Kaks asiaa jotka on tapahtunut ihan tässä lähiaikoina.Joku aika sitten oli aika tiukkaa rahan kanssa.On hiukan vieläkin mutta parempaan suuntaan ollaan menossa.Opiskelen,ja vaimoni käy töissä.Tässä eräänä aamuna vitutus oli niin kova että kun lähdin kouluun,niin matkalla päätinkin olla menemättä.Kiertelin autolla pitkin ja poikin,kävin jossain huoltiksella kahvilla ja tapoin aikaa niin kauan kunnes tiesin vaimoni lähteneen omaan työpaikkaansa,ja hipsin kotiin.En puhunut asiasta vaimolle mitään.
Toinen juttu.Kuten jo mainitsin,toi raha-asia oli aika tiukilla tässä taannoin,eikä sitä tietty koskaan liiemmälti ole kun on vain toinen joka käy töissä ja itse opiskelen.Meillä ainakin on niin että silloin kun talousasiat painaa,niin mikään muukaan juttu ei tunnu toimivan.Sitä vaan nylpytellään päivästä toiseen joskus paljon mitään puhumatta ja kituutellaan joten kuten.Eikä siis seksikään silloin maistu kummallekkaan.
No nyt kun tätä kuivaa kautta taas on jonkun aikaa kestänyt,olen ruvennut katselemaan naapurirapun tätiä sillä silmällä.Se on hiukan nuorempi,kivan näköinen pikku tummatukkainen pullukka siten sopivasti.Emme useinkaan ole paljon pihalla jutelleet,mutta nyt olen alkanut iloisesti tervehtiä tätä seksikästä naista,ja hakenut jutun juurta jos misktäkin aiheesta.Ja kaikki vaan tähtää siihen että jos natsaisi sen kanssa ja pääsisi vaikkapa pidemmällekin.
No,kaikkea se ihmisen pää kehittää kun semmoinen paikka tulee.
yllätyksiä
vaikka sattuu...
0
283
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011