Minua näivettää

aamenia

Yksi naimisissa oleva 50-nen akka joka hilluu ulkomaalaisella keskustelupalstalla ja yrittää iskeä palstan omistajaa joka on yli kymmenen vuotta nuorempi ja elämässään menestynyt mies.Akalla on 3 eri IP osoitetta jolla se nuolee ja loggaa nikkinsä sisään palstalle.Ei raukka tajua että kaikki flirtit ja muut tulevat vain siksi että akka pysyy palstalla numerona ja kaverit saa rahaa korkeista käyttäjäluvuista.

Muija on ihan sekaisin eikä edes kuule järjen puhetta.Sillä on aikuiset lapset eikä se saa edes enää lapsia.Täysin psyko erotomaani.

Samalla ärsyttää nämä tälläiset ns. uskovaiset tyypit jotka heittää läppää tälle naiselle.Ja kottaraista viedään vuohen perässä.

Itse olen uskossa... mutta tuon akan nimen näkeminen ja tuo touhu ottaa pannuu ja kovasti.

Toinen siellä on naapurimaan eräs akka joka on jo naimisissa amerikkalaisen kanssa.Akka näyttää filmitähdeltä mutta on taysi horo käytökseltään.Yrittää myös iskeä tätä miestä heheh kertoileen haarukka märkänä juttuja voih.. näin sinusta unta.. ja hehe näkisittepä!

Kuolisitte nauruun.

Mutta minua mättää se etten pääse moisista paskoista yli.Varmaan joku epäkunnioittamis horot on parhaita trauma miehien puolelta mikä minuun vaikuttaa asiassa.Samoin molemmat akat ei käy oletettavasti töissä.Tämä vanhempi akka ei kai ole koskaan kodin ulkopuolella töitä tehnytkään.Ei osaa hakea eroa koska on kuulemma tottunut olemaan elättinä.Uskokaa se on ihan sekaisin.Naisena häpeä tuollaisia onnenonkijoita.

Pahin juttu on se että olen uskossa eikä minulla saisi olla tälläisiä tunteita.

Normi-ihmiset ja kunnolliset naiset saavat vain paikkea paskaa niskaan aina ja iänkaikkisesti.

1

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamenia

tuo akka on ollut siellä palstalla varmaan kohta kymmenen vuotta...

vähän kipeitä kavereita...

Minä en anna koskaan miehille anteeksi että he ovat tuollaisia valepukkeja ja arvostavat tuollaisia kottaraisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe