Suojelusenkeli? Minulla?

hämmentynyt123

Olen löytänyt elämääni ihmisen joka herättää minussa paljon kysymyksiä. Tunnen sydämmessäni, että hänessä on jotain erikoista, mutta en tiedä mitä? Toisinaan mietin olisiko hän jonkinlainen suojelusenkeli, mutta en ole koskaan uskonut niihin.

Henkilö ilmestyi elämääni kun minulla oli todella vaikeaa. Minulle oli tapahtunut useita traumaattisia asioita (joita en nyt aio kertoa tässä) ja suunnittelin itsemurhaa.

Tämä ihminen sai minut aina jollain ihmeellä tapaa hyvälle tuulelle. Aloin odottamaan aina niitä hetkiä kun hän oli kanssani. Kaikki muut hetket masennus taas verhosi alleen. Hänen näkemisestsä muodostui minulle tietynlainen henkireikä.

En edes jutellut tai viettänyt aikaa tämän ihmisen kanssa niin paljon. Hän ei tiennyt elämästäni enkä minä hänen. Silti hän hämmensi minua kun tuntui lukevan minua kuin avointa kirjaa. Välillä ajatustenluku meni niin pitkälle, että minua alkoi pelottaa olenko sekoamassa.

Huomasin myös, että henkilö oli minua kohtaan erittäin varovainen ja suojelevainen. Hän varosi jopa koskemasta minuun, joka ilmeni muutamissa tilanteissa.

Hän näki aina kun voin pahoin (henkisesti) ja välillämme oli jokin outo yhteys.

Hän välillä häviää elämästäni kun en halua tavata häntä ja välillä hän on paikalla. Törmään häneen useita kertoja jopa viikossa. Jotenkin vaistoan myös millon hän on lähettyvillä milloin hän katsoo minua.

Tunsin ja tunnen edelleen häntä kohtaan rakkautta jota en osaa selittää. Se ei ole seksuaalista kiinnostusta, eikä kaverillistakaan, ei perheellistä. Minä vain jostain syystä rakastan häntä koko sydämeni pohjasta.

Kertokaa joku minulle, mitä elämässäni on tapahtunut? Olen psyykkisesti terve ja minä tunnen kyllä, että tässä ihmisessä on jotain. Mutta mitä? Miksi hän saa tuntemaan minut kuin tunnen?

Tuhannet kiitokset vastaajille!

46

4809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö?

      Että Jumala antoi tämän ihmisen sinulle, että jaksaisit ne huonot ajat. Et tosin kertonut oliko tämä ihminen uskova ? Voihan se olla enkelikin, jotkut ovat nähneet heitä ihmishahmossa.
      Pääasia,että hän auttoi sinua.

      • hämmentynyt123

        Ihminen ei ole tietääkseni uskova, kuten en minäkään. Haluaisin vain saada selville mistä hän tupsahti elämääni. Olen varma, että tässä on jotain muutakin kun silkkaa sattumaa.


      • hämmentynyt123 kirjoitti:

        Ihminen ei ole tietääkseni uskova, kuten en minäkään. Haluaisin vain saada selville mistä hän tupsahti elämääni. Olen varma, että tässä on jotain muutakin kun silkkaa sattumaa.

        ..että ainakin jokaisella uskovalla on kaksi suojelusenkeliä, yksi kummallakin puolella, käsivarren mitan päässä näkymätömissä.

        Toki enkelitkin ilmestyvät näkyvässä muodossa ihmisille jonkin erityisen asian ollessa kyseessä, yleensä he ovat n. 2m pitkiä, nuoren, salskean miehen näköisiä.

        Eräs saarnamies rukoili 40v, että näkisi enkeleitä henkilökohtaisesti, vaikka uskoi koko sydämestään Raamatun ilmoituksen heistä.
        Sitten eräänä iltana kaksi enkeliä (miestä) tuli hänen kotiinsa tuosta vaan ilmestyivät hänen eteensä, kertoivat Taivasten Valtakunnan asioista ja selittivät, että jokaisella Jeesukseen uskovalla on kaksi enkeliä suojelemassa. Kun levittää kätensä sivuille, niin lähellä he ovat.
        Kun enkelit "liukuivat" näkymättömiin, saarnamies sanoi heille; jos olette vielä täällä, puritakaapa minun kättäni.
        Hän ojensi kätensä tervehtimisasentoon tyhjää kohti ja hänen käteensä tartuttiin niin voimakkaasti, että kaksi päivää kädessä tuntui tuo ote.

        Myöhemmin tuli saarnaajan ystävä käymään talossa ja purskahti itkuun ovella, kun oli vieläkin niin voimaks pyhyyden tuntu talossa.

        Sinunkin sielu on tärkeä Jumalalle ja Hän ei halua sinunkaan joutuvan vahinkoon, joten uskoisin tuon henkilöä Jumalan lähetiksi.

        Olen itsekin tavannut enkelipariskunnan, kun olin perheeni kanssa Espanjsassa todellisessa pulassa.


      • Aritta
        Jumalanhullu kirjoitti:

        ..että ainakin jokaisella uskovalla on kaksi suojelusenkeliä, yksi kummallakin puolella, käsivarren mitan päässä näkymätömissä.

        Toki enkelitkin ilmestyvät näkyvässä muodossa ihmisille jonkin erityisen asian ollessa kyseessä, yleensä he ovat n. 2m pitkiä, nuoren, salskean miehen näköisiä.

        Eräs saarnamies rukoili 40v, että näkisi enkeleitä henkilökohtaisesti, vaikka uskoi koko sydämestään Raamatun ilmoituksen heistä.
        Sitten eräänä iltana kaksi enkeliä (miestä) tuli hänen kotiinsa tuosta vaan ilmestyivät hänen eteensä, kertoivat Taivasten Valtakunnan asioista ja selittivät, että jokaisella Jeesukseen uskovalla on kaksi enkeliä suojelemassa. Kun levittää kätensä sivuille, niin lähellä he ovat.
        Kun enkelit "liukuivat" näkymättömiin, saarnamies sanoi heille; jos olette vielä täällä, puritakaapa minun kättäni.
        Hän ojensi kätensä tervehtimisasentoon tyhjää kohti ja hänen käteensä tartuttiin niin voimakkaasti, että kaksi päivää kädessä tuntui tuo ote.

        Myöhemmin tuli saarnaajan ystävä käymään talossa ja purskahti itkuun ovella, kun oli vieläkin niin voimaks pyhyyden tuntu talossa.

        Sinunkin sielu on tärkeä Jumalalle ja Hän ei halua sinunkaan joutuvan vahinkoon, joten uskoisin tuon henkilöä Jumalan lähetiksi.

        Olen itsekin tavannut enkelipariskunnan, kun olin perheeni kanssa Espanjsassa todellisessa pulassa.

        suojelusenkeli. Ei tosiaankaan tarvitse olla uskovainen sen takia.


      • Se avarakatseinen
        Jumalanhullu kirjoitti:

        ..että ainakin jokaisella uskovalla on kaksi suojelusenkeliä, yksi kummallakin puolella, käsivarren mitan päässä näkymätömissä.

        Toki enkelitkin ilmestyvät näkyvässä muodossa ihmisille jonkin erityisen asian ollessa kyseessä, yleensä he ovat n. 2m pitkiä, nuoren, salskean miehen näköisiä.

        Eräs saarnamies rukoili 40v, että näkisi enkeleitä henkilökohtaisesti, vaikka uskoi koko sydämestään Raamatun ilmoituksen heistä.
        Sitten eräänä iltana kaksi enkeliä (miestä) tuli hänen kotiinsa tuosta vaan ilmestyivät hänen eteensä, kertoivat Taivasten Valtakunnan asioista ja selittivät, että jokaisella Jeesukseen uskovalla on kaksi enkeliä suojelemassa. Kun levittää kätensä sivuille, niin lähellä he ovat.
        Kun enkelit "liukuivat" näkymättömiin, saarnamies sanoi heille; jos olette vielä täällä, puritakaapa minun kättäni.
        Hän ojensi kätensä tervehtimisasentoon tyhjää kohti ja hänen käteensä tartuttiin niin voimakkaasti, että kaksi päivää kädessä tuntui tuo ote.

        Myöhemmin tuli saarnaajan ystävä käymään talossa ja purskahti itkuun ovella, kun oli vieläkin niin voimaks pyhyyden tuntu talossa.

        Sinunkin sielu on tärkeä Jumalalle ja Hän ei halua sinunkaan joutuvan vahinkoon, joten uskoisin tuon henkilöä Jumalan lähetiksi.

        Olen itsekin tavannut enkelipariskunnan, kun olin perheeni kanssa Espanjsassa todellisessa pulassa.

        Kuulostaa juttusi niin uskottavalta että kannatta tavoitella 10.000 euroa ja samantien tuota Ameriikan palkintoa.
        Pistä toimeksi:

        http://www.skepsis.fi/haaste/


      • huutavan ääni
        Se avarakatseinen kirjoitti:

        Kuulostaa juttusi niin uskottavalta että kannatta tavoitella 10.000 euroa ja samantien tuota Ameriikan palkintoa.
        Pistä toimeksi:

        http://www.skepsis.fi/haaste/

        ..mistä puhut.

        Tuo skeptikkojen haaste ei ole hengeelliseen juttuun kuuluva.

        Enkeli -ilmestyksissä esim ei ole mitään paranormaali -ilmiön tuotamisjuttua.


      • Kaikkien ystävä
        huutavan ääni kirjoitti:

        ..mistä puhut.

        Tuo skeptikkojen haaste ei ole hengeelliseen juttuun kuuluva.

        Enkeli -ilmestyksissä esim ei ole mitään paranormaali -ilmiön tuotamisjuttua.

        se ilmestyi säteilevässä tähtipuvussaan luokseni ja antoi kätensä tervehdykseksi josta valui virtaava tunne ympäri kehoani. ( SE OLI AIVAN TAIVAALLISEN IHANA KOKEMUS..)


      • <<zx
        Aritta kirjoitti:

        suojelusenkeli. Ei tosiaankaan tarvitse olla uskovainen sen takia.

        Minun on vaikea uskoa kun näen kuinka paljon kärsimystä maailmassa on. Missä on syyttömästi kärsivien suojelusenkelit?


      • enkelinäky
        <<zx kirjoitti:

        Minun on vaikea uskoa kun näen kuinka paljon kärsimystä maailmassa on. Missä on syyttömästi kärsivien suojelusenkelit?

        Hepr.1:
        13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
        14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?

        - enkelit ovat tuon mukaan vain uskovien auttajia?


      • Aritta edelleen
        <<zx kirjoitti:

        Minun on vaikea uskoa kun näen kuinka paljon kärsimystä maailmassa on. Missä on syyttömästi kärsivien suojelusenkelit?

        Enkelit eivät sekaannu vapaaseen tahtoomme. Valitsemme itse elämämme ja enkelit ovat mukanamme ja tekevät sen minkä voivat.


      • Aritta edelleen
        enkelinäky kirjoitti:

        Hepr.1:
        13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
        14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?

        - enkelit ovat tuon mukaan vain uskovien auttajia?

        Kaikilla on suojelusenkelit. Kenenkään ei tarvitse olla uskovainen. Se on vain pappien keksintöä.


    • Matil-Da

      Onneksi olkoon ystävästäsi. Olet oikeassa sattumaa ei ole olemassakaan. On vain sattumuksia. Meille kaikille tapahtuu kaikenlaisia ikäviä asioita, mutta opettele ajattelemaan niistä niin, että kaikella on tarkoituksensa ja silloin kun on vaikeaa sinua kannetaan. Hieno juttu!

      Kaikkea hyvää sinulle.

    • heitä enkeleitä on

      ihmisillä on niin hyvin asiat elämässä, että se näkyy heistä läpi.He luovat ympärilleen turvallisuutta ja rauhaa.Heidän kanssa on helppo jutella.Kyllä ihmistenhyvin vointi näkyy myös ulospäin, samoin kuin pahoinvointi.Tälläinen ihminen on kultaakin arvokaampi.
      Sinulle toivoisin myös elämän iloa ja enkeleitä.Ihminen voi olla toiselle enkeli ja se on ihana jos saa sitä olla.

    • Tahtoo kans!

      Siis miksi vain harvat ja valitut tapaavat enkelinsä. Vaikka olis kuinka vaikeeta ja itsetuhon partaalla, eivät toiset näitä auttajiaan tapaa. Epistä!

      • Ei tarvi edes uskoa

        Sinullakin on ainakin kaksi suojelusenkeliä mukanasi koko ajan. Toinen hiljainen lohduttava enkeli ja toinen kannustava ja eteenpäin potkiva enkeli. Ne kulkevat mukanasi koko elämän ajan, vaikka et niitä huomaa, etkä niihin uskoisikaan. Muita enkeleitä tulee ja menee omien henkilökohtaisten tarpeidesi mukaan.


    • P.... Mies

      Kiinnostava kertomuksesi sai kirjoittamaan pienen omastani. Olen varma, että erikoisesti olet nyt , kuin silmäteränä. Tulin itse ,tietämättäni, kuin enkeliksi eräälle henkilölle nuorempana, hän oli viiltänyt ranteensa kotikaupunkimme kirkon pihassa ja pyytänyt Jumalaa auttamaan. Kumpikaan emme olleet uskossa silloin.
      Laitoin 26.10-10 Enkelikokemuksia aloitukseen tämän......
      kun
      esikoispoikamme syntymä alkoi, eli alkoi tulla lapsivesi yöllä soitettiin taksi.
      Asuimme kolmannessa kerroksessa ja kun avasin oven käytävään lähti hissi alhaalta ja pysähtyi kerrokseemme. Avasin oven ja hissi oli tyhjä!!!
      OLI kaupunkiimme jossa asuimme tullut OldsMobil auto taksiksi ja olin toivonut sitä , mutten kenellekään sanonut ja se auto oli toivomani OLDSmobile.
      Olin tullut uskoon vajaaa vuosi aiemmin. Kiitos ja hyvin alkoi...........................M
      Tällä tuhannella olen saanut olla samoin eräälle naiselle, kuin sinun löytämäsi ihminen on ollut sinulle ja näin työmaalla enkelin hänen oikealla puolellaan ja ei ole sattumaa monet sekunnilleen kohtaamiset. Tiedän, että hän on Jumalan rakkauden katseen alla , aikoinani pyysin, rukoilin, että saisin jollekin tuoda esille taivaallisen ,sydämellisen elävän rakkauden pisaroita. Meillä on enkeleitä ja ilmeisesti mekin voimme olla , jopa tietämättämme "enkeleitä " toisillemme uskon niin ja en alkukertomuksessa ollut uskossakaan , mutta nykyään tajuan jo kuinka paljon meitä rakastetaankaan ja oikeat enkelit tai me "enkeleinä" tuomme jotain kaunista taivaallisen tuntemiseen.Hän vetää meitä sydämellisellä rakkaudella puoleensa. Hyvää jatkoa ja tsemppiä
      Iankaikkisilla käsivarsilla. . .
      http://www.youtube.com/watch?v=YNX3K48mgi0

    • noniiiiiijust

      Perin kummallista tämmöinen !!!!! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    • arjuuna

      Aloittajan tapauksessa on kysymys siitä, että tuo henkilö on henkisesti vahva ja hän näkee tilanteesi voi antaa sinulle tuota energiaa, ja sinä tunnet sen hyvänä olona
      Enkelit ja vasttavat näyt eivät ole erillisiä niiden näkijästä vaan ovat ovat näkijän piilotajunnssa oleva puoli jolla on kokemusta tuhansien vuosien ajalta ja voi tarvittaessa
      antaa vihjeitä oikeasta suunnasta
      On myös näkyjä jotka riippuen henkilöstä ojaavat väärään suuntaan ja aiheuttaa siten ihmiselle kärsimystä ja tuskaa
      Tämä kaikki on syyn ja seurauksen lain mukaista toimintaa joka seuraa ihmistä elämästä toiseen psykologisena perimänä

    • Jumala on rakkaus

      Henkilö ei ole enkeli, mutta Jumala on varustanut apunsa sinnua varten tämän henkilön kautta.

    • ihmisenkeli

      Sinulle lähetetään enkeleitä juuri silloin kun niitä tarvitset. Joskus ne tulevat ihmisen muodossa. Itselleni kävi myös juuri näin. Elämäni oli muutosvaiheessa ja olin erittäin onneton ja epävarma ja juuri silloin elämääni astui ihminen jonka kanssa tuli heti sellainen olo että kuulumme yhteen. Eikä siis ole kysymys mistään rakkaussuhteesta. Olemme parhaimpia kavereita ja ajattelemme usein samaa asiaa samaan aikaan, välillä ihan pelottaa. Uskon että rakkaus on elämän tarkoitus, yritä löytää tämä sama rakkaus kaikesta ympärilläsi olevasta, niin kaikki järjestyy.

    • Yesus

      "Jumalanhullu" kirjoittaa: "Kaikilla ihmisillä on suojelusenkeli, yksi kummallakin puolella" Keroppa nyt meille, että missähän nämä suojelusenkelit olivat silloin, kun jokelassa ja kauhajoella oli "tilanne" päällä? Entäs silloin, kun aatu teloitti miljoonia juutalaisia? Ei muita kysymyksiä, mutta voin sanoa, että itselläni on ateistinen maailmankuva, joka on vain vahvistunut , mitä enemmän raamattua tutkin. Tällaista jumalaa, mitä esim. raamattu edustaa, ei voi, eikä saa olla olemassa. "Aikojen alussa" se oli IHMINEN joka "loi" jumalan.

    • myös Jumalan oma

      Hyvä kysymys sinänsä, joka usein esitetään silloin, kun "syyttömiä" ihmisiä kuolee, tai jotain luonnonkatastrofeja tapahtuu maailmalla.

      Ennen uskoontuloani esitin samoja kysymyksiä, että miten rakastava Jumala voi sallia tälläisten tapahtuvan jopa viattomilla lapsille. Vielä vuosien jälkeenkään normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu vajavainen ihminen ei osaa antaa niihin järkevää vastausta. Yksin kaikkitietävän Jumalan kädessä on jokaisen ihmisen elämä. Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta - niin epäoikeudenmukaiselta, kun se tuntuukin. Edes parhaimmat evankelistat ja saarnamiehetkään eivät osaa antaa tapahtumiin yksiselitteistä vastausta. Monille nämä epäoikeudenmukaiset kuolemat koituvat omaksi pelastukseksi, kun ihminen turvautuu hädässään Jumalan apuun.

      Enkeleitä on varmasti olemassa, jotka ovat Jumalan lähettejä ja auttavat monia hädän hetkellä. Jopa sotaveteraanit puhuvat enkelikokemuksistaan rintamalla hädän hetkellä. Raamattu on täynnä enkelikokemuksia erilaisista tilanteista.

      Raamatussa luvataan, että jokainen kysymys saa vastausensa ja tarkoituksensa. Niin kauan jokaisella on oikeus käsitellä näitä hirveyksiä omalla tavallaan. Toisille se merkitsee katkeruutta Jumalaa kohtaan, toisille se on tie Jumalan tuntemiseen ja iankaikkiseen elämään...

      • Risto-Masa

        Tää on just niin tätä :D :D Perinteinen "selitys", mikä ei ole politikon pupinoita parempi :D Ei vastata kysymykseen, vaan laitetaan kaikki "ihmisen ymmärrättömyyden piikkiin", "jumala vain tietää.....jne. jne. jne." Tätä tarinaa sitten jauhetaan... "Onnellisia ovat lapset (eivät mieti/ajattele), sillä senkaltaisten on jumalan valtakunta" Ole vaan hiljaa ja usko (esim. esivaltaan ja jyrki-boyhin) NIINKÖ??? Noh jokainen saa uskoa mihin uskoo, kunhan ei tuhoa/satuta ketään ja/tai vaaranna esim. lapsen terveyttä!


    • Fakta homma

      Minullakin tuntuu olevan enkeleitä, siitäkin huolimatta vaikka en itse aina niihin jaksa uskoakkaan. Perin sitkeätä porukkaa:). Mutta siksi kai ne ovatkin olemassa. Itse uskon ainakin niihin, vaikka en sinällään Raamattuun uskokkaan aivan sanatarkasti. Sehän on vuosisatojen saatossa muokkautunut sellaiseksi kuin se on nyt, ei se aina ole ollut samanlainen.

      Itsellänikin on tuollainen ystävä kuin aloittelijalla. Hän oli ensimmäinen oikea ystävä ja tuli elämääni kun muutin nykyiseen asuinpaikkaani. Hänkin muutti silloin tänne. Välillä on ollut aikoja jolloin emme ole niin paljon nähneet kuten esimerkiksi tänä vuonna, mutta sitten taas kun tapaamme hän saa minut jälleen tuolle hyvälle tuulelle kuin silloin kuin ensimmäisen kerran tapasimme.

      Olen sitä mieltä, että ne ihmiset jotka on tarkoitettu elämääsi, tuovat Sinulle sitä hyvää oloa mitä antavat pelkällä läsnäolollaan ja ne joita ei ole tarkoitettu elämääsi eivät sitä yksinkertaisesti anna ja työnnät he ikäänkuin luonnollisesti pois elämästäsi vaikkaet sitä itse tajuaisikaan että niin teet näitä ei toivottuja ihmisiä kohtaan, mutta niin se vain on. Lakkaat ottamatta yhteyttä, eikä myöskään siltä toiselta puolelta enää oteta yhteyttä, joten jäljelle jäävät ne, joilla on elämässäsi tarkoitus. Onnnea ystävyydellenne!

    • siiven kosketus

      Olet varmasti ihan oikeassa että enkeli on ilmestynyt elämääsi ja voit olla siitä kiitollinen! Enkeli ei välttämättä ulkoisesti näytä enkeliltä, hän on jumalan rakkauden välikappale joka on tullut auttamaan sinua vaikeassa elämäntilanteessasi. Varmasti tarvitsit sen tiedon, että kyllä meistä aina pidetään huolta. Enkeleitä voi ja pitää pyytää auttamaan, ikäänkuin heille annetaan lupa auttaa. Tämä pätee kaikissa arkielämän asioissa, olen ainakin itse huomannut että apua kannattaa pyytää. Ja aina kannattaa muistaa kiittää saamastaan avusta. Enkeleitä elämääsi jatkossakin, kiitos hyvästä aiheesta tällä palstalla!

      • näin kävi minulle

        Täytyy sanoa,kyllä jumala on olemassa.Kärvistelin tässä huonon työilmapiirin omaavan tehtaan palveluksessa.Ja hain jo kesällä yhteen koulutukseen,ns.koulutusvapaalle.En ensin uskonut pääseväni hornankattilasta pois millään,olin jo epätoivoinen,suunnittelin itsemurhaakin.Sitten,31.10,menin rukoilemaan jeesusta elämääni pimeään metsikköön.Oli kirkas tähtitaivas.Näin jopa tähdenlennon hetken oltuani.Ja seuraavana päivänä tuli kirje,hyväksytty koulutukseen.En tiennytkään,että kirje oli jo matkalla,kun rukoilin.Nyt olen onnellinen,käyn koulua,mutta täytyy myös kiittää jeesusta joka päivästä.


      • faktaa...
        näin kävi minulle kirjoitti:

        Täytyy sanoa,kyllä jumala on olemassa.Kärvistelin tässä huonon työilmapiirin omaavan tehtaan palveluksessa.Ja hain jo kesällä yhteen koulutukseen,ns.koulutusvapaalle.En ensin uskonut pääseväni hornankattilasta pois millään,olin jo epätoivoinen,suunnittelin itsemurhaakin.Sitten,31.10,menin rukoilemaan jeesusta elämääni pimeään metsikköön.Oli kirkas tähtitaivas.Näin jopa tähdenlennon hetken oltuani.Ja seuraavana päivänä tuli kirje,hyväksytty koulutukseen.En tiennytkään,että kirje oli jo matkalla,kun rukoilin.Nyt olen onnellinen,käyn koulua,mutta täytyy myös kiittää jeesusta joka päivästä.

        "Kaikilla ihmisillä on suojelusenkeli, yksi kummallakin puolella"

        Pistää kyllä miettimään, että olivatkohan enkelit lomalla taikka jossakin muualla kun Anders Behring Breivik jumalan nimessä lahtasi nuoria lapsia Utøyan saarella.

        Hiukan itsesensuuria kiitos, ettei tule tällaisia ihan älyttömiä väitteitä päästettyä suusta


    • mä vaan

      Hämmentyneelle suosittelen kirjaa: Jumala tulee harrikalla. Samantyyppinen tarina.

    • Pakko on uskoa

      Olen aina uskonut enkeleihin sillä elämässäni on aivan lapsuudesta saakka ollut lähellä piti tilanteita, ja kuin ihmeen kaupalla olen niistä selvinnyt . Ja vaistomaisesti kiitos lähtee tuonne ylös päin . Olen nähnyt myös enkelin . Kerran yöllä heräsin outoon valoon joka täytti koko huoneen vuoteeni vieressä seisoi sanoin kuvaamattoman kaunis enkeli ja hän oli niin lempeä ja hänestä virtasi ihmeellinen hyvän olon tunne . Sitä tunnetta on vaikea selittää mutta se täytti minut kokonaan ja kun tajusin että hän on enkeli , niin hän hiljalleen häipyi pois . Se ei ollut unta koska sen jälkeen näin huoneeni aivan selvästi, se hyvän olon tunne jatkui monta päivää .... toivoisin saavani kokea sen uudelleen .

    • EL,.a . K.IM

      hämmentynyt123

      Kaikilla on syntymästään asti SuojelusEnkeli.

      Mulle on annettu aika monta.

      Jotkut työllistää Enkeleitä enemmän kuin muut.

      Se heebo ei välttämättä ole SuojelusEnkelisi.

      Mutta kyllä teillä joku yhteys on.

      Voihan se olaa niinkin, että se tykkäilee susta, ja Sen SuojelusEnkeli auttaa sitä auttamaan sua.

      • Multa on joskus kysytty teenkö töitä henkimaailman kanssa, sillä ympärilläni on paljon, enkeleitä ja oppaita ja jotain... En käsitä miksi, mutta lapsesta asti olen ollut yhteydessä henkimaailmaan. Miksi minä? En edes osaa kommunikoida tarpeeksi hyvin siihen suuntaan. Mitenkähän senkin oppisi... Tunnen heidän läsnäolon ja joskus kosketuksen. Olen nähnyt keinutuolin alkavan keinua itsekseen. Olen kuullut oven pamahtavan kiinni perässäni. Olen nähnyt jotain käsittämätöntä. Mikä tämän tarkoitus on?


    • klittan kosketus

      Muistan kun olin seurakunnan järjestämällä leirillä yli 20 vuotta sitten. Siellä oli seurakunnan työntekijä, eräs tuntemani tyttö. Olin vasta täyttänyt 16 ja tyttö oli pari vuotta vanhempi. Tyttö tarkasti meidän poikien teltan ennen nukkumaan menoa, ettei kenelläkään ole alkoholia tai tupakkaa. Sattui niin, että kaikki kolme poikaa, jotka asuivat samassa teltassa, olivat lähteneet viikonlopuksi kotiin ja minä olin yksin, kun tyttö tuli tarkastuskäynnille. Minä olin alasti, koska olin juuri käynyt uimassa ja en ollut ehtinyt laittaa alushousuja ja vain pyyhkeen ehdin vetämään päälle. Tytön kanssa heitettiin huulta, joka sivusi myös seksiäkin. Huomasin, että tytön ääni muuttui käheäksi ja hän tuli lähelleni. Eikä mennyt montaa minuuttia, kun tyttökin oli alasti ja sen jälkeen hän käytti minua taivaassa, itse asiassa kolmeen kertaan, ennenkuin nukahti ja heräsimme yhdessä aamulla ja eikun taivaskäynnille taas.

    • Karmeeta tubaa taas tulee hihhuleilta.Missä oli 200000 tuhannen ihmisen suojelijat ku napsahti tsunami aasiaan jokunen vuosi sitte.

      • Uskonto on sairaus

        Enkelit oli tilaamassa hissejä ja hypistelemässä uskovaisen kättä.
        Näillä enkeleillä on vähän kiire.
        jumala huohottaa niskaan työajoista ja pitäisi tulosta saada.

        Uskovaiset eivät ole kiinnostuneet hirmuteoista, joissa viattomia lapsia kuolee, raiskataan, pahoinpidellään.

        Uskovainen pyörii oman navan ympäri ja leikkii omaa "enkeli suojelee MINUA, tyyliin- minä, minusta minuun" Narsistista ja hélvetin itsekästä. Ei yllätä mitenkään.


    • suojeltu

      Joskus meille lähetetään enkeleitä ihmisten muodossa, kun sitä tarvitsemme. Minäkin olen saanut kohdata tällaisen ihmisen. Suojelusenkeleitähän sinulla on joka tapauksessa vähintään yksi koko elämäsi ajan, useimmiten useampiakin. Sulje silmäsi ja keskity kuuntelemaan youtubesta tämä: Meet Your Guardian Angels, Doreen Virtue

      Minulle kerrottiin sen aikana suojelusenkelini nimi

    • Älä hyvä ihminen nyt mene uskomaan enkeleihin, mutta sinunhan asiasi se on. Tuo sinun tuntemasi henkilö on varmasti vain hyvin ystävällinen ja lämminsydäminen persoona joka huomaa sinusta helposti pahan olon. Itse olen aikalailla tätä samaa kastia, näen heti ihmisistä heidän tunnetilansa. Pyrin olemaan mukava kaikille, pidän kaikkia ihan yhtä arvokkaina. Olen tasa-arvon kannattaja.

    • ommmmg

      Tämä on kuin suoraan yhdestä kirjasta.. Se on fantasian jo todellisuuden sekoitusta, mutta tämän tarinasi luettuani alkaa tuntua ihan mahdolliselta.. Kirja on Isabel Abedin Lucian. Takakannesta: "16-vuotiaan Rebeccan koulun, harrastusten ja kaverien täyttämä elämä alkaa järkkyä, kun hän kohtaa Lucianin. Ensi hetkestä alkaen heidän välillään vallitsee omituisen syvä yhteys. Poika on menettänyt muistinsa, mutta tuntuu siitä huolimatta tietävän mitä erikoisimpia asioita Rebeccan menneisyydestä, ja myös tulevaisuudesta."
      Lucian on siis tämän Rebeccan suojelusenkeli.. Hyvä kirja.

      • olen minä

        Kuka mahtaa olla kirjan kirjoittaja?


    • terveet munuaiset

      Meiläpäin on eräs seurakunnassa virassa oleva, ei kuitenkaan pappi, joka kiertää pitkin kinkeripiiriä puhumassa suojelusenkeleistä. Kertoi, kuinka hänen ollessa 15vuotias, suojelusenkeli pysäytti hevosen kun hänen jalkansa meni äkeen piikkeihin. Hän ei kuitenkaan osannut vastata siihen, että missä luuhasivat nämä enkelit silloin, kun jokelassa ja kauhajoella oli tilanne päällä. Eikö näissä uhreissa ollut tarpeeksi arvokkaita ns."hyviä ihmisiä" pelstettavaksi? Entä Hitlerin teloittamissa juutalaisissa? Eikö se pikkutyttökään, jonka yli tämä sama seurakunnassa töissä oleva ajoi, ja joka kuoli, eikö hänkään ollut tarpeeksi hyvä pelastettavaksi? Ihmisen pitäisi vähän käyttää munuaisiaan, jos kerta ei aivoja ole, ennenkuin puhuu jostain niin älyttömistä kuin suojelusenkeleistä.

    • Anna nannaa

      Meilläpäin on vastaavia tapauksia. Yksikin saarnaa uskottomuudesta ja väittää, että meillä kaikilla on suojelusenkeli, joka katsoo perään, jos joku hairahtuu aviorikoksen polulle. Pitää vain ymmärtää ja auttaa itse tätä enkeliä, joka taikoo, jos ei muu auta, niin pienen lyhytkestoisen impotenssin. Siitä pitäisi käsittää että stop tykkänään. Kuitenkin tämä sama puhuja on "kärähtänyt"itse srk:n kansliassa köyrimässä kesätyöntekijätytön kanssa.

      • Anonyymi

        Suojelusenkeli pitää meistä huolen, ohjaa ja suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojelusenkeli pitää meistä huolen, ohjaa ja suojaa.

        Suojelusenkeli valvoo kun nukumme, suojelee muulloin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      > Kertokaa joku minulle, mitä elämässäni on tapahtunut?

      Jotain hienoa on tapahtunut. :)

      • Anonyymi

        Olet tuntenut enkelin olemassa olon.


    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan/tarvitsen suojelusenkelin elämääni. Ystävät, rukoilkaa puolestani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe