Panin hyvä kaverini vaimoa

Vittu et vituttaa

Olen eläessäni nussinu kaikkea mikä liikkuu. Vieraissa on tullut käytyä niin usein etten pysy enää laskuissa mukana, mutta yksi asia vituttaa:

- Kävin kerran panemassa mun hyvän kaverini vaimoa.

Vittu, olis pitäny jättää tekemättä. Ei siitä mitään muuta ole seurannu kun vaan yksinkertaisesti vituttaa.

8

2950

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha kaveri

      mikä sua siinä vituttaa ..sekö, että petit hyvän kaverisi? Kuittaantusiko asia sillä, että hyvä kaverisi saisi panna sinun mahdollista vaimoasi?

      • Vittu et vituttaa

        > mikä sua siinä vituttaa ..sekö, että petit hyvän kaverisi?

        Ehkä. En osaa sanoa mikä vituttaa, mutta vituttaa kuitenkin.


      • ruskaneitonen

        "Vitulla"käyt,niin ei ihme jos v i t u t t a a.Hyi h......i näitä äijiä,hommaa ny jo pumpattava barbara,kun et naisia arvosta ja omat HIMOT vaan hyrrää.Taidat ollakin joku kaks,kolmekymppinen.Toivon sydämestäni,että sun kaveris PANIS sun mahdollista tyttö,-naisystävääs,sillä vaimoahan sulla ei missään nimessä voi ollakaan.Kuka tollasen kusipään huolis...Annahan hiukan arvoa ihmisille ja törkkää se "nakkis"vaikka puunkoloon,eiköhän himot lopu vähäksi aikaa..heh,heh..


    • rhwtrrw

      että kaverisi saisi tietää ja potkisi sua munille niin, ettei seiso ikinä!!!
      Olen tullut itse petetyksi ja toivon tuota todella!!!

      • valtakunnan jim

        Ei ole mikään ihme, jos eukkos paneskelee toisten jätkien kaa, kun olet tommonen vähä-älyinen yksilö.


    • Kysyn vaan

      Niin oliko?

    • hallelujaa halulla

      Jumala on antanut jätkille kyrvän sitä varten, että sen välityksellä jätkät nussivat ämmiä. Olet siis ainoastaan toteuttanut Jumalan tahtoa, ja kuolemasi jälkeen taivaan portilla Pyhä Pietari AIVAN VARMASTI laskee kyseessä olevan asian sinun hyvien tekojesi joukkoon - kukapa tietää, vaikka juuri sen ansiosta pääset Iankaikkisessa Elossa Taivaan Iloihin!
      Jotta Taivasosuutesi varmistuisi, ehdotan, että nussit kaverisi muijaa vielä toisen ja kolmannenkin kerran.

    • hyvää päivää

      panin hyvää kaveria!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      270
      2279
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1298
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1124
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1116
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1106
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1093
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1047
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1043
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      978
    Aihe