Vaikka kuinka etsisi, niin ei löydy ei... ;o)
Ps. Olemassaoloa kyllä löytyy pilvin pimein kuten kuolleita planeettoja ja elottomia kiertotähtiä, joille pimeyden synkeys on varattu ikuisiksi ajoiksi.
Elämää Yeshuan ulkopuolellako?
190
1023
Vastaukset
- 666+666
etsinnöissäsi Jeshuan jalkovälistä kovin pitkälle ole päässyt,olet kuin satiainen isovarpaiden välissä.
...pommiin tai saanut muistutuksen myöhästyneestä laskusta tai peräti fudit duunista?
En nimittäin usko, että sä olet perusluonteeltasi noin ilkeä, mitä vastauksestasi voisi olettaa ;o)
G-d bless you in the great Name of Yeshua!Unohdin ihan toivottaa:
Shabbat shalom Uvracha!
Ps. Jos sulle tapahtui jotain edellisessä meilissäni mainittua tai muuta ikävää, niin anna Yeshuan lohduttaa sua armollaan!...koskien nikkiäsi:
Uneksitko olevasi Ilmestyskirjan kaksi petoa, joista ensimmäinen nousee merestä ja toinen maasta?- 666+666
Yakov kirjoitti:
...koskien nikkiäsi:
Uneksitko olevasi Ilmestyskirjan kaksi petoa, joista ensimmäinen nousee merestä ja toinen maasta?sinulle kun jatkat Jeshuan haarovälin tutkimista,pyhä henki haisee,hyh hyh
- I95952
Yakov kirjoitti:
...pommiin tai saanut muistutuksen myöhästyneestä laskusta tai peräti fudit duunista?
En nimittäin usko, että sä olet perusluonteeltasi noin ilkeä, mitä vastauksestasi voisi olettaa ;o)
G-d bless you in the great Name of Yeshua!"Mieleeni tuli, että mistähän syystä Jumala sallii nyt tuon hirmumyrskyn iskeä juuri Pohjois-Carolinaan? Aiemmin nimittäin on havaittu myrskyn ajoituksen ja osumapaikan olevan selkeästi liitettävissä siihen, mitä Usa:n johto on puhunut ja aikonut Israelille vahingoksi ja että joskus jonkun huippupoliitikon asuinpaikka tai loma-asunto on sijainnut myrskytuhoalueella.
"
Vittumainen tuo jumalasi,antaa siis miljoonien kärsiä että kostaa yhdelle!?
Kyllä te olette kerrassaan hulluja,teidän jeshuapellejen jutuissa ei ole järjen hiventäkään.
Sinun bl"blokia" lukiessa sen huomaa,ja miten ihmeessä olet noin sairas,miksi ei herrasi auta sinua millään lailla.
Ainoa apu minkä sinäkin saat on tieteen takia I95952 kirjoitti:
"Mieleeni tuli, että mistähän syystä Jumala sallii nyt tuon hirmumyrskyn iskeä juuri Pohjois-Carolinaan? Aiemmin nimittäin on havaittu myrskyn ajoituksen ja osumapaikan olevan selkeästi liitettävissä siihen, mitä Usa:n johto on puhunut ja aikonut Israelille vahingoksi ja että joskus jonkun huippupoliitikon asuinpaikka tai loma-asunto on sijainnut myrskytuhoalueella.
"
Vittumainen tuo jumalasi,antaa siis miljoonien kärsiä että kostaa yhdelle!?
Kyllä te olette kerrassaan hulluja,teidän jeshuapellejen jutuissa ei ole järjen hiventäkään.
Sinun bl"blokia" lukiessa sen huomaa,ja miten ihmeessä olet noin sairas,miksi ei herrasi auta sinua millään lailla.
Ainoa apu minkä sinäkin saat on tieteen takia...blogiani, niin muista se fakta, että se on vain pieneltä ajalta minun elämääni ja kerron siinä vain murto-osan siitä, mitä armotekoja J-la on mulle tehnyt, sillä tiedän ettei mun kannata kertoa kaikkia niitä ihmeitä kaiken kansan luettavaksi ja ymmärtämättömien ihmisten revittäväksi ;o)
Olen saanut kokea ihmeparanemisia useita kertoja elämässäni ja eräät niistä sellaisia, ettei tiede olisi mua voinut auttaa ja parantaa. Olen kerran jopa saanut herätä kuolleista!
Kun väitit J-laa julmaksi siksi, että Hän antaa miljoonien ihmisten kärsiä niissä maissa, joiden huippupoliitikot ovat yrittäneet tehdä vääryyttä Israelia ja juutalaisia kohtaan, niin unohdat sen tosiseikan, että niiden maiden kansalaiset ovat ITSE valinneet nuo huippupoliitikot johtajikseen!
Tietenkin niissä maissa on niitäkin, maan hiljaisia ja aitoja Yeshuaan uskovia, jotka EIVÄT/EMME ole sellaisia poliitikkoja äänestäneet, mutta me olemme kaikissa pakanakansoissa pienenä vähemmistönä ja kärsimme ilomielin kaiken sen, mitä J-la näkee meidän hyväksemme kärsittävää laittaa, koska me tiedämme seuraavan UT:n totuuden toteutuvan kaikkien Yeshuaan uskovien elämässä 'näytti miltä näytti':
"Kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat!"
Room. 8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Tule ystävä sinäkin oikein rientäen tämän ihmeellisen rakkauden J-lan, Israelin Pyhän luo ja hyväksy se pelastuksen armolahja, jota Hän sulle Pojassaan Yeshuassa tänäänkin tarjoaa!666+666 kirjoitti:
sinulle kun jatkat Jeshuan haarovälin tutkimista,pyhä henki haisee,hyh hyh
...perusteella en vastaa sulle tämän enempää. Toivottavasti pysyt samassa nikissäsi, että voin kiertää sinut kaukaa!
Jää hyvästi!- nmjklö
Yakov kirjoitti:
...blogiani, niin muista se fakta, että se on vain pieneltä ajalta minun elämääni ja kerron siinä vain murto-osan siitä, mitä armotekoja J-la on mulle tehnyt, sillä tiedän ettei mun kannata kertoa kaikkia niitä ihmeitä kaiken kansan luettavaksi ja ymmärtämättömien ihmisten revittäväksi ;o)
Olen saanut kokea ihmeparanemisia useita kertoja elämässäni ja eräät niistä sellaisia, ettei tiede olisi mua voinut auttaa ja parantaa. Olen kerran jopa saanut herätä kuolleista!
Kun väitit J-laa julmaksi siksi, että Hän antaa miljoonien ihmisten kärsiä niissä maissa, joiden huippupoliitikot ovat yrittäneet tehdä vääryyttä Israelia ja juutalaisia kohtaan, niin unohdat sen tosiseikan, että niiden maiden kansalaiset ovat ITSE valinneet nuo huippupoliitikot johtajikseen!
Tietenkin niissä maissa on niitäkin, maan hiljaisia ja aitoja Yeshuaan uskovia, jotka EIVÄT/EMME ole sellaisia poliitikkoja äänestäneet, mutta me olemme kaikissa pakanakansoissa pienenä vähemmistönä ja kärsimme ilomielin kaiken sen, mitä J-la näkee meidän hyväksemme kärsittävää laittaa, koska me tiedämme seuraavan UT:n totuuden toteutuvan kaikkien Yeshuaan uskovien elämässä 'näytti miltä näytti':
"Kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat!"
Room. 8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Tule ystävä sinäkin oikein rientäen tämän ihmeellisen rakkauden J-lan, Israelin Pyhän luo ja hyväksy se pelastuksen armolahja, jota Hän sulle Pojassaan Yeshuassa tänäänkin tarjoaa!et takuulla ole mistään parantunut,tahdot vaan niin uskoa,sulla viiraa ja pahasti.
- +9595465
Yakov kirjoitti:
...perusteella en vastaa sulle tämän enempää. Toivottavasti pysyt samassa nikissäsi, että voin kiertää sinut kaukaa!
Jää hyvästi!koko palstalta,juustonhajuinen Jeshuan haarovali ja sinä pilaatte kaiken.
nmjklö kirjoitti:
et takuulla ole mistään parantunut,tahdot vaan niin uskoa,sulla viiraa ja pahasti.
...epäuskoasi sitten tippaakaan, sillä olethan kuuluisan epäuskoisen esiäitisi Eevan jälkeläinen ;o)
Ps. Takuulla olen parantunut useita kertoja vakavista sairauksista uskonrukouksen voimasta ja saanut armon päästä takaisin terveitten pariin. Lisäksi sain armon palata kuolemasta elämään oltuani 3-vuotiaana lampeen hukkuneena noin tunnin.- +9494
Yakov kirjoitti:
...epäuskoasi sitten tippaakaan, sillä olethan kuuluisan epäuskoisen esiäitisi Eevan jälkeläinen ;o)
Ps. Takuulla olen parantunut useita kertoja vakavista sairauksista uskonrukouksen voimasta ja saanut armon päästä takaisin terveitten pariin. Lisäksi sain armon palata kuolemasta elämään oltuani 3-vuotiaana lampeen hukkuneena noin tunnin.selittääkin sen viiraaamisen,happivaje on aiheuttanut ja aiheuttaa viiraamisesi.
+9494 kirjoitti:
selittääkin sen viiraaamisen,happivaje on aiheuttanut ja aiheuttaa viiraamisesi.
...seuraavan: Olin Tehdasteollisuuden rationalisointikurssilla TTOL:ssa alkuvuodesta1978 ja ennen kaikkein vaikeinta tenttiä, mikä koski palkkausjärjestelmiä, sanoi kurssin vetäjä: "Jos joku teistä kykenee saamaan tentistä täydet 40 pistettä, niin hän on joko nero tai hullu ja mä tarjoan hälle pullakahvit!"
Mä sain tentistä 39,5 pistettä ja kaikki muut jäivät kauas taakse! En siis ollut silti (ihan) nero enkä hullukaan ja kurssin vetäjä tarjosi mulle kuitenkin pullakahvit ;o) Myös HTOL:stä valmistuin kurssin priimuksena 1971 saaden reilusti parhaimman päästötodistuksen seuraavaan parhaaseen nähden ja sen lisäksi kolme (3) stipendiä. Varmistin sillä sen, että sain hyvät työpaikat tulevaisuudessa ja niin myös sain!
Kerroin nuo kaksi tapausta - en kerskatakseni, sillä mä olen itse vaatimattomuus - vaan ainoastaan osoittaakseni, ettei mua ainakaan happivaje ole tuolloin vaivannut. En silti väitä, etteikö hukkuminen ja siitä eloon herääminen ja sen lisäksi perinnölliset taipumukset ihmissuvun perisynnin vuoksi ja työympäristön epäterveellisyys olisi mitenkään vaikuttaneet nykyiseen kehoni toimintaan. Päinvastoin!
Lisäksi on hyvä muistaa Yeshuan opetus:
Markuksen evankeliumi: 2:17 Sen kuullessaan Yeshua sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Onneksi Yeshua ei tullutkaan kutsumaan vanhurskaita (niitä, jotka pitävät itseään terveinä, muita parempina, jopa täydellisinä ja taivaskelpoisina), vaan syntisiä (joista minä olin suurin) parannukseen!
Ps. Jos ehkä kuitenkin jostain syystä epäilet, ettet kenties vielä olekaan ihan taivaskelpoinen, niin varmista pelastuksesi ja oikeutesi taivasosuuteesi antamalla koko elämäsi ehdoitta Yeshualle ja tee se NYT!+9595465 kirjoitti:
koko palstalta,juustonhajuinen Jeshuan haarovali ja sinä pilaatte kaiken.
...tuollaista saastaa ja täysin ala-arvoista tekstiä tälle kunniakkaalle keskustelufoorumille?
Etkö kykene ajattelemaan mitään parempaa kuin alakulttuuria ja seksiä?- +5+53
Yakov kirjoitti:
...seuraavan: Olin Tehdasteollisuuden rationalisointikurssilla TTOL:ssa alkuvuodesta1978 ja ennen kaikkein vaikeinta tenttiä, mikä koski palkkausjärjestelmiä, sanoi kurssin vetäjä: "Jos joku teistä kykenee saamaan tentistä täydet 40 pistettä, niin hän on joko nero tai hullu ja mä tarjoan hälle pullakahvit!"
Mä sain tentistä 39,5 pistettä ja kaikki muut jäivät kauas taakse! En siis ollut silti (ihan) nero enkä hullukaan ja kurssin vetäjä tarjosi mulle kuitenkin pullakahvit ;o) Myös HTOL:stä valmistuin kurssin priimuksena 1971 saaden reilusti parhaimman päästötodistuksen seuraavaan parhaaseen nähden ja sen lisäksi kolme (3) stipendiä. Varmistin sillä sen, että sain hyvät työpaikat tulevaisuudessa ja niin myös sain!
Kerroin nuo kaksi tapausta - en kerskatakseni, sillä mä olen itse vaatimattomuus - vaan ainoastaan osoittaakseni, ettei mua ainakaan happivaje ole tuolloin vaivannut. En silti väitä, etteikö hukkuminen ja siitä eloon herääminen ja sen lisäksi perinnölliset taipumukset ihmissuvun perisynnin vuoksi ja työympäristön epäterveellisyys olisi mitenkään vaikuttaneet nykyiseen kehoni toimintaan. Päinvastoin!
Lisäksi on hyvä muistaa Yeshuan opetus:
Markuksen evankeliumi: 2:17 Sen kuullessaan Yeshua sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Onneksi Yeshua ei tullutkaan kutsumaan vanhurskaita (niitä, jotka pitävät itseään terveinä, muita parempina, jopa täydellisinä ja taivaskelpoisina), vaan syntisiä (joista minä olin suurin) parannukseen!
Ps. Jos ehkä kuitenkin jostain syystä epäilet, ettet kenties vielä olekaan ihan taivaskelpoinen, niin varmista pelastuksesi ja oikeutesi taivasosuuteesi antamalla koko elämäsi ehdoitta Yeshualle ja tee se NYT!hieman autistinen,hehh heh
- +5+5+5
Yakov kirjoitti:
...tuollaista saastaa ja täysin ala-arvoista tekstiä tälle kunniakkaalle keskustelufoorumille?
Etkö kykene ajattelemaan mitään parempaa kuin alakulttuuria ja seksiä?haaravälin seksinä,hehe?
Taidat olla niitä miehiä,top vai bottom?? +5+53 kirjoitti:
hieman autistinen,hehh heh
>>>Ps. Jos ehkä kuitenkin jostain syystä epäilet, ettet kenties vielä olekaan ihan taivaskelpoinen, niin varmista pelastuksesi ja oikeutesi taivasosuuteesi antamalla koko elämäsi ehdoitta Yeshualle ja tee se NYT!
+5+5+5 kirjoitti:
haaravälin seksinä,hehe?
Taidat olla niitä miehiä,top vai bottom??...pois miesten haarojen välistä ja luo silmäsi Golgatan ristille!
Näetkö miten valtavan rakkauden J-la onkaan meille Pojassaan antanut?- 5+5++5
Yakov kirjoitti:
>>>Ps. Jos ehkä kuitenkin jostain syystä epäilet, ettet kenties vielä olekaan ihan taivaskelpoinen, niin varmista pelastuksesi ja oikeutesi taivasosuuteesi antamalla koko elämäsi ehdoitta Yeshualle ja tee se NYT!
Sinä et koskaan tule pääsemään taivaaseen,sinne pääsevät vain täydelliset.
- +58+5+5
Yakov kirjoitti:
...pois miesten haarojen välistä ja luo silmäsi Golgatan ristille!
Näetkö miten valtavan rakkauden J-la onkaan meille Pojassaan antanut?niin ihan henkkoht voisin lyödä ristille sen uudestaan
5+5++5 kirjoitti:
Sinä et koskaan tule pääsemään taivaaseen,sinne pääsevät vain täydelliset.
...asetettu taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa! Niin on kirjoitettu Pyhissä Kirjoituksissa, jotka ovat suoraan J-lan suusta!
Efesolaiskirje:
2:6 ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa,
Oletko mulle kateellinen? (Olisi syytä ollakin!)
Ps. Lue koko asiayhteys ja hämmästy! (Ef. 2:1-10)
1. Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,
5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi HaMashiach'n kanssa - armosta te olette pelastetut -
6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa,
7. osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.
8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut HaMashiach Yeshuassa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.+58+5+5 kirjoitti:
niin ihan henkkoht voisin lyödä ristille sen uudestaan
...huomannut, että sussa on murhaajan henki. Yritä päästä siitä eroon, sillä muutoin se vie sinut uhrinaan Helvettiin!
- +94+41
Yakov kirjoitti:
...asetettu taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa! Niin on kirjoitettu Pyhissä Kirjoituksissa, jotka ovat suoraan J-lan suusta!
Efesolaiskirje:
2:6 ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa,
Oletko mulle kateellinen? (Olisi syytä ollakin!)
Ps. Lue koko asiayhteys ja hämmästy! (Ef. 2:1-10)
1. Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,
5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi HaMashiach'n kanssa - armosta te olette pelastetut -
6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin HaMashiach Yeshuassa,
7. osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.
8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut HaMashiach Yeshuassa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.sinä et pääse mihinkään,sillä taivaseen ei homoseksuaalit pääse.
- 9+54945
Yakov kirjoitti:
...huomannut, että sussa on murhaajan henki. Yritä päästä siitä eroon, sillä muutoin se vie sinut uhrinaan Helvettiin!
tulee saada tuomionsa.
9+54945 kirjoitti:
tulee saada tuomionsa.
...helvettiin tulee viemäänkin, ellet tee parannusta ja usko Pelastussanomaan Yeshuasta!
+94+41 kirjoitti:
sinä et pääse mihinkään,sillä taivaseen ei homoseksuaalit pääse.
...sun on tehtävä tuosta synnistäsi parannaus ja uskottava Yeshuaan!
Ps. Jo alkuseurakunnan aikoihin uskoon tulleiden joukossa oli suuria syntisiä, entisiä porttoja ja homoja, mutta he tunnustivat syntinsä, tekivät parannuksen ja ottivat upostuskasteen Yeshuan Nimeen ja saivat syntyä uusiksi hengellisiksi luomuksiksi. Vain uudestisyntyneet hengelliset luomukset voivat päästä taivaaseen. Mä koin uudestisyntymän 31.8.1972 illalla klo 21. Juuri silloin J-la siirsi minut rakkaan Poikansa Yeshuan kuningaskuntaan ja täällä olisi tilaa vielä sullekin! HalleluYah!- 9+5+5
Yakov kirjoitti:
...helvettiin tulee viemäänkin, ellet tee parannusta ja usko Pelastussanomaan Yeshuasta!
roviolla kun tulee takaisin
9+5+5 kirjoitti:
roviolla kun tulee takaisin
...viha-rakkaussuhde Yeshuaan! Laske kaikki aseesi, sillä sun on yhtä turha potkia tutkainta vastaan, kuin muinoin kiihkofariseus Saulus Tarsolaisella, sittemmin nimeltään apostoli Paavali.
Sä olet nyt selvästi J-lan puhuttelussa, joten polvistu Yeshuan edessä ja palvo Häntä!- jnjnknm
Yakov kirjoitti:
...viha-rakkaussuhde Yeshuaan! Laske kaikki aseesi, sillä sun on yhtä turha potkia tutkainta vastaan, kuin muinoin kiihkofariseus Saulus Tarsolaisella, sittemmin nimeltään apostoli Paavali.
Sä olet nyt selvästi J-lan puhuttelussa, joten polvistu Yeshuan edessä ja palvo Häntä!helvettiin siitä jauhamasta paskaa,olet henkisesti hyvin sairas,mene lääkäriin.
jnjnknm kirjoitti:
helvettiin siitä jauhamasta paskaa,olet henkisesti hyvin sairas,mene lääkäriin.
...toimen sanoja.
Jokainen, joka on Hengestä syntynyt ymmärtää kyllä niitä. Syy siihen, ettet sä ymmärrä johtuu siitä, että sä olet vain sielullinen, etkä Hengestä syntynyt. Lue seuraava lainaus ja tutki itseäsi sitä vasten:
Joh.3:3-8
3. Yeshua vastasi ja sanoi hänelle (lainoppinut Nikodemukselle): "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Yeshua vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."- 95+5+5
Yakov kirjoitti:
...toimen sanoja.
Jokainen, joka on Hengestä syntynyt ymmärtää kyllä niitä. Syy siihen, ettet sä ymmärrä johtuu siitä, että sä olet vain sielullinen, etkä Hengestä syntynyt. Lue seuraava lainaus ja tutki itseäsi sitä vasten:
Joh.3:3-8
3. Yeshua vastasi ja sanoi hänelle (lainoppinut Nikodemukselle): "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Yeshua vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."henkisesti häiriintinyt ihminen.
Jokainen voi halutessaan lukea nuo raamatusta,mene lääkäriin. 95+5+5 kirjoitti:
henkisesti häiriintinyt ihminen.
Jokainen voi halutessaan lukea nuo raamatusta,mene lääkäriin....sanoin, että millaista todellista elämää sä olet löytänyt Yeshuan ulkopuolelta?
Ps. Huomioi ennen kirjoittamistasi seuraava Raamatun totuus:
Kolossalaiskirje:
1:16 Sillä hänessä (Yeshuassa) luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,- ghjklöpkiokj
Yakov kirjoitti:
...sanoin, että millaista todellista elämää sä olet löytänyt Yeshuan ulkopuolelta?
Ps. Huomioi ennen kirjoittamistasi seuraava Raamatun totuus:
Kolossalaiskirje:
1:16 Sillä hänessä (Yeshuassa) luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,jokaisella viestilläsi henkisen tilasi joka on hyvin huono.
ghjklöpkiokj kirjoitti:
jokaisella viestilläsi henkisen tilasi joka on hyvin huono.
...mielipiteet aika kaukana toisistaan. Sä et suostu keskustelemaan ollenkaan ja siksi mä olen todella syvästi huolissani sun mielenterveydestäsi!
Lue nuo kymmenet omat kirjoituksesi kertaalleen läpi ja mieti, millaista 'hengen jättiläistä' ne kuvastavat?- +5+54++5
Yakov kirjoitti:
...mielipiteet aika kaukana toisistaan. Sä et suostu keskustelemaan ollenkaan ja siksi mä olen todella syvästi huolissani sun mielenterveydestäsi!
Lue nuo kymmenet omat kirjoituksesi kertaalleen läpi ja mieti, millaista 'hengen jättiläistä' ne kuvastavat?olevasi väärällä palstalla,etkä ymmärrä olevasi henkisesti sairas.
Katso peiliin vaan ennenkuin muita syyttelet,mene pois täältä häirikkö. +5+54++5 kirjoitti:
olevasi väärällä palstalla,etkä ymmärrä olevasi henkisesti sairas.
Katso peiliin vaan ennenkuin muita syyttelet,mene pois täältä häirikkö.häirikkö, en minä!
- 89459+6
Yakov kirjoitti:
häirikkö, en minä!
palstalle,täällä olet HÄIRIKKÖ.
89459+6 kirjoitti:
...sammuttaa jo kaikki kynttilät, sillä Tanakh'in profeettojen ennustusten mukainen Yeshua-aurinko on jo noussut ja tahtoo valaista sinunkin polkusi!
- +5+5
Yakov kirjoitti:
...sammuttaa jo kaikki kynttilät, sillä Tanakh'in profeettojen ennustusten mukainen Yeshua-aurinko on jo noussut ja tahtoo valaista sinunkin polkusi!
KAIKKI valot
+5+5 kirjoitti:
KAIKKI valot
...kuuntelemaan tämän biisin ja panemaan merkille, miten hyvin Mauno tulkitsee sen kuinka J-lan Poika Yeshua rakastaa sua ja tahtoo sun tietävän sen!
http://www.youtube.com/watch?v=wFA9w_qR7qo&feature=related- Juudan prinsessa
Yakov kirjoitti:
Ps. Takuulla olen parantunut useita kertoja vakavista sairauksista uskonrukouksen voimasta ja saanut armon päästä takaisin terveitten pariin. Lisäksi sain armon palata kuolemasta elämään oltuani 3-vuotiaana lampeen hukkuneena noin tunnin.ihmeellistä, niin minäkin, mutta aikaa ei tiedetä kuinka kauan oli lammessa mutta reilut 2-vuotias olin ja mummoni nosti minut sieltä ylös jollakin oksankarahkalla kun huomasi hameen helmani pinnalla.
Juudan prinsessa kirjoitti:
ihmeellistä, niin minäkin, mutta aikaa ei tiedetä kuinka kauan oli lammessa mutta reilut 2-vuotias olin ja mummoni nosti minut sieltä ylös jollakin oksankarahkalla kun huomasi hameen helmani pinnalla.
...pitää vielä nykyaikoinakin huolta valituistaan! HalleluYah!
Herra oli valmistanut meitä varten jotain paljon parempaa kuin lampeen hukkuminen. Mun kohdalla oli kyseessä metsän keskellä oleva mutalampi Etelä-Pohjanmaalla.- 11111111
Yakov kirjoitti:
...sun on tehtävä tuosta synnistäsi parannaus ja uskottava Yeshuaan!
Ps. Jo alkuseurakunnan aikoihin uskoon tulleiden joukossa oli suuria syntisiä, entisiä porttoja ja homoja, mutta he tunnustivat syntinsä, tekivät parannuksen ja ottivat upostuskasteen Yeshuan Nimeen ja saivat syntyä uusiksi hengellisiksi luomuksiksi. Vain uudestisyntyneet hengelliset luomukset voivat päästä taivaaseen. Mä koin uudestisyntymän 31.8.1972 illalla klo 21. Juuri silloin J-la siirsi minut rakkaan Poikansa Yeshuan kuningaskuntaan ja täällä olisi tilaa vielä sullekin! HalleluYah!Henkilökohtaisia kokemuksia ei voi siirtää toiselle.
- 4+12
Yakov kirjoitti:
...kuuntelemaan tämän biisin ja panemaan merkille, miten hyvin Mauno tulkitsee sen kuinka J-lan Poika Yeshua rakastaa sua ja tahtoo sun tietävän sen!
http://www.youtube.com/watch?v=wFA9w_qR7qo&feature=relatedMitä sillä on merkitystä, jos kuvittelee jonkun rakastavan itseään ?
Kysymys on on vain puutteesta, jonka mielikuvitus yrittää täyttää.
Se on myös vastuun pakenemista, sanoa toiselle, että joku jossakin kyllä rakastaa sinua, ei tarvitse itse vaivautua rakastamaan.
- aosjkdjkdj
kihomato on nyt hyvä tyrkkää päänsä ulos Yeshuasta;)
...kaikki kunnossa siellä korviesi välissä, vaiko pelkkä tuulitunneli?
Älä silti masennu, sillä J-la rakastaa yksinkertaisiakin ja tahtoo antaa heille soimaamatta viisautta, mikäli he sitä Häneltä anovat. Koska sä kenties et älyä edes anoa sitä Häneltä, niin mä teen tänään 'päivän hyvän työn' ja anon sitä sulle sinun puolestasi ;o)
"Kiitos rakas taivaan Isä, että annat edelliselle kirjoittajalle aimo annoksen älyä ja viisautta Poikasi Yeshuan Nimessä ja johdatat hänet peräti iankaikkiseen elämään johtavalle tielle, koska Sä rakastat kaikkia luotujasi, siis häntäkin! HalleluYah! Amen."- 949+4664+6
Yakov kirjoitti:
...kaikki kunnossa siellä korviesi välissä, vaiko pelkkä tuulitunneli?
Älä silti masennu, sillä J-la rakastaa yksinkertaisiakin ja tahtoo antaa heille soimaamatta viisautta, mikäli he sitä Häneltä anovat. Koska sä kenties et älyä edes anoa sitä Häneltä, niin mä teen tänään 'päivän hyvän työn' ja anon sitä sulle sinun puolestasi ;o)
"Kiitos rakas taivaan Isä, että annat edelliselle kirjoittajalle aimo annoksen älyä ja viisautta Poikasi Yeshuan Nimessä ja johdatat hänet peräti iankaikkiseen elämään johtavalle tielle, koska Sä rakastat kaikkia luotujasi, siis häntäkin! HalleluYah! Amen."vapautus Jaakoville kihomatona olemisesta ja ulosta hänet.
Anna hänelle myös ne puuttuvat aivosolut jotta kykenee ajattelemaan horm ihmisen tavoin.
Jaa-a ei tainnut auttaa,siis Jeshuasi on silkkaa kuvitelmaa. 949+4664+6 kirjoitti:
vapautus Jaakoville kihomatona olemisesta ja ulosta hänet.
Anna hänelle myös ne puuttuvat aivosolut jotta kykenee ajattelemaan horm ihmisen tavoin.
Jaa-a ei tainnut auttaa,siis Jeshuasi on silkkaa kuvitelmaa.>>>"Kiitos rakas taivaan Isä, että annat edelliselle kirjoittajalle aimo annoksen älyä ja viisautta Poikasi Yeshuan Nimessä ja johdatat hänet peräti iankaikkiseen elämään johtavalle tielle, koska Sä rakastat kaikkia luotujasi, siis häntäkin! HalleluYah! Amen."
- +58+5
Yakov kirjoitti:
>>>"Kiitos rakas taivaan Isä, että annat edelliselle kirjoittajalle aimo annoksen älyä ja viisautta Poikasi Yeshuan Nimessä ja johdatat hänet peräti iankaikkiseen elämään johtavalle tielle, koska Sä rakastat kaikkia luotujasi, siis häntäkin! HalleluYah! Amen."
sinuttelu asteelle mielikuvistuskaverisi kanssa "Sä"
Olet todella pelle. +58+5 kirjoitti:
sinuttelu asteelle mielikuvistuskaverisi kanssa "Sä"
Olet todella pelle....teititellä isääsi?
Ilmankos sä olet ollutkin rakkautta vailla! Tulee taivaan Isin halattavaksi, sillä Hän rakastaa sinua!- 8+94562
Yakov kirjoitti:
...teititellä isääsi?
Ilmankos sä olet ollutkin rakkautta vailla! Tulee taivaan Isin halattavaksi, sillä Hän rakastaa sinua!hän on jo isäsi,miteköhän äitisi suhtautuu hulluuteesi
8+94562 kirjoitti:
hän on jo isäsi,miteköhän äitisi suhtautuu hulluuteesi
...tietämätöntä!
Ilman muuta taivaan J-la on minun Isäni! Yeshua sanoi Hänestä meille opetuslapsilleen näin:
Joh. 20:17 Yeshua sanoi (heti ylösnousemuksensa jälkeen) hänelle (Maria Magdaleenalle): "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."
Israelin Pyhä on minun J-lani ja minun Isäni!
Oj, joi: Oletko sä ihan orpo, ilman että pitäisit Israelin Pyhää Isänäsi?
Hänen sylissään on tilaa sullekin, joten riennä Hänen armohelmaansa uskomalla Yeshuaan!
Ps. Mun äitini sai 12.1.2010 jo kutsun kirkkauteen ja on mennyt yhteisen taivaan Isämme luo nauttimaan vanhurskaiden perintöosaa. Hän sai elää maan päällä 92v 4kk eli varsin pitkän elämän! HalleluYah!- +5+55+5+5
Yakov kirjoitti:
...tietämätöntä!
Ilman muuta taivaan J-la on minun Isäni! Yeshua sanoi Hänestä meille opetuslapsilleen näin:
Joh. 20:17 Yeshua sanoi (heti ylösnousemuksensa jälkeen) hänelle (Maria Magdaleenalle): "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."
Israelin Pyhä on minun J-lani ja minun Isäni!
Oj, joi: Oletko sä ihan orpo, ilman että pitäisit Israelin Pyhää Isänäsi?
Hänen sylissään on tilaa sullekin, joten riennä Hänen armohelmaansa uskomalla Yeshuaan!
Ps. Mun äitini sai 12.1.2010 jo kutsun kirkkauteen ja on mennyt yhteisen taivaan Isämme luo nauttimaan vanhurskaiden perintöosaa. Hän sai elää maan päällä 92v 4kk eli varsin pitkän elämän! HalleluYah!niin pitkään,olet jo nyt sairas.
Lähtö saatttaa olla lähellä,ehhehe +5+55+5+5 kirjoitti:
niin pitkään,olet jo nyt sairas.
Lähtö saatttaa olla lähellä,ehhehe...kaikkein mieluiten mä lähtisin JO NYT TÄLTÄ ISTUMALTA Herrani ja J-lani Yeshuan luokse ja saat olla varma, etten sieltä ikävöi tänne synnin ja kuoleman varjon laaksoon hetkeäkään! HalleluYah!
Ehkä (?) Herra kuiteski pitää mua täällä vielä siksi, että sun kaltaistesikin pitää saada kuulla Pelastuksen Ilosanoma oikein kunnolla kerrottuna, joten ota nyt äkkiä hyvä sanoma Yeshuasta vastaan, että mä pääsen taivaskotiin mahdollisimman pian!- 65+55
Yakov kirjoitti:
...kaikkein mieluiten mä lähtisin JO NYT TÄLTÄ ISTUMALTA Herrani ja J-lani Yeshuan luokse ja saat olla varma, etten sieltä ikävöi tänne synnin ja kuoleman varjon laaksoon hetkeäkään! HalleluYah!
Ehkä (?) Herra kuiteski pitää mua täällä vielä siksi, että sun kaltaistesikin pitää saada kuulla Pelastuksen Ilosanoma oikein kunnolla kerrottuna, joten ota nyt äkkiä hyvä sanoma Yeshuasta vastaan, että mä pääsen taivaskotiin mahdollisimman pian!auta omalla kädelläsi,kaikille parempi.
Loppuu ainakin sinun paskanjauhaminen tällä palstalla,mene jo,mene 65+55 kirjoitti:
auta omalla kädelläsi,kaikille parempi.
Loppuu ainakin sinun paskanjauhaminen tällä palstalla,mene jo,mene...epeli olet! Taidat olla vielä polvihousuinen pojannörtti!
Mä lähden juuri silloin Herrani luo, kun J-H-W-H on säätänyt, sillä kaikki minun elämäni päivät olivat kirjoitetut Hänen kirjaansa jo ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut!
Sun kannattaisi opetella kommunikointitaitoja rutkasti lisää, sillä sullahan on elämä vielä edessäsi ja siksi niistä on korvaamaton apu sulle tulevissa työtehtävissäsi, kunhan ensin valmistut sieltä ala-asteelta...
Ps. Joku pilaa tätä foorumia ihan työkseen ja sen kaverin löydät vilkaisemalla peiliin!- +5+55+5+5
Yakov kirjoitti:
...epeli olet! Taidat olla vielä polvihousuinen pojannörtti!
Mä lähden juuri silloin Herrani luo, kun J-H-W-H on säätänyt, sillä kaikki minun elämäni päivät olivat kirjoitetut Hänen kirjaansa jo ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut!
Sun kannattaisi opetella kommunikointitaitoja rutkasti lisää, sillä sullahan on elämä vielä edessäsi ja siksi niistä on korvaamaton apu sulle tulevissa työtehtävissäsi, kunhan ensin valmistut sieltä ala-asteelta...
Ps. Joku pilaa tätä foorumia ihan työkseen ja sen kaverin löydät vilkaisemalla peiliin!se pilaaja,sinun ulostuksesi ei kuulu tänne.
Minä yritän saada sinut tajuamaan sen,mene pois henkisesti häiriintynyt +5+55+5+5 kirjoitti:
se pilaaja,sinun ulostuksesi ei kuulu tänne.
Minä yritän saada sinut tajuamaan sen,mene pois henkisesti häiriintynyt...kiinnosta, niin mikä ihmene pakko sun on tässä avauksessa mukana roikkua?
Taidat todella olla Yeshua-addiktoitunut ja siksi et malta olla kirjoittelematta mulle. Okei, mä ymmärrän sua, joten iso hali ja pusi vaan nyt sullekin Yeshuassa annetaan, siis hyvän yön toivotukset ;o)- kdjdsk
Yakov kirjoitti:
...kiinnosta, niin mikä ihmene pakko sun on tässä avauksessa mukana roikkua?
Taidat todella olla Yeshua-addiktoitunut ja siksi et malta olla kirjoittelematta mulle. Okei, mä ymmärrän sua, joten iso hali ja pusi vaan nyt sullekin Yeshuassa annetaan, siis hyvän yön toivotukset ;o)tänne,jeesus palsta on erikseen.
Oletko tyhmä vai lukihäiriöinen? kdjdsk kirjoitti:
tänne,jeesus palsta on erikseen.
Oletko tyhmä vai lukihäiriöinen?...Messiaasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
- +5+5+5
Yakov kirjoitti:
...Messiaasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
mene sinne vitun jeesus palstalla typerys.
- hjbnikoåploijhub
Yakov kirjoitti:
...ja lopeta jo tuo sekoilusi!
hjbnikoåploijhub kirjoitti:
....seuraava rauhoittava biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg&feature=related- +5+++5454
Yakov kirjoitti:
....seuraava rauhoittava biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=KF_A9id3Wo8
Tässä sulle +5+++5454 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=KF_A9id3Wo8
Tässä sulle...biisi sulle siitä, miten hyvin Mauno tulkitsee sen, kuinka paljon J-lan Poika Yeshua rakastaa juuri sinua ja tahtoo sun tietävän sen!
http://www.youtube.com/watch?v=wFA9w_qR7qo&feature=related
- wanallen
Mitä ovat kuolleet planeetat? Mitä käytännössä planeetalle tapahtuu kuoltuaan?
Selittäsitkö mitä ovat elottomat kiertotähdet? Onko elollisia kiertotähtiä? Onko aurinko mielestäsi
tähti,vaiko kiertotähti? eloton vai elollinen?
Mitä eroa on Venuksella ja Jupiterilla? mitä yhteistä niillä on? Onko Venus kiertotähti?
Voiko eksoplaneetta sijaita keskustähden elämänvyöhykkeellä?...mitä ovat kuolleet planeetat, niin tutki asiaa tähtitieteen julkaisuista, joista löydät vastauksen myös muihin esittämiisi tähtitiedettä koskeviin kysymyksiisi, sillä mä en ole mikään vastausautomaatti ;o)
Miten muuten on sun sielus laita?
Oletko jo antanut elämäsi ylistetyn J-lan Pojan Yeshuan rakastaviin ja haavoitettuihin käsiin saadaksesi Häneltä lahjaksi iankaikkisen elämän, vai tyydytkö "olemaan vain pimeydessä harhaileva tähti" ja päätymään lopulta siihen palavaan tulimereen, jonne kaikki ihmissuvun jumalattomat heitetään viimeisen tuomion jälkeen?- thkljmnbdfg
palstahäirikölle pitäisi vastata yhtään mitään,ei se maksa vaivaa.
thkljmnbdfg kirjoitti:
palstahäirikölle pitäisi vastata yhtään mitään,ei se maksa vaivaa.
...jos kaltaisesi häiriköt pysyttelisivät poissa avauksiani pilaamasta. Teeppä niin ja silloin kaikki lukijatkin huokaavat helpotuksesta...
...Eikö tällä foorumilla olekaan enää ketään, jonka kanssa voisi keskustella asiallisesti tärkeistä aiheista?
Vaikuttaa olevan nyt pelkkiä häirikköjä tai yx ja sama, joka käyttää montaa eri nikkiä...- näi päin
oletko miettinyt koskaan sitä, että oma paasauksesi on ajanut ihmiset pois. Ei viisi keskustella kun sinä ryntäät paikalle ja tukahdutat kaiken tekstimassaan..
- Well done.
rukouskokouksiisi jauhamaan paskaa,sut tunnetaan täällä sun hajusta jo,ja onnettomista jeshua huhaahuiluistasi.
Mene pois,pois,pois. - uikku.
näi päin kirjoitti:
oletko miettinyt koskaan sitä, että oma paasauksesi on ajanut ihmiset pois. Ei viisi keskustella kun sinä ryntäät paikalle ja tukahdutat kaiken tekstimassaan..
painukoon vittuun täältä.
Täällä puhutaan (yritetään) juutalaisuudesta ei jeshua oksetuksista Well done. kirjoitti:
rukouskokouksiisi jauhamaan paskaa,sut tunnetaan täällä sun hajusta jo,ja onnettomista jeshua huhaahuiluistasi.
Mene pois,pois,pois....totuudesta kirjoittaville ;o)
Ps. Kirjoitusvirheesikin osoittavat sun henkisen tilasi melko hyvin...näi päin kirjoitti:
uikku. kirjoitti:
painukoon vittuun täältä.
Täällä puhutaan (yritetään) juutalaisuudesta ei jeshua oksetuksista- junkinm,69+84
Yakov kirjoitti:
...totuudesta kirjoittaville ;o)
Ps. Kirjoitusvirheesikin osoittavat sun henkisen tilasi melko hyvin...yhtäkään touuden sanaa tullut,olet naurettava paskanpuhuja.
Ja ei se atte siellä saunassa sinulle mitenkään hävinnyt,sitä vaan rupesi vituttamaan paskanjauhaminen. junkinm,69+84 kirjoitti:
yhtäkään touuden sanaa tullut,olet naurettava paskanpuhuja.
Ja ei se atte siellä saunassa sinulle mitenkään hävinnyt,sitä vaan rupesi vituttamaan paskanjauhaminen....sanoi heti alkuun, että hän on ateisti ja totesi: "Nyt meitä on täällä kolme erilaista ihmistyyppiä: Kristitty, nimikristitty ja ateisti!" Sellaisen toteaminen oli tietenkin haaste rohkealle Yeshuan todistajalle, kuten minä!
Ihmiseltä, joka oli lyönyt lukkoon päätöksensä - kuten se vanha mies - , ei voinut muuta odottaakaan kuin puheeni häiriköintiä. Mitään järkevää hän ei esittänyt, vaan yritti koko ajan vain katkaista puheeni, siinä onnistumatta. Sanoin hänelle toistamiseen "Odota hetkinen, että saan puhuttua asiani loppuun, niin sitten saat kertoa oman mielipiteesi!" Mun puheeni ei kestänyt kuin korkeintaan 2min! Tahdoin puhua asiani loppuun sen nuoren nimikristityn miehen vuoksi. Hän ei sanonut sanallakaan vastaan, vaan kuunteli ja ehdin kertoa asiani loppuun ennen kuin hän poistui saunasta. Hänellä oli iso tatuoitu risti vasemman rintalihaksensa päällä ja siitä koko keskustelu sai alkunsa. (Mulla ei ole mitään tatuointeja eikä lävistyksiä, koska sellaiset ovat pakanallisia!)
Sä olet tuohon vanhukseen verrattava: Et suostu keskustelemaan asiallisesti, vaan kirjoitat täysin ala-arvoisesti ja solvaat ihmisiä joita et edes tunne! Taidat olla ns. 'vapaan kasvatuksen' hedelmä...
Voi ressukkaa!- hnjkm,lö+5+5
Yakov kirjoitti:
...sanoi heti alkuun, että hän on ateisti ja totesi: "Nyt meitä on täällä kolme erilaista ihmistyyppiä: Kristitty, nimikristitty ja ateisti!" Sellaisen toteaminen oli tietenkin haaste rohkealle Yeshuan todistajalle, kuten minä!
Ihmiseltä, joka oli lyönyt lukkoon päätöksensä - kuten se vanha mies - , ei voinut muuta odottaakaan kuin puheeni häiriköintiä. Mitään järkevää hän ei esittänyt, vaan yritti koko ajan vain katkaista puheeni, siinä onnistumatta. Sanoin hänelle toistamiseen "Odota hetkinen, että saan puhuttua asiani loppuun, niin sitten saat kertoa oman mielipiteesi!" Mun puheeni ei kestänyt kuin korkeintaan 2min! Tahdoin puhua asiani loppuun sen nuoren nimikristityn miehen vuoksi. Hän ei sanonut sanallakaan vastaan, vaan kuunteli ja ehdin kertoa asiani loppuun ennen kuin hän poistui saunasta. Hänellä oli iso tatuoitu risti vasemman rintalihaksensa päällä ja siitä koko keskustelu sai alkunsa. (Mulla ei ole mitään tatuointeja eikä lävistyksiä, koska sellaiset ovat pakanallisia!)
Sä olet tuohon vanhukseen verrattava: Et suostu keskustelemaan asiallisesti, vaan kirjoitat täysin ala-arvoisesti ja solvaat ihmisiä joita et edes tunne! Taidat olla ns. 'vapaan kasvatuksen' hedelmä...
Voi ressukkaa!paskaa olet paskanjauhaja,ei kukaan kestä kaltaistasi sekopää hihhulia.
Jauhoitko vain raamatun jakeita jutellessasi atelle?
Et koskaan sano mitään järkevää,siteraat vain raamattua,olet täysin bimbo ukkeli.
Mietitkö koskaa mitään,mietitkö koskaan raamatun todenmukaisuutta,kirja on yhtä totta kuin aku ankka.
Minulle sinä olet samaa kuin,homo,kommunisti,ne,,,ri jne kuulut samaan kategoriaan heidän kanssaan. hnjkm,lö+5+5 kirjoitti:
paskaa olet paskanjauhaja,ei kukaan kestä kaltaistasi sekopää hihhulia.
Jauhoitko vain raamatun jakeita jutellessasi atelle?
Et koskaan sano mitään järkevää,siteraat vain raamattua,olet täysin bimbo ukkeli.
Mietitkö koskaa mitään,mietitkö koskaan raamatun todenmukaisuutta,kirja on yhtä totta kuin aku ankka.
Minulle sinä olet samaa kuin,homo,kommunisti,ne,,,ri jne kuulut samaan kategoriaan heidän kanssaan....kauankin noin vakava mielenhäiriö?
- uhiuiuuih
Yakov kirjoitti:
...kauankin noin vakava mielenhäiriö?
"siirtää" hulluutesi minulle,en minä ole hullu,en minä kuule ääniä Jumalilta,en saa "johdatusta" miten toimia jne.
Sinut luokitellaan lääketieteen mukaan skitofreenikoksi,olet siis hullu. uhiuiuuih kirjoitti:
"siirtää" hulluutesi minulle,en minä ole hullu,en minä kuule ääniä Jumalilta,en saa "johdatusta" miten toimia jne.
Sinut luokitellaan lääketieteen mukaan skitofreenikoksi,olet siis hullu....tunnistamaan terveydentilaasi, etkä tajua tarvitsevasi lääkäriä.
Tämä on Juutalaisuus-foorumi ja tuon kirjoituksesi mukaan Mooseskin olisi ollut hullu, sillä hän kuuli useita kertoja J-lan äänen ja sai J-lalta johdatusta elämään ja johtamansa kansan elämään. Samoin kaikki VT:n profeetat.
Kuule, ei J-la ole muuttunut! Hän puhuu edelleen niille ihmisille, jotka Häntä kunnioittavat ja Hänen Sanaansa rakastavat. Sullakin on mahdollisuus tulla kuulemaan Hänen ääntään täällä ajassa ja saada Häneltä yliluonnollista johdatusta elämääsi, jos olet Hänen Sanalleen kuuliainen! Nyt elämme juutalaisuudessa Uuden Liiton aikakautta ja Uuden Liiton välimies on J-lan Poika: Yeshua HaMashiach!
Olisi todella surullista sinulle, jos tulisit kuulemaan J-lasi äänen vasta viimeisellä tuomiolla, jolloin kuningasten Kuningas sanoo vasemmalla puolellaan oleville: "Menkää pois minun luotani te kirotut siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleilleen! Sillä kun minun oli..."
Lopun voit lukea linkistä: http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.25.html (...ja siitä Matt.25:41-46)- nionoonon
Yakov kirjoitti:
...tunnistamaan terveydentilaasi, etkä tajua tarvitsevasi lääkäriä.
Tämä on Juutalaisuus-foorumi ja tuon kirjoituksesi mukaan Mooseskin olisi ollut hullu, sillä hän kuuli useita kertoja J-lan äänen ja sai J-lalta johdatusta elämään ja johtamansa kansan elämään. Samoin kaikki VT:n profeetat.
Kuule, ei J-la ole muuttunut! Hän puhuu edelleen niille ihmisille, jotka Häntä kunnioittavat ja Hänen Sanaansa rakastavat. Sullakin on mahdollisuus tulla kuulemaan Hänen ääntään täällä ajassa ja saada Häneltä yliluonnollista johdatusta elämääsi, jos olet Hänen Sanalleen kuuliainen! Nyt elämme juutalaisuudessa Uuden Liiton aikakautta ja Uuden Liiton välimies on J-lan Poika: Yeshua HaMashiach!
Olisi todella surullista sinulle, jos tulisit kuulemaan J-lasi äänen vasta viimeisellä tuomiolla, jolloin kuningasten Kuningas sanoo vasemmalla puolellaan oleville: "Menkää pois minun luotani te kirotut siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleilleen! Sillä kun minun oli..."
Lopun voit lukea linkistä: http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.25.html (...ja siitä Matt.25:41-46)et osaa keskustella,siteeraat vain noita paskakirjoja.
Sä olet todellakin sekaisin,harvoin tapaa yhtä hullua kuin sinä,,,,
Ajattele jos joku aina jutellessa siteeraisi aku ankkaa,rupeaisko vituttamaan muutaman lauseen jälkeen?? nionoonon kirjoitti:
et osaa keskustella,siteeraat vain noita paskakirjoja.
Sä olet todellakin sekaisin,harvoin tapaa yhtä hullua kuin sinä,,,,
Ajattele jos joku aina jutellessa siteeraisi aku ankkaa,rupeaisko vituttamaan muutaman lauseen jälkeen??"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."
(Matteuksen evankeliumi 11:28)
Ps. Sun paha mielesi johtuu siitä, ettet ole vielä tullut Yeshuan omaksi, joten hoida tuo rästiin jäänyt työsi kuntoon, niin sullekin armon aamu sarastaa!- 95952
Yakov kirjoitti:
"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."
(Matteuksen evankeliumi 11:28)
Ps. Sun paha mielesi johtuu siitä, ettet ole vielä tullut Yeshuan omaksi, joten hoida tuo rästiin jäänyt työsi kuntoon, niin sullekin armon aamu sarastaa!paskaa,kihomadolta.
95952 kirjoitti:
paskaa,kihomadolta.
...parannukseen ja pelastukseen:
>>>"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."- 19+16
näi päin kirjoitti:
hänen tarkoituksensakin,hän ei muuta haluakaan.
- 656+
Yakov kirjoitti:
...parannukseen ja pelastukseen:
>>>"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."erittäin sairas,henkisesti sairas.
Pidä jeshuasi,hhuh huh 656+ kirjoitti:
erittäin sairas,henkisesti sairas.
Pidä jeshuasi,hhuh huh...koska olet niskuri luonteeltasi. Siksi mä jälleen toistan seuraavan tärkeän viestin sulle:
Yeshua kutsuu sua parannukseen ja pelastukseen sanoen:
>>>"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."- hjkloöpäå
Yakov kirjoitti:
...koska olet niskuri luonteeltasi. Siksi mä jälleen toistan seuraavan tärkeän viestin sulle:
Yeshua kutsuu sua parannukseen ja pelastukseen sanoen:
>>>"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."hyvin sairas,mene lääkäriin.
hjkloöpäå kirjoitti:
hyvin sairas,mene lääkäriin.
...muuta kuin solvata?
Onko se sun elämäsi pääsisältö nykyään?- +5+5+5+5
Yakov kirjoitti:
...muuta kuin solvata?
Onko se sun elämäsi pääsisältö nykyään?mene jeesus palstoille kertomaan ilosanomaasi,tämä on väärä palsta
+5+5+5+5 kirjoitti:
mene jeesus palstoille kertomaan ilosanomaasi,tämä on väärä palsta
...oikean kohteen, joten lue tarkkaan mitä täällä kirjoittelen ja ota opiksesi seuraavasta:
Joh.3:16
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään häneen uskoessasi hukkuisi, vaan sinulla olisi iankaikkinen elämä.- 959+549
Yakov kirjoitti:
...oikean kohteen, joten lue tarkkaan mitä täällä kirjoittelen ja ota opiksesi seuraavasta:
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään häneen uskoessasi hukkuisi, vaan sinulla olisi iankaikkinen elämä.jatkuu,mene helvettiin täältä.
959+549 kirjoitti:
jatkuu,mene helvettiin täältä.
...juutalaisten Messiasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
- +5+5+5+5
Yakov kirjoitti:
...juutalaisten Messiasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
täältä jeesuksiesi kanssa ne eivät kuulu juutalaisuuteen,teille pelleille on jeesus palsta,typerys.
+5+5+5+5 kirjoitti:
täältä jeesuksiesi kanssa ne eivät kuulu juutalaisuuteen,teille pelleille on jeesus palsta,typerys.
19+16 kirjoitti:
hänen tarkoituksensakin,hän ei muuta haluakaan.
...mistä aiheesta tahdon keskustella. Aihe näyttää olevan sulle liian vaikea, koska et osaa kirjoittaa siitä mitään(?)
- gbhyjunijij
Yakov kirjoitti:
gbhyjunijij kirjoitti:
...kuuntele biisi: http://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg&feature=related
- +5+554
Yakov kirjoitti:
...mistä aiheesta tahdon keskustella. Aihe näyttää olevan sulle liian vaikea, koska et osaa kirjoittaa siitä mitään(?)
SINNE VITUN JEESUS PALSTALLE,OLETKO TODELLA NOIN SAATANAN IDIOOTTI.
- tdrfhuko
Yakov kirjoitti:
...kuuntele biisi: http://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg&feature=related
tdrfhuko kirjoitti:
...pidätkin enempi seuraavasta biisistä ja haluat sisimmässäsi muuttua J-lalle otollisemmaksi ja uskoa Yeshuaan(?)
http://www.youtube.com/watch?v=Tmy6G222LuI&feature=related- +6+5
Yakov kirjoitti:
...pidätkin enempi seuraavasta biisistä ja haluat sisimmässäsi muuttua J-lalle otollisemmaksi ja uskoa Yeshuaan(?)
http://www.youtube.com/watch?v=Tmy6G222LuI&feature=relatedsähiset täällä myrkkykäärme.
+6+5 kirjoitti:
sähiset täällä myrkkykäärme.
Kuuntele ja usko seuraavan biisin sanomaan, niin sun hyvin käy:
http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM+5+554 kirjoitti:
SINNE VITUN JEESUS PALSTALLE,OLETKO TODELLA NOIN SAATANAN IDIOOTTI.
kirjoitella tällä palstalla ja kertoa juutalaisuudesta kiinnostuneille ihmiskunnan historian suurimmasta juutalaisesta Nimeltä Yeshua HaMashiach. Hänen opetuksensa on ylivertaista ja Hänen lähetyskäskynsä mukaan myös sinun on saatava kuulla suuri ilosanoman Hänestä, samoin muiden tällä foorumilla vierailevien. Siksi pyydän sua olemaan huutamatta ja puhumaan hillitysti ja sivistyneesti, kuten mä ;o)
Kaikki tähän mennessä saamani palautteet osoittavat avaukseni oikeaksi "Elämää ei löydy Yeshuan ulkopuolelta vaikka kuinka etsisi!"
...sielunhoitajan luo ja mieluiten sellaiselle, joka on uudestisyntynyt kristitty, että saat todellisen avun, etkä tartuta vaarallista tautiasi tavallisiin psykiatreihin!
- jbnjjnjnjkn
Yakov kirjoitti:
...sielunhoitajan luo ja mieluiten sellaiselle, joka on uudestisyntynyt kristitty, että saat todellisen avun, etkä tartuta vaarallista tautiasi tavallisiin psykiatreihin!
paskaa,,
Etkö osaa keskustella sivistyneesti,kihomato? jbnjjnjnjkn kirjoitti:
paskaa,,
Etkö osaa keskustella sivistyneesti,kihomato?...pilkkaava kielesi todistavat vain suuresta Isä J-lan rakkauden kokemisen puutteesta!
Tule Hänen luokseen ja ota vastaan ihmeellinen pelastus Hänen Pojassaan Yeshuassa, niin saat konkreettisesti kokea, miten paljon J-la sua rakastaa kaikista epäystävällisistä kirjoituksistasi huolimatta!- +5+5+5+5
Yakov kirjoitti:
...pilkkaava kielesi todistavat vain suuresta Isä J-lan rakkauden kokemisen puutteesta!
Tule Hänen luokseen ja ota vastaan ihmeellinen pelastus Hänen Pojassaan Yeshuassa, niin saat konkreettisesti kokea, miten paljon J-la sua rakastaa kaikista epäystävällisistä kirjoituksistasi huolimatta!olet kykenemätön keskustelemaan.
+5+5+5+5 kirjoitti:
olet kykenemätön keskustelemaan.
...ja pilkkaava kielesi todistavat vain suuresta Isä J-lan rakkauden kokemisen puutteesta!
Tule Hänen luokseen ja ota vastaan ihmeellinen pelastus Hänen Pojassaan Yeshuassa, niin saat konkreettisesti kokea, miten paljon J-la sua rakastaa kaikista epäystävällisistä kirjoituksistasi huolimatta!
Älä viivyttele, vaan riennä puhdistuslähteelle, sillä sun sielusi on sangen saastunut pahoista ajatuksistasi ja kirjoituksistasi!- +5+54542
Yakov kirjoitti:
...ja pilkkaava kielesi todistavat vain suuresta Isä J-lan rakkauden kokemisen puutteesta!
Tule Hänen luokseen ja ota vastaan ihmeellinen pelastus Hänen Pojassaan Yeshuassa, niin saat konkreettisesti kokea, miten paljon J-la sua rakastaa kaikista epäystävällisistä kirjoituksistasi huolimatta!
Älä viivyttele, vaan riennä puhdistuslähteelle, sillä sun sielusi on sangen saastunut pahoista ajatuksistasi ja kirjoituksistasi!unissasi,tunnut olevan aika homoeroottisessa suhteessa hänenn
+5+54542 kirjoitti:
unissasi,tunnut olevan aika homoeroottisessa suhteessa hänenn
...kokonaan Yeshualle, niin pääset eroon noista seksistisistä pakkomielteistäsikin ja se onkin elämän ja kuoleman kysymys sinulle!
- +962
Yakov kirjoitti:
...kokonaan Yeshualle, niin pääset eroon noista seksistisistä pakkomielteistäsikin ja se onkin elämän ja kuoleman kysymys sinulle!
homoerroottisia unia jessestä,kumpi on top
- +55
Yakov kirjoitti:
...edellistä viestiäni?
on samaa paskaa.
+55 kirjoitti:
on samaa paskaa.
...viestini:
>>>Anna elämäsi kokonaan Yeshualle, niin pääset eroon noista seksistisistä pakkomielteistäsikin ja se onkin elämän ja kuoleman kysymys sinulle!- +5+5+5
Yakov kirjoitti:
...viestini:
>>>Anna elämäsi kokonaan Yeshualle, niin pääset eroon noista seksistisistä pakkomielteistäsikin ja se onkin elämän ja kuoleman kysymys sinulle!hullu,todellakin hullu.
+5+5+5 kirjoitti:
hullu,todellakin hullu.
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään häneen uskoessasi hukkuisi, vaan sinulla olisi iankaikkinen elämä.- +6+5+54+945
Yakov kirjoitti:
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään häneen uskoessasi hukkuisi, vaan sinulla olisi iankaikkinen elämä.paskaa,miksi suollat sitä?
Olet HÄIRIKKÖ!! +6+5+54+945 kirjoitti:
paskaa,miksi suollat sitä?
Olet HÄIRIKKÖ!!...käsittelee tavalla tai toisella juutalaisten Messiasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
- +58+5+5+5
Yakov kirjoitti:
...käsittelee tavalla tai toisella juutalaisten Messiasta ja siksi kirjoitukseni kuuluu tänne. Sinun kirjoituksesi sitä vastoin EIVÄT kuulu tänne, vaan jonnekin häiriköiden omalle palstalle!
vähänpä tiedät juutalaisuudesta,mene pois typerys.
HÄIRIKKÖ,osaatko lukea tämän sanan?
Sitä sinä olet. +58+5+5+5 kirjoitti:
vähänpä tiedät juutalaisuudesta,mene pois typerys.
HÄIRIKKÖ,osaatko lukea tämän sanan?
Sitä sinä olet....jos aiot kirjoitella kauankin tällä foorumilla!
- fgvhjklö
Yakov kirjoitti:
...jos aiot kirjoitella kauankin tällä foorumilla!
päätä kihomato,mene jeesuspaöstalle täällä olet HÄIRIKKÖ.
fgvhjklö kirjoitti:
päätä kihomato,mene jeesuspaöstalle täällä olet HÄIRIKKÖ.
.....sammuttaa jo kaikki kynttilät, sillä Tanakh'in profeettojen ennustusten mukainen Yeshua-aurinko on jo noussut ja tahtoo valaista sinunkin polkusi!
- 97+9+4
Yakov kirjoitti:
.....sammuttaa jo kaikki kynttilät, sillä Tanakh'in profeettojen ennustusten mukainen Yeshua-aurinko on jo noussut ja tahtoo valaista sinunkin polkusi!
sammunut kaikki valot,näet ainoastaan sen mikä loistaa jeshuksen peräaukosta
97+9+4 kirjoitti:
sammunut kaikki valot,näet ainoastaan sen mikä loistaa jeshuksen peräaukosta
...hyvin sen, miten J-lan Poika Yeshua rakastaa sua ja tahtoo sun tietävän sen!
http://www.youtube.com/watch?v=wFA9w_qR7qo&feature=related
...niin tein uuden avauksen, jonka voit lukea linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9319950Yakov kirjoitti:
...niin tein uuden avauksen, jonka voit lukea linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9319950...niin lisäsin sen uudelleen seuraavan linkin päähän: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9320797
Yakov kirjoitti:
...niin lisäsin sen uudelleen seuraavan linkin päähän: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9320797
...joten tässä saat linkin kolmannen kerran samaan avaukseen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9324800
...saada asiallisia vastauksia tähän avaukseen lukuisten asiattomien palautteiden sijaan.
Kiitos etukäteen! :o)- Tanakh-expertti
Tälläkin foorumilla näkee, että pelkkää pimeyden läpitunkemaa, kuoleman katkuista panettelua ja häiriköintiä on havaittavissa niitä kohtaan, jotka pyrkivät pysyttelemään foorumin aiheessa ja kertomaan noille kuolleille sieluille Suurta Ilosanomaa maailman rakastetuimmasta juutalaisesta: Jeesuksesta Kristuksesta!
Halleluja!- elvis elää
sen kannattajien touhuista.
http://www.sixmillioncrucifixions.com/Home.html
Samasta aiheesta suomen kielellä kirjoittavat TT Matti Myllykoski Uudentestamentin eksegetiikan dosentti
Helsingin yliopisto sekä TT Svante Lundgren judaistiikan dosentti Åbo Akademi. Kirjan nimi on: Murhatun jumalan varjo ; antisemitismi kristinuskon historiassa.
Kristinusko ja nämä jeesustelijat ovat samanlaisen murha ideologian kannattajia kuin natsit ja kommunistit.
"Hedelmistään puu tunnetaan." - jeesus2
elvis elää kirjoitti:
sen kannattajien touhuista.
http://www.sixmillioncrucifixions.com/Home.html
Samasta aiheesta suomen kielellä kirjoittavat TT Matti Myllykoski Uudentestamentin eksegetiikan dosentti
Helsingin yliopisto sekä TT Svante Lundgren judaistiikan dosentti Åbo Akademi. Kirjan nimi on: Murhatun jumalan varjo ; antisemitismi kristinuskon historiassa.
Kristinusko ja nämä jeesustelijat ovat samanlaisen murha ideologian kannattajia kuin natsit ja kommunistit.
"Hedelmistään puu tunnetaan."http://freepathways.wordpress.com/2010/09/13/anteeksipyynto-2010/
Puuttuukin vielä naisiin kohdistunut vaino (Noita vasara) ja sukupuolivähemmistöihin kohdistunut vaino.
Kyllä jeesus ja sen kannattajat ovat kovempaa porukkaa kuin mitkään Helvetin enkelit tai muut moottoripyörä jengit murhaamisessa. jeesus2 kirjoitti:
http://freepathways.wordpress.com/2010/09/13/anteeksipyynto-2010/
Puuttuukin vielä naisiin kohdistunut vaino (Noita vasara) ja sukupuolivähemmistöihin kohdistunut vaino.
Kyllä jeesus ja sen kannattajat ovat kovempaa porukkaa kuin mitkään Helvetin enkelit tai muut moottoripyörä jengit murhaamisessa....liikkuessasi Yeshuan ulkopuolella noissa kahdessa palautteessasi, ettei etsimälläkään löytynyt todellista elämää HaMashiach Yeshuan ulkopuolelta!
Rohkaise siis mielesi ja tule aidon UT:n opetusten mukaisen ihanan Yeshuan luo! Hänellä on sulle tarjolla paljon anteeksiantamusta ja todellinen pelastuksen toivo! Vain Hän - ihmisten Luoja ja Lunastaja - ymmärtää, miten lääkitä sun sydäntäsi!
Riennä, älä viivyttele!- elvis elää
Yakov kirjoitti:
...liikkuessasi Yeshuan ulkopuolella noissa kahdessa palautteessasi, ettei etsimälläkään löytynyt todellista elämää HaMashiach Yeshuan ulkopuolelta!
Rohkaise siis mielesi ja tule aidon UT:n opetusten mukaisen ihanan Yeshuan luo! Hänellä on sulle tarjolla paljon anteeksiantamusta ja todellinen pelastuksen toivo! Vain Hän - ihmisten Luoja ja Lunastaja - ymmärtää, miten lääkitä sun sydäntäsi!
Riennä, älä viivyttele!että kristityillä on ollut tapana tappaa vastustajansa.
elvis elää kirjoitti:
että kristityillä on ollut tapana tappaa vastustajansa.
...käsitteet sekasin, sillä aidot kristityt rakastavat Israelin J-laa, KAIKKIA ihmisiä ja koko luomakuntaa. Sellaiseen pystyvätkin vain AIDOT kristityt, joille Y-H-W-H on antanut Poikansa Yeshuan Pyhän Hengen.
Sen sijaan muut ihmiset ovat experttejä pahan teossa, mustamaalaamisessa ja käsitteiden sekoittamisessa keskenään!
Mitä sanoo sulle "hatikva"? Mulle se tuo mieleen sen elävän toivon, jota Isä J-la tarjoaa jokaiselle syntiselle ihmiselle Pojassaan Yeshuassa! Siis myös sulle tässä ja nyt, joten ota aito "hatikva" vastaan!- elvis elää
Yakov kirjoitti:
...käsitteet sekasin, sillä aidot kristityt rakastavat Israelin J-laa, KAIKKIA ihmisiä ja koko luomakuntaa. Sellaiseen pystyvätkin vain AIDOT kristityt, joille Y-H-W-H on antanut Poikansa Yeshuan Pyhän Hengen.
Sen sijaan muut ihmiset ovat experttejä pahan teossa, mustamaalaamisessa ja käsitteiden sekoittamisessa keskenään!
Mitä sanoo sulle "hatikva"? Mulle se tuo mieleen sen elävän toivon, jota Isä J-la tarjoaa jokaiselle syntiselle ihmiselle Pojassaan Yeshuassa! Siis myös sulle tässä ja nyt, joten ota aito "hatikva" vastaan!Luterilaisen kirkon perustaja ja oppi isä.Vihan kylväjä vailla vertaa.Esiintyy myös liitteissä jotka lähetin.Kirjoittanut kirjan "juutalaisista ja heidän valheistaan ." Kirjassaan kehoittaa tappamaan ja ryöstämään juutalaiset sekä hajoittamaan synagoogat.Ei ole aitoja ja vääriä kristittyjä on vain hyviä
ja pahoja tekoja.Itse kuulut 2000v. jatkuneeseen kristilliseen traditioon jossa vähätellään juutalaisten uskontoa ja kulttuuria sekä vainotaan heitä mielikuvitus" jumalalla".Tämän sanon ex. luterilaisena, kirkosta eronneena.Kristinusko on susi lammasten vaatteissa.En tässä kirjoita kristityistä ihmisistä joita voi olla monenlaisia.Kristinusko on oppina väärä ja aiheuttanut historiansa
aikana enemmän pahaa kuin hyvää.Ei tarvitse muuta kuin lukea. - maspik
elvis elää kirjoitti:
Luterilaisen kirkon perustaja ja oppi isä.Vihan kylväjä vailla vertaa.Esiintyy myös liitteissä jotka lähetin.Kirjoittanut kirjan "juutalaisista ja heidän valheistaan ." Kirjassaan kehoittaa tappamaan ja ryöstämään juutalaiset sekä hajoittamaan synagoogat.Ei ole aitoja ja vääriä kristittyjä on vain hyviä
ja pahoja tekoja.Itse kuulut 2000v. jatkuneeseen kristilliseen traditioon jossa vähätellään juutalaisten uskontoa ja kulttuuria sekä vainotaan heitä mielikuvitus" jumalalla".Tämän sanon ex. luterilaisena, kirkosta eronneena.Kristinusko on susi lammasten vaatteissa.En tässä kirjoita kristityistä ihmisistä joita voi olla monenlaisia.Kristinusko on oppina väärä ja aiheuttanut historiansa
aikana enemmän pahaa kuin hyvää.Ei tarvitse muuta kuin lukea.nappiin sanottu. Nämä täällä mielikuvitusjumalallaan juutalaisia ja juutalaisuutta murjovat pari tyyppiä eivät kuitenkaan todennäköisesti enää edusta kuin pientä vähemmistöä kristityistä. Maailma muuttui ja meni menojaan, mutta sitä ennen kristinusko osoittautui valkoisen miehen maailmanvalloitus- ja alistusvälineeksi ja ehti aiheuttaa sunnattoman määrän kärsimystä ja tuhoa.
- maspik
Yakov kirjoitti:
Mitä sanoo sulle "hatikva"? Mulle se tuo mieleen sen elävän toivon, jota Isä J-la tarjoaa jokaiselle syntiselle ihmiselle Pojassaan Yeshuassa! Siis myös sulle tässä ja nyt, joten ota aito "hatikva" vastaan!yleensä ei siinä ole määrättyä artikkelia edessä, voisitko jo lopettaa heprean raiskaamisen? Vaikka samaa lötinäähän on muukin puheesi.
maspik kirjoitti:
yleensä ei siinä ole määrättyä artikkelia edessä, voisitko jo lopettaa heprean raiskaamisen? Vaikka samaa lötinäähän on muukin puheesi.
Yritän painaa sen mieleeni.
Varmaan asia on niin, kun kyseessä on toivo yleensä ilman todellista katetta.
Edellisessä kirjoituksessani käsittelin sanaa "toivo" ihan määrätyssä tarkoituksessa "elävä toivo" ja sanon kokemukseni perusteella sitä myös "todelliseksi toivoksi", jolla on katetta!
Israelin kansallislaulussa on liite Ha toivon edessä ja siinäkin on kyseessä toivo jolla on katetta!
UT:n ilmaisun mukaan mukaan "HaMashiach meissä on kirkkauden toivo!" HalleluYah!
Shabbat shalom!elvis elää kirjoitti:
Luterilaisen kirkon perustaja ja oppi isä.Vihan kylväjä vailla vertaa.Esiintyy myös liitteissä jotka lähetin.Kirjoittanut kirjan "juutalaisista ja heidän valheistaan ." Kirjassaan kehoittaa tappamaan ja ryöstämään juutalaiset sekä hajoittamaan synagoogat.Ei ole aitoja ja vääriä kristittyjä on vain hyviä
aikana enemmän pahaa kuin hyvää.Ei tarvitse muuta kuin lukea....viitannut tai maininnut Lutherin edustavan sitä puhdasta oppia, jonka löydämme Uuden Liiton kirjasta nimeltä Brit Chadashah.
Olen myös eronnut luterilaisesta kirkosta, johon liittymisestä ei koskaan kysytty minun omaa mielipidettäni. Erosin siitä samana vuonna, jolloin sain armon syntyä uudesti ylhäältä ja sain täyttyä Pyhällä Hengellä (1972). Pyhä Henki suorastaan vaati minua eroamaan tuosta kirkosta. En saanut rauhaa asiasta ennen kuin erosin. Siihen aikaan en ollut tutustunut kirkkohistoriaan, enkä tiennyt noiden kristillisenä kirkkona esiintyneiden suurten ei-kristillisten maailmankirkkojen historiallisesta painolastista. En setvi sitä tässä avauksessa, sillä noiden luopiokirkkojen opit ja teot eivät suinkaan edusta sitä, mitä Yeshua ja Hänen apostolinsa TODELLA opettivat ja tekivät!
Jos olet asiasta eri mieltä, niin lueppa Brit Chadashah kertaalleen kiirehtimättä ja ajatukssella läpi, niin mielipiteemme tulevat yhteneviksi! Ja aloita sen luku TÄNÄÄN"!
Shabbat shalom!
- idols and followers
Luoja on yksi, ei kaksi eikä kolme. Edes Elvis Aaron Presley, joka sentään täyttää Messiaan tunnusmerkit selvästi kiesusta paremmin, ei tuonut pelastusta.
- elvis elää
elämästä? Käsite että ihminen tulee pelastaa on läpeensä kristillinen.Oikein on ajatella että olemme täällä täydellistämassä luomistyötä
Mä luen ihan niin kuin se on kirjoitettu eli seuraavasti:
1.Mooseksen kirja:
1:26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat."
- Lähempi tarkastelu osoittaa, että sana "J-la" on hebreaksi Elohim, mikä tarkemmin käännettynä suomeksi on "J-lat" eli monikollinen substantiivi! Verbimuoto "Tehkäämme" viittaa useampaan kuin yhteen tekijään!
Kuulemani mukaan sitä seuraavassa jakeessa on kuitenkin verbi yksikön kolmannessa persoonassa "loi":
27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
- Mutta koska siinä on edelleen sana "Elohim" monikossa, niin Luojana on "J-lat", joka loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen.
Ps. Jos sä näet Elviksessä messiaan, niin mene optikolle kiiruusti ja muukin hoito olisi tarpeen!
Shabbat Shalom, J-lan kuva!elvis elää kirjoitti:
elämästä? Käsite että ihminen tulee pelastaa on läpeensä kristillinen.Oikein on ajatella että olemme täällä täydellistämassä luomistyötä
...profetoi J-lalta saamansa sanoman tästä asiasta näin:
Jesaja:
45:22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa PELASTAA itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
Tule sinäkin suurine ja pienine synteinesi rakkaan Vapahtajasi Yeshuan luo, sillä tuo yksi ja ainoa Ylistetty J-la tuli Pojassaan asuen ihmisiä lähelle, koska ihmiset eivät syntiinlankeemuksen seurauksena saamansa perisynnin vuoksi voineet, eivätkä nykyäänkään voi omin avuin nousta taivaaseen ja päästä takaisin J-lan yhteyteen.
Mieti ensin hetkinen, mitä tarkoitetaan jakeessa:
Sananlaskut:
30:4 Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet vaipan sisään? Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, jos sen tiedät?
(Pane ensin merkille, että jakeessa maainitaan J-lalla olevan Poika!)
Mieti sitten Yeshuaan antamaa vastausta edellisen jakeen alkuosaan "Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas?":
Johanneksen evankeliumi:
3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Eikö olekin selkeää ja loogista huomata Tanakhin ja Brit Chadashan olevan täydellisessä sopusoinnussa keskenään!
Riennä sinäkin kiireen vilkkaa J-lan luo Yeshuassa, niin pääset sopusointuun heidän ja itsesi kanssa!
Shabbat shalom!- elvis elää
Yakov kirjoitti:
Mä luen ihan niin kuin se on kirjoitettu eli seuraavasti:
1.Mooseksen kirja:
1:26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat."
- Lähempi tarkastelu osoittaa, että sana "J-la" on hebreaksi Elohim, mikä tarkemmin käännettynä suomeksi on "J-lat" eli monikollinen substantiivi! Verbimuoto "Tehkäämme" viittaa useampaan kuin yhteen tekijään!
Kuulemani mukaan sitä seuraavassa jakeessa on kuitenkin verbi yksikön kolmannessa persoonassa "loi":
27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
- Mutta koska siinä on edelleen sana "Elohim" monikossa, niin Luojana on "J-lat", joka loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen.
Ps. Jos sä näet Elviksessä messiaan, niin mene optikolle kiiruusti ja muukin hoito olisi tarpeen!
Shabbat Shalom, J-lan kuva!tehnyt myös elokuvia (huonoja).Elviksestä on näyttöä.jeesuksesta ei ole.Oppi, että ihminen pitäisi pelastaa
on kristillinen ei juutalainen.Minuahan ei nämä löpinät sinänsä kiinnosta.Mielestäni nämä jumaluus asiat eivät kuulu enään teologialle vaan luonnontieteelle.J:lan olemassaolo tai olemattomuus ratkeaa fysiikan
edistyessä.Toistaiseksi näyttää huonolta J:lan kannalta. elvis elää kirjoitti:
tehnyt myös elokuvia (huonoja).Elviksestä on näyttöä.jeesuksesta ei ole.Oppi, että ihminen pitäisi pelastaa
on kristillinen ei juutalainen.Minuahan ei nämä löpinät sinänsä kiinnosta.Mielestäni nämä jumaluus asiat eivät kuulu enään teologialle vaan luonnontieteelle.J:lan olemassaolo tai olemattomuus ratkeaa fysiikan
edistyessä.Toistaiseksi näyttää huonolta J:lan kannalta....lievästi ilmaisten hieman pieleen, sillä ei Elvis elä levyjensä kautta, vaan ne ihmiset, jotka palvovat häntä epäjumalanaan ja muistelevat häntä kuunnellen hänen tuotantoaan, elävät harhamaailmoissaan ja pettyvät katkerasti herätessään kuoltuaan Tuonelan polttavissa liekeissä sen 'rikkaan mieheen lailla', josta Yeshua varoitti kertomuksessaan "Rikas mies ja Lasarus" (Luuk. 16:19-31)*). Kyseessä on suunnilleen sama asia, josta Mooses kirjoitti seuraavassa:
5.Mooseksen kirja:
32:17 He uhrasivat riivaajille, epäjumalille, jumalille, joita he eivät tunteneet, uusille, äsken tulleille, joista teidän isänne eivät tienneet.
Verrattuna Mooseksen aikaan, on Elvis vielä aivan äskettäin syntynyt 'eilisen lapsi' eli 'äsken tullut epäjumala', tarkemmin sanoen yksi tuhansista vääristä messiaista.
Tässä linkki vertaukseen "Rikas mies ja Lasarus": http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Luuk.16.html
Jos sä luulet J-lan olemassaolon voitavan ratkaista ihmisten päätöksellä, niin tilanne olisi yhtä koominen kuin kahden pitkälle kehitetyn tietokoneen korkealentoinen keskustelu ihmisen olemassaolosta. He saattavat päätyä laillasi luojastaan samanlaiseen olettamukseen: "Koska meillä ei ole älyllisen ihmisten olemassaolosta mitään tietotekniikan esittämää todistetta (Yakovia lukuunottamatta), niin päätämme, ettei muita ihmisiä ole." ;o)- 3689
Yakov kirjoitti:
...lievästi ilmaisten hieman pieleen, sillä ei Elvis elä levyjensä kautta, vaan ne ihmiset, jotka palvovat häntä epäjumalanaan ja muistelevat häntä kuunnellen hänen tuotantoaan, elävät harhamaailmoissaan ja pettyvät katkerasti herätessään kuoltuaan Tuonelan polttavissa liekeissä sen 'rikkaan mieheen lailla', josta Yeshua varoitti kertomuksessaan "Rikas mies ja Lasarus" (Luuk. 16:19-31)*). Kyseessä on suunnilleen sama asia, josta Mooses kirjoitti seuraavassa:
5.Mooseksen kirja:
32:17 He uhrasivat riivaajille, epäjumalille, jumalille, joita he eivät tunteneet, uusille, äsken tulleille, joista teidän isänne eivät tienneet.
Verrattuna Mooseksen aikaan, on Elvis vielä aivan äskettäin syntynyt 'eilisen lapsi' eli 'äsken tullut epäjumala', tarkemmin sanoen yksi tuhansista vääristä messiaista.
Tässä linkki vertaukseen "Rikas mies ja Lasarus": http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Luuk.16.html
Jos sä luulet J-lan olemassaolon voitavan ratkaista ihmisten päätöksellä, niin tilanne olisi yhtä koominen kuin kahden pitkälle kehitetyn tietokoneen korkealentoinen keskustelu ihmisen olemassaolosta. He saattavat päätyä laillasi luojastaan samanlaiseen olettamukseen: "Koska meillä ei ole älyllisen ihmisten olemassaolosta mitään tietotekniikan esittämää todistetta (Yakovia lukuunottamatta), niin päätämme, ettei muita ihmisiä ole." ;o)Jumalaa ei voi tieteellisesti todistaa, koska hän on ylimaallinen, yliaistyillinen kokemus.
Jeesus taas oli tavallinen ihminen, joten hän ei ole kuolevaista kummempi.
...niin kysynpä vaihteeksi teiltä, jotka vielä kompuroitte kuoleman varjon laakson pimeydessä, Yeshuan ulkopuolella, että millaista olemassaolonne on nyt siellä? Onko teillä pelastusvarmuus, taivaallinen ilo, sanoinkuvaamaton rauha ja Isä J-lan rakkaus nyt sydämissänne?
Ellei ole, niin te kyllä tiedätte, mistä ne löytyvät, joten mars, mars, matkaan niinkuin olis jo! Lähtekääpä sieltä elämän ja kuoleman rajamailla hoipertelevien 'synti-pitalisten' joukosta katselemaan uskon silmin taivaallisia näkyjä Moorian vuorelle, Golgatalle, jossa todellinen sotasankari Yeshua HaMashiach sovitti syntinne ja kukisti kuolemankin ainiaaksi kuolemalla viattomana meidän puolestamme! HalleluYah!- Roomalaiskirje 11:24
´Sillä jos sinä olet hakattu pois luonnollisesta metsäöljypuusta ja vastoin luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat oksastetaan omaan öljypuuhunsa!´
Roomalaiskirje:
9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
...ja...
Roomalaiskirje:
11:5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
Jäännös tarkoittaa vain pientä osaa kokonaismäärästä ja siksi mä ahkeroinkin täällä, että kyseinen pieni osa tulisi mahdollisimman suureksi, koska J-la on rukouksia kuuleva armollinen J-la!
Mä kirjoittelen täällä saadakseni maahdollisimman MONET juutalaiset/israelialaiset tulemaan Yeshuan luo etsikkoaikanaan voidakseen pelastua joutumasta Helvettiin.
Sulla näyttää olevan kirjoittamisesi motiivina jokin muu ja siksi jätänkin sinut nyt Herran armon sanan haltuun ;o)- Yeshuan nimessä!
Yakov kirjoitti:
Roomalaiskirje:
9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
...ja...
Roomalaiskirje:
Jäännös tarkoittaa vain pientä osaa kokonaismäärästä ja siksi mä ahkeroinkin täällä, että kyseinen pieni osa tulisi mahdollisimman suureksi, koska J-la on rukouksia kuuleva armollinen J-la!
Mä kirjoittelen täällä saadakseni maahdollisimman MONET juutalaiset/israelialaiset tulemaan Yeshuan luo etsikkoaikanaan voidakseen pelastua joutumasta Helvettiin.
Sulla näyttää olevan kirjoittamisesi motiivina jokin muu ja siksi jätänkin sinut nyt Herran armon sanan haltuun ;o)Hyvä jos ja kun rakastat lähimmäisiä. Herra Yeshua suokoon sinulle armoaan ja totuuttaan.
- Israelson
Yakov kirjoitti:
Roomalaiskirje:
...ja...
Roomalaiskirje:
Sulla näyttää olevan kirjoittamisesi motiivina jokin muu ja siksi jätänkin sinut nyt Herran armon sanan haltuun ;o)He ottavat vastaan Israelin Messiaan , heitä on silloin miljoonia ! : )
Missä on vielä 10 heimoa ?
Israelin kadonneet heimot - Lost tribes of Israel | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=207578926140
YHWH | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=258473405595&v=wall - Yeshuan nimessä
Israelson kirjoitti:
He ottavat vastaan Israelin Messiaan , heitä on silloin miljoonia ! : )
YHWH | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=258473405595&v=wallHerra on Hyvä Paimen ja hänen armonsa pysyy iankaikkisesti, ja koko seurakunta sanokoon ´Amen!"
- Israelson
Yeshuan nimessä kirjoitti:
Herra on Hyvä Paimen ja hänen armonsa pysyy iankaikkisesti, ja koko seurakunta sanokoon ´Amen!"
Helvettiin ja ei hän katso henkilöön !
On sitten Israelin 12.heimon jäsen taikka pakana kansakunnista. Tuo armonvalinnan mukaan pelastuminen ja 1/3 Israelissa asuvista pelastuu lukee jossain kohtia Raamattua. Kaikki ihmiset ei tule koskaan rakastamaan edes Israelissa tai maailmassa Israelin Messiasta. Israelin ja koko maailman syntiuhria (jesaja.53).
Ketään muu ei voi pelastaa iankaikkiselta kadotus tuomiolta kuin Pelastaja. Ja nimensä kunniaa Pelastaja ei toisille jaa. Ihmiset eivät uskoneet nimeen Pelastaja ! (Yeshua=Pelastaja)
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
Jossain kohtaa se Yeshuan itkeminen lukee Raamatussa ? - Psalmi 2
Israelson kirjoitti:
On sitten Israelin 12.heimon jäsen taikka pakana kansakunnista. Tuo armonvalinnan mukaan pelastuminen ja 1/3 Israelissa asuvista pelastuu lukee jossain kohtia Raamattua. Kaikki ihmiset ei tule koskaan rakastamaan edes Israelissa tai maailmassa Israelin Messiasta. Israelin ja koko maailman syntiuhria (jesaja.53).
Ketään muu ei voi pelastaa iankaikkiselta kadotus tuomiolta kuin Pelastaja. Ja nimensä kunniaa Pelastaja ei toisille jaa. Ihmiset eivät uskoneet nimeen Pelastaja ! (Yeshua=Pelastaja)
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
Jossain kohtaa se Yeshuan itkeminen lukee Raamatussa ?´Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä." Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni." Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät." Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
- tuhotaan Yeshuassa
Israelson kirjoitti:
Jossain kohtaa se Yeshuan itkeminen lukee Raamatussa ?´Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!" Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä." Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää; ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.
Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren." Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!" Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret." Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."´ (Ilmestyskirja 18:19-) - Israelson
Psalmi 2 kirjoitti:
´Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä." Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni." Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät." Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
Se viimeinen antikristus Antiokhos Epifanes eli suuri globaali johtaja julistatuu siellä olevansa Israelin Messias ja YHWH ! Hän on saanut maanpäällä valtansa ja voimansa kahdelta suurelta johtajalta.
Israelin jumalattomat asukkaat ottavat antikristuksen vastaan ja tappavat Jerusalemin kaduille kaksi säkkipukuista todistajaa ehkä Mooses ja Elia !
Kolmas temppeli kirjoitus / juutalaisuus palstalta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8520227
Lopunajalla kaikki maailman valtiot hyökkää Israelia vastaan. Näin profetiat toteutuu, ainahan lusifer on vihannut Israelin 12 heimoa ja näin hän saa tulemaan globalin sodan.
Israelissa ja maailmassa on paljon okkultismia ja tietoista saatanan palvontaa. Tällä hetkellä on salaliittoja jotka suunnitelee ja ajaa tätä agendaa eri valtiojohtajien johtajien ja päämiesten toimesta.
Valhe isä ja valhemessias se viimeinen antikristus hänen hoviväki on puhuva Israelille.... "rauha rauha" ....vaikka suunnittelee petosta. Valhe rauha tulee ja se kestää 3½ vuotta siitä 7 vuoden lopunajasta (3½ 3½=7.v) ennen 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa.
Yeshuan seuraajien ylösotto tuuliin ja pilviin on joku 7.vuoden alussa taikka puolessa välissä 3½ vuoden jälkeen. - Israelson
tuhotaan Yeshuassa kirjoitti:
´Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!" Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä." Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää; ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.
Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren." Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!" Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret." Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."´ (Ilmestyskirja 18:19-)sen tyttäret jotka opettaa väärin Raamattua !
He mielistelee EU-suomessa EU Rooman Imperiumin jumalatonta esivaltaa oman etunsa ja katoavan ihmiskunnian tähden, ja he rukoilee yhdessä vaikka muslimien kanssa.
http://www.facebook.com/group.php?gid=369311148074
He opettaa Israel vastaista korvaustelogiaa !
http://koti.phnet.fi/petripaavola/Kirkkojenopetukset
http://wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm
http://koti.phnet.fi/petripaavola/Katolisen_kirkon_ja_paavin_viran_juuret
http://koti.phnet.fi/petripaavola/ekumenia.html
http://koti.phnet.fi/petripaavola/ekumeeninen_eksytys Yeshuan nimessä! kirjoitti:
Hyvä jos ja kun rakastat lähimmäisiä. Herra Yeshua suokoon sinulle armoaan ja totuuttaan.
...vieläpä kaksin verroin!
Pidetään edelleen rohkeasti Yeshuan tuomaa elämän Sanaa esillä, sillä kyllä se J-lan valituille kelpaa!Israelson kirjoitti:
He ottavat vastaan Israelin Messiaan , heitä on silloin miljoonia ! : )
YHWH | Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=258473405595&v=wall...olevan valitettavasti vähemmän, sillä lopunaikojen Ya'akov'in ahdistus on oleva pahempi kuin mikään muu israelilaisia/juutalaisia koskaan aiemmin kohdannut turma!
Käsittääkseni heitä menehtyi jo ensimmäisellä kristillisellä vuosisadalla reilusti yli puolet sen aikaisesta väkiluvusta, kenties jo silloin 2/3!
Mielestäni tuhoutumis-% on suoraan verrannollinen tehtyjen syntien määrään ja kansan J-lasta luopumisen tilaan. Siihen tulokseen olen tullut lukiessani Tanakh'ista Israelin ja Juudan kuningaskuntia kohdanneita tuhoja Vanhan Liiton ajalla.
Toki itse toivoisin heistä pelastuvan jok'ikisen, mutta J-la on vanhurskas ja Hän vanhurskauttaa vain ne juutalaistakin/israelilaisistakin, jotka uskovat Yeshuaan! Heitä on lukumääräisesti tällä hetkellä eräiden arvioiden mukaan kaikkiaan maailmassa vain noin 250 000...350 000 kaikista maailman nykyisistä noin 14,5*) miljoonasta! Se tekee vain noin 2%.
*) Nykyään juutalaisia elää eri puolilla maapalloa hieman laskutavasta riippuen arviolta noin 13,8-14,5 miljoonaa. http://ue4.posterous.com/?tag=juutalaisuus
Sä viittaat varmaan seuraavaan Tanakh'in profetiaan Sakarjan mukaan:
13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."
- Tuo profetia viittaa mielestäni edessä olevaan tuomion aikaan ja J-lan valittuihin Israelissa, mutta vain niihin, jotka ovat jääneet elävien lukuun tuota tuomiota ENNEN tapahtuneiden monien luonnonkatastrofien jäljiltä (maanjäristykset, nälänhädät, rutot jne). Siis tiettynä, aivan viimeisenä ahdingon aikana juuri ennen Yeshuan tuloa Öljymäelle, on jäljellä heistä Israelissa 1/3. Miten suuri se on luvultaan, on vaikea sanoa? Ilmestyskirjassa mainitaan 144 000 valittua eli 12 000 valittua kaikista Israelin lasten sukukunnista. Se saattaa antaa viitteen myös koko kansan eloonjääneiden lukumäärästä tuona pahana aikana ja silloin se tekee vain noin 1% nykyisin elävistä noin 14,5 miljoonasta...
Joka tapauksessa on aiheellista rukoilla ja toimia niin, että mahdollisimman moni heistä jo NYT ennen noitaankaria rangaistustuomioita kääntyisi synneistään Yeshuan puoleen ja ottaisi vastaan pelastuksen, koska tulevien ahdinkojen keskellä se tulee olemaan paljon vaikeampaa!- Israelson
Yakov kirjoitti:
...olevan valitettavasti vähemmän, sillä lopunaikojen Ya'akov'in ahdistus on oleva pahempi kuin mikään muu israelilaisia/juutalaisia koskaan aiemmin kohdannut turma!
Käsittääkseni heitä menehtyi jo ensimmäisellä kristillisellä vuosisadalla reilusti yli puolet sen aikaisesta väkiluvusta, kenties jo silloin 2/3!
Mielestäni tuhoutumis-% on suoraan verrannollinen tehtyjen syntien määrään ja kansan J-lasta luopumisen tilaan. Siihen tulokseen olen tullut lukiessani Tanakh'ista Israelin ja Juudan kuningaskuntia kohdanneita tuhoja Vanhan Liiton ajalla.
Toki itse toivoisin heistä pelastuvan jok'ikisen, mutta J-la on vanhurskas ja Hän vanhurskauttaa vain ne juutalaistakin/israelilaisistakin, jotka uskovat Yeshuaan! Heitä on lukumääräisesti tällä hetkellä eräiden arvioiden mukaan kaikkiaan maailmassa vain noin 250 000...350 000 kaikista maailman nykyisistä noin 14,5*) miljoonasta! Se tekee vain noin 2%.
*) Nykyään juutalaisia elää eri puolilla maapalloa hieman laskutavasta riippuen arviolta noin 13,8-14,5 miljoonaa. http://ue4.posterous.com/?tag=juutalaisuus
Sä viittaat varmaan seuraavaan Tanakh'in profetiaan Sakarjan mukaan:
13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."
- Tuo profetia viittaa mielestäni edessä olevaan tuomion aikaan ja J-lan valittuihin Israelissa, mutta vain niihin, jotka ovat jääneet elävien lukuun tuota tuomiota ENNEN tapahtuneiden monien luonnonkatastrofien jäljiltä (maanjäristykset, nälänhädät, rutot jne). Siis tiettynä, aivan viimeisenä ahdingon aikana juuri ennen Yeshuan tuloa Öljymäelle, on jäljellä heistä Israelissa 1/3. Miten suuri se on luvultaan, on vaikea sanoa? Ilmestyskirjassa mainitaan 144 000 valittua eli 12 000 valittua kaikista Israelin lasten sukukunnista. Se saattaa antaa viitteen myös koko kansan eloonjääneiden lukumäärästä tuona pahana aikana ja silloin se tekee vain noin 1% nykyisin elävistä noin 14,5 miljoonasta...
Joka tapauksessa on aiheellista rukoilla ja toimia niin, että mahdollisimman moni heistä jo NYT ennen noitaankaria rangaistustuomioita kääntyisi synneistään Yeshuan puoleen ja ottaisi vastaan pelastuksen, koska tulevien ahdinkojen keskellä se tulee olemaan paljon vaikeampaa!Ne puuttuu sinun laskuistasi !
http://fkf.net/Kadonneet/
http://www.fkf.net/Kadonneet/
http://www.youtube.com/watch?v=qXZpk1XY7wI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7BFFvIuOarc&feature=related
Morsiusseurakunta koostuu Yeshuaan oksastetuita jaloistaoksista (12heimoa) metsäpuunoksista (muut kansakunat ja heimot), he kokee yhdessä ylöstempauksen tuuliin ja pilviin. Ylös temmataan uudestisyntyneet viisaat neitsyet joilla on öljyä lampuissa ja astioissa.
Heistä ylöstempauksen kokee aikanaan Yeshualle elämänsä antaneet kaikki Israelin 12 heimon jäsenet myös nuo Juudan ja Leevin heimon juutalaiset 250.000-350.000 tai se määrä joka heitä silloin on. He temmataan tuuliin ja pilviin yhdessä koko Morsiusseurakunnan kanssa ennen lopunajan 7.vuoden alkua tai puolessa välissä. Juuri sillä viimeisellä 3½vuoden suuren ahdistuksen jaksolla, siis ylöstempauksen jälkeenkin, tulee Israilissa Israelin 12 heimonjäseniä uskoon.
Erikois-spesiaali ryhmä on tuo 144.000 ryhmä kaikista 12 heimosta jaloistaoksista, ne 144.000 jotka kulkee Yeshuan kanssa (144.000 = koko historian ajalta tai lopunajalta ?).
HUOMAA TÄMÄ HE ei ole tahrannut itseään naisten kanssa !
Ne 12 heimon jäsenet jotka ovat antaneet elämänsä Yeshualle ylöstempauksen ja suuren ahdistuksen jälkeen niitä on tuo 1/3 Israelin väestöstä. Niikuin näytit Raamatusta kohdan ja Hesekiel kirjoittaa samasta että Yeshua puhdistaa kansansa suuressa ahdistuksessa vasta Israelissa ja silloin he huutaa........ ......Siunattu olkoon Hän joka tulee nimessä Adonai Yeshua HaMashiach !
Heitä voi olla silloin miljoonia koska silloin Israelissa on Isiensä Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisten kotimaassa jo kaikki 12 kadonnutta heimoa : )
Israelin väestö tappaa lopunajan viimeisellä 3½ jaksolla Jerusalemin kaduille 2 säkkipukuista todistajaa ehkä Mooseksen ja Elian. Mooseksella ja Elialla on YHWH:lta saatua voimaa ja valtaa vaikka pidättää sadetta taikka antaa sadetta. Nämä 2 säkkipukuista todistajaa elää maan päällä samaan aikaan kun kaksi suurta johtajaa antaa valtansa ja voimansa sille viimeiselle antikristukselle joka on kuin Antiokhos Epifanes ja hän julistautuu Jerusalemissa olevansa YHWH Jahve.
Juudanheimon ortodoksi juutalaiset etsii kadonneita heimoja DNA tutkimuksella.
http://jarmo10.org/Israelin paluu.htm
https://www.familytreedna.com/group-join.aspx?code=N51169&Group=HebrewFinnishProject - kauttamme kaikille
Yakov kirjoitti:
...vieläpä kaksin verroin!
Pidetään edelleen rohkeasti Yeshuan tuomaa elämän Sanaa esillä, sillä kyllä se J-lan valituille kelpaa!Seitsenkertaisesti saamme toisiamme siunata ja Herra lisätköön kahdeksannen sinetiksi omasta mielisuosiostaan, sillä siunaamaan meitä kehottaa ja samoin parannukseen ja kaikkeen totuuden pyhitykseen missä sitten vaellammekin saamme panna kaiken toivomme Herran armoon ja kasvatukseen, sillä Jeesuksen Isä ja Jumala meitä kasvattakoon rakkaudessaan niinkuin tahtoo hyvää vaikuttaa ja antaa rikkaudestaan ja kirkkaudestaan taivaallisissa.
Israelson kirjoitti:
Ne puuttuu sinun laskuistasi !
http://fkf.net/Kadonneet/
http://www.fkf.net/Kadonneet/
http://www.youtube.com/watch?v=qXZpk1XY7wI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7BFFvIuOarc&feature=related
Morsiusseurakunta koostuu Yeshuaan oksastetuita jaloistaoksista (12heimoa) metsäpuunoksista (muut kansakunat ja heimot), he kokee yhdessä ylöstempauksen tuuliin ja pilviin. Ylös temmataan uudestisyntyneet viisaat neitsyet joilla on öljyä lampuissa ja astioissa.
Heistä ylöstempauksen kokee aikanaan Yeshualle elämänsä antaneet kaikki Israelin 12 heimon jäsenet myös nuo Juudan ja Leevin heimon juutalaiset 250.000-350.000 tai se määrä joka heitä silloin on. He temmataan tuuliin ja pilviin yhdessä koko Morsiusseurakunnan kanssa ennen lopunajan 7.vuoden alkua tai puolessa välissä. Juuri sillä viimeisellä 3½vuoden suuren ahdistuksen jaksolla, siis ylöstempauksen jälkeenkin, tulee Israilissa Israelin 12 heimonjäseniä uskoon.
Erikois-spesiaali ryhmä on tuo 144.000 ryhmä kaikista 12 heimosta jaloistaoksista, ne 144.000 jotka kulkee Yeshuan kanssa (144.000 = koko historian ajalta tai lopunajalta ?).
HUOMAA TÄMÄ HE ei ole tahrannut itseään naisten kanssa !
Ne 12 heimon jäsenet jotka ovat antaneet elämänsä Yeshualle ylöstempauksen ja suuren ahdistuksen jälkeen niitä on tuo 1/3 Israelin väestöstä. Niikuin näytit Raamatusta kohdan ja Hesekiel kirjoittaa samasta että Yeshua puhdistaa kansansa suuressa ahdistuksessa vasta Israelissa ja silloin he huutaa........ ......Siunattu olkoon Hän joka tulee nimessä Adonai Yeshua HaMashiach !
Heitä voi olla silloin miljoonia koska silloin Israelissa on Isiensä Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisten kotimaassa jo kaikki 12 kadonnutta heimoa : )
Israelin väestö tappaa lopunajan viimeisellä 3½ jaksolla Jerusalemin kaduille 2 säkkipukuista todistajaa ehkä Mooseksen ja Elian. Mooseksella ja Elialla on YHWH:lta saatua voimaa ja valtaa vaikka pidättää sadetta taikka antaa sadetta. Nämä 2 säkkipukuista todistajaa elää maan päällä samaan aikaan kun kaksi suurta johtajaa antaa valtansa ja voimansa sille viimeiselle antikristukselle joka on kuin Antiokhos Epifanes ja hän julistautuu Jerusalemissa olevansa YHWH Jahve.
Juudanheimon ortodoksi juutalaiset etsii kadonneita heimoja DNA tutkimuksella.
http://jarmo10.org/Israelin paluu.htm
https://www.familytreedna.com/group-join.aspx?code=N51169&Group=HebrewFinnishProject...kaikki Israelin heimot, sillä kirjoitinhan näin:
>>>Ilmestyskirjassa mainitaan 144 000 valittua eli 12 000 valittua kaikista Israelin lasten sukukunnista.- Israelson
Yakov kirjoitti:
...kaikki Israelin heimot, sillä kirjoitinhan näin:
>>>Ilmestyskirjassa mainitaan 144 000 valittua eli 12 000 valittua kaikista Israelin lasten sukukunnista.Jalojen oksien erilliseksi ryhmäksi !
Koska he ovat Yeshuan seurassa ylöstempauksen jälkeen erikoisessa asemassa ! Ei siinä puhuta vielä niistä jotka ovat Israelin 12 heimon jäseniä jalojaoksia, mutta eivät ole olleet noin nuhteettomia kuin nuo 144.000 : ) Heitä on silloin kun Yeshua astuu temppelivuorelle tuo 1/3 Israelin 12 heimosta, vasta ahdistuksessa ja sotien jälkeen ja sodassa huutaa Yeshuaa joten he eivät ole niin nuhteettomia kuin 144.000, ja se 1/3 pelastuneista voi silloin olla miljoonia : )
Erikoista tulkintaa, jos sinun tulkintasi pitäisi paikkansa niin tänään niistä löydetyistä 250.000-350.000 Israelin heimon jäsenistä, jotka ovat elämänsä antaneet Yeshualle, ei pelastuisi kuin tuo 144.000. Se on todella Raamatun vastainen tulkinta. Nuo 144.000 on Yeshuan kanssa vasta ylöstempauksen jälkeen lopunajan 7.vuoden puolessa välissä taikka viimeisellä 3½vuoden jaksolla.
Ilm.14:3
Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
En ole väittänyt että 10 kadonnutta heimoa on kateissa Jumalata, ihmisiltä he ovat vielä piilossa. Abban ajalla he tuodaan Abban voimalla takaisin Aabrahamin , Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille luvattuun maahan.
Tiedän sen että kaikkina historian aikakausina ei yksikän ihminen jalonpuun oksa taikka metsäpuun oksa, Yeshuaan oksastettu tai oksastamaton, ole ollut kateissa Jumalalta, en minä tai miljardit muutkaan.
Minne menisi ihmislapsi jossa ei Yeshua tai Abba Jumala näkisi häntä ? : ) Minne menisi ihmislapsi piiloon kun jo äitinsä kohdusta asti Abba Jumala luomaansa ihmislapsia seuraa.
psalmi.139
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 139:1&rnd=1287175773595
ps.Nuo tulevat 2 säkkipukuista todistajaa kyllä viimeistään kertoo missä ja ketkä on Israelin 12 heimon jäseniä, he tulevat viimeistään 7.vuoden lopunajan puolessa välissä . Ja myös DNA tutkimuksilla sitä 10 kadonnutta heimoa selvitetään kokoajan. Israelin heimo jäsenyys periytyy isä ja äiti linjaa pitkin (esim;Jaakobin pojat ja tyttäret). Se ei voi olla ristiriidassa Abba Luojan ja ihmiskunnan sukupuu luottelossa kun sitä taaksepäin tutkitaan : )
Ilm.11:3
Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
13 Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian. - Yakov ei-rekist.
Israelson kirjoitti:
Jalojen oksien erilliseksi ryhmäksi !
Koska he ovat Yeshuan seurassa ylöstempauksen jälkeen erikoisessa asemassa ! Ei siinä puhuta vielä niistä jotka ovat Israelin 12 heimon jäseniä jalojaoksia, mutta eivät ole olleet noin nuhteettomia kuin nuo 144.000 : ) Heitä on silloin kun Yeshua astuu temppelivuorelle tuo 1/3 Israelin 12 heimosta, vasta ahdistuksessa ja sotien jälkeen ja sodassa huutaa Yeshuaa joten he eivät ole niin nuhteettomia kuin 144.000, ja se 1/3 pelastuneista voi silloin olla miljoonia : )
Erikoista tulkintaa, jos sinun tulkintasi pitäisi paikkansa niin tänään niistä löydetyistä 250.000-350.000 Israelin heimon jäsenistä, jotka ovat elämänsä antaneet Yeshualle, ei pelastuisi kuin tuo 144.000. Se on todella Raamatun vastainen tulkinta. Nuo 144.000 on Yeshuan kanssa vasta ylöstempauksen jälkeen lopunajan 7.vuoden puolessa välissä taikka viimeisellä 3½vuoden jaksolla.
Ilm.14:3
Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
En ole väittänyt että 10 kadonnutta heimoa on kateissa Jumalata, ihmisiltä he ovat vielä piilossa. Abban ajalla he tuodaan Abban voimalla takaisin Aabrahamin , Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille luvattuun maahan.
Tiedän sen että kaikkina historian aikakausina ei yksikän ihminen jalonpuun oksa taikka metsäpuun oksa, Yeshuaan oksastettu tai oksastamaton, ole ollut kateissa Jumalalta, en minä tai miljardit muutkaan.
Minne menisi ihmislapsi jossa ei Yeshua tai Abba Jumala näkisi häntä ? : ) Minne menisi ihmislapsi piiloon kun jo äitinsä kohdusta asti Abba Jumala luomaansa ihmislapsia seuraa.
psalmi.139
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 139:1&rnd=1287175773595
ps.Nuo tulevat 2 säkkipukuista todistajaa kyllä viimeistään kertoo missä ja ketkä on Israelin 12 heimon jäseniä, he tulevat viimeistään 7.vuoden lopunajan puolessa välissä . Ja myös DNA tutkimuksilla sitä 10 kadonnutta heimoa selvitetään kokoajan. Israelin heimo jäsenyys periytyy isä ja äiti linjaa pitkin (esim;Jaakobin pojat ja tyttäret). Se ei voi olla ristiriidassa Abba Luojan ja ihmiskunnan sukupuu luottelossa kun sitä taaksepäin tutkitaan : )
Ilm.11:3
Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
13 Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian.Näen asian toisin, eli siten kuin vastasin edellä.
Mielestäni pelastuvien joukossa ei ole "kahden kerroksen väkeä" lainkaan. - Israelson
Yakov ei-rekist. kirjoitti:
Näen asian toisin, eli siten kuin vastasin edellä.
Mielestäni pelastuvien joukossa ei ole "kahden kerroksen väkeä" lainkaan.Ole huoleti Yeshua ja Abba jahve rakastaa kaikkia luotujansa taivaassa : )
Jahve Abba sanoo itsetään MinäOlen Jahve Abba on Rakkaus ! : ) Israelson kirjoitti:
Ole huoleti Yeshua ja Abba jahve rakastaa kaikkia luotujansa taivaassa : )
Jahve Abba sanoo itsetään MinäOlen Jahve Abba on Rakkaus ! : )...pääsevät Aadamin ja Eevan jälkeläisistä vain elävän J-lan lapset, jotka ovat uusia luomuksia Yeshuassa. Voitko kuvitella J-laa, joka on täydellinen rakkaus ja Hänen perhettään, jossa lapset olisivatkin eriarvoisessa asemassa?
Minä en tunne sellaista J-laa!
Suosittelen, että tutustut Häneen paremmin!- Israelson
Yakov kirjoitti:
...pääsevät Aadamin ja Eevan jälkeläisistä vain elävän J-lan lapset, jotka ovat uusia luomuksia Yeshuassa. Voitko kuvitella J-laa, joka on täydellinen rakkaus ja Hänen perhettään, jossa lapset olisivatkin eriarvoisessa asemassa?
Minä en tunne sellaista J-laa!
Suosittelen, että tutustut Häneen paremmin!Kaikkia taivaan kunningaskunnan jäseniä Abba Jahve rakastaa vaikka ei ole tuossa 144.000 ryhmässä.
En ymmärrä mikä viha tai kateruus sinulla on 12 heimoa kohtaan, ei kaikki pelastuneet 12 heimon jäsenet mahdu tuohon 144.000 joukkoon. Kaiken kaikkiaan koko historian ajalta pelastuu Israelin 12 heimon jäseniä, joten sen täytyy olla yli tuon 144.000 , koska he eivät ole olleet niin nuhteettomia kuin nuo 144.000.
Onhan jo tänään tunnettuja 12 heimon jäseniä jo yli tuon 144.000, ja he ovat elämänsä Yeshualle antaneet. Heitä on 250.000-350.000 . Halleluujah !
Kaikkia luotujaan Abba Jahve ja Yeshua rakastaa, sellaisen Abba Jahven ja Yeshua minä tunnen koska Hänen sanansa sen minulle ilmoitti : )
Usko mitä luen eri kohdista , usko sinäkin sitä mitä luet ! On sanassa sanottu että pienin enkeli taivaassa on suurempi kuin yksikään maanpäällä elänyt ihminen. Jumalan valtakunta on kuningaskunta siellä on enkeleilläkin eriasema, ja kaikkia luotujaan Abba Jahve rakastaa : ) Myös sinua pieni ihmislapsi ; ))
On aina hyvä tuntea sanaa paremmin ja ennen kaikkia Abba Jahvea ja ainutsyntyistä Pelastajaa !
Abba Jahve on ylpeitä vastaan ja antaa nöyrille armon.
Ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja viimeiset ensimmäiseksi, Halleluujah ! : ) Israelson kirjoitti:
Kaikkia taivaan kunningaskunnan jäseniä Abba Jahve rakastaa vaikka ei ole tuossa 144.000 ryhmässä.
En ymmärrä mikä viha tai kateruus sinulla on 12 heimoa kohtaan, ei kaikki pelastuneet 12 heimon jäsenet mahdu tuohon 144.000 joukkoon. Kaiken kaikkiaan koko historian ajalta pelastuu Israelin 12 heimon jäseniä, joten sen täytyy olla yli tuon 144.000 , koska he eivät ole olleet niin nuhteettomia kuin nuo 144.000.
Onhan jo tänään tunnettuja 12 heimon jäseniä jo yli tuon 144.000, ja he ovat elämänsä Yeshualle antaneet. Heitä on 250.000-350.000 . Halleluujah !
Kaikkia luotujaan Abba Jahve ja Yeshua rakastaa, sellaisen Abba Jahven ja Yeshua minä tunnen koska Hänen sanansa sen minulle ilmoitti : )
Usko mitä luen eri kohdista , usko sinäkin sitä mitä luet ! On sanassa sanottu että pienin enkeli taivaassa on suurempi kuin yksikään maanpäällä elänyt ihminen. Jumalan valtakunta on kuningaskunta siellä on enkeleilläkin eriasema, ja kaikkia luotujaan Abba Jahve rakastaa : ) Myös sinua pieni ihmislapsi ; ))
On aina hyvä tuntea sanaa paremmin ja ennen kaikkia Abba Jahvea ja ainutsyntyistä Pelastajaa !
Abba Jahve on ylpeitä vastaan ja antaa nöyrille armon.
Ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja viimeiset ensimmäiseksi, Halleluujah ! : )Täydennän sitä nyt hieman, että ymmärtäisit sen merkityksen paremmin:
>>>Voitko kuvitella J-laa, joka on täydellinen rakkaus ja Hänen perhettään, jossa lapset olisivatkin eriarvoisessa asemassa: toiset ylhäistöä ja toiset 'rupusakkia'?- 13+10
Yakov kirjoitti:
Täydennän sitä nyt hieman, että ymmärtäisit sen merkityksen paremmin:
>>>Voitko kuvitella J-laa, joka on täydellinen rakkaus ja Hänen perhettään, jossa lapset olisivatkin eriarvoisessa asemassa: toiset ylhäistöä ja toiset 'rupusakkia'?Perheeseen eivät kaikki lapset synny suinkaan yhtäaikaa.
Ensin syntyy esikoinen, viimeisenä kuopus. Esikoinen joutuu rankimman syynin alle, häneltä odotetaan eniten, häneltä vaaditaan eniten.
Esikoinen joutuu ottamaan vastuuta, nuoremmat katsovat häneen kuin isoveljeen/siskoon katsotaan.
Kysyvät, seuraavat, ottavat mallia.
Esikoisen paikka on erilainen, nuoremmat saavat hyväksyntää ja anteeksiantoa usein enemmän koska ovat vielä keskenkasvuisia, esikoiseen suhtaudutaan jo toisen lapsen syntymän jälkeen vähän kuin huolenpitäjään, peräänkatsojaan, ohjaajaan.
Lopulta myös vahmemmista huolen pitäminen sysätään esikoisen tehtäväksi.
Terveisin yksi perheensä esikoinen joka on jo kyllästynyt osaansa. - Israelson
Yakov kirjoitti:
Täydennän sitä nyt hieman, että ymmärtäisit sen merkityksen paremmin:
>>>Voitko kuvitella J-laa, joka on täydellinen rakkaus ja Hänen perhettään, jossa lapset olisivatkin eriarvoisessa asemassa: toiset ylhäistöä ja toiset 'rupusakkia'?En ole väittänyt että liha ja veri perisi taivasten valtakuntaa.
Kuningaskunnassa ei ole kaikilla samanlaista asemaa. En ole mistään rupusakista kirjoittanut vaan sinä liioittelet, laittat vastauksiisi sanoja joita minä en ole kirjoittanut. Saat vapaasti tulkita Raamattua siten miten se sinulle sopii mutta tulkintasi on virheiden vallassa.
Et sinä vastannut minun viesteiheni missään kun ole kolmasti kertonut.
Hesekielin kirjassa sanotaan että 12 heimoa palaa takaisin israeliin ja heitä on silloin miljoonia.
Enemmän kuin 13-14 miljoonaa jo tänään tunnettua Juudan ja Leevin heimon juutalaista.
Profetoidussa lopunajan Exsoduksessa Alijassa ei ole kyse yksilö ihmisen uudestisyntymisestä.
Eivät he kaikki ota vastaan Yeshuaa mutta maa alue on heille luvattu ja paluu Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille luvattuun maahan.
Yeshua puhdistaa koko kansansa Israelin 12 heimoa vasta Israelissa ja 1/3 pelastuu. Mutta tuo 1/3 määrä on eri kuin 144.000 koska 144.000 on nuhteettomia, toisin kuin tuo 1/3 Israelin väestöstä.
Tuolla 144.000 on erikoinen spesiaali aseman YHWH:n suunitelimissa kuten sana sen ilmoitti , Halleluujah Maranata Immanuel : )
Kaikki kunnia kirkkaus valta ja voima Ikiaikojen Muuttumattomalle Israelin Jumalalle Abba Jahvelle ja Poika Yeshualle ja rauha ihmisten kesken joita kohtaan heillä on hyvä tahto ! : )
Turha jatkaa kanssasi epäpyhää juupas eipäs väittelyä. Tuossa yhdessä vastauksessa oli hyvin kerrottu perheen esikoisen asemasta, joka ei liene aina helppo.
Keskustellessasi älä vedätä keskustelua toiseen suuntaan vaan pysy aiheessa, älä lausu väärä todistusta lähimmäisestäsi, pysy aloitus aiheessa ei aiheen ulkopuolella : )
That's My King!
http://www.youtube.com/watch?v=t2f1ItK-Alg&feature=related 13+10 kirjoitti:
Perheeseen eivät kaikki lapset synny suinkaan yhtäaikaa.
Ensin syntyy esikoinen, viimeisenä kuopus. Esikoinen joutuu rankimman syynin alle, häneltä odotetaan eniten, häneltä vaaditaan eniten.
Esikoinen joutuu ottamaan vastuuta, nuoremmat katsovat häneen kuin isoveljeen/siskoon katsotaan.
Kysyvät, seuraavat, ottavat mallia.
Esikoisen paikka on erilainen, nuoremmat saavat hyväksyntää ja anteeksiantoa usein enemmän koska ovat vielä keskenkasvuisia, esikoiseen suhtaudutaan jo toisen lapsen syntymän jälkeen vähän kuin huolenpitäjään, peräänkatsojaan, ohjaajaan.
Lopulta myös vahmemmista huolen pitäminen sysätään esikoisen tehtäväksi.
Terveisin yksi perheensä esikoinen joka on jo kyllästynyt osaansa....monissa kristittyjenkin perheissä, mutta oikeaoppinen kristitty perhe, joka todella rakastaa lapsiaan, ei aseta heitä eriarvoiseen asemaan heidän syntymänsä perusteella, eikä muutenkaan. Tuossahan on yksinkertaisesti vain kyse eriaikaisesta syntymisestä.
Jos myöhemmin syntyneet olisivat vähempiarvoisia kuin aiemmin syntyneet, niin ihmisarvo olisi jatkuvasti halpeneva. Silloin esim. Vanhan liiton aikaiset patriarkat olisivat J-lan luona ylhäistöä ja heidän jälkeensä syntyneet vähempiarvoista rupusakkia. Sen perusteella Yeshuakin olisi vähempiarvoinen kuin Daavid, joka syntyi noin 1000 vuotta tätä aiemmin!
Näin ei asia ole, vaan perustelen näkemykseni kahdella eri tavalla:
1) Yeshuan maanpäällisessä ruumiissa kaikki jäsenet ovat samanarvoisia!
1.Kor. 12:24 mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,
12:25 ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan.
2) Vanhan Liiton pyhät eivät saavuta täydellisyyttä ilman meitä Uuden Liiton pyhiä!
Hebr. 11:40 sillä Jumala oli varannut meitä varten jotakin parempaa, etteivät he ilman meitä pääsisi täydellisyyteen.Israelson kirjoitti:
En ole väittänyt että liha ja veri perisi taivasten valtakuntaa.
Kuningaskunnassa ei ole kaikilla samanlaista asemaa. En ole mistään rupusakista kirjoittanut vaan sinä liioittelet, laittat vastauksiisi sanoja joita minä en ole kirjoittanut. Saat vapaasti tulkita Raamattua siten miten se sinulle sopii mutta tulkintasi on virheiden vallassa.
Et sinä vastannut minun viesteiheni missään kun ole kolmasti kertonut.
Hesekielin kirjassa sanotaan että 12 heimoa palaa takaisin israeliin ja heitä on silloin miljoonia.
Enemmän kuin 13-14 miljoonaa jo tänään tunnettua Juudan ja Leevin heimon juutalaista.
Profetoidussa lopunajan Exsoduksessa Alijassa ei ole kyse yksilö ihmisen uudestisyntymisestä.
Eivät he kaikki ota vastaan Yeshuaa mutta maa alue on heille luvattu ja paluu Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille luvattuun maahan.
Yeshua puhdistaa koko kansansa Israelin 12 heimoa vasta Israelissa ja 1/3 pelastuu. Mutta tuo 1/3 määrä on eri kuin 144.000 koska 144.000 on nuhteettomia, toisin kuin tuo 1/3 Israelin väestöstä.
Tuolla 144.000 on erikoinen spesiaali aseman YHWH:n suunitelimissa kuten sana sen ilmoitti , Halleluujah Maranata Immanuel : )
Kaikki kunnia kirkkaus valta ja voima Ikiaikojen Muuttumattomalle Israelin Jumalalle Abba Jahvelle ja Poika Yeshualle ja rauha ihmisten kesken joita kohtaan heillä on hyvä tahto ! : )
Turha jatkaa kanssasi epäpyhää juupas eipäs väittelyä. Tuossa yhdessä vastauksessa oli hyvin kerrottu perheen esikoisen asemasta, joka ei liene aina helppo.
Keskustellessasi älä vedätä keskustelua toiseen suuntaan vaan pysy aiheessa, älä lausu väärä todistusta lähimmäisestäsi, pysy aloitus aiheessa ei aiheen ulkopuolella : )
That's My King!
http://www.youtube.com/watch?v=t2f1ItK-Alg&feature=related...eksynyt luulemaan J-laa samanlaiseksi kuin ihmiset ovat tässä turmeltuneessa maailmassa. Siis sellaiseksi, joka halveksii joitakin lapsistaan ja 'lellii' joitakin lapsistaan. Koko yhteiskuntamme rakentuu ihmisten eriarvoistamiseen. Näemme sen lainsäädännössä, koululaitoksessa, työelämässä, tulonjaossa, lakien soveltamisessa, mediasirkuksessa, jopa hautajaisissa jne.
Kun joku ihminen on syntynyt vammaisena tai vammautunut elinaikanaan, niin häneen suhtaudutaan kuin toisen luokan kansalaiseen.
Kaikki tuollainen on vaikuttanut sinun jumalkuvasi vääristymiseen. J-la on aivan erilainen kuin tämä läpeensä mätä ihmisyhteiskunta, joka on kypsä tuomiolle minä hetkenä hyvänsä!
Lue lisää linkistä: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9304398/46333522- Israelson
Yakov kirjoitti:
...eksynyt luulemaan J-laa samanlaiseksi kuin ihmiset ovat tässä turmeltuneessa maailmassa. Siis sellaiseksi, joka halveksii joitakin lapsistaan ja 'lellii' joitakin lapsistaan. Koko yhteiskuntamme rakentuu ihmisten eriarvoistamiseen. Näemme sen lainsäädännössä, koululaitoksessa, työelämässä, tulonjaossa, lakien soveltamisessa, mediasirkuksessa, jopa hautajaisissa jne.
Kun joku ihminen on syntynyt vammaisena tai vammautunut elinaikanaan, niin häneen suhtaudutaan kuin toisen luokan kansalaiseen.
Kaikki tuollainen on vaikuttanut sinun jumalkuvasi vääristymiseen. J-la on aivan erilainen kuin tämä läpeensä mätä ihmisyhteiskunta, joka on kypsä tuomiolle minä hetkenä hyvänsä!
Lue lisää linkistä: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9304398/46333522Ne 144.000 on erikoisen nuhteettomia 12heimosta ja saavat erikoisen aseman, nuhtettomat eivät voi edustaa koko 12 heimoa koska historian ajalta on pelastunut 12 heimon jäseniä paljon enemmän kuin tuo 144.000 joukko. Eivätkä he ole pakanakansoista metsäpuunoksista (room.11).
Jos ylöstempaus tulisi nyt tänään niin niitä olis enemmän kuin tuo 144.000 niitä voi olla 250.000-350.000 -> tai enemmän : ) Halleluujaah !
Älä sano väärä todistusta lähimmäisestäsi !
Taas vastaat kirjoituksessa minun kirjoittaneen jotain mitä en ole sanonut taikka kirjoittanut. Yrittäen kompuroiden jopa selittää sen miten minä käsitä Abba Jahve ja Yeshuan. Se ei ole oikein raitista Yeshuan seuraajan kirjoitusta sinulta.
Et ilmeisesti katsonut linkkiä jonka annoin
That's My King !
http://www.youtube.com/watch?v=t2f1ItK-Alg&feature=related
Olet hengellisesti ylpistynyt jalojenoksien rinnalla ja olet lihanmielen vallassa !
Room.11
Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.
2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
7 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,
8 niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti".
9 Ja Daavid sanoo: "Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi,
10 soetkoot heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan".
11 Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.
12 Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".
20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan. Israelson kirjoitti:
Ne 144.000 on erikoisen nuhteettomia 12heimosta ja saavat erikoisen aseman, nuhtettomat eivät voi edustaa koko 12 heimoa koska historian ajalta on pelastunut 12 heimon jäseniä paljon enemmän kuin tuo 144.000 joukko. Eivätkä he ole pakanakansoista metsäpuunoksista (room.11).
Jos ylöstempaus tulisi nyt tänään niin niitä olis enemmän kuin tuo 144.000 niitä voi olla 250.000-350.000 -> tai enemmän : ) Halleluujaah !
Älä sano väärä todistusta lähimmäisestäsi !
Taas vastaat kirjoituksessa minun kirjoittaneen jotain mitä en ole sanonut taikka kirjoittanut. Yrittäen kompuroiden jopa selittää sen miten minä käsitä Abba Jahve ja Yeshuan. Se ei ole oikein raitista Yeshuan seuraajan kirjoitusta sinulta.
Et ilmeisesti katsonut linkkiä jonka annoin
That's My King !
http://www.youtube.com/watch?v=t2f1ItK-Alg&feature=related
Olet hengellisesti ylpistynyt jalojenoksien rinnalla ja olet lihanmielen vallassa !
Room.11
Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.
2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
7 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,
8 niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti".
9 Ja Daavid sanoo: "Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi,
10 soetkoot heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan".
11 Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.
12 Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".
20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan....niin lopetan keskustelumme tähän!
Hyvää jatkoa Yeshuassa!
Ps. Ja muistakin rukoilla niiden 144 000 valitun puolesta! ;o)- Israelson
Yakov kirjoitti:
...niin lopetan keskustelumme tähän!
Hyvää jatkoa Yeshuassa!
Ps. Ja muistakin rukoilla niiden 144 000 valitun puolesta! ;o)Pysyin sinun aloitus aiheessa, sinä et !
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9304398/46293600
Yes kyllä rukoilen kaikkien 12 kadonneiden heimojen puolesta, varsinkin niiden jotka saavat autuuden periä, rukoile sinäkin : ) Rukoilen heidän puolesta koska heistä pelastuu enemmän kuin tuo 144.000 erikoisen nuhteetonta jolla on erikoisasema Yeshuan seurassa.
Rukoile sinä niiden 12 heimonjäsenten puolesta jotka pelastuu Morsiuseurakunnan kanssa ylös tuuliin ja pilviin, ja niiden puolesta jotka pelastuu ylös tempauksen jälkeen ja joita lopunajalla on Israelin valtiossa 1/3 Israelin heimoista. Halleluujah Suuri on Herra Adonai ! : ))
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Pelastuneiden 12 heimon ryhmät jotka Herra Pelastaa !
1.ne ennen Yeshuan tuloa pelastuneet jotka elivät kirjoitusten aikoihin ja joista kerrotaan VT kirjoituksissa (Torah ja Tanak).
3. ne Yeshuan uskovat jotka eli 0-33-34jkr ja uskoi Yeshuaa (kun Herra aloitti toimintansa maanpäällä).
4. ne kaikki 33-34jkr jälkeisen historian ajalta ne, jotka ristinsovitustyön jälkeen ovat Yeshuaan oksastetut, mutta ovat jo kuolleet Yeshuassa (UT).
5. ne tämän päivän elossa olevat Yeshuaan oksastetut jotka ovat maanpäällä kun Morsiusseurakunta (jalot ja metsäpuunoksat room.11) temmataan tuuliin ja pilviin.
6. ne lopunajalla 12heimon jäsenet jotka suuren ahdistuksen jälkeen huutaa Messiastaan, joita on 1/3 Israelin eri heimoista.
7. ne 144.000 erikoisen nuhteeton vain 12heimon jäsentä joilla on erikoisasema Yeshuan seurassa iankaikkisesti
'******************************************************************
En viitsi asiaa jatkaa koska tämä on tässä , aamen, Halleluujah ! : ))
- Elämä on ihmisten
Valkeus, rakastakaa Elämää ja Herraa Yeshuaa!
´Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.
Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"? Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."
Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi"; mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi." Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja; ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate, ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu." Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"? Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?´ (Heprealaiskirje 1.luku)- Totuus on myös
se, että Saatana vihaa valkeutta ja samoin kaikkia Jumalan kuviksi luotuja ihmisiä, sillä elävät Valkeudessa eli Jumalassa, olivat sitten uudestisyntyneet Jumalan lapsiksi tai vielä uudestisyntymättömiä, sillä kaikki Perkele tahtoo hukuttaa, sillä hänet on jo tuomittu ja tahtoo, että kaikki ihmiset joutuisivat kanssaan tulijärveen. Jumala sen sijaan tahtoo Jeesuksessa pelastaa jokaisen ihmisen, että hänessä heillä voi olla elämä ja yltäkylläisyys. Varokaa Perkeleen petollisia eksytyksiä ja kavalia juonia, sillä tekeytyy vanhurskauden palvelijaksi. Jokainen voi tehdä parannusta ja Jumala tahtoo kaikkien tekevän parannusta Yeshuan nimessä ja pyhien kirjoituksien mukaan annetussa terveessä Yeshuan antamassa opissa, sillä opetuslapsikseen saamme syntyä Pyhän Hengen opettamana ja synnyttämänä. Kaikki kunnia ja kiitos Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle pyhässä nimessään, amen.
- Herran Yeshuan
nimessä, että Herra on Yksi ja kuten on kirjoitettu Pojasta (Heprealaiskirje 1:8):
´mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."´
Älköön kenellekkään jääkö epäselväksi Herran Yeshuan Herraus ja Jumaluus, jos uskoo Isän Jumalan antamia pyhiä kirjoituksia. Herra on Yksi!
- Elämme Yeshuassa!
"Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia. Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle.' Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken. Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä; sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema. Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."- 13+6
Lunastus oli siis petosta.
- Ulkopuolelta on
13+6 kirjoitti:
turha valittaa, jos ei tahdo tulla lunastuksen piiriin eli Yeshuan seurakuntaan eli syntyä Isästä Jumalasta veden ja Hengen kautta. Kaikille tarjotaan ja monia kutsutaan, miksi siis vain harvat valitaan, ei siksi, ettei Jumalan armo ja totuus riitä, vaan siksi ettei armo ja totuus kelpaa niinkuin on kirjoitettu. Ihmisten tulee muuttaa mielensä Jumalan tahdon mukaan eikä päinvastoin, sillä Herra on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti, mutta armo on vain Messias Yeshuassa, hänen armossa ja totuudessa, eikä armoa ole ilman totuutta, eikä totuutta ilman Yeshuan Henkeä, sillä Totuuden Hengessä vain voidaan pyhittyä Isän Jumalan lapseudessa lupauksen mukaan ja saavuttaa perintöosa pyhitettyjen joukossa, niinkuin Herra omansa pyhittää ja uloskutsuu maailman hengen haureudesta ja laittomuudesta siinä epäuskossa ja tottelemattomuudessa, joka maailmassa halujen ja itsekkyyden tähden vaikuttaa.
Jokaisen Yeshuaan tulevat täytyy tehdä parannus eli mielenmuutos Jumalan elävän ja hyvän sanan ja Hengen mukaan! Ilman sitä on vain eksymystä ja laittomuutta ja uskonnollisuutta ja sielullisuutta ilman Jumalan Pojan valtakuntaa ja toivoa ja rakkautta. - lyhyesti
13+6 kirjoitti:
Isä ja Poika ja Pyhä Henki ovat Yhtä! Näistä kolmesta vain Pyhän Hengen kautta Isä ja Poika toimii ihmisten keskuudessa, anokaa Herran Henkeä, sillä jokainen anova saa Yeshuan nimessä, ja ainoastaan siinä Yhdessä Hengessä voidaan päästä lunastukseen ja pyhitykseen Jumalan valtakunnassa.
- Silti Yeshuassa
13+6 kirjoitti:
jokaisen tulee saada syntinsä henkilökohtaisesti anteeksi ja siten rauha Jumalan kanssa, näin on myös kansakuntina ja näemme tämän myös Israelin historiasta, kun Jumala rakkaudessaan kuritti Israelia tottelemattomuuden tähden ja samoin siunasi kuuliaisuuden ja parannuksen kautta, jonka antoi noiden Raamatussa kirjoitettujen uskollisten kautta oman suuren nimensä ja armonsa tähden.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232