Finni peniksessä

finni varressa

Tällaisesta vaivasta on varmasti muutkin kärsineet mutta onko tiedossa mitään konstia millä pääsisi vaivasta eroon?

Peniksen varteen tulee aina samaan kohtaan iso finni. Yleensä se on parantunu kun puhkaissut ja sitten antanut olla rauhassa, mutta nyt siihen tuli ihon alle arviolta pippurin kokoinen paukama eikä siinä ole sellaista finnille tyypillistä ohuempaa kohtaa josta sen voisi puhkaista.
Alkaa olemaan jo aika kipeän tuntuinen.

7

2434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna15vee

      Tod näk sulla kasvaapi siinä kohdassa karva joka jää jumiin ihon alle.

      Tai sitten käsittelet vehjettäsi likaisin käsin, .. mitäs teet työksesi ? huolehditko hygieniasta ?

    • kuulostaa....

      Ai, ai, kuulostaa pahasti HERPEKSELTÄ!! Finnit eivät yleensä kasva toistuvasti samaan kohtaan. Menepä lääkärille otattamaan näpyn nesteestä näyte tuoreeltaan kun se seuraavan kerran poksahtaa pystyyn, niin saat tietää totuuden...

      • edistyksellinen

        Liity sos.demeihin,ei vaivaa enää herpes,se on porvarien tauti.


      • finni varressa

        Tuo kyllä säikäytti aika perkeleesti, mutta kyllä se finniltä vaikuttaisi edelleenkin.
        Siinä kohdassa oli alunperin sellainen rustomainen nappula joita kivespussin pinnallakin on, sitä joskus satuin rassaamaan ja siitä asti se on ollut välillä arhäkkänä vaikka en ole enää sitä sorkkinut.
        Eikä lainkaan näytä herpesrakkulalta, tarkistin kuvat googlella.

        Vaikuttais kans että siinä saattais olla joku sisäänpäin kasvanut karva (niinku minna15vee arveli), kun viimeksi puhjetessa sieltä tuli talia ja muistaakseni sykkyrälle ruttaantunut ihokarva.
        Mut aina se vaan tulee siihen samaan kohtaan vaik en sitä rassaakkaan enää, etenkään likaisin käsin.


      • minna15vee
        finni varressa kirjoitti:

        Tuo kyllä säikäytti aika perkeleesti, mutta kyllä se finniltä vaikuttaisi edelleenkin.
        Siinä kohdassa oli alunperin sellainen rustomainen nappula joita kivespussin pinnallakin on, sitä joskus satuin rassaamaan ja siitä asti se on ollut välillä arhäkkänä vaikka en ole enää sitä sorkkinut.
        Eikä lainkaan näytä herpesrakkulalta, tarkistin kuvat googlella.

        Vaikuttais kans että siinä saattais olla joku sisäänpäin kasvanut karva (niinku minna15vee arveli), kun viimeksi puhjetessa sieltä tuli talia ja muistaakseni sykkyrälle ruttaantunut ihokarva.
        Mut aina se vaan tulee siihen samaan kohtaan vaik en sitä rassaakkaan enää, etenkään likaisin käsin.

        normi juttu, nou hätä ..
        puristele, desinfioi, nypi karvaa .. tarpeeksi kauan ku jatkat ko hoitoa niin karvan kasvu loppuu ja finnistä ei jää kuin muisto vain :)


      • ╣¿≈
        minna15vee kirjoitti:

        normi juttu, nou hätä ..
        puristele, desinfioi, nypi karvaa .. tarpeeksi kauan ku jatkat ko hoitoa niin karvan kasvu loppuu ja finnistä ei jää kuin muisto vain :)

        Desinfiointiaineista parhaiten finneihin tehoavat voiteet ovat Corsodyl (väritön geeli) ja Betadine (punainen). Näitä monta kertaa päivässä.

        Puristelun kanssa pitää olla varovainen ettei mätä mene sisäänpäin.


    • Kerran kokenut

      Itellä oli kans semmone finnin näkööne näppy peniksen varressa. En uskaltanu puhkasta, mutta pesin alapääni huolellisesti päivittäin. Lähti aika pikaasesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe