Koppava Kiviniemi meni Saksaan uhoamaan. KEPUlaiseen tapaan koppava Kiviniemi ei ollut ottanut asioista selvää ja puhui vasten parempaa tietoa. Saksan taitava ja osaava liittokansleri Angela Merkel joutui näpäyttämään koppavaa Kiviniemeä tiedotustilaisuudessa.
Näpäytyksen jälkeen koppava Kiviniemi olikin sitten nöyrää tyttöä. Kiviniemi huomasi kantapään kautta, että Jalasjärven kanalassa sopivat tavat eivät olekaan sopivia EU-kuvioissa.
Se sentään oli positiivista, että Kiviniemi oli ottanut opikseen nettikirjoituksista, joissa arvioitiin hänen navetta-asuaan EU:n presidentin tapaamisella. Nyt Kiviniemi oli pukeutunut rippikoulualbaan.
Merkel näpäytti koppavaa Kiviniemeä
24
296
Vastaukset
- Mistä ihmeestä
tuollaisen henkilökohtaisen trauman saa hankittua??
Elämä jotenkin mennyt päin persettä kepun takia vai mikä ihme miestä mättää...- Hierrin-Uuno kepusta
eikä hänellä mitään traumoja ole. Eikä kepu ole millään tavalla voinut vaikuttaa
hänen elämäänsä, hän tuskin edes tietää mitään suomalaisen Keskustan
perimmäisestä olemuksesta. Hän vaan katsoi parhaaksi hieman ojentaa
koppavaa suomalaista besserwisseriä.
- jyttä
Jees vii kään!
- Sotatieteilijä
Kiviniemi on paras mahdollinen pääministeri.
- 564389
eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.
- Märchen
564389 kirjoitti:
eikä ole kauaakaan kun se vielä oli Vanhanen.
kunnes joutuvat epäselvyyksien takia eroamaan.
- Näin oN
itsetunto riitä siihen että sanoo sen missä on todella hyvä.
On Suomalaisilla aihetta ollakin ylpeitä koulutustasostaan. Se on jopa Saksan lehdistössä todettu että Suomalainen koulutus on huippuluokkaa.
Ei se ole kopavuutta jos toteaa sen mikä on faktaa. Se pitää uskaltaa myös sanoa. - Wolfgang.
Jalasjärven kiipijällä on ollut alusta saakka ylimielinen asenne. Ehkä hän yrittää sillä peitellä kepuleille tyypillistä huonoa itsetuntoa ja epävarmuutta. Merkelin näpäytys oli tervetullut.
- ctrlman
hänen että hänen olisi tehnyt mieli vetää suomalaista keputolloa keskelle kellotaulua.
Mutta sivistynyt kun tyytyi vain näpäyttämään karjapiikaa.- Nisse vsa
Karjakko...
- Burgemeister
Toivottavasti oppi meni perille Maalais-Marille. Noita mokia on sattunut liian kanssa viime aikoina.
- Pummpuveikko
..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.
- Stasi-Paavo
Pummpuveikko kirjoitti:
..., se lastaan vihaa. Tämä on vanhan kansan sanonta. Merkel olisi voinut kouluttaa Moka-Maria vähän enemmänkin.
Demareiden näyttää olevan vaikea ymmärtää, että suomalaisilla alkaa olla itsetuntoa olla ansaitusti ylpeä omista saavutuksista. Se aika vaan on ohi jolloin Paavo Lipponen konttasi isojen maiden edustajien takapuolia nuolemassa.
- Innventine
Pummpuveikko kirjoitti:
Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.
- Aksu Paksu
Innventine kirjoitti:
Piiskaa paljaalle pyllylle (suurelle) vaan.
lämpimästi.
- kapitulantti
Pummpuveikko kirjoitti:
ja seuraukset ovat nyt kaikkien nähtävissä, ulkomaillakin.
- Stasi-Paavo:
kapitulantti kirjoitti:
Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.
- Letku näin.
Stasi-Paavo: kirjoitti:
Minä olin aina nöyrä, enkä koskaa kehunut Suomea. Kyllä se jatkuva konttaaminen otti polville, eikä takapuolen nuoleminen niin herkkua ollut. Sain minä mainettakin. Valkoisessa talossa kutustaan wc-paperia vieläkin paavonkieleksi.
valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!
- KGB-Paavo
Stasi-Paavo: kirjoitti:
kuka mahtaa näpäyttää Maria seuraavaksi, minä veikkaisin Merisaloa, Artsi on
nyt katkera kun hän jää rannalle ruikuttamaan muitten kepulaisten lähtiessä
risteilylle. - .
Letku näin. kirjoitti:
valkoinen talo on moskeija. Suomen eduskuntatalo jo 10 vuoden päästä, jos katainen ja Thors saavat jatkaa!
.
- Jep Jep
kapitulantti kirjoitti:
...se lastaan vihaa.
- Aune Alatuuhonen
Kiviniemi on maalaispiika ja maalaispiikana pysyy.
- saitin ääni
Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.
- ahh,.,.
saitin ääni kirjoitti:
Hallituksessa istuu maalaispiikoja ja poikia enemmänkin. Katainen, Karjula, Risikko, Väyrynen, Pekkarinen ja monta muuta. Sentään hallitukseen mahtuu yksi kaupunkilaisministeri stadin kyykytetty Uuno Vapaavuori, joka kyhjöttää aina nurkassa kun muut puhuu ja väsää.
Kyl tällainen kepu vastainen kirjoitus on siitte hyvvää vanhan sosialistin siälulle .Kyl tekkee hyvvee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591