häpyhuulet liian isot

uniikki,

Minulla on tosi isot häpyhuulet :( haittaako se? pitäisikö mennä leikkaamaan pienemmiksi?

8

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weebl

Eipä ainakaan meikäläistä haittaa... Voinpa sanoa, että osa meistä miehist pitää isoja häpyhuulia hyvinkin seksikkäinä

Älä nyt missään nimessä noita leikkelemään mene

• hyvät ne on!

Ei pitäisi mennä leikkaamaan, ellei niistä ole muuten suurta haittaa.

Pakko kertoa aiheeseen liittyvä tositarina.
      Nainen meni leikkauttamaan häpyhuulet pienemmiksi. Roikkuivat nimittäin niin alhaalla, että niistä oli jo oikeasti haittaa. Nainen vannotti sairaalahenkilökunnalla, ettei kukaan paljastaisi hänen olevan häpyhuulia leikkauttamassa. Sen verran arka asia oli hänelle. Leikkaus sujui hyvin. Nainen heräili nukutuksesta ja näki ensimmäiseksi kukkapuskan pöydällä. Mitä hittoa! Minähän kielsin kertomasta kenellekään, hän tuumi hiukan suutahtaneena. Kukkapuskan vieressä oli kortti. Hmm! Kukahan kukat on lähettänyt? Nainen luki kortin: Kiitoksia uusista korvista, terveisin Niki Lauda

• sannakoi

Riippuu siitä, kuinka suuret ne ovat ja onko niistä sinulle itsellesi haittaa. Useat naiset saattavat pitää omiaan suurina, vaikka ovatkin täysin. normaalit. Itselläni oli jo sen verran kookkaammat, että piti olla jatkuvasti asettelemassa, ja häiritsivät liikuntasuoritusten aikana. Olo tuntui miltei jatkuvasti epähygieeniseltä, ja häpesin niitä myös esim. uuden seksikumppanin kohdatessa. En ole käynyt yleisissä suihkuissa vuosiin. Ajattelin niitä päivittäin, ehkä jopa pakkomielteisesti. Kysyin lääkärin mielipidettä gynekologisen tutkimuksen aikana, ja hänen mielestään ne olivat huomattavasti normaalia kookkaammat. Sain lähetteen julkiselle puolelle erikoisgynekologille, mutta en malttanut odottaa.

Varasin itse ajan yksityiselle puolelle, ja sain ajan viikon sisään suoraan itse operaatioon. ERONA julkisen puolen operaatioon on se, että yksityisellä liika iho leikattiin laserilla ilman tikkejä, kun taas julkisella puolella ylimääräinen iho oltaisiin otettu pois veitsellä tikkien kera. Menin itse operaatioon hiukan ahdistunein tuntein, mutta minun oli silti tehtävä se. Itse leikkaus tapahtui siis laserilla, ja koko toimenpide oli ohitse vajaa puolessa tunnissa. Lääkäri oli erittäin ammattitaitoinen, sekä henkilökunta muutenkin erittäin mukavaa. Halutessaan ennen leikkausta on mahdollista saada rauhoittavaa. Puudutuspiikit eivät ainakaan minun kipukynnyksellä sattuneet liikaa, ja oli ohi hetkessä. Mielenkiintoisinta oli se, että tuntoaisti pysyi lääkärin niitä koskiessa, mutta kipua itse laseroinnin aikana ei juurikaan tuntunut. Olin myös positiivisesti yllättänyt, että pystyin aivan täysin kävelemään normaalisti itse leikkauksen jälkeen pois, ja jatkamaan lähes normaalisti tavallisia toimiani. Kipu oli pahimmillaan ensimmäinen viikko, mutta särkylääkkeillä ei ongelmia. Pientä kirvelyä, ja kutinaa, sekä vuotoa ollut 2 vkoa operaation jälkeen. Huuleni ovat vielä parantumisvaiheessa, -hyvässä sellaisessa- itse leikkauksesta on siis aikaa n. 2,5 vkoa. Lopullinen lopputulos on nähtävissä noin 1-3 kk jälkeen, mutta jo nyt näyttää erittäin hyvältä. EN KADU leikkausta, sillä ihmisen täytyy itse tehdä juuri se, mikä tuntuu hyvältä ja oikealta. Jos asia vaivaa sinua, niin kannattaa ottaa härkää sarvista. Vaikka asia ei vaivaisi fyysisesti, mutta henkisellä puolella aiheuttaa ongelmia, niin suosittelen joko tekemään jotain, tai hyväksymään itsensä sellaisenaan.

• heidi.......

Saanko kysyä minkä kokoiset sentteinä olivat häpyhuulesi, että ne haittasivat niin? MInkä kokoiset sisemmät yleensäkin ovat normaalia kookkaammat? Itellä kanssa tursuaa aika hyvin nähyville ja miettiny onko rumat..mitä miletä miehet on..? Onko väliä koolla?

• heidi.......

Saanko kysyä minkä kokoiset sentteinä olivat häpyhuulesi, että ne haittasivat niin? MInkä kokoiset sisemmät yleensäkin ovat normaalia kookkaammat? Itellä kanssa tursuaa aika hyvin nähyville ja miettiny onko rumat..mitä miletä miehet on..? Onko väliä koolla?

• sannakoi
        heidi....... kirjoitti:

Tosi vaikea arvioida, mutta olisivatko olleet noin 3cm pintaan yli näkyvillä. Eniten juuri häiritsi, kun niitä joutui asettelemaan alushousuihin. Miehistä sen verran, että onhan niitä makuja monia. Minun kohdallani kukaan ei niiden takia jättänyt, tai alkava suhde kariutunut. Skippasin kuitenkin monta mahdollista yhdenillan juttua, ja muutenkin olin estyneempi. Toisaalta liekkö kukaan niistä muutenkaan ollut sellainen, että olisin mukaan lähtenyt. Maby not. Eikä se tarkoita, että jos käy leikkauksessa, että kaikki otettaisiin pois. Tavaraa jäi, ja tulos näyttää nyt luonnolliselta. En koe, että minulta puuttuisi mitään siinä suhteessa.

• Eli ainakaan minua ei haittaisi vaan tuntuisivat pikemminkin kiihottavilta.
      Ja luulen että samoin kokee suurin osa muistakin miehistä.
      Eli älä missään tapauksessa leikkauta, jos niistä ei ole itsellesi haittaa eli jos
      kyse on vaan ulkonäköjutusta!

• Itse olen 42v mies ja tykkään jos naisella on isot häppärit ja mitä isommat sitä kiihottavammat, niitä on niin kiva nuolla ja imeskellä. Älkää ihmeessä leikkauttako niitä jos isot omistatte, olkaa ylpeitä isoista häppäreistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      35
      2730
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2527
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2248
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      16
      1836
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1504
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      34
      1456
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      37
      1432
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1341
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      24
      1108
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      18