venyykö vagina nyt kun saan isoa?

kokematon

Osaako kukaan kokenut kertoa venyykö vaginani
nyt kun saan isoa? Aiemmat miesystäväni ovat
olleet peniksen kooltaan jotain 15cm;n mittaisia,
paksuutta en osaa kuvailla,(jotain "camping-grillimakkaran ja HK:n sinisen välimuotoa).
Nykyisen miesystäväni kalu on 20cm pitkä,alavatsaan sattui suhtemme alussa kun olimme yhdynnässä,nyt olen jo tottunut hänen
kullin pituuteen ja nautin kun hän työntyy syvälle.Onkohan nyt emättimeni venynyt?
Kipua tunnen harvoin nykyisin lähinnä silloin jos olemme olleet monesti yhdynnässä muutaman tunnin sisällä.

8

9617

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ei enää tunnu

Omalla tavallaan vaginasi tietysti venyy, koska sen täytyy oppia joustamaan uudella tavalla. Voisi sanoa, että sen elastisuus lisääntyy. Surullisempi juttu on, että jos vaihdat miehesi sellaiseen, jolla on pienempi, et aluksi oikein pysty nauttimaan seksistä välttämättä. Vagina on tottunut isoon ja hermotus on sen mukaista. Monet, jolla on ollut aikaisemmin isopeniksinen mies, jäävät kaipaamaan sitä täyteyden tunnetta, jonka iso antaa. Kestää aikansa, että tottuu taas pienempään. Jos suhde on hyvä, se onnistuu.

• Pipsa

Olen harrastanut melko säännöllisesti vaginalihasten jumppaa yli 5:n vuoden ajan. Käytän jumpan apuna geishapalloja.
        Niinpä pystyn mukauttamaan pimpsani isoon/ pieneen kaluun ongelmitta.

• mies

siis onko tämä provo vai mikä?
      mutta haloo!! luuleeko alkuperäinen kirjoittaja että esim kun nainen synnyttää,niin vagina jää sen jälkeen vauvan pään&hartioiden kokoiseksi?
      että sen jälkeen nainen ei voi tuntea mitään mikä on alle 20cm halkaisijaltaan?

• niinkö?

Näin kertoo todella naisiin kyllästynyt homo!

• kokematon

Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
        Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
        Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.

• venyy

No kai se enemmänkin tottuu joustamaan. Sulla on aikaisemmin ollut sellaisia keskivertomiehiä ja nyt saat oikein isoa. Onneksi olkoon. Muista sitten se, että jos tämän jälkeen olet joskun mediumin kanssa niin vaatii varmaan aikamoista sopeutumista molemmilta. Sinulta siihen että "ei tunnu missään" ja varsinkin mieheltäsi jos erehdyt kertomaan tästä jättikalusta joka oli häntä ennen......
      Olen mies ja kerron kokemuksesta.

• keskikokoisen kalun mies

Jos joskus myöhemmin olet tuollaisen
      keskikokoisen kalun omaavan miehen kanssa,
      älä kerro hänelle aivan kaikkea tämän
      isomman kalun miehen kyvyistä. Tyttöystäväni
      on turhankin avomielinen, hän kertoi aiemmasta
      suhteestaan turhankin avomielisesti. Oli
      ollut juuri tuollainen 20 sentin mies ja
      paksuuttakin paljon. Ja vielä tyveen päin
      paksuuntuen, hänen kanssaan hän kertoi
      saaneensa järisyttävimmät orgasminsa.
      Arvaa vaivaako tämä minua ja kuinka paljon
      ja tämän kerrotun perusteella varmaan arvaat
      oikein.

• kokematon

Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
        kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
        silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
        Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe