Merkel näpäytti koppavaa Kiviniemeä

Koppava Kiviniemi meni Saksaan uhoamaan. KEPUlaiseen tapaan koppava Kiviniemi ei ollut ottanut asioista selvää ja puhui vasten parempaa tietoa. Saksan taitava ja osaava liittokansleri Angela Merkel joutui näpäyttämään koppavaa Kiviniemeä tiedotustilaisuudessa.

Näpäytyksen jälkeen koppava Kiviniemi olikin sitten nöyrää tyttöä. Kiviniemi huomasi kantapään kautta, että Jalasjärven kanalassa sopivat tavat eivät olekaan sopivia EU-kuvioissa.

Se sentään oli positiivista, että Kiviniemi oli ottanut opikseen nettikirjoituksista, joissa arvioitiin hänen navetta-asuaan EU:n presidentin tapaamisella. Nyt Kiviniemi oli pukeutunut rippikoulualbaan.

24

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä ihmeestä

      tuollaisen henkilökohtaisen trauman saa hankittua??

      Elämä jotenkin mennyt päin persettä kepun takia vai mikä ihme miestä mättää...

      • Hierrin-Uuno kepusta

        eikä hänellä mitään traumoja ole. Eikä kepu ole millään tavalla voinut vaikuttaa
        hänen elämäänsä, hän tuskin edes tietää mitään suomalaisen Keskustan
        perimmäisestä olemuksesta. Hän vaan katsoi parhaaksi hieman ojentaa
        koppavaa suomalaista besserwisseriä.


    • jyttä

      Jees vii kään!

    • Sotatieteilijä

      Kiviniemi on paras mahdollinen pääministeri.

      • 564389

        eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.


      • Märchen
        564389 kirjoitti:

        eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.

        kunnes joutuvat epäselvyyksien takia eroamaan.


    • Näin oN

      itsetunto riitä siihen että sanoo sen missä on todella hyvä.

      On Suomalaisilla aihetta ollakin ylpeitä koulutustasostaan. Se on jopa Saksan lehdistössä todettu että Suomalainen koulutus on huippuluokkaa.

      Ei se ole kopavuutta jos toteaa sen mikä on faktaa. Se pitää uskaltaa myös sanoa.

    • Wolfgang.

      Jalasjärven kiipijällä on ollut alusta saakka ylimielinen asenne. Ehkä hän yrittää sillä peitellä kepuleille tyypillistä huonoa itsetuntoa ja epävarmuutta. Merkelin näpäytys oli tervetullut.

    • ctrlman

      hänen että hänen olisi tehnyt mieli vetää suomalaista keputolloa keskelle kellotaulua.
      Mutta sivistynyt kun tyytyi vain näpäyttämään karjapiikaa.

      • Nisse vsa

        Karjakko...


      • Burgemeister

        Toivottavasti oppi meni perille Maalais-Marille. Noita mokia on sattunut liian kanssa viime aikoina.


      • Pummpuveikko

        ..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.


      • Stasi-Paavo
        Pummpuveikko kirjoitti:

        ..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.

        Demareiden näyttää olevan vaikea ymmärtää, että suomalaisilla alkaa olla itsetuntoa olla ansaitusti ylpeä omista saavutuksista. Se aika vaan on ohi jolloin Paavo Lipponen konttasi isojen maiden edustajien takapuolia nuolemassa.


      • Innventine
        Pummpuveikko kirjoitti:

        ..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.

        Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.


      • Aksu Paksu
        Innventine kirjoitti:

        Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.

        lämpimästi.


      • kapitulantti
        Pummpuveikko kirjoitti:

        ..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.

        ja seuraukset ovat nyt kaikkien nähtävissä, ulkomaillakin.


      • Stasi-Paavo:
        kapitulantti kirjoitti:

        ja seuraukset ovat nyt kaikkien nähtävissä, ulkomaillakin.

        Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.


      • Letku näin.
        Stasi-Paavo: kirjoitti:

        Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.

        valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!


      • KGB-Paavo
        Stasi-Paavo: kirjoitti:

        Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.

        kuka mahtaa näpäyttää Maria seuraavaksi, minä veikkaisin Merisaloa, Artsi on
        nyt katkera kun hän jää rannalle ruikuttamaan muitten kepulaisten lähtiessä
        risteilylle.


      • .
        Letku näin. kirjoitti:

        valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!

        .


      • Jep Jep
        kapitulantti kirjoitti:

        ja seuraukset ovat nyt kaikkien nähtävissä, ulkomaillakin.

        ...se lastaan vihaa.


    • Aune Alatuuhonen

      Kiviniemi on maalaispiika ja maalaispiikana pysyy.

      • saitin ääni

        Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.


      • ahh,.,.
        saitin ääni kirjoitti:

        Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.

        Kyl tällainen kepu vastainen kirjoitus on siitte hyvvää vanhan sosialistin siälulle .Kyl tekkee hyvvee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe