Minua näivettää

aamenia

Yksi naimisissa oleva 50-nen akka joka hilluu ulkomaalaisella keskustelupalstalla ja yrittää iskeä palstan omistajaa joka on yli kymmenen vuotta nuorempi ja elämässään menestynyt mies.Akalla on 3 eri IP osoitetta jolla se nuolee ja loggaa nikkinsä sisään palstalle.Ei raukka tajua että kaikki flirtit ja muut tulevat vain siksi että akka pysyy palstalla numerona ja kaverit saa rahaa korkeista käyttäjäluvuista.

Muija on ihan sekaisin eikä edes kuule järjen puhetta.Sillä on aikuiset lapset eikä se saa edes enää lapsia.Täysin psyko erotomaani.

Samalla ärsyttää nämä tälläiset ns. uskovaiset tyypit jotka heittää läppää tälle naiselle.Ja kottaraista viedään vuohen perässä.

Itse olen uskossa... mutta tuon akan nimen näkeminen ja tuo touhu ottaa pannuu ja kovasti.

Toinen siellä on naapurimaan eräs akka joka on jo naimisissa amerikkalaisen kanssa.Akka näyttää filmitähdeltä mutta on taysi horo käytökseltään.Yrittää myös iskeä tätä miestä heheh kertoileen haarukka märkänä juttuja voih.. näin sinusta unta.. ja hehe näkisittepä!

Kuolisitte nauruun.

Mutta minua mättää se etten pääse moisista paskoista yli.Varmaan joku epäkunnioittamis horot on parhaita trauma miehien puolelta mikä minuun vaikuttaa asiassa.Samoin molemmat akat ei käy oletettavasti töissä.Tämä vanhempi akka ei kai ole koskaan kodin ulkopuolella töitä tehnytkään.Ei osaa hakea eroa koska on kuulemma tottunut olemaan elättinä.Uskokaa se on ihan sekaisin.Naisena häpeä tuollaisia onnenonkijoita.

Pahin juttu on se että olen uskossa eikä minulla saisi olla tälläisiä tunteita.

Normi-ihmiset ja kunnolliset naiset saavat vain paikkea paskaa niskaan aina ja iänkaikkisesti.

1

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamenia

      tuo akka on ollut siellä palstalla varmaan kohta kymmenen vuotta...

      vähän kipeitä kavereita...

      Minä en anna koskaan miehille anteeksi että he ovat tuollaisia valepukkeja ja arvostavat tuollaisia kottaraisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe