myös rekattujen seuraaminen mahdolliseksi, vaikka kirjoittaisivat puskasta!
Juuri niin! Nyt IP:t tallentuvat ja näkyvät Nimimerkin lähetetyissä viesteissä, vaikka ette olisi kirjautuneetkaan. ;)) Lakkasiko hymyilyttämästä? Ei siis kannata enää laitella fuulaa ja provoo enempää.
Uudistuksen myötä tuli
8
132
Vastaukset
nyt ei paljoa naarata :)) No, on kirjoitettava edelleenkin puskastakin sillai, että nekin jutut kestää päivänvalon :))
- nikitön.
ei lakannut eikä alkanut...kun kirjoittelen rekkaamattomana nyt ja aina niinkauan kun se sallitaan..
- että....
laitan sun ip:n esille nimineen kaikkineen.? Olethan jo monessa ketjussa mukana.:-DDDDD
Aivan kaikki viestisi ei kyllä naurata itseäsikään.:)- Ai että
ihan SINÄ laitat ip:t esille.
Muahahahhhaaaa, anna mun kaikki kestää, heheheh muaahhaaaa. - et....
Ai että kirjoitti:
ihan SINÄ laitat ip:t esille.
Muahahahhhaaaa, anna mun kaikki kestää, heheheh muaahhaaaa.sitten vielä vastannut myöntävästi.:-DD
Katsotaan joskus.:)
En oo koskaan tekstannut puskista, joten en tiedä.
mutta nekin skriivailut kestää lukea ken haluaa, samaa paskaa kuin muutenkin tänne heittelen :)
eipä näy mitään iipeetä missään ., vaikka kuinka tihrustan
toki on myönnettävä että silmät alkavat jo harittaa tässä vaiheessa .,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480