venyykö vagina nyt kun saan isoa?

kokematon

Osaako kukaan kokenut kertoa venyykö vaginani
nyt kun saan isoa? Aiemmat miesystäväni ovat
olleet peniksen kooltaan jotain 15cm;n mittaisia,
paksuutta en osaa kuvailla,(jotain "camping-grillimakkaran ja HK:n sinisen välimuotoa).
Nykyisen miesystäväni kalu on 20cm pitkä,alavatsaan sattui suhtemme alussa kun olimme yhdynnässä,nyt olen jo tottunut hänen
kullin pituuteen ja nautin kun hän työntyy syvälle.Onkohan nyt emättimeni venynyt?
Kipua tunnen harvoin nykyisin lähinnä silloin jos olemme olleet monesti yhdynnässä muutaman tunnin sisällä.

15

10417

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ei enää tunnu

Omalla tavallaan vaginasi tietysti venyy, koska sen täytyy oppia joustamaan uudella tavalla. Voisi sanoa, että sen elastisuus lisääntyy. Surullisempi juttu on, että jos vaihdat miehesi sellaiseen, jolla on pienempi, et aluksi oikein pysty nauttimaan seksistä välttämättä. Vagina on tottunut isoon ja hermotus on sen mukaista. Monet, jolla on ollut aikaisemmin isopeniksinen mies, jäävät kaipaamaan sitä täyteyden tunnetta, jonka iso antaa. Kestää aikansa, että tottuu taas pienempään. Jos suhde on hyvä, se onnistuu.

• Pipsa

Olen harrastanut melko säännöllisesti vaginalihasten jumppaa yli 5:n vuoden ajan. Käytän jumpan apuna geishapalloja.
        Niinpä pystyn mukauttamaan pimpsani isoon/ pieneen kaluun ongelmitta.

• mies

siis onko tämä provo vai mikä?
      mutta haloo!! luuleeko alkuperäinen kirjoittaja että esim kun nainen synnyttää,niin vagina jää sen jälkeen vauvan pään&hartioiden kokoiseksi?
      että sen jälkeen nainen ei voi tuntea mitään mikä on alle 20cm halkaisijaltaan?

• niinkö?

Näin kertoo todella naisiin kyllästynyt homo!

• kokematon

Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
        Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
        Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.

• Anonyymi00009
        kokematon kirjoitti:

Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
        Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
        Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.

Samalla myös paljastat olevasi hieman tylsempi kynä..

• venyy

No kai se enemmänkin tottuu joustamaan. Sulla on aikaisemmin ollut sellaisia keskivertomiehiä ja nyt saat oikein isoa. Onneksi olkoon. Muista sitten se, että jos tämän jälkeen olet joskun mediumin kanssa niin vaatii varmaan aikamoista sopeutumista molemmilta. Sinulta siihen että "ei tunnu missään" ja varsinkin mieheltäsi jos erehdyt kertomaan tästä jättikalusta joka oli häntä ennen......
      Olen mies ja kerron kokemuksesta.

• Anonyymi00011

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• keskikokoisen kalun mies

Jos joskus myöhemmin olet tuollaisen
      keskikokoisen kalun omaavan miehen kanssa,
      älä kerro hänelle aivan kaikkea tämän
      isomman kalun miehen kyvyistä. Tyttöystäväni
      on turhankin avomielinen, hän kertoi aiemmasta
      suhteestaan turhankin avomielisesti. Oli
      ollut juuri tuollainen 20 sentin mies ja
      paksuuttakin paljon. Ja vielä tyveen päin
      paksuuntuen, hänen kanssaan hän kertoi
      saaneensa järisyttävimmät orgasminsa.
      Arvaa vaivaako tämä minua ja kuinka paljon
      ja tämän kerrotun perusteella varmaan arvaat
      oikein.

• kokematon

Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
        kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
        silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
        Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.

• Anonyymi00012
        kokematon kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
        kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
        silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
        Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi00013

Ei ole vaimolla (erittäin valitettavasti minun miehen mielestä koska vaikea löytää semmoista käväsemään ja asiallisesta semmoisesta kokemusta todella paksusta oikeasta kalusta) mutta 60mm paksusta dildosta on jota minä vaimoon käyttelen koska tykkään nähdä pimpsan kiristyvän dildon ympäriltä jo todella kiihottavaa nähdä ison dildon uppoavan vaimoon. Jokin sisäinen kiristysrengas heti pimpsan suuaukon jälkeen on etääntynyt pysyvästi pimpsasta mutta ei muuten tunnu sen kummempaa löystyvää tunnetta kun omalla 4cm paksulla nysälläni lopuksi laukaisin lastini. Mutta semmoinen havainto että kun isoa dildoa käyttelee pitkää vetoa pohjaan ulos niin hyvin hitaasti voi vain liikutella ei puhettakaan mitään nopeaa pumppausta ja nimen omaan vaimon käskystä kun muuten sattuu. Mutta se löysyys tai oikeastaan sen puutteen huomaa kun isoa dildoa on saanut käytellä vaimoon ja kun on jo pakko itse saada niin vaimon pipsa on ison dildon jälkeen turvoksissa ja tuntuu hyvin mehukkaan turpean tiukalta kun oman 4cm paksun työntää sisään. Tokikun dildon 6cm vetää ulos niin sekunteja on pimppi auki ja sykkii kiinni. Ei tunnu löysältä ison jälkeen millään muotoa vaan mehukkaan pehmeän turpealta. Tämmöinen vuosien kokemus. Ikävä vaan ettei yhtään suurempaa pehmeääkään dildoa saa käytää kun ei mahdu ei ja on kyllä yritetty mutta haaveet kaatuu 7cm vain pysähtyy vaikka pidempäänkin liukasteella pitää painetta sopivasti yllä ja stop vaimon lyödessä jarrut päälle että ei kertakaikkiaan mene. Joskus alkuaikoina vaimo kielteli että tulee pian löysä eikä mikään tunnu enää miltään mutta sinnikäs dildo koon kasvattaminen pikkuhiljaa salaa on tuottanut tulosta eikä puhettakaan enää vaimon suusta että ei tunnu miltään oma pikku kaluni. Mutta tuohon 60mm silikoni dildoon on nyt kehitys pysähtynyt. Ei ole löystynyt ei. Pahoittelut että kirjoitus on tämmöistä sillä äidinkielen tunnit ei olleet kivoja nuoruudessa ja työni ei kaipaa kuin hyvin vähän kirjoittelua varsinkaan lauserakenteita.

• Anonyymi00014

Ei se 20cm venytä sitä...

• Anonyymi00016

Minulla on yli 20cm pitkä ja aika paksukin. Nykyinen naisystävä vältteli alkuun tiettyjä asentoja koska sattui jos työnsi kokonaan sisään. Seuraavana päivänäkin sanoi joskus että tuntuu vieläkin että on saanut isoa. Nykyään kun on seurusteltu pari vuotta ja harrastettu seksiä aika paljon niin nyt saa työnnellä mistä asennosta vaan ihan juuria myöten.

• Anonyymi00017

Hyvä kysymys aloittajalta, mutta venyykö naisen pillu enemmän siitä, kun iso kullinen mies panee, vai venyykö enemmän jos nainen nussii päivittäin eri miesten kanssa.
      Jos päivittäin eri miehet nai naista, niin miten se näkyy, onko naisen pillu saman näköinen esimerkiksi 10 vuoden kuluttua, vai vaikuttaako seksin määrä pillun venymiseen/ulkonäköön vuosien kuluttua.
      https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
      https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
      https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      467
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe