Tulikettu kaatui

tuputuu

Kesken surffailun meni selain ihan jumiin. Ei auttanut edes CTRL ALT DEL. Piti käynnistää koko kone uudelleen.

Millähän minä nyt olen saanut ne bittimaailmat henget hirmustumaan?

82

398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku viikko sitten Firefoxiin, kun Explorer-7 toimi kuin täi tervassa.

      Firefoxin ominaisuuksiin kuuluu, että se menee jumiin, tai sitten se ilmoittaa unresponsive scriptistä kymmenen minuutin välein.

      Olen skannannut koneen haittojen varalta ja tuhonnut pois epämääräiset softat. Nyt toimii ripeästi, kunhan ensin herää....

      • Jossain välissä kaatuilikin jatkuvasti. Firefoxia kummiskin parannettiin jokin aikaa sit. Nyt esim. flashin jumiutuminen ei kaada koko selainta. Pitkään se toimikin kunnolla. Tiedä häntä, mikä siihen nyt iski.


    • visukinttu-tre

      viimeaikoina oudon epävakaa. Kai ne pian taas laittaa korjauspäivityksen siihen. Et ole yksin, jolla se kaatuilee välillä,)

      • Minulla toimi tosi pitkään kunnolla sen viimeisen isomman parannuksen jälkeen. Toivottavasti ei ala taas temppuilemaan.


      • Voi voi, teippaan pari laastaria näyttööni.


      • Yx Pässi
        tuputuu kirjoitti:

        Voi voi, teippaan pari laastaria näyttööni.

        mäkin varmaan kaadun myöhemmin tänään.???


      • Yx Pässi kirjoitti:

        mäkin varmaan kaadun myöhemmin tänään.???

        Minä lähetän sinulle virtuaalipuhalluksen jo etukäteen, puuuh.


      • Yx Pässi
        tuputuu kirjoitti:

        Minä lähetän sinulle virtuaalipuhalluksen jo etukäteen, puuuh.

        perille tuli. Heti helpotti.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        perille tuli. Heti helpotti.

        Käytitkös sen heti? Se oli tarkoitettu kaatumisen varalta. Lähetän uuden, pistä se hyvään talteen, Puuuuh.


      • Yx Pässi
        tuputuu kirjoitti:

        Käytitkös sen heti? Se oli tarkoitettu kaatumisen varalta. Lähetän uuden, pistä se hyvään talteen, Puuuuh.

        silleen, että mä kaaduin tahallani jotta voin sen käyttää. Mä lupaan säästää tätä toista tosi tarpeeseen.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        silleen, että mä kaaduin tahallani jotta voin sen käyttää. Mä lupaan säästää tätä toista tosi tarpeeseen.

        Ok, voin lähettää lisääkin puhalluksia jos oikein pahasti kompuroit.


      • Hih, ihan muistui mieleeni ajat, jolloin selaimissa ei vielä ollut pop up- ikkunoiden estoa:)


    • iha hyvin,mutta sitte kun se lyö juntturaan nii menee hermot kun pittää tapella modeemin ja koneen kanssa samaan aikaan;((

      • ne eri puolilta?


      • LaardiBee kirjoitti:

        ne eri puolilta?

        tuntuu, kumpikaan ei vastaa ja sen lisäks ne on eri puolella huushollia kun joku unohti laittaa telefooni johdot muuallekin kuin eteiseen.
        firefoxi pitäis heittää roskikseen ja ajaa uusiks, kun joskus laitoin sinne noita estoja enkä perkles muista mistä ne puretaan,))


      • Kauheesti noita uusia selaimia tullut markkinoille. Joteskin sitä vaan on jämähtänyt vanhaan tuttuun, vaikka varmaan löytyisi parempiakin.


      • tuputuu kirjoitti:

        Kauheesti noita uusia selaimia tullut markkinoille. Joteskin sitä vaan on jämähtänyt vanhaan tuttuun, vaikka varmaan löytyisi parempiakin.

        menet minne tahansa it palstalle ni kaikki kehuu omaansa ja haukkuu muiden, neuvoja ei uskalla edes kysyä;((
        Sielt tulee niin paljon teknistä termiä et tällainen yksinkertainen sielu menee lopullisesti sekaisin;))


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Kauheesti noita uusia selaimia tullut markkinoille. Joteskin sitä vaan on jämähtänyt vanhaan tuttuun, vaikka varmaan löytyisi parempiakin.

        aidon ja oman HuuHaa- selaimen?
        Vaihtaisin siihen. Millainen olisi logo?

        Hyvää alkuiltaa kansalle. Joka valossa vaeltaa.


      • bar.sinistra kirjoitti:

        menet minne tahansa it palstalle ni kaikki kehuu omaansa ja haukkuu muiden, neuvoja ei uskalla edes kysyä;((
        Sielt tulee niin paljon teknistä termiä et tällainen yksinkertainen sielu menee lopullisesti sekaisin;))

        Sama juttu tietoturvaohjelmien kanssa. Minä en uskalla enää kysyä yhdeltäkään nörtiltä apua:o/


      • H / H kirjoitti:

        aidon ja oman HuuHaa- selaimen?
        Vaihtaisin siihen. Millainen olisi logo?

        Hyvää alkuiltaa kansalle. Joka valossa vaeltaa.

        Kysäses Laardilta, se osais tehdä sellaisen:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Kysäses Laardilta, se osais tehdä sellaisen:)

        huuhaata heitä. En mie semmosii osaa.


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Kysäses Laardilta, se osais tehdä sellaisen:)

        haastetta. Lopettaa KAIKKI kotipuuhastelut murulista alkaen ja alkaa väsäämään huuhaa selainta.
        Myös päivällä töiden ohessa.


      • LaardiBee kirjoitti:

        huuhaata heitä. En mie semmosii osaa.

        Mitä huuhaata? Teet meille oman selaimen ja isket epäilijöille kernelit kaulaan!


      • H / H kirjoitti:

        haastetta. Lopettaa KAIKKI kotipuuhastelut murulista alkaen ja alkaa väsäämään huuhaa selainta.
        Myös päivällä töiden ohessa.

        Siitä tulee kuule loistava selain kun Sola antaa hyviä vinkkejä:)



      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Siitä tulee kuule loistava selain kun Sola antaa hyviä vinkkejä:)

        pistä selaimeen liian paljon sienen kuvia ;))) vaik tänään hän taisi olla opettelu matkalla mettässä "karvalaukkua" katsastelemassa mutta oli kuulemma kosteat...mättäät :)


      • H / H kirjoitti:

        pistä selaimeen liian paljon sienen kuvia ;))) vaik tänään hän taisi olla opettelu matkalla mettässä "karvalaukkua" katsastelemassa mutta oli kuulemma kosteat...mättäät :)

        Aloin tässä ihan huolestua, kun aloin miettiä huuhaa-selaimen kuvitusta:o/



      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Aloin tässä ihan huolestua, kun aloin miettiä huuhaa-selaimen kuvitusta:o/

        voisi hyödyntää. Yhdellä sivulla olisi sieniopas eli kartasto. Selainta klikatessa tulisi ensin esille huuhaan myrkkysienet joita varoa. Kärtys sieni, Valk kärtys sieni, Myrkky-Tatti jne.


      • H / H kirjoitti:

        voisi hyödyntää. Yhdellä sivulla olisi sieniopas eli kartasto. Selainta klikatessa tulisi ensin esille huuhaan myrkkysienet joita varoa. Kärtys sieni, Valk kärtys sieni, Myrkky-Tatti jne.

        Juuh, niitä kärtyssieniä täällä pakkaa olemaan. Niistä olis kyllä ihan hyvä varoittaa.


      • tuputuu kirjoitti:

        Mitä huuhaata? Teet meille oman selaimen ja isket epäilijöille kernelit kaulaan!

        En iske. Olen viimeksi ohjelmoinut PC-värkeille pasianssin BASICilla 70-luvun lopulla......


      • LaardiBee kirjoitti:

        En iske. Olen viimeksi ohjelmoinut PC-värkeille pasianssin BASICilla 70-luvun lopulla......

        Ahaa, sinä siis keskityt paljon fiksumpiin juttuihin. Winukka on siis liian rahvaanomainen sinulle, ymmärretään....


      • tuputuu kirjoitti:

        Juuh, niitä kärtyssieniä täällä pakkaa olemaan. Niistä olis kyllä ihan hyvä varoittaa.

        saa pois pakkorekisteröinnin ja pakkotunnistautumisen kautta. Sen jälkeen voi kärtyssienen kirjoittelua valvoa automaattisesti.


      • tuputuu kirjoitti:

        Ahaa, sinä siis keskityt paljon fiksumpiin juttuihin. Winukka on siis liian rahvaanomainen sinulle, ymmärretään....

        vaan tylsempiin. Ei mitään seksikästä.


      • LaardiBee kirjoitti:

        vaan tylsempiin. Ei mitään seksikästä.

        Aha, sinä siis varaat kaiken seksikkyytesi vaimollesi:)

        Niin pitääkin;)


      • LaardiBee kirjoitti:

        saa pois pakkorekisteröinnin ja pakkotunnistautumisen kautta. Sen jälkeen voi kärtyssienen kirjoittelua valvoa automaattisesti.

        Ei nyt kummiskaan aleta Rastimoimaan, eihän?


      • tuputuu kirjoitti:

        Aha, sinä siis varaat kaiken seksikkyytesi vaimollesi:)

        Niin pitääkin;)

        peto illalla. Ei mitään lällyä kun heilutetaan vällyä.


      • LaardiBee kirjoitti:

        peto illalla. Ei mitään lällyä kun heilutetaan vällyä.

        Jess, nyt ymmärrän, miksei Sola enää jaksa huuhailla. Sillä on parempaakin tekemistä:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Jess, nyt ymmärrän, miksei Sola enää jaksa huuhailla. Sillä on parempaakin tekemistä:)

        mutta eiköhän siellä Murulin galleriassa ole aika selkeä syy.


    • Minä surffaan c"hromella joka ei kaadu läheskään yhtä usein kuin kettu. Mitä nyt pitää tehdä?, poista firefox ja sen kaikki oheishilut. Aja cleaner poista kaikki firefox tiedot, eheytä levy sen jälkeen asenna uusi selain ja boottaa kone,

      • Ajattelin laittaa koneeni kokonaan uusiksi parin viikon päästä, kun vaihdan kiintolevyn. Tässä vaiheessa ei kannata tehdä mitään isoja uudistuksia.


      • tuputuu kirjoitti:

        Ajattelin laittaa koneeni kokonaan uusiksi parin viikon päästä, kun vaihdan kiintolevyn. Tässä vaiheessa ei kannata tehdä mitään isoja uudistuksia.

        Mulla uudehko vehje windows 7. Joskus pitää tehdä jotain, että systeemit pelaa. ;-)


      • ykköskolli kirjoitti:

        Mulla uudehko vehje windows 7. Joskus pitää tehdä jotain, että systeemit pelaa. ;-)

        Pahaa pelkään, että tämä minun vanha rakas bittitraktorini ei jaksa pyörittää uutta winukkaa. Ajattelin vaihtaa vasta sit, kun pitää uusia rautaakin.


      • tuputuu kirjoitti:

        Pahaa pelkään, että tämä minun vanha rakas bittitraktorini ei jaksa pyörittää uutta winukkaa. Ajattelin vaihtaa vasta sit, kun pitää uusia rautaakin.

        Just tänä keväänä uusin kalustoa. Vanha läppäri piirongin laatikossa siinä linux pahan päivän varalle. :-P


      • ykköskolli kirjoitti:

        Just tänä keväänä uusin kalustoa. Vanha läppäri piirongin laatikossa siinä linux pahan päivän varalle. :-P

        Tämä toimii vielä, niin en viitsi uusia. Parin vuoden sisällä pitää kummiskin panna kaikki uusiksi niin käytän tämän nyt loppuun.


      • minä,
        tuputuu kirjoitti:

        Tämä toimii vielä, niin en viitsi uusia. Parin vuoden sisällä pitää kummiskin panna kaikki uusiksi niin käytän tämän nyt loppuun.

        http://www.mbnet.fi/perusohjelmat/kuvat/perusohjelmat.jpg
        Minä voin kaverin kanssa korjata sun koneen huippukuntoon edullusesti.



    • Cassis-Alma

      windows 7 pelittää, mut käyttäjä välillä kompuroi ;o),,, Nyt mokkulakin ollu ihan aisoissa,,, jokin aika sitten vielä nakkeli jatkuvasti ulos,,, oli pakko buutata kone,,, ei saanu mitenkään muuten tilannetta eheytettyä,,,

      • Sanoisimpas että täälläkin on jopa winukka luotettavampi kuin käyttäjä:o/


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Sanoisimpas että täälläkin on jopa winukka luotettavampi kuin käyttäjä:o/

        sattuu kaikenmoista kompurointia ;o),,, mut elämähän on sitä,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        sattuu kaikenmoista kompurointia ;o),,, mut elämähän on sitä,,,

        Juu ja järjestelmän voi aina palauttaa, jos oikein hullusti käy.


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Juu ja järjestelmän voi aina palauttaa, jos oikein hullusti käy.

        poksahti toista vuotta sitten emolevy,,, eikä ollu mitään varmuuskopiointia :o(,,, Jotain tiodostoja saivat vielä tikulle tallennettua, mut ne kaikkein tärkeimmät otti ja katos,,, nyt sitten muistan tallentaa,,, piti ihan hakuammunnalla etsiä kaikki,,, olihan se homma,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        poksahti toista vuotta sitten emolevy,,, eikä ollu mitään varmuuskopiointia :o(,,, Jotain tiodostoja saivat vielä tikulle tallennettua, mut ne kaikkein tärkeimmät otti ja katos,,, nyt sitten muistan tallentaa,,, piti ihan hakuammunnalla etsiä kaikki,,, olihan se homma,,,

        Minulla on aina muistitikku koneen päällä. Otan varmuuskopsut heti, niin ei sit pääse unohtumaan.


    • satumainen_nainen

      harrasta niitä kirppukirouksia.:D
      Noin siinä käy, kun kirput hyppii ketun turkkiin, ketusta tulee kapinen ja kaatuu.;)

      Niin on mullakin tehnyt jo useita kertoja, mennyt juntturaan kone kokonaan...ja minä kun luulin, että vika oli mussa eli koneen käyttäjässä...se olikin tuo kettu, joka kaatoin minunkin koneeni.:)

      • satumainen_nainen

        ei SE vaan SÄ tuohon otsikkoon.:)


      • H / H

        sitten vasta ketuttaa.
        Olen lueskellut näitä teidän selain juttuja, ja ihmetellyt eli onko kyse hitaista nettiyhteyksistä, ettei kone (selain) reagoi kaikkeen ja putoaa pois päältä. Meikällä on ollut Safaria, Chromea, Firefoxia, Exploreria ja Operaa. Kaikki pelittää. Paitsi Opera välillä jotain miettii ja Firefox saattaa katkoa istuntoa, riippuu sivuista missä on. Yhteys on 12/10 megaa vai gigaa vai mitä ne bitit on? Tytön kone syö kaistoja myös. Wlan.


      • Ei himputti, menikös mun kirppuni väärään osoitteeseen? Niiden oli kyllä tarkoitus päätyä ylläpitäjien pöksyihin:o/


      • satumainen_nainen
        H / H kirjoitti:

        sitten vasta ketuttaa.
        Olen lueskellut näitä teidän selain juttuja, ja ihmetellyt eli onko kyse hitaista nettiyhteyksistä, ettei kone (selain) reagoi kaikkeen ja putoaa pois päältä. Meikällä on ollut Safaria, Chromea, Firefoxia, Exploreria ja Operaa. Kaikki pelittää. Paitsi Opera välillä jotain miettii ja Firefox saattaa katkoa istuntoa, riippuu sivuista missä on. Yhteys on 12/10 megaa vai gigaa vai mitä ne bitit on? Tytön kone syö kaistoja myös. Wlan.

        hidas yhteys, tänne kun ei saada mitään kymppimegasia varmaankaan seuraavaan sataan vuoteen...tai sitten kun tuo 3G verkko ulottuu jopa meille saakka...täytyy tyytyä tähän nyt, kun on pakko.:)


      • satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

        Ei himputti, menikös mun kirppuni väärään osoitteeseen? Niiden oli kyllä tarkoitus päätyä ylläpitäjien pöksyihin:o/

        ei taida olla kirpuille enää mitään tekemisen arvoista.;)
        Ne valitsivat ketun turkin kestävämmäksi vaihdoehdoksi.:)


      • H / H kirjoitti:

        sitten vasta ketuttaa.
        Olen lueskellut näitä teidän selain juttuja, ja ihmetellyt eli onko kyse hitaista nettiyhteyksistä, ettei kone (selain) reagoi kaikkeen ja putoaa pois päältä. Meikällä on ollut Safaria, Chromea, Firefoxia, Exploreria ja Operaa. Kaikki pelittää. Paitsi Opera välillä jotain miettii ja Firefox saattaa katkoa istuntoa, riippuu sivuista missä on. Yhteys on 12/10 megaa vai gigaa vai mitä ne bitit on? Tytön kone syö kaistoja myös. Wlan.

        Minä pikkasen Rastimoin ja luin viestisi hätäisesti. Firefoxissa nyt vain on jokin vika, mikä saa sen välillä kaatumaan. Nyt on pitkään toiminut hyvin, yhdessä välissä se kaatuili jatkuvasti.


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        ei taida olla kirpuille enää mitään tekemisen arvoista.;)
        Ne valitsivat ketun turkin kestävämmäksi vaihdoehdoksi.:)

        Ai pahus, mitähän ne mun pyhät hyttyseni mahtavat puuhata?


      • H / H
        satumainen_nainen kirjoitti:

        ei taida olla kirpuille enää mitään tekemisen arvoista.;)
        Ne valitsivat ketun turkin kestävämmäksi vaihdoehdoksi.:)

        hyvin jos netti tikulla joutuu tökkimään sanaset ja toiset eteenpäin, niin varmaan pätkii paljonkin. Onneksi ne kehittyy kun saavat mastoja ja vahvistimia. Luulen että parin vuoden sisällä on biittien kulku erilaista läpi suomen. Valokuituahan sinun ei kannata vedättää varmaan, voi maksaa omakodin hinnan.
        - No ei ole valokuitua minunkaan töpseliin, 70-luvun vanhan Helsingin Puhelimen aikainen kuparipiuha seinän sisällä, hapettunut ja puoli kuollut. Silloin ku adsl tuli ja yhteys oli ensin jotain 256 ja koneet 512 suorittimella, tahtoi sivut avautua about 2-5 minuuttia välillä.


      • satumainen_nainen
        H / H kirjoitti:

        hyvin jos netti tikulla joutuu tökkimään sanaset ja toiset eteenpäin, niin varmaan pätkii paljonkin. Onneksi ne kehittyy kun saavat mastoja ja vahvistimia. Luulen että parin vuoden sisällä on biittien kulku erilaista läpi suomen. Valokuituahan sinun ei kannata vedättää varmaan, voi maksaa omakodin hinnan.
        - No ei ole valokuitua minunkaan töpseliin, 70-luvun vanhan Helsingin Puhelimen aikainen kuparipiuha seinän sisällä, hapettunut ja puoli kuollut. Silloin ku adsl tuli ja yhteys oli ensin jotain 256 ja koneet 512 suorittimella, tahtoi sivut avautua about 2-5 minuuttia välillä.

        vielä, on tuo wlan katolla...saishan tuohon sen kaksmegasen JOPA, mutta joku täällä pitää aivan omaa hintaluokkaansa nettimaksuilla, kun ei toimi muut vaihtoehdot maaseudulla...maksamme n. 50 ekee/kk jo nyt...eli saatanan kallista on tämä laajakaista...kiitos Kpo:n.;-P


      • satumainen_nainen
        tuputuu kirjoitti:

        Ai pahus, mitähän ne mun pyhät hyttyseni mahtavat puuhata?

        just kaatoivat sen kettusen ja nyt ne sit nukkuu tyytyväisenä iltapäiväunosia siellä turkin helmassa.;)


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        just kaatoivat sen kettusen ja nyt ne sit nukkuu tyytyväisenä iltapäiväunosia siellä turkin helmassa.;)

        Voi kettu-rukkaa. Ja minä täällä sitä syyttelen, vaikka itse olen syypää:(


      • H / H
        satumainen_nainen kirjoitti:

        vielä, on tuo wlan katolla...saishan tuohon sen kaksmegasen JOPA, mutta joku täällä pitää aivan omaa hintaluokkaansa nettimaksuilla, kun ei toimi muut vaihtoehdot maaseudulla...maksamme n. 50 ekee/kk jo nyt...eli saatanan kallista on tämä laajakaista...kiitos Kpo:n.;-P

        50 euroa/kk. Tuntuu jo petokselta-riistolta-rosvoamiselta.
        Auttaako kapina?
        Tääl etelämmässä hintakilpailu (vaikka kartelli on olemassa) kilvoittelevat keskenään yhä vain alemmilla maksuilla tai kylkiäisillä. Toissa päivänbä tuli viimeksi tarjous, jos otat nyt sopimuksen ensi vuoden loppuun, maksaa 12 megainen yhteys 18.30 euroa plus alv.


      • H / H kirjoitti:

        50 euroa/kk. Tuntuu jo petokselta-riistolta-rosvoamiselta.
        Auttaako kapina?
        Tääl etelämmässä hintakilpailu (vaikka kartelli on olemassa) kilvoittelevat keskenään yhä vain alemmilla maksuilla tai kylkiäisillä. Toissa päivänbä tuli viimeksi tarjous, jos otat nyt sopimuksen ensi vuoden loppuun, maksaa 12 megainen yhteys 18.30 euroa plus alv.

        Juupa, minä olen pitänyt kalliina omaa yhteyttäni 10/2 megaa 27.90 kuussa. Ei se sittenkään taida olla kallis...


      • Satumainen...
        H / H kirjoitti:

        50 euroa/kk. Tuntuu jo petokselta-riistolta-rosvoamiselta.
        Auttaako kapina?
        Tääl etelämmässä hintakilpailu (vaikka kartelli on olemassa) kilvoittelevat keskenään yhä vain alemmilla maksuilla tai kylkiäisillä. Toissa päivänbä tuli viimeksi tarjous, jos otat nyt sopimuksen ensi vuoden loppuun, maksaa 12 megainen yhteys 18.30 euroa plus alv.

        muuta kuin maksaa kiskurihintaa, kunnes kilpailijat tulee halvemmilla hinnoilla nettitikkuineen.
        Tämä on ollut ainoa mahdollinen nopeampi yhteys meillä ja siksi maksamme, sitä mitä pyytää hovi.
        Kapinat ei auta. Mutta, kun tulee laajempi 3G verkko, irtisanon tämän heti...siinä saavat maistaa omaa lääkettään paikallinen osuuskunta.


      • Satumainen...
        tuputuu kirjoitti:

        Voi kettu-rukkaa. Ja minä täällä sitä syyttelen, vaikka itse olen syypää:(

        Kirjauduin jo ulos, kun pitää lähteä käymään bastussa ja uimassa ennen pimeän tuloa.:)
        Palaillaan myöhemmällä.:)


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Juupa, minä olen pitänyt kalliina omaa yhteyttäni 10/2 megaa 27.90 kuussa. Ei se sittenkään taida olla kallis...

        Täällä päin ne ovat (10/2) 24.90 - 29.00 riippuen sopimuksesta. Nyt alkaa saamaan hinnalla 22.90 jos ottaa vähintään vuoden diilin.


      • H / H kirjoitti:

        Täällä päin ne ovat (10/2) 24.90 - 29.00 riippuen sopimuksesta. Nyt alkaa saamaan hinnalla 22.90 jos ottaa vähintään vuoden diilin.

        Otin kahden vuoden diilin. Tein hintavertailut ja se tuli halvimmaksi. Talossa on valokuituyhteys, tosin seinien sisällä menee kupari.


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Otin kahden vuoden diilin. Tein hintavertailut ja se tuli halvimmaksi. Talossa on valokuituyhteys, tosin seinien sisällä menee kupari.

        sait sutinaa koneellesi, ihan kannattava sinällään.


      • H / H kirjoitti:

        sait sutinaa koneellesi, ihan kannattava sinällään.

        On kyllä jos vertaa noihin maaseudun hintoihin.


    • ..

      ...

    • satumainen_nainen
      • Oikein leuka edellä vielä. Olikos liika pitkät kynnet vaiko muuten vaan kömpelö:o/


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe