Ihan aamukuuteen asti masalla oli mulle aikaa,,, sittese otti ja läks jonnekkin :o(,,, kukahan sen sai viereensä,,,

No nyt hyvää alkanutta löördaagia ;o),,, ollaan koko päivä ;o) suupielissä,,, sillon on hyvä taas illalla antaa sen masan tulla uudestaan,,,

• tuputuu kirjoitti:

Kiitti itselles biletysseurasta:)

Tämä seuralainen taisi nukahtaa juuri, kun ilo oli ylimmillään.;)

• mr_von.huuhaa kirjoitti:

tämä oli, että ketjun voi kaivaa esiin tuossa joulun alla. Tarvittaessa :=)

tämä pitää tuoda joulun alla palstalle, kun yritetään pitää se pakollinen joulurauha nääs.;)

• kielibasa kirjoitti:

niitä ihania kulta-aikoja.:)
        Eiköhän se tästä taas lähde positiivisempaan suuntaan, kun muistamme mikä oli jutun juoni alunalkaenkin.=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe