Merkel näpäytti koppavaa Kiviniemeä

Koppava Kiviniemi meni Saksaan uhoamaan. KEPUlaiseen tapaan koppava Kiviniemi ei ollut ottanut asioista selvää ja puhui vasten parempaa tietoa. Saksan taitava ja osaava liittokansleri Angela Merkel joutui näpäyttämään koppavaa Kiviniemeä tiedotustilaisuudessa.

Näpäytyksen jälkeen koppava Kiviniemi olikin sitten nöyrää tyttöä. Kiviniemi huomasi kantapään kautta, että Jalasjärven kanalassa sopivat tavat eivät olekaan sopivia EU-kuvioissa.

Se sentään oli positiivista, että Kiviniemi oli ottanut opikseen nettikirjoituksista, joissa arvioitiin hänen navetta-asuaan EU:n presidentin tapaamisella. Nyt Kiviniemi oli pukeutunut rippikoulualbaan.

24

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä ihmeestä

tuollaisen henkilökohtaisen trauman saa hankittua??

Elämä jotenkin mennyt päin persettä kepun takia vai mikä ihme miestä mättää...

• Hierrin-Uuno kepusta

eikä hänellä mitään traumoja ole. Eikä kepu ole millään tavalla voinut vaikuttaa
        hänen elämäänsä, hän tuskin edes tietää mitään suomalaisen Keskustan
        perimmäisestä olemuksesta. Hän vaan katsoi parhaaksi hieman ojentaa
        koppavaa suomalaista besserwisseriä.

• jyttä

Jees vii kään!

• Sotatieteilijä

Kiviniemi on paras mahdollinen pääministeri.

• 564389

eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.

• Märchen
        564389 kirjoitti:

eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.

kunnes joutuvat epäselvyyksien takia eroamaan.

• Näin oN

itsetunto riitä siihen että sanoo sen missä on todella hyvä.

On Suomalaisilla aihetta ollakin ylpeitä koulutustasostaan. Se on jopa Saksan lehdistössä todettu että Suomalainen koulutus on huippuluokkaa.

Ei se ole kopavuutta jos toteaa sen mikä on faktaa. Se pitää uskaltaa myös sanoa.

• Wolfgang.

Jalasjärven kiipijällä on ollut alusta saakka ylimielinen asenne. Ehkä hän yrittää sillä peitellä kepuleille tyypillistä huonoa itsetuntoa ja epävarmuutta. Merkelin näpäytys oli tervetullut.

• ctrlman

hänen että hänen olisi tehnyt mieli vetää suomalaista keputolloa keskelle kellotaulua.
      Mutta sivistynyt kun tyytyi vain näpäyttämään karjapiikaa.

• Nisse vsa

Karjakko...

• Burgemeister

Toivottavasti oppi meni perille Maalais-Marille. Noita mokia on sattunut liian kanssa viime aikoina.

• Pummpuveikko

..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.

• Stasi-Paavo
        Pummpuveikko kirjoitti:

..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.

Demareiden näyttää olevan vaikea ymmärtää, että suomalaisilla alkaa olla itsetuntoa olla ansaitusti ylpeä omista saavutuksista. Se aika vaan on ohi jolloin Paavo Lipponen konttasi isojen maiden edustajien takapuolia nuolemassa.

• Innventine
        Pummpuveikko kirjoitti:

Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.

• Aksu Paksu
        Innventine kirjoitti:

Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.

lämpimästi.

• kapitulantti
        Pummpuveikko kirjoitti:

ja seuraukset ovat nyt kaikkien nähtävissä, ulkomaillakin.

• Stasi-Paavo:
        kapitulantti kirjoitti:

Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.

• Letku näin.
        Stasi-Paavo: kirjoitti:

Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.

valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!

• KGB-Paavo
        Stasi-Paavo: kirjoitti:

kuka mahtaa näpäyttää Maria seuraavaksi, minä veikkaisin Merisaloa, Artsi on
        nyt katkera kun hän jää rannalle ruikuttamaan muitten kepulaisten lähtiessä
        risteilylle.

• .
        Letku näin. kirjoitti:

valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!

.

• Jep Jep
        kapitulantti kirjoitti:

...se lastaan vihaa.

• Aune Alatuuhonen

Kiviniemi on maalaispiika ja maalaispiikana pysyy.

• saitin ääni

Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.

• ahh,.,.
        saitin ääni kirjoitti:

Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.

Kyl tällainen kepu vastainen kirjoitus on siitte hyvvää vanhan sosialistin siälulle .Kyl tekkee hyvvee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18