Osaiskohan joku...

Åboy

22

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaljalla

      Lopetahan tuo lapsellinen leikkiminen, jos et pysty tuomaan mitään järkevää sisältöä viesteihisi, etkö voisi saman tein lopettaa kirjoittelun.

      • itse lopettaa...

        itsesi, sillä et tuo mitään järkevää minnekkään!

        Oliko viestisi kenties tarkoitettu kysymykseksi?


      • Kaljalla
        itse lopettaa... kirjoitti:

        itsesi, sillä et tuo mitään järkevää minnekkään!

        Oliko viestisi kenties tarkoitettu kysymykseksi?

        Pikemminkin pyyntö, tää on nyt nii naurettavaa että nään paremmaksi jättää väliin vääntämisen sinunlaisesi älykön kanssa : )


    • Blondi_tku

      Olet kyllä taatusti suomen tyhmin. Muuta en voi sanoa.

      • Kaljalla

        saattaa olla tosiaan :) Uskon kuitenkin lukion käyneenä olevani ainakin sivistyneempi ja ehkä sitä kautta jollain tasolla jopa älykkäämpi, kuin jotkut suomessa asuvat ulkomaalaiset ja päänsä aineilla tuhonneet narkkarit sun muut.


      • sinä oikein...
        Kaljalla kirjoitti:

        saattaa olla tosiaan :) Uskon kuitenkin lukion käyneenä olevani ainakin sivistyneempi ja ehkä sitä kautta jollain tasolla jopa älykkäämpi, kuin jotkut suomessa asuvat ulkomaalaiset ja päänsä aineilla tuhonneet narkkarit sun muut.

        lukion käynyt!

        Mikä mahtaa olla sun ÄO? Mulla se on 125.

        Saatat tosiaan olla jotain narkkarisomalia jollain tasolla älykkäämpi (en oikein ymmärrä, että miksi teet tuollaisia vertailuja?), mutta minun älykkyyden tasoon sinulla on vielä piiiiitkä matka.

        Ps. Se, että on älykäs ei tarkoita sitä, että pitäisi käyttäytyä hyvin (tai olla edes kohtelias). Ja mitä siihen sivistykseen tulee, niin olen ollut esim. ministereiden kanssa lounaalla ja käyttäytynyt siellä etiketin mukaan.


      • Remandero
        sinä oikein... kirjoitti:

        lukion käynyt!

        Mikä mahtaa olla sun ÄO? Mulla se on 125.

        Saatat tosiaan olla jotain narkkarisomalia jollain tasolla älykkäämpi (en oikein ymmärrä, että miksi teet tuollaisia vertailuja?), mutta minun älykkyyden tasoon sinulla on vielä piiiiitkä matka.

        Ps. Se, että on älykäs ei tarkoita sitä, että pitäisi käyttäytyä hyvin (tai olla edes kohtelias). Ja mitä siihen sivistykseen tulee, niin olen ollut esim. ministereiden kanssa lounaalla ja käyttäytynyt siellä etiketin mukaan.

        käyttäydy! Kenenköhän ministerin? Veikkaan Tupee Maurin. Sehän on sieltä Jyväskylästä kotoisin. Ja vieläpä aito maalaiskepulainen - kuten sinäkin.


      • Blondi_tku
        sinä oikein... kirjoitti:

        lukion käynyt!

        Mikä mahtaa olla sun ÄO? Mulla se on 125.

        Saatat tosiaan olla jotain narkkarisomalia jollain tasolla älykkäämpi (en oikein ymmärrä, että miksi teet tuollaisia vertailuja?), mutta minun älykkyyden tasoon sinulla on vielä piiiiitkä matka.

        Ps. Se, että on älykäs ei tarkoita sitä, että pitäisi käyttäytyä hyvin (tai olla edes kohtelias). Ja mitä siihen sivistykseen tulee, niin olen ollut esim. ministereiden kanssa lounaalla ja käyttäytynyt siellä etiketin mukaan.

        Sun älykkyytes on miinusmekkinen sen tietää jo kaikki.


      • kommentti...
        Blondi_tku kirjoitti:

        Sun älykkyytes on miinusmekkinen sen tietää jo kaikki.

        kertoo kaiken sinun älykkyydestäsi (tai pikemminkin sen puutteesta).


      • sellaisen...
        Remandero kirjoitti:

        käyttäydy! Kenenköhän ministerin? Veikkaan Tupee Maurin. Sehän on sieltä Jyväskylästä kotoisin. Ja vieläpä aito maalaiskepulainen - kuten sinäkin.

        ministerin kanssa kuin Mari Kiviniemi. Lisäksi olen ollut useita kertoja Valtiovarainministeriössä.

        Ps. Älä tuhlaa rahojasi Pitkävetoon, sillä olet todella huono veikkaamaan...


      • Kaljalla
        kommentti... kirjoitti:

        kertoo kaiken sinun älykkyydestäsi (tai pikemminkin sen puutteesta).

        noista sun kommenteista saa jotain vihiä sun järjen juoksustas. Nolaat tossa nyt kaikki jypfanit samalla naurettavalla pelleilylläsi. No onhan se katkeraa kun tuli takkiin keväällä, mut hei tää on vaa jääkiekkoo ;) Lukio tosiaan käyty loppuun 2 vuotta sitten, mikä ei sinäänsä todista mitään, mutta uskonpa etten ihan suomen tyhmin sentään ole, kuten rohkenit väittää. Omaa ÄO:ta en edes tiedä, mutta eipä se varmasti kovin suuri ole.


      • on sanonut,
        Kaljalla kirjoitti:

        noista sun kommenteista saa jotain vihiä sun järjen juoksustas. Nolaat tossa nyt kaikki jypfanit samalla naurettavalla pelleilylläsi. No onhan se katkeraa kun tuli takkiin keväällä, mut hei tää on vaa jääkiekkoo ;) Lukio tosiaan käyty loppuun 2 vuotta sitten, mikä ei sinäänsä todista mitään, mutta uskonpa etten ihan suomen tyhmin sentään ole, kuten rohkenit väittää. Omaa ÄO:ta en edes tiedä, mutta eipä se varmasti kovin suuri ole.

        että olen Jyp-fani? Kuten sanoin jo aiemmin, olet todella huono veikkaamaan...


      • olen...
        Kaljalla kirjoitti:

        noista sun kommenteista saa jotain vihiä sun järjen juoksustas. Nolaat tossa nyt kaikki jypfanit samalla naurettavalla pelleilylläsi. No onhan se katkeraa kun tuli takkiin keväällä, mut hei tää on vaa jääkiekkoo ;) Lukio tosiaan käyty loppuun 2 vuotta sitten, mikä ei sinäänsä todista mitään, mutta uskonpa etten ihan suomen tyhmin sentään ole, kuten rohkenit väittää. Omaa ÄO:ta en edes tiedä, mutta eipä se varmasti kovin suuri ole.

        väittänyt sinua suomen tyhmimmäksi???

        "...mutta uskonpa etten ihan suomen tyhmin sentään ole, kuten rohkenit väittää."

        Alkaako sulla jo todellisuudentaju pettämään?


      • Kaljalla
        olen... kirjoitti:

        väittänyt sinua suomen tyhmimmäksi???

        "...mutta uskonpa etten ihan suomen tyhmin sentään ole, kuten rohkenit väittää."

        Alkaako sulla jo todellisuudentaju pettämään?

        ''Olet kyllä taatusti suomen tyhmin. Muuta en voi sanoa. ''


      • sinulle...
        Kaljalla kirjoitti:

        ''Olet kyllä taatusti suomen tyhmin. Muuta en voi sanoa. ''

        etten se ollut minä.

        Äläkä ota näitä kirjoituksia tosissasi... ainakin minulle tämä on pelkkää ajanvietettä. Suomi24:n "keskustelu"-palstoilla harvoin käydään normaalia saati sitten älykästä keskustelua. Teidän palstalla sentään käy kirjoittajia (toisin kuin muiden Sm-liiga-joukkueiden), joten kyllähän se TPS kiinnostaa muitakin, kuin vain turkulaisia.

        Ps. Liiallinen ylpeys koetaan herkästi ylimielisyydeksi (tämä ei ole juuri sinulle kohdistettu, vaan niin kuin yleisenä vinkkinä Tps-faneille).


      • viisasta
        sinulle... kirjoitti:

        etten se ollut minä.

        Äläkä ota näitä kirjoituksia tosissasi... ainakin minulle tämä on pelkkää ajanvietettä. Suomi24:n "keskustelu"-palstoilla harvoin käydään normaalia saati sitten älykästä keskustelua. Teidän palstalla sentään käy kirjoittajia (toisin kuin muiden Sm-liiga-joukkueiden), joten kyllähän se TPS kiinnostaa muitakin, kuin vain turkulaisia.

        Ps. Liiallinen ylpeys koetaan herkästi ylimielisyydeksi (tämä ei ole juuri sinulle kohdistettu, vaan niin kuin yleisenä vinkkinä Tps-faneille).

        olla kirjoittamatta toisen nimimerkillä toista halventavia viestejä, niin miksi sitten olisi tyhmyyttä sanoa sinun älykkysosamäärääsi miinusmerkkiseksi tai vaihtoehtoisesti pyytää sinua lopettamaan loukkaavat viestisi? Oletko siis viisas siitä huolimatta että esimerkiksi käsket toisen lopettamaan itsensä? Eikö se tee ihmisestä tyhmää että vaikka hän on viisas, käyttäytyy hän silti tyhmästi?

        Eikö liiallinen ylpeys ole ylimielisyyttä? Etkö sinä syyllisty siihen uskoessasi että olet aina oikeassa? Eikö ole tyhmää kirjoittaa provosoivia viestejä kuitenkin samalla toivoen että kukaan ei ottaisi niitä sanojesi mukaan vakavasti?

        En ole Åboy, Kaljalla, Blondi tku, enkä ole ruokaillut ministerien kanssa.


      • Kaljalla
        viisasta kirjoitti:

        olla kirjoittamatta toisen nimimerkillä toista halventavia viestejä, niin miksi sitten olisi tyhmyyttä sanoa sinun älykkysosamäärääsi miinusmerkkiseksi tai vaihtoehtoisesti pyytää sinua lopettamaan loukkaavat viestisi? Oletko siis viisas siitä huolimatta että esimerkiksi käsket toisen lopettamaan itsensä? Eikö se tee ihmisestä tyhmää että vaikka hän on viisas, käyttäytyy hän silti tyhmästi?

        Eikö liiallinen ylpeys ole ylimielisyyttä? Etkö sinä syyllisty siihen uskoessasi että olet aina oikeassa? Eikö ole tyhmää kirjoittaa provosoivia viestejä kuitenkin samalla toivoen että kukaan ei ottaisi niitä sanojesi mukaan vakavasti?

        En ole Åboy, Kaljalla, Blondi tku, enkä ole ruokaillut ministerien kanssa.

        myöskään ole Åboy enkä blondi tku, mutta molempien viestit ovat varsin häkelyttäviä ja tälle palstalle sopimattomia. Eikö olisi kaikkien etujen mukaista kirjoittaa tälle palstalle lätkästä ja muille palstoille sitten muusta paskasta mistä ikinä itse haluaakaan. Pahoittelut jos viesti ei ole järkevä, olen humalassa :)


      • Åboy
        Kaljalla kirjoitti:

        myöskään ole Åboy enkä blondi tku, mutta molempien viestit ovat varsin häkelyttäviä ja tälle palstalle sopimattomia. Eikö olisi kaikkien etujen mukaista kirjoittaa tälle palstalle lätkästä ja muille palstoille sitten muusta paskasta mistä ikinä itse haluaakaan. Pahoittelut jos viesti ei ole järkevä, olen humalassa :)

        Minä olen se aito Åboy. Täällä kirjoittelee valitettavasti mieleltään sairas skitsofreenikko joka myös lähettää viestejä Åboyn nimellä. En tiedä miksi se on siitä muka hauskaa. Niin se on kuitenkin tehnyt keväästä lähtien kun TPS voitti mestaruuden. Olen tietysti hehkuttanut mestaruutta, mutta milulla ikuisena TPS-fanina on siihen oikeus. Tuo sairas skitsofreenikko kai kuvittelee voivansa lopettaa nämä aidot hehkutukset sairailla viesteillään. TPS:n mestaruus kai sen sekoamaan lopullisesti.

        Terveisin aito Åboy suomen Turusta, ikuinen TPS-fani


      • Kaljalla
        Åboy kirjoitti:

        Minä olen se aito Åboy. Täällä kirjoittelee valitettavasti mieleltään sairas skitsofreenikko joka myös lähettää viestejä Åboyn nimellä. En tiedä miksi se on siitä muka hauskaa. Niin se on kuitenkin tehnyt keväästä lähtien kun TPS voitti mestaruuden. Olen tietysti hehkuttanut mestaruutta, mutta milulla ikuisena TPS-fanina on siihen oikeus. Tuo sairas skitsofreenikko kai kuvittelee voivansa lopettaa nämä aidot hehkutukset sairailla viesteillään. TPS:n mestaruus kai sen sekoamaan lopullisesti.

        Terveisin aito Åboy suomen Turusta, ikuinen TPS-fani

        on ollut selvää jo pidemmän aikaa, että jollain on nyt hauskaa toisen nimimerkillä. Melko huvittavaa, ketju taitaa olla tällä hetkellä suomi 24:sen lätkä osion puhutuin ketju!


      • vastattuna...
        viisasta kirjoitti:

        olla kirjoittamatta toisen nimimerkillä toista halventavia viestejä, niin miksi sitten olisi tyhmyyttä sanoa sinun älykkysosamäärääsi miinusmerkkiseksi tai vaihtoehtoisesti pyytää sinua lopettamaan loukkaavat viestisi? Oletko siis viisas siitä huolimatta että esimerkiksi käsket toisen lopettamaan itsensä? Eikö se tee ihmisestä tyhmää että vaikka hän on viisas, käyttäytyy hän silti tyhmästi?

        Eikö liiallinen ylpeys ole ylimielisyyttä? Etkö sinä syyllisty siihen uskoessasi että olet aina oikeassa? Eikö ole tyhmää kirjoittaa provosoivia viestejä kuitenkin samalla toivoen että kukaan ei ottaisi niitä sanojesi mukaan vakavasti?

        En ole Åboy, Kaljalla, Blondi tku, enkä ole ruokaillut ministerien kanssa.

        ei.

        Viisas ihminen voi käyttäytyä "tyhmästi", mutta silti hän on viisas.

        Olet oikeassa, että liiallinen ylpeys on ylimielisyyttä... mutta missä se raja menee?

        Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin (vitsi)!

        "Eikö ole tyhmää kirjoittaa provosoivia viestejä kuitenkin samalla toivoen että kukaan ei ottaisi niitä sanojesi mukaan vakavasti? "

        Provot ei ole tarkoitettu vakavasti otettaviksi... provot ovat provoja...

        Olet kuin jokin "keittiöpsykologi", joka väitää esim. ettei rumilla ihmisillä ole oikeutta haukkua toisia rumiksi (niin kuin se olisi vain hyvännäköisten etuoikeus)...

        Maailma ei ole oikeudenmukainen, vaikka se olisikin kaikkien mielestä kivaa...


      • Åboy
        vastattuna... kirjoitti:

        ei.

        Viisas ihminen voi käyttäytyä "tyhmästi", mutta silti hän on viisas.

        Olet oikeassa, että liiallinen ylpeys on ylimielisyyttä... mutta missä se raja menee?

        Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin (vitsi)!

        "Eikö ole tyhmää kirjoittaa provosoivia viestejä kuitenkin samalla toivoen että kukaan ei ottaisi niitä sanojesi mukaan vakavasti? "

        Provot ei ole tarkoitettu vakavasti otettaviksi... provot ovat provoja...

        Olet kuin jokin "keittiöpsykologi", joka väitää esim. ettei rumilla ihmisillä ole oikeutta haukkua toisia rumiksi (niin kuin se olisi vain hyvännäköisten etuoikeus)...

        Maailma ei ole oikeudenmukainen, vaikka se olisikin kaikkien mielestä kivaa...

        Käyttäytymistäsi ei voi selittää edes tyhmyydellä. Se on sairautta.


      • teki sinusta...
        Åboy kirjoitti:

        Käyttäytymistäsi ei voi selittää edes tyhmyydellä. Se on sairautta.

        lääkärin?

        Et vissiin paljoa ymmärrä lukemastasi tekstistä... (se on sairaus nimeltä afasia)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe