Mestarien liigalle puuhataan jatkoa Turun Sanomien mukaan. Liigassa pelaisivat Suomen Mestari TPS ja runkosarjan voittaja JYP. En ymmärrä asettelua koska JYP runkosarjan voittajana jäi pronssille. Runkosarjan voitto ei mielestäni oikeuta mestareiden liigaan. Jos kaksi joukkuetta kustakin liigasta valitaan niin itseoikeutettu Suomen Mestari TPS ja hopeajoukkue HPK olisivat oikeat valinnat. Miksi ihmeessä runkosarjan voitolla pitäisi päästä mukaan? Runkosarjassa TPS oli 6 sijalla ja HPK 5 sijalla mutta kuitenkin ne pelasivat Suomen Mestaruudesta jonka TPS voitti.
http://www.ts.fi/online/urheilu/157159.html
Mestarien liiga
Åboy
3
147
Vastaukset
- Kaljalla
paikkansa mahdollisessa mestarien liigassa, koska se missasi viime kauden mahdollisuutensa chl:n peruuntumisen takia. Ja tietenkin se viime kauden runkosarjan voittokin..
- kaljalla kans
olen samaa mieltä "kaljallan" kanssa. Vaikka kannatankin tepsiä.
- entisten lisäksi
ja jo nyt on äijiä sairastuvalla puolentusinaa..loppuu miehet kesken talvella. Sm-liiga, Chl, Eurooppacupi,..onhan se hienoa, että pelejä on, mutta saattaa tämä kausi mennä siihen, että tulee uupumus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450