Harvoin Nordeassa nykyään toimii mikään. Maksut kusee, asiakaspalvelu kusee, pankkivirkailijat kusee.. Ei vittu,.. On se vaihdettava pankkia!
Kellää suositella toimivaa vaihtoehtoa?
Vittu että Nordea on paska pankki!
40
1437
Vastaukset
- Kepuli'
Mene Ossuuspankkiin asijakkaaks.
- Anonyymi
Osuuspankki on huono. Nordea on huono. Niiden asiakkaat ovat tyhmiä.
- AnonyymiUUSI
Helkkarin tunareita koko pankki ,eläkekään ei oo tullu tilille .kaikki palvelumaksut ja korot kelpaavat mutta asiakas on heille täysi riepu tai rätti.Paska pankki
- Eikä tuossa vielä
kaikki. Kallis pankkihan se Nordea asiakkaalleen on.
- Ei enää paskaa!
Tärkeintä on kunhan vaihdat! Itse tajusin jo muutama vuos taaspäin vaihtaa parempaan, ja tyytyväinen olen!
- Kummankin asiakas
Tapiolapankki on hyvä vaihtoehto. Toinen on S-pankki. S-pankin konttoreita on joka Prismassa jotka ovat auki joka ainoa päivä. Eli voit asioida pankissa henkilökohtaisesti vaikka sunnuntaina.
- Seuraava!
"Eli voit asioida pankissa henkilökohtaisesti vaikka sunnuntaina."
Onko tuo totta? Jos on, niin uusi pankki on valittu. - Se aito Sorbus
Seuraava! kirjoitti:
Onko tuo totta? Jos on, niin uusi pankki on valittu.verkkopankki toimii sen verran hyvin että jo sillä pärjää ihan hyvin:
http://www.s-pankki.fi/
Palvelumaksuja ei ole joten vuodessa säästää 4:n sorbuspullon verran rahaa. - Seuraava!
Se aito Sorbus kirjoitti:
verkkopankki toimii sen verran hyvin että jo sillä pärjää ihan hyvin:
Palvelumaksuja ei ole joten vuodessa säästää 4:n sorbuspullon verran rahaa.No perkele! Kiitokset sulle suosittelusta! Pitääkin tästä lähteä Prismaan!
- Jep*
Ihan ensin, eri pankit ovat keskittyneet hieman toisistaan poikkeavien asiakkaiden palveluun. S-pankki saattaisi olla hyvä valinta pienasiakkaalle. Itselläkin tili, koska olen S-liikkeen osaomistaja. Bonukset menevät sinne, muuten käyttö ollut vähäistä. Osuuspankissa on kattavat palvelut ja palvelua kaikille asiakasryhmille (pienasiakasta ei ole täysin unohdettu). Kaikki ne kuitenkin tavoittelevat voittoa ja loppupeleissä onkohan niissä isoakaan eroa. Usein valitaan se pankki, jolla on palvelukonttori lähellä.
- Minttu1502
Palvelumaksuja ei ole joten vuodessa säästää 4:n sorbuspullon verran rahaa.S-pankkiin siirryn minäkin heti kun meidän laina on maksettu ensisyksynä. Nordea vie joka kuukausi 7.50 ekee tililtäni, ja s-pankki maksaa siitä että käyn siellä, eli sssssss-kaupoissa. Eli 90 euroo vuodessa, ja meidänkin perheellä kolme tiliä, niin se tekee jo 270 euroo vuodessa.
- Anonyymi
Palvelumaksuja ei ole joten vuodessa säästää 4:n sorbuspullon verran rahaa.Eiks tuo koske vain S-"asiakasomistajia"? Mulla avoeukko(samaa huushollia omistava, omat rahat) joskus maksanut "omistajajäsenyys" maksun(100€) ja pääsen ite siivellä ihan oikeasti ilmasten palvelujen nauttijaksi. On noista "avoeukoistakin" sentään jotain hyötyä? :)
Tää kannattaa tarkistaa, mutta pikku infoa ettei ihan pelihousut repee innosta. :) - Anonyymi
Seuraava! kirjoitti:
Onko tuo totta? Jos on, niin uusi pankki on valittu.Ja missä tahansa S ryhmän myymälässä voit nostaa tililtä rahaa ja tallettaa tilille.
- Anonyymi
Seuraava! kirjoitti:
No perkele! Kiitokset sulle suosittelusta! Pitääkin tästä lähteä Prismaan!
Ja jokaisessa Sokos tavaratalossa on myös pankki.
- Anonyymi
Ei ainakaan Itäkeskuksen Prismassa pankki ole auki viikonloppuisin. Rahaa voi nostaa ja tallettaa kaikissa S ryhmän myymälöissä, esim S marketissa ja Alepassa.
- Anonyymi
S-pankki on hyvä.
- Normi päivä.
Eilen ja tänään taas ollu käyttökatkoja. Nordea paskapankina ei edes myöntänyt asiaa kun sinne soitin. Vittu mikä laitos..
- Jorma O.
Itse olen Op pankin palveluihin tyytyväinen. Ainoa puute on kun joutuu avaamaan uusia tilejä kun vanhat tulevat täyteen.
- Normi päivä.
Jorma O. kirjoitti:
Itse olen Op pankin palveluihin tyytyväinen. Ainoa puute on kun joutuu avaamaan uusia tilejä kun vanhat tulevat täyteen.
Mulla hieman sama ongelma. Joutuu sulkemaan tilejä kun ei ole tarpeeksi rahaa.
- Anonyymi
Jorma O. kirjoitti:
Mullakin on tili mennyt välillä yli.
- Koivunehti
Koivunlehtipankki on hyvä: www.paikallisosuuspankit.fi
"Ryhmä koostuu 42 eri puolella Suomea toimivasta, päätöksenteossaan itsenäisestä ja riippumattomasta paikallisosuuspankista. Paikallisosuuspankit ovat kasvaneet voimakkaasti viime vuosien aikana. Uusia konttoreita on perustettu kaikille kasvukeskuspaikkakunnille.
Paikallisosuuspankkiryhmä on taloudeltaan vahva ja Suomen vakavaraisin pankkiryhmä. Paikallisosuuspankit on valittu jo kahdeksan kertaa Suomen parhaaksi asiakaspalvelupankiksi puolueettomassa tutkimuksessa (Taloustutkimus Oy / Kansallinen asiakaspalvelupalautetutkimus 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 ja 2009).
Paikallisosuuspankkien palvelut kattavat kaikki henkilöasiakkaiden, pk-yritysten sekä maatalous-yrittäjien ja metsänomistajien maksuliike-, kortti-, säästämis- ja sijoitus- sekä rahoituspalvelut. Asiakas voi valintansa mukaan asioida henkilökohtaisesti konttoreissamme tai internetpankissa." - Optiodiileri !
Ottakaa nyt ne sossun ja kelan pikku rahat äkkii pois pankkitileiltänne ja viekää haisevan villasukan varteen. Luuletteko te, että me menestyvät pankit tarvitsemme rihkamia haittaamaan rahaliikennettä, joita teidän almunne aiheuttaa. Pankeille on aina parasta, että sosiaaliluuseri nostaa rahat heti pois, eikä jätä jumittamaan. Mutta hei, kyllä te jonain päivänä, voitte menestyä...sallittehan että nauran:))))))DDDDDD
- Anonyymi
vitun läski
- Anonyymi
Miten jotkut voivat puhua noin rumasti äidilleen!
- Anonyymi
Kuseeko nuo kaikki suoraan silmään?
- Anonyymi
S-pankki ei ole nimestään huolimatta täysverinen pankki. Esim. yritykset ja yhdistykset ei voi siellä avata tiliä.
- Anonyymi
IHA PASKA PANKI
- Anonyymi
Pop-pankki. Palvelua saa vielä. Korona nyt rajoittanut mutta ajan varaamalla pääsee.
Vuosia sitten vaihdoin Nordeasta paikallispankkiin.
Nordea on sijoitus ja veronkierto toimisto, ei pankki. - Anonyymi
Täysin totta. Yritäpä vielä soittaa sinne! Saat maksaa siitä hyvästä, että kuuntelet odotusmusiikkia vartista puoleen tuntiin.
Täysin luokatonta paskaa. - Anonyymi
Mikä ihme teitä konttoreissa viehättää?
Itse olen käynyt viimeisen 9 vuoden aikana pankin konttorissa 4 kertaa.
Kaikki muu on hoitunut nettipankin kautta.- Anonyymi
Meijän porukassa on toinen sellanen jäärä ettei suostu avaamaan verkkopankkitunnuksia, vaikka on myös S-asiakasomistaja(avoeukko ylempää) ja tuskailee sekä nordean että säästöpankin kanssa asioiden hoitamisesta. Olen luvannut apua, jos rupee verkossa hoitamaan asioita(vaikka siellä nordeassa), mutta kun ei niin ei, omapa on murheensa. Taitaa olla vähän persu, kaikki pitää tehdä niin kuin isoisä sen teki. :)
- Anonyymi
Nordea on paska pankki. Luotto maksuja nostavat oma aloitteesta vaikka sopimukset puhuu toista
- Anonyymi
Menkää köyhät toisiin pankkeihin :D :D :D
- Anonyymi
Lähde säkin ajoissa - pian olet köyhä.
- Anonyymi
Ketju aloitettu 2010. Mikäs on muuttunut 15 vuodessa?
https://www.is.fi/viihde/art-2000010906736.html
Eipä varmaan yhtään mikään, mutta aloittaja lienee edelleen Nordean asiakas.
Se että ei kykene vaihtamaan pankkia, vaikka olisi tarvis, on eräänlainen mielisairauden muoto. - Anonyymi
Tosi outoa toimintaa. Täytyypä vaihtaa toiseen pankkiin, mulla jo s-pankkiin. Asiakaspalvelu kesti tunnin ennenkuin pääsin asiakaspalveluun. Taisi maksaa melko paljon toi puhelu. T. Köyhä eläkeläinen.
- Anonyymi
Ei se ole pankin vika jos tilillä ei ole mitään rahaa. Pohjoismaiden Yhdyspankin asiakkaana pikku pojasta asti ja yhteensä yli 75 vuotta nyt Nordeassa.
- Anonyymi
Pisuaarissako asioit.
- AnonyymiUUSI
Nordea ja Danske Bank parhaita ja laadukkaimpia
- AnonyymiUUSI
No ei se olekkaan persaukisten pankki tilillä pitää olla katett , niin kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982