Kiitos

liitolle

APV NAISET
APV:ssä on tehty pitkäjänteistä työtä tyttö- ja naiskiekon eteen. Tavoitteena on ollut oman seuran tyttökiekon kehittämisen lisäksi tyttö- ja naiskiekkokeskuksen perustaminen alueellemme. Nyt tämä keskus on syntynyt yhteistyössä Suomen Jääkiekkoliiton, Kuortaneen urheilukion ja Kuortaneen urheiluopiston kanssa keskuspaikkana urheiluopisto.

Toiminnan käynnistäminen on sikäli ainutlaatuista, sillä vastaavaa mahdolisuutta tytöille yhdistää opiskelu ja huippu-urheilu ei ole missään muualla maailmassa.

Vaikkakin naiskiekkoilu huipputasolla tyttökiekkokeskuksen syntymisen myötä loppuukin hetkeksi Alavudelta, niin APV:ssä jatkamme pyyteetöntä työtä tyttökiekkoilun kehittämisessä.

APV:n naisten edustusjoukkue kiittää tukijoitaan ja kaikkia niitä ihmisiä jotka ovat myötävaikuttaneet tyttö- ja naiskiekkoilun kehittymiseen alueellamme.

Kiekkoterveisin

Kari Mänty
Kyllä on otsaa kirjoitella kaiken näköistä. Tämä juttu on APV:n sivuilla
Huomioitavaa jutun sisällä "Toiminnan käynnistäminen on sikäli ainutlaatuista, sillä vastaavaa mahdolisuutta tytöille yhdistää opiskelu ja huippu-urheilu ei ole missään muualla maailmassa" En tiedä kuinka moni tähän EI OLE MISSÄÄN MUUALLA MAAILMASSA! Herätys aikuiset ihmiset ja viittivät vedättää ihmisiä!!! HUH HUH

2

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakeuden lukko

      Pohjanmaalla on aina osattu "trossata".=D

      • on yleensä

        heiluteltu puukkoa mutta nyt tuli SUURI pelastaja pääkaupunki seudulta joka kehittää liiton GURUN kanssa
        "parasta parhaille" ohjelmalla Suomelle 3 vuodessa Sotsin kultamitallisteja! Jo vanhassa Neuvostoliitossa ja Itä-Saksassa oli perustettu samanlaisia jääkiekko joukkueita joita kutsuttiin armeijan työleireiksi. Näissä vanhoissa kommunisti valtioissa maksettiin pelaamisesta nyt pelaajat maksavat tästä ihanasta ylellisyydestä.
        Kaikin puolin tytöt ovat kehuneet olosuhteita ja ruokakin on jo kahden viikon aikana alkanut maistumaan puulta. Tuo ylhäällä oleva tiedote APV sivuilta on kyllä aika nolaavaa kirjoittajalle, monen vuoden työ APV vaihtoi vain nimeä Team Kuortaneeksi joutui vain itse juoksupojan rooliin. Toivottavasti pelit mitä tuo joukkue tulee pimeydestä pelaamaan saa kuonoonsa joka vuosi oikein huolella, valmentajan mukaan sillä ei ole väliä kehittää kuulemma. Kauden 2011-2012 porkkanana uusille pelaajille (-95) esitteessä lukee.
        Tule, Opi ja Olet varma että häviät aina kun on peli, meillä on Suomen paras valmennus ja tausta henkilökunta! Voi ju......a!!! On Ihmiset tyhmiä. Niin ja ensimmäisen vuoden kokemusten perusteella kk maksu nousee 470 euroon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe