Osaako kukaan kokenut kertoa venyykö vaginani
nyt kun saan isoa? Aiemmat miesystäväni ovat
olleet peniksen kooltaan jotain 15cm;n mittaisia,
paksuutta en osaa kuvailla,(jotain "camping-grillimakkaran ja HK:n sinisen välimuotoa).
Nykyisen miesystäväni kalu on 20cm pitkä,alavatsaan sattui suhtemme alussa kun olimme yhdynnässä,nyt olen jo tottunut hänen
kullin pituuteen ja nautin kun hän työntyy syvälle.Onkohan nyt emättimeni venynyt?
Kipua tunnen harvoin nykyisin lähinnä silloin jos olemme olleet monesti yhdynnässä muutaman tunnin sisällä.
venyykö vagina nyt kun saan isoa?
8
9617
Vastaukset
- pieni ei enää tunnu
Omalla tavallaan vaginasi tietysti venyy, koska sen täytyy oppia joustamaan uudella tavalla. Voisi sanoa, että sen elastisuus lisääntyy. Surullisempi juttu on, että jos vaihdat miehesi sellaiseen, jolla on pienempi, et aluksi oikein pysty nauttimaan seksistä välttämättä. Vagina on tottunut isoon ja hermotus on sen mukaista. Monet, jolla on ollut aikaisemmin isopeniksinen mies, jäävät kaipaamaan sitä täyteyden tunnetta, jonka iso antaa. Kestää aikansa, että tottuu taas pienempään. Jos suhde on hyvä, se onnistuu.
- Pipsa
Olen harrastanut melko säännöllisesti vaginalihasten jumppaa yli 5:n vuoden ajan. Käytän jumpan apuna geishapalloja.
Niinpä pystyn mukauttamaan pimpsani isoon/ pieneen kaluun ongelmitta.
- mies
siis onko tämä provo vai mikä?
mutta haloo!! luuleeko alkuperäinen kirjoittaja että esim kun nainen synnyttää,niin vagina jää sen jälkeen vauvan pään&hartioiden kokoiseksi?
että sen jälkeen nainen ei voi tuntea mitään mikä on alle 20cm halkaisijaltaan?- niinkö?
Näin kertoo todella naisiin kyllästynyt homo!
- kokematon
Sinäkö kiellät kysymästä jotain tärkeää asiaa tässä palstalla?Millä oikeudella arvostelet kysymyksiä?Sinä kai tiedät kaiken.Älä lue näitä kirjoituksia jos et osaa ymmärtää toisten ihmisten ujoutta kysellä asioita muualla.
Täällä rohkenee kysyä sellaisiakin asioita mitä ei muualla välttämättä pysty kysymään.
Minä ainakin uskallan kertoa ,että olen vähän ujo ja kokematon,siksi kysyn asioita.
- venyy
No kai se enemmänkin tottuu joustamaan. Sulla on aikaisemmin ollut sellaisia keskivertomiehiä ja nyt saat oikein isoa. Onneksi olkoon. Muista sitten se, että jos tämän jälkeen olet joskun mediumin kanssa niin vaatii varmaan aikamoista sopeutumista molemmilta. Sinulta siihen että "ei tunnu missään" ja varsinkin mieheltäsi jos erehdyt kertomaan tästä jättikalusta joka oli häntä ennen......
Olen mies ja kerron kokemuksesta. - keskikokoisen kalun mies
Jos joskus myöhemmin olet tuollaisen
keskikokoisen kalun omaavan miehen kanssa,
älä kerro hänelle aivan kaikkea tämän
isomman kalun miehen kyvyistä. Tyttöystäväni
on turhankin avomielinen, hän kertoi aiemmasta
suhteestaan turhankin avomielisesti. Oli
ollut juuri tuollainen 20 sentin mies ja
paksuuttakin paljon. Ja vielä tyveen päin
paksuuntuen, hänen kanssaan hän kertoi
saaneensa järisyttävimmät orgasminsa.
Arvaa vaivaako tämä minua ja kuinka paljon
ja tämän kerrotun perusteella varmaan arvaat
oikein.- kokematon
Kyllä olet oikeassa,ei se ole suhteelle rakentavaa
kertoa aikaisemmista mielettömistä onnnen-ja nautinnonhetkistä esim. aikaisempien kokemusten kanssa.Parasta on keskittyä siihen nykyhetkeen
silloiseen ihmissuhteeseen.Tätä asiaa ei moni muista.Ei nainenkaan halua kuulla kuinka erinomaisia taidoiltaan ovat olleet miesystävän edelliset naiset.
Onnen saa kun kumpikin arvostaa,rakastaa ja kannustaa,tukee kaikissa asioissa toinen toistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710