Näki Jeesuksen

Rakkauden valo

20

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen oma

      Jumalan voimasta pelastaa ja parantaa. Hän tekee sitä tänäänkin! Halleleja! :)

      • toinen Jeesuksen oma

        Kiitos Herran olen itsekin saanut nähdä hänet Jeesuksen, silmästä silmään,ja hän todella rakastaa meitä! ja haluaa olla meidän kanssa,tämä viestin Herra Jeesus jätti minulle:Älkää olko murheissaan/huolissaan mistään Minä pidän teistä/sinusta huolen! amen Halleluja:)

        PS:) http://www.youtube.com/watch?v=7k5rHYrjufQ&feature=related


      • jeesustelija
        toinen Jeesuksen oma kirjoitti:

        Kiitos Herran olen itsekin saanut nähdä hänet Jeesuksen, silmästä silmään,ja hän todella rakastaa meitä! ja haluaa olla meidän kanssa,tämä viestin Herra Jeesus jätti minulle:Älkää olko murheissaan/huolissaan mistään Minä pidän teistä/sinusta huolen! amen Halleluja:)

        PS:) http://www.youtube.com/watch?v=7k5rHYrjufQ&feature=related

        ei jeesusta ole olemassa,raamattu on vain tekastu, surkealla juonella tehty kirja, (jeesukseksi) olettaneet ihmiset ovat tyhmiä, koska salettiin (jeesus) oli vaan joku rapajuoppo joka kulki kaavussa ja huijasi ihmisiä mukamas paransi sokean, salettiin oli joku sen kaveri joka tekeyty sokeaksi, ja halleluja minä näen... niin sai rahaa huijattua ihmisiltä. kaikkee se ihminenkin uskoo.. minäkin olen jeesus, ihan oikeasti: uskon sit vasta jeetukseen kun,, (hän) tulee käymään kahvilla mun luona, ja ihan livenä,, siihen asti en usko tohon partajeesukseen olleskaan, ja vielä vähemmän jumalaan..


      • Jeesuksen_lapsi
        jeesustelija kirjoitti:

        ei jeesusta ole olemassa,raamattu on vain tekastu, surkealla juonella tehty kirja, (jeesukseksi) olettaneet ihmiset ovat tyhmiä, koska salettiin (jeesus) oli vaan joku rapajuoppo joka kulki kaavussa ja huijasi ihmisiä mukamas paransi sokean, salettiin oli joku sen kaveri joka tekeyty sokeaksi, ja halleluja minä näen... niin sai rahaa huijattua ihmisiltä. kaikkee se ihminenkin uskoo.. minäkin olen jeesus, ihan oikeasti: uskon sit vasta jeetukseen kun,, (hän) tulee käymään kahvilla mun luona, ja ihan livenä,, siihen asti en usko tohon partajeesukseen olleskaan, ja vielä vähemmän jumalaan..

        Hei Jeesustelija hän tietää missä olet ,me muistamme sinua rukouksessa niin hän Jeesus tulee pian sinun luokse Jeesus rakastaa sinua todella aamen.


      • aamen..

        Jeesus on totta!


      • o0O0o

        Luen aina htäsuurella mielenkiinnolla näitä magiaan ja mystiikkaan liittyviä tarinoita. Parhaita ovat tietysti kummitusjutut, seuraavana tuleekin mörköjutut eli ne joissa maaginen henki ei ole hyvää tarkoittava. Hyväkin tarina menettää osan arvostaan kun siihen aletaan liittämään taivaallista Taika-Jimiä tai pelastaja poikaa Jessuusta.


      • Ei kestä pv-valoa

        viedä häntä lääkäriin. pistivät mokomat häneen vasta-aineita ja ruikouksen pelastva voima jäi näkemättä.


    • .+.

      Hieno juttu mutta mitä tällä on tekemistä enkeleiden kanssa?

    • viestisi ei kuulu tälle palstalle. Mutta ettehän te vajakit uskovaiset sellaista asiaa tajua.

    • kiitos ja hyvästi

      Ei ole hyvä tarina tämä, tämäntyyppisiä on muitakin. Kaveri näyttää liikuttuvan omista tarinoistaan niin kovasti että en ihmettelisi vaikka kusi lirahtaisi vähän väliä punttiin. Lisksi hän valehteli niin että korvat heiluivat.

      Ainoa positiivinen puoli kertomuksessa on se että seuraavan kerran kun meduusa häntä pistää häntä hänen tarvitsee vain rukoilla ja toivoa että taikaukko kuulee ja pelastaa hänet. Enää ei tarvitse turvautua evoluutiobiologien kehittämiin vasta-aineisiin.

    • sanan julistaja

      sielu on iankaikkinen jokaisella ihmisellä

    • *aamen*
      • enkuleita vaan

        Voisko nää Jeesus jutut siirtää Jeesus osastolle?

        Tämä alue on enkelit ei Jeesus.


    • kauko M

      totta se on Jeesus elää =)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe