venyykö vagina nyt kun saan isoa?

kokematon

Osaako kukaan kokenut kertoa venyykö vaginani
nyt kun saan isoa? Aiemmat miesystäväni ovat
olleet peniksen kooltaan jotain 15cm;n mittaisia,
paksuutta en osaa kuvailla,(jotain "camping-grillimakkaran ja HK:n sinisen välimuotoa).
Nykyisen miesystäväni kalu on 20cm pitkä,alavatsaan sattui suhtemme alussa kun olimme yhdynnässä,nyt olen jo tottunut hänen
kullin pituuteen ja nautin kun hän työntyy syvälle.Onkohan nyt emättimeni venynyt?
Kipua tunnen harvoin nykyisin lähinnä silloin jos olemme olleet monesti yhdynnässä muutaman tunnin sisällä.

15

10355

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ei enää tunnu

Omalla tavallaan vaginasi tietysti venyy, koska sen täytyy oppia joustamaan uudella tavalla. Voisi sanoa, että sen elastisuus lisääntyy. Surullisempi juttu on, että jos vaihdat miehesi sellaiseen, jolla on pienempi, et aluksi oikein pysty nauttimaan seksistä välttämättä. Vagina on tottunut isoon ja hermotus on sen mukaista. Monet, jolla on ollut aikaisemmin isopeniksinen mies, jäävät kaipaamaan sitä täyteyden tunnetta, jonka iso antaa. Kestää aikansa, että tottuu taas pienempään. Jos suhde on hyvä, se onnistuu.

• Pipsa

Olen harrastanut melko säännöllisesti vaginalihasten jumppaa yli 5:n vuoden ajan. Käytän jumpan apuna geishapalloja.
        Niinpä pystyn mukauttamaan pimpsani isoon/ pieneen kaluun ongelmitta.

• mies

siis onko tämä provo vai mikä?
      mutta haloo!! luuleeko alkuperäinen kirjoittaja että esim kun nainen synnyttää,niin vagina jää sen jälkeen vauvan pään&hartioiden kokoiseksi?
      että sen jälkeen nainen ei voi tuntea mitään mikä on alle 20cm halkaisijaltaan?

• niinkö?

Näin kertoo todella naisiin kyllästynyt homo!

• kokematon

Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
        Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
        Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.

• Anonyymi00009
        kokematon kirjoitti:

Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
        Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
        Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.

Samalla myös paljastat olevasi hieman tylsempi kynä..

• venyy

No kai se enemmänkin tottuu joustamaan. Sulla on aikaisemmin ollut sellaisia keskivertomiehiä ja nyt saat oikein isoa. Onneksi olkoon. Muista sitten se, että jos tämän jälkeen olet joskun mediumin kanssa niin vaatii varmaan aikamoista sopeutumista molemmilta. Sinulta siihen että "ei tunnu missään" ja varsinkin mieheltäsi jos erehdyt kertomaan tästä jättikalusta joka oli häntä ennen......
      Olen mies ja kerron kokemuksesta.

• Anonyymi00011

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• keskikokoisen kalun mies

Jos joskus myöhemmin olet tuollaisen
      keskikokoisen kalun omaavan miehen kanssa,
      älä kerro hänelle aivan kaikkea tämän
      isomman kalun miehen kyvyistä. Tyttöystäväni
      on turhankin avomielinen, hän kertoi aiemmasta
      suhteestaan turhankin avomielisesti. Oli
      ollut juuri tuollainen 20 sentin mies ja
      paksuuttakin paljon. Ja vielä tyveen päin
      paksuuntuen, hänen kanssaan hän kertoi
      saaneensa järisyttävimmät orgasminsa.
      Arvaa vaivaako tämä minua ja kuinka paljon
      ja tämän kerrotun perusteella varmaan arvaat
      oikein.

• kokematon

Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
        kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
        silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
        Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.

• Anonyymi00012
        kokematon kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
        kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
        silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
        Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi00013

Ei ole vaimolla (erittäin valitettavasti minun miehen mielestä koska vaikea löytää semmoista käväsemään ja asiallisesta semmoisesta kokemusta todella paksusta oikeasta kalusta) mutta 60mm paksusta dildosta on jota minä vaimoon käyttelen koska tykkään nähdä pimpsan kiristyvän dildon ympäriltä jo todella kiihottavaa nähdä ison dildon uppoavan vaimoon. Jokin sisäinen kiristysrengas heti pimpsan suuaukon jälkeen on etääntynyt pysyvästi pimpsasta mutta ei muuten tunnu sen kummempaa löystyvää tunnetta kun omalla 4cm paksulla nysälläni lopuksi laukaisin lastini. Mutta semmoinen havainto että kun isoa dildoa käyttelee pitkää vetoa pohjaan ulos niin hyvin hitaasti voi vain liikutella ei puhettakaan mitään nopeaa pumppausta ja nimen omaan vaimon käskystä kun muuten sattuu. Mutta se löysyys tai oikeastaan sen puutteen huomaa kun isoa dildoa on saanut käytellä vaimoon ja kun on jo pakko itse saada niin vaimon pipsa on ison dildon jälkeen turvoksissa ja tuntuu hyvin mehukkaan turpean tiukalta kun oman 4cm paksun työntää sisään. Tokikun dildon 6cm vetää ulos niin sekunteja on pimppi auki ja sykkii kiinni. Ei tunnu löysältä ison jälkeen millään muotoa vaan mehukkaan pehmeän turpealta. Tämmöinen vuosien kokemus. Ikävä vaan ettei yhtään suurempaa pehmeääkään dildoa saa käytää kun ei mahdu ei ja on kyllä yritetty mutta haaveet kaatuu 7cm vain pysähtyy vaikka pidempäänkin liukasteella pitää painetta sopivasti yllä ja stop vaimon lyödessä jarrut päälle että ei kertakaikkiaan mene. Joskus alkuaikoina vaimo kielteli että tulee pian löysä eikä mikään tunnu enää miltään mutta sinnikäs dildo koon kasvattaminen pikkuhiljaa salaa on tuottanut tulosta eikä puhettakaan enää vaimon suusta että ei tunnu miltään oma pikku kaluni. Mutta tuohon 60mm silikoni dildoon on nyt kehitys pysähtynyt. Ei ole löystynyt ei. Pahoittelut että kirjoitus on tämmöistä sillä äidinkielen tunnit ei olleet kivoja nuoruudessa ja työni ei kaipaa kuin hyvin vähän kirjoittelua varsinkaan lauserakenteita.

• Anonyymi00014

Ei se 20cm venytä sitä...

• Anonyymi00016

Minulla on yli 20cm pitkä ja aika paksukin. Nykyinen naisystävä vältteli alkuun tiettyjä asentoja koska sattui jos työnsi kokonaan sisään. Seuraavana päivänäkin sanoi joskus että tuntuu vieläkin että on saanut isoa. Nykyään kun on seurusteltu pari vuotta ja harrastettu seksiä aika paljon niin nyt saa työnnellä mistä asennosta vaan ihan juuria myöten.

• Anonyymi00017

Hyvä kysymys aloittajalta, mutta venyykö naisen pillu enemmän siitä, kun iso kullinen mies panee, vai venyykö enemmän jos nainen nussii päivittäin eri miesten kanssa.
      Jos päivittäin eri miehet nai naista, niin miten se näkyy, onko naisen pillu saman näköinen esimerkiksi 10 vuoden kuluttua, vai vaikuttaako seksin määrä pillun venymiseen/ulkonäköön vuosien kuluttua.
      https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
      https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
      https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      750
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      45
      533
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      526
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      517
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      512
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      24
      511
    Aihe