Haistakaapa home ja lukijoille tiedoksi, kun foorumin ylläpito ei näemmä lukijoilleen asiasta välitä tiedottaa: tämä S24:n "rippituoli", jota S24- foorumi omavaltaisesti näemmä sellaiseksi nimittäin, ei sitten ole paikka missä sananvapauden säännöt muuttuisivat, eli älkääpä kukaan hömmelö rassukka höpötelkö ihan tyhmiä.
Voin kuitenkin, kun kerran keskustelujen etusivulla oikein mainostus ja kannustus tulla tälle palstalle oli, tässä ripittäytyä, kun minua vielä kannustetaan näin täysin nimettömänä ylläpidon taholta kertomaan salaisuuksiani:
- inhoan juontaja Vappu Pimiää, ainakin satunnaisesti ja fiiliksestä riippuen: hän on mielestäni pitkähampainen, jopa rumempi kuin minä ja mielestäni muutenkin ärsyttävän näköinen.
- Ben kyrsävits on mielestäni luihun, teennäisen ja sliipatun oloinen.
- joskus nauran hysteerisesti sille, että miten tyhmiä ihmisiä Big Brotherissa on: en voi uskoa, että sellaisia on olemassa ja jos katson ko. ohjelmaa, katson sitä ainoastaan tunteakseni ylemmyydentunteita ta kokeakseni olevani todella alhaalla.
- inhoan puoluetta perussuomalaiset.
- kehonrakentajat ovat mielestäni vastenmielisen näköisiä: kaikki heistä.
- puhtaan sosiobiologisesti ajattelevat ovat mielestäni yleensä natseja.
Riittivätkö tunnustuksekseni?
Haistakaapa home ja lukijoille tiedoksi:
hjhkjhk
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815