Haluaisin ulkopaikkakuntalaisena (Lapualta) käydä tutustumassa Lakeuden ristin kellotorniin. Tahtoisin käydä Lakeuden ristin näköalatasanteella. Eli millaiset pääsymaksut ovat, kun on kyse aikuisesta, ja entä kun on kyse 14-vuotiaasta?
Millaiset aukioloajat tuolla kellotornilla on?
Kiitos!
Lakeuden risti pääsymaksu
10
2692
Vastaukset
- ei sen viisaanpee
Kato seurakunnan sivuulta. Eikö ne ajat ja maksut ole siellä kaiken kansan nähtävänä.
- hissillä
Aikuisilta muistaakseni 1 e ja lapsilta 0,5 e hissimaksu.
- Siyo Team Asia
Kuten kukaan muukaan tällä palstalla, en minäkään tiedä tornin aukioloaikoja (eli koska opas on paikalla). Mutta en silti käske sinua katsomaan seurakunnan sivuilta, koska tiedän jo valmiiksi, ettei siellä ole niitä tornin aukioloaikoja. :) Viime kesänä taisi kesäkuukausina päästä torniin vielä klo 18:00 saakka arkena, mutta nyt on jo syksy ja vuosikin on eri.
Kirkkoon voi mennä klo 20:00 saakka arkena, mutta torniin pääsee vain silloin kun opas/seurakunnan henkilö on hissiin päästämässä ja rahastamassa.
Hissimaksu on 1Eur kuten joku jo sanoikin, ja se selviää sivuiltakin.- vastaisuuden varalta
Joko tämä seurakunnan oma mainos tai sitten et järkevyydestäsi huolimatta ole tajunnut, että soittamalla seurakuntaan saisit varmasti pikaisemman ja luotettavamman vastauksen kuin kyselemällä asiaa keskustelupalstalta.
- ChurchTower
Onkohan torniin mahdollista päästä näin keväällä vai onko se vain kesäaikaan auki?
- jhjhjh
otappa selvää
- Nottajokinen
Olisin menossa viikonloppuna käymään Lapualla. Tietääkö joku, onko se auki viikonloppuisin vai pelkästään arkisin?
- hmds
Kesäsesonkinahan tuonne lakeurenristiin pääsee. Aina sieltä joku kirkkopoika/tyttö tulee euron kolehdin huolimaan, ja hissillä ylös. Oikein asiallista toimintaa mielestäni, eikä ollenkaan kallita. Varsin hyväkäytöksistä väkeä muutoinkin. Tulee oikein juhlava olo, kun sinne hissiin pääsee ja ylös. Viime kesänä kävin ylhäällä, enkä edes kaljapurkkia raaskinnut ottaa mukaan, kun tuli niin kirkollinen olotila.
- Anonyymi
Taitaa olla suljettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876