punakorvakilppari

Hei te punakorvakilpparien lahjoittajat!
Jos olette lahjoittamassa omaa punakorvakilpparianne pois älkää lahjoittako sairaita konnianne toisten lopetettavaksi.
itse olen useamman kuukauden halunnut meille tervettä punakorvaa mutta eka konna jätettiin autoni takakontin taakse ja kadottiin kuin pieru saharaan ja konna oli kuulemma hieno ja iso ja kuvakin laitettiin konnasta mutta kauhukseni huomasin omistajan häipyneen kun tulimme etuajassa sovittuun paikkaan ja meillä oli 20min aikaa sovittuun kellon aikaan päätimjme käväistä kaupassa.
avattuani laatikon jossa konna oli oli konnan lisäksi valtava kasa konnan sisältä paskan mukana tulleita kamalan pitkiä matoja hyi olkoon.
koskaan en omistajaa saanut kiinni ja minä jouduin viemään konnan lopetettavaksi ja jouduin itse maksamaan konnan lopetuskustannukset jotka oli 81E ta työttömän kukkarossa kävi konkurssi.
seuraavaksi minulle tarjottiin tervettä punista joka saapui näytille hänellä oli kummasti matkalla alkanut kummallinen ihovaurio konnan jalat olivat täysin paiseita täynnä eikä konna saanut kunnolla henkeä nenästä kuului kummallista kovaa vihellystä ja konna oli aivan limainen mutta kun huomautin omistajalle,että konna on sairas enkä aio häntä otta meille hän suuttui valtavasti ja uhkasi minut haastaa oikeuteden otin kuitenkin kuvan konnasta joka haisi kuin rankkitynnyri ja sanoin ottavani yhteyttä eläinsuojeluyhdistykseen ja kysytään heidän mielipidettä onko konna heistä terve.
Näiden lisäksi olen tavannut 10kunta punakorvan omistajaa ja kaikkien konnat olivat täysin sairaita ja huolehtimattomia ja siksi kysynkin eikö suomesta löydy terveitä punakorvia jolle antaisin hyvän kodin en tiettävästi ole toisten kilpikonnien lopettamisesta aiheutuvien kulujen maksaja mutta haen edelleenkin kaunista ja tervettä punakorva neitiä meille loppuelämäksi siirtyen poikani lapsille aikanaan.T:maronkko

1

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Llleena

      Hei! Hirvittävää kuulla tuollaisia tarinoita. Meillä olisi ehdottoman TERVE, n. 10v punakorvanaaras myynnissä kaikkine tarvikkeineen akvaariopöydästä lähtien, hyvään kotiin. Aivan ilmaiseksi en viitsi kalliita akvaariokalusteita antaa, mukaan kuitenkin tulee uusi lamppu ja uusi suodatin, siisti ja ehjä akvaario ja konna, tottakai. 150-200e koko paketista pyytäisin, konna ei vaan meinaa mennä kaupaksi, että en sitten tiedä, mitä tuon kanssa tekisi, tosiaan kun ei kehtaa ilmaiseksi kalliita tarvikkeitakaan antaa :/ Ota yhteyttä jos kiinnostaa. [email protected] tai 0503611423

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6214
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      3742
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2712
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      49
      1402
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      988
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      853
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      831
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      813
    Aihe