Kepun ideologia

kapitulanttimies

Kupataan rahat ja ei muisteta mitään.

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mädän ladon

      rahoitus saadaan järjestettyä niin taas palaa valtion rahaa miljoonia kepulaisten taskuihin, mätätölli ei saa kolikkoakaan, sillä cepulainen aate unohtuu kun kähmittyä rahaa on jaossa!

    • Kyrsä-Uuno, se oikea

      Jokaisen ideologiana tulisi olla kupata rahaa mahdollisimman paljon. Ainoa toivomus on, että noudatetaan lakia. Nythän demarikuppari istuu linnassa liian ahnaasta kuppaamisesta, joka meni lain väärälle puolen.

      • mc kepu

        joukko kepulaisia konnia.


      • Kyrsä-Uuno
        mc kepu kirjoitti:

        joukko kepulaisia konnia.

        Pomppulinnassa, josta hyppäävät kovaa ja korkealle.


      • Kyrsä-Uuno kepusta

        Kyrsä-Uuno kepusta. Olen entinen kyykkykepulainen ja vieläkin hävettää, kun menin Matti Vanhasta äänestämään. Keskustaa olen äänestänyt jo vuodesta 1972.


      • Kyrsä-Uuno, se oikea
        Kyrsä-Uuno kepusta kirjoitti:

        Kyrsä-Uuno kepusta. Olen entinen kyykkykepulainen ja vieläkin hävettää, kun menin Matti Vanhasta äänestämään. Keskustaa olen äänestänyt jo vuodesta 1972.

        Minä olen äänestänyt aina ehdokasta. No, peräkammarin pojat ovat peräkammarin poikia ja äänestävät puoluetta.


      • Inventine'
        Kyrsä-Uuno kepusta kirjoitti:

        Kyrsä-Uuno kepusta. Olen entinen kyykkykepulainen ja vieläkin hävettää, kun menin Matti Vanhasta äänestämään. Keskustaa olen äänestänyt jo vuodesta 1972.

        että mikä se on miehiään tämä toinen Kyrsä-Uuno kun sen jutut vaikuttaa niin jälkijättöisiltä.
        Liekö Controlmanin sukua, tai peräti ite Controlman.


      • LINNASSA::..!!%#+!1
        Kyrsä-Uuno kirjoitti:

        Pomppulinnassa, josta hyppäävät kovaa ja korkealle.

        .

        paljonko siat hyppää korkeutta??????

        .


      • Kyrsä-Uuno, se oikea
        Inventine' kirjoitti:

        että mikä se on miehiään tämä toinen Kyrsä-Uuno kun sen jutut vaikuttaa niin jälkijättöisiltä.
        Liekö Controlmanin sukua, tai peräti ite Controlman.

        Pidä päästäsi hyvää huolta ettei selkärankasi valahda persesilmän kautta housuun.


      • Kyrpä-Uuno
        Kyrsä-Uuno, se oikea kirjoitti:

        Pidä päästäsi hyvää huolta ettei selkärankasi valahda persesilmän kautta housuun.

        rauhottua, vaikka tulikin pataan tosi pahasti.
        Käväisy navetassa vois vähän parantaa oloa.


    • Anonyymi

      Siinä oli kaikkien kiteytysten äiti ja isä! Herrajestas, tuo on juuri kepu!

    • Anonyymi

      Tuo on jo kepun perustuskirjaan kirjattu ohje numero 1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe