Itse olen kyllä typerys ja idiootti oikein pahimmasta päästä... Olen loukannut ihmisiä jopa tietämättäni melkoisen määrän, olen jopa käyttänyt fyysistä väkivaltaa selvästi heikompiani kohtaan, sitten joskus nuoruudessani kun pari isoa poikaa olisi tullut minua läksyttämään jostain syystä niin lähdin pelkurimaisesti pakoon kertomaan opettajille, olin jopa samana päivänä ihan tahallani kiusannut heikompaani...
En kylläkään väkivaltaa niin paljoa käyttänyt, yhden käden sormilla laskettava määrä mutta ne typeryydet ovat jääneet kyllä mieleen, ja kaikki tein ihan vaan huvikseni, sen kummempaa syytä... henkisesti olen loukannut ihmisiä sitäkin enemmän, eli haukkunut huvikseni kaikkia pahimmasta päästä olevilla sanoilla... Ja sitten kun tuosta lapsellisuudesta kasvoin, kun luulin olevani jo täysjärkinen enkä loukkaisi enää ketään, niin tuli pari tapausta joissa tarkoitukseni ei ollut loukata mutta tulipa silti ajattelemattomuuttani jotain päästettyä joka kohteelle oli henkilökohtaista...
Noh nämä kaikki ovat hyvin vanhoja tapauksia ja iän myötä olen kasvanut jo, enää ei tulisi mielenkään moiset, mutta hävettää kyllä vieläkin millainen pelle olen ollut nuorudessani ja nykyään kaikki tuntevat minut sellaisena...
Mutta ajattelin että onko täällä muita yhtä paskamaisia ihmisiä (tuskinpa vaan ihan minun tasoani mutta edes paskamaisia ihmisiä?)
Onko täällä muita yhtä idiootteja kuin minä
Mies1982----
2
789
Vastaukset
- mmyah
hyvä jos nyt oot aikuistunu ;) itekki oon paskamaine ollu läheisille ja vähän vähemmän läheisil...mut joo, been there done that. jokasel meil on menneisyys
- ulostusaukko
Hävettää sinua oikeasti, olet ollut pelkuri, heikommat vahvempia; mitä opit koulussa tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756