Valehtelen jopa ystävilleni toisinaan. Valehtelen jatkuvasti koulussa poissaolojeni syitä. Valehtelen tyynesti päin ihmisten naamaa. Varastelen kaupoista omiin itsekkäisiin tarpeisiini ja valehtelen kaikille ostaneeni tavarat. Vanhempani ovat alkaneet ihmetellä millä rahoilla? En tiedä mistä epäsosiaalinen käytökseni lähtee. Olen koukussa tällaiseen.
Vastaukset 2
- vielä kysytkin
No siksi että olet keskenkasvuinen, itsekäs, vähä-älyinen, typerä, huomionhakuinen, sivistymätön juntti! Kuvittelet, että maailman pitää pyöriä sinun ympärilläsi ja sinulla saa olla omat säännöt. Olet yksinkertaisesti huonosti kasvatettu kakara, jolle ei ole osattu laittaa rajoja ajoissa. Onnea epäonnistuneelle tulevaisuudelle. Tulevaisuutesi löytyy ennen pitkää vankilasta tai mielisairaalasta.
- totta kai
älä viitti,taidat valehdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607