KUKAAN yhtä kauniksi kehuttu

ei missään / koskaan

... ole harrastanut seksiä yhtä vähän kuin minä! Tai siltä tuntuu :( mietin pitäisikö kirjoittaa seksi- vai selibaattipuolelle, kun seksiä kuitenkin elämässäni on silloin tällöin.. mutta koska sitä on niin käsittämättömän vähän, tänne päädyin.

Ulkonäöstäni. Olen pitkä ja hoikka, keski-ikää lähestyvä alle vuosi sitten sinkkuuntunut nainen pk-seudulta. Vuodenvaihteessa lähetin kokeilumielessä joitakin kännykkäkamerakuviani nettisaitille, josta silloin kirjoitettiin lehdissä, eli beautifulpeople.comiin. Sinne jäseneksi pääsee vain jos jo olemassa olevat jäsenet rankkaavat ulkonäkösi tarpeeksi korkealle. Pääsin ineen, saitti sinänsä oli yhtä tyhjän kanssa ja muuttui vielä maksulliseksi. Kerroin tämän vain jotta uskottaisiin kun sanon, että kuulen ulkonäöstäni kehuja jatkuvalla syötöllä: "tosi kaunis", "aina tosi nätti", "kaunein nainen täällä" on tullut kesän mittaan kuultua nuorten miesten suusta.

Saan melkein kaikki nauramaan seurueessa, koska mulla on sana hallussa, väittävät. On mulla yliopistollinen loppututkintokin, osittain maksettu omistusasunto, ei lapsia eikä lemmikkejä, enkä lapsilleni isää etsikään, kun en koe olevani äitityyppi. "Ainoastaan" haluaisin paljon seksiä miehen kanssa, jonka kanssa minun pitää tuntea edes jonkinasteista ei rakkautta, vaan sanoisinko ehkä "sielujen sympatiaa". Viihdyn yksin kotona, jossa teen työnikin enimmäkseen, ja kun yhdestä miehestä juuri otin eron pitkän mutta seksittömän rakkausliiton jälkeen :( en uutta avo- enkä aviomiestä tänne heti aio ottaakaan.

Mistä siis johtuu, etteivät miehet tahdo seksiä kanssani kuin max. muutaman kerran? Yhden yön jutuissa asia ei luonnollisestikaan haittaa, päinvastoin ;) mutta mikä on vialla kun tuore sinkkumies, synkkä luonteeltaan kuten itsekin joskus olen, ei alkukesästä enää halunnut tavata? Miksi toinen nuori mies oli kanssani viikko sitten ihanaa seksiä, mutta sai sen jälkeen syyllisyydentuntoisena varattuna migreenin, joka toistui tänään kun hänen piti tulla luonani käymään? Muuta valitusta en seksiominaisuuksistani ole keneltäkään kuullut kuin äsken mainitulta sinkkumieheltä, että pilluni on liian märkä (parempi se kuin hänen puolilöysä muna kuitenkin hei!)

Kohdistuvatko haluni liian nuoriin, 25-30-vuotiaisiin? Ei mulla ole yhteistä itseni ikäisten kanssa, joilla on lapset, auto, omakotitalo ja tylsät ajatukset! En ole mikään puumanainen (sana jota vihaan), joka tahtoisi pikkupoikia rehevien rintojensa ja karvaisten häpyhuultensa väliin (joita mulla ei ole).

KATEUDESTA ITKIEN silloin tällöin kidutan itseäni miettimällä jotain vikakertaa (websaitti), jonka onneksi osaan yleensä jättää rauhaan. Kirjoitan tunnekuohun vallassa, mutta miksi kaikki muut saavat seksiä kerran viikossa, edes kerran kuussa, mutta mä en juuri koskaan? Tai jos saan, se oli aika varmasti viimeinen kerta hyvin pitkään aikaan? Varmasti sisälläni asuu joku cthulhu!! En mitään haluaisi niin paljon kuin harrastaa koko yön ihanaa seksiä jonkun ihanan, komean, hyväntuoksuisen, suloisen, mut nauramaan saavan ajatteukykyisen miehen kanssa, joka ei sit heti häipyisi tai dumppaisi mua. MUTKUN EI. SE ON IHAN LIIKAA VAADITTU.

kaikki on paskaa ja sä "vitsikäs" pelimies, joka nyt ajattelet tyrkyttäytyä mulle: älä tee sitä!

29

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden naisen mies

      Olen ollut aviossa ihanan naisen kanssa, mutta ainoan lapsemme menehtyminen syöpään teki rakkaastani alkoholistin.
      Asun nyt yksin kauniilla paikalla rivitalossa sokeutuneen kissani kanssa ja kirjoittelen romaania aikani kuluksi.
      En kiellä, etteikö täällä olisi tilaa myös sille "pulttini" vastakappaleelle, jonka hyvinvoinnista saisin huolehtia. Kaipaan toki "mutteria", mutta en sellaista rahalla osta tunniksi.

      • ap

        vaikutat jo nyt eläneen sellaisen elämän, josta syntyy kirjailija (viittaa vanhaan ohjeeseen, miten kirjailijaksi tullaan). Surullista, että elämäsi on ollut noin traaginen ainakin osittain. Ehkäpä tuhkasta jalostuu timantti myös sinun tapauksessasi (toinen väsynyt sanonta, sori)!

        Tsemppiä meille kummallekin alkavaan viikkoon ja syksyyn :) ei tää selibaatintapainen kuitenkaan ole maailmanloppu, vaikka välillä ahdistaa niin tolkuttomasti.


    • h6gtfrdesw

      Monenko miehen kanssa olet harrastanut satunnaista seksiä? Tuskin kuitenkaan NIIN monen, että siitä voisi vetää tilastollisia johtopäätöksiä siten, että KUKAAN ei haluisiasi pitempiaikaista seksisuhdetta.... Tai voihan olla myös niin, että miehet haluaisivat sinusta enemmän kuin seksiä, ja jos olet ilmoittanut, että muuta ei tipu, niin eivät halua sitten sitäkään....

      • sykoloki

        Näin voi olla. Loppujen lopuksi miehistäkin vain vähemmistö toivoo pelkkää panosuhdetta, ja useimmat jotain muutakin. Ja jos mikään muu ei natsaa, tai mies ymmärtää, että sinä et halua muuta, vaikka natsaiskin, hän vetäytyy...


    • seksin.papitar

      aina kauneudesta, eikä akateemisesta loppututkinnosta ... believe me :). Ehkä sinun kannattaa kysyä noita asioita itseltäsi ja tutkiskella niiden kautta sisimpääsi. Voitko kenties muuttaa jotain itsessäsi, etc. Oma käsitys ei itsestä ei välttämättä kohtaa objektiivisen käsityksen kanssa. Mutta se on varma, että jostain se aina kertoo, jos edellämainittuja asioita ei saa ...

      • ap

        Kiitos vastauksista. seksin.papitar, akateeminen loppututkintoni ja ns. kauniiden nettisaitille pääsy ovat objektiivisesti todistettavia tosiasioita ja olenkin miettinyt, olenko ihan vaan pelottava miehille. Lapsesta saakka olen kyllä yrittänyt esittää tyhmempää kuin olenkaan, etteivät ihmiset (sukupuolesta riippumatta siis) pelkäisi minua :) Enkä vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan.

        sykoloki: "Loppujen lopuksi miehistäkin vain vähemmistö toivoo pelkkää panosuhdetta, ja useimmat jotain muutakin. Ja jos mikään muu ei natsaa, tai mies ymmärtää, että sinä et halua muuta, vaikka natsaiskin, hän vetäytyy..." olisko noin? En tiedä. Ehkä mulla on vain käynyt huono tuuri miesten suhteen. Ihan seurusteluun saakka en tällä hetkellä olisi valmis, koska olen itse vasta eronnut. Tai tottakai alkaisin heti seurustelun, jos suuri molemminpuolinen ihastus jonkun kanssa syttyisi. Vaan enpä usko.


      • ed. ei kirj.
        ap kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. seksin.papitar, akateeminen loppututkintoni ja ns. kauniiden nettisaitille pääsy ovat objektiivisesti todistettavia tosiasioita ja olenkin miettinyt, olenko ihan vaan pelottava miehille. Lapsesta saakka olen kyllä yrittänyt esittää tyhmempää kuin olenkaan, etteivät ihmiset (sukupuolesta riippumatta siis) pelkäisi minua :) Enkä vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan.

        sykoloki: "Loppujen lopuksi miehistäkin vain vähemmistö toivoo pelkkää panosuhdetta, ja useimmat jotain muutakin. Ja jos mikään muu ei natsaa, tai mies ymmärtää, että sinä et halua muuta, vaikka natsaiskin, hän vetäytyy..." olisko noin? En tiedä. Ehkä mulla on vain käynyt huono tuuri miesten suhteen. Ihan seurusteluun saakka en tällä hetkellä olisi valmis, koska olen itse vasta eronnut. Tai tottakai alkaisin heti seurustelun, jos suuri molemminpuolinen ihastus jonkun kanssa syttyisi. Vaan enpä usko.

        todistettavia tosiasioita, kuitenkaan siitä ei nyt olekaan niinkään kyse. Ennemminkin kiinnittäisin huomiota tarpeeseesi korostaa niitä. Akateemisuushan ei ole kokonaisuuden kannalta mikään itseisarvo, eikä myöskään älykkyyden mittakaan. Älykkyys mitataan toki pieneltä osaltaan myös siten ja voi olla sitä kautta suuntaa antava, mutta se on myös paljon muuta, kuten varmasti itsekin ymmärrät. Tietysti jokainen määrittelee omien viitekehyksiensä puitteissa, mitä älykkyys hänelle merkitsee, sekin on totta.

        Ei ole kovinkaan älykästä esittää tyhmempää, kuin on. Miksi ylipäänsä teet niin? Kuitenkin kannattaa pitää mielessä sekin, että aina on myös niitä viisaampia ja älykkäämpiä ihmisiä maailmassa, kuin minä itse olen ... eli on niitä henkisesti suurempia, toki myös henkisesti pienempiäkin löytynee. Ehkei kannata alkaa kuitenkaan kuvittelemaan itsestään olevansa niin älykäskään, että kaikki ihmiset - ja varsinkin miehet - häikäistyisivät siitä niin paljon, että se jopa pelottaisi heitä, eivätkä uskaltaisi siksi kohdata ja lähestyä sinua ihmisenä. Se, millä tavoin näet ihmisyyden itsessäsi, kohtaat sen myös muissa ... tämä on minusta asia, jota sinun on myös syytä miettiä.

        Meikittömyys ei taas ole este kumppanin saamiselle :) ... monet miehet pitävät lähes naturelleistä luonnon"lapsista". Kauneus tulee sisältäpäin ja seksuaalisuus on jotain, mikä on korvien välissä. Sanotaanhan, että kauneus on vain pinnallista, mutta rumuus menee luihin ja ytimiin. Näin se vain on.

        Ja lopuksi: Ihminen vetää yleensä puoleensa niitä asioita/ihmisiä, millaiset energiat sinun itsesi sisällä liikkuu ajatuksineen kaikkineen! :)


      • sykiatri-
        ap kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. seksin.papitar, akateeminen loppututkintoni ja ns. kauniiden nettisaitille pääsy ovat objektiivisesti todistettavia tosiasioita ja olenkin miettinyt, olenko ihan vaan pelottava miehille. Lapsesta saakka olen kyllä yrittänyt esittää tyhmempää kuin olenkaan, etteivät ihmiset (sukupuolesta riippumatta siis) pelkäisi minua :) Enkä vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan.

        sykoloki: "Loppujen lopuksi miehistäkin vain vähemmistö toivoo pelkkää panosuhdetta, ja useimmat jotain muutakin. Ja jos mikään muu ei natsaa, tai mies ymmärtää, että sinä et halua muuta, vaikka natsaiskin, hän vetäytyy..." olisko noin? En tiedä. Ehkä mulla on vain käynyt huono tuuri miesten suhteen. Ihan seurusteluun saakka en tällä hetkellä olisi valmis, koska olen itse vasta eronnut. Tai tottakai alkaisin heti seurustelun, jos suuri molemminpuolinen ihastus jonkun kanssa syttyisi. Vaan enpä usko.

        Viitaten tuohon kommettiisi nimim. sykolokin kirjoitukseen: Totta helvetissä enemmistö miehistäkin haluaa enemmän kuin pelkän panosuhteen. Miten edes voit epäillä sitä? Epäilystäsi tulee mieleen, että onko sinulla kenties jonkinlaista katkeruutta miehiä kohtaan tai sitten jollain tapaa kylmähkö elämänasenne/arvot? Ja jos näin on, voiskohan tässä olla myös vastaus kysymykseesi...?


      • ap
        sykiatri- kirjoitti:

        Viitaten tuohon kommettiisi nimim. sykolokin kirjoitukseen: Totta helvetissä enemmistö miehistäkin haluaa enemmän kuin pelkän panosuhteen. Miten edes voit epäillä sitä? Epäilystäsi tulee mieleen, että onko sinulla kenties jonkinlaista katkeruutta miehiä kohtaan tai sitten jollain tapaa kylmähkö elämänasenne/arvot? Ja jos näin on, voiskohan tässä olla myös vastaus kysymykseesi...?

        "Totta helvetissä enemmistö miehistäkin haluaa enemmän kuin pelkän panosuhteen. Miten edes voit epäillä sitä?"

        Ei enemmistön mielipide mua kiinnosta, riittäisi että joku "ok " tyyppiä oleva yksi mies tahtoisi kanssani esim. seksisuhteen. Varsinaisen seurustelukumppanini taas pitäisi olla omalla (ei-kliseisellä, ei-"mr. big") mittapuullani ihan älyttömän laadukas, koska en ole valmis laskemaan rimaa "vain jotta olisi joku". Seurustelua en siis aktiivisesti etsi. Löytyy jos on löytyäkseen, sitäpaitsi olen vasta eronnut pitkästä parisuhteesta ja haluankin olla vähän aikaa sinkku.

        En ole katkera miehille vaan lapsuudenkodilleni. Kai multa puuttuu joku perusturvallisuus, joka saa mut aina olettamaan, että jos olen yhtään riippuvainen, minut pahoinpidellään henkisesti (onneksi ei ruumiillisesti sentään). Parasta olla se joka jättää tai torjuu ensin. Niin olen torjunutkin. Ikävä kyllä samalla olen tuominnut itseni lähes seksittömään elämään, vaikka sillä alalla mulla olisi sopivalle kumppanille hyvin paljon annettavaa..


      • kokeile nettiä
        ap kirjoitti:

        "Totta helvetissä enemmistö miehistäkin haluaa enemmän kuin pelkän panosuhteen. Miten edes voit epäillä sitä?"

        Ei enemmistön mielipide mua kiinnosta, riittäisi että joku "ok " tyyppiä oleva yksi mies tahtoisi kanssani esim. seksisuhteen. Varsinaisen seurustelukumppanini taas pitäisi olla omalla (ei-kliseisellä, ei-"mr. big") mittapuullani ihan älyttömän laadukas, koska en ole valmis laskemaan rimaa "vain jotta olisi joku". Seurustelua en siis aktiivisesti etsi. Löytyy jos on löytyäkseen, sitäpaitsi olen vasta eronnut pitkästä parisuhteesta ja haluankin olla vähän aikaa sinkku.

        En ole katkera miehille vaan lapsuudenkodilleni. Kai multa puuttuu joku perusturvallisuus, joka saa mut aina olettamaan, että jos olen yhtään riippuvainen, minut pahoinpidellään henkisesti (onneksi ei ruumiillisesti sentään). Parasta olla se joka jättää tai torjuu ensin. Niin olen torjunutkin. Ikävä kyllä samalla olen tuominnut itseni lähes seksittömään elämään, vaikka sillä alalla mulla olisi sopivalle kumppanille hyvin paljon annettavaa..

        No mut niinhän se menee, kuten sykiatri kirjoitti, että enemmistö miehistä haluaa "oikean" suhteen... Eli, jos haluat pelkkää seksiä, sun täytyy laajentaa otantaa, niin todennäköisyys, että löydät "pelimiehen", kasvaa. Tai sit pitää etsiä oikeista paikoista ;)


      • älykkö,
        kokeile nettiä kirjoitti:

        No mut niinhän se menee, kuten sykiatri kirjoitti, että enemmistö miehistä haluaa "oikean" suhteen... Eli, jos haluat pelkkää seksiä, sun täytyy laajentaa otantaa, niin todennäköisyys, että löydät "pelimiehen", kasvaa. Tai sit pitää etsiä oikeista paikoista ;)

        Joo. Kun likipitäen jokainen nainen saa aina halutessaan seksiä, niin kyllä aloittajan kaltaisen naisen saannin pitäisi olla taattua, kun ottaa hänen asuinpaikkansa huomioon. Mut jos on kerran kaunis ja fiksu, niin luonteessahan se vika silloin täytyy olla, jos miestä ei löydy....


      • ap
        älykkö, kirjoitti:

        Joo. Kun likipitäen jokainen nainen saa aina halutessaan seksiä, niin kyllä aloittajan kaltaisen naisen saannin pitäisi olla taattua, kun ottaa hänen asuinpaikkansa huomioon. Mut jos on kerran kaunis ja fiksu, niin luonteessahan se vika silloin täytyy olla, jos miestä ei löydy....

        ...seksiä, koska kenenkään naisen halut eivät säily kenen miehen tahansa kanssa! "Halutessaan"-ehto toteutuu livetilantessa harvoin, koska epäilyttävän miehen osoittama intressi sammuttaa naisen ehkä jo olemassaolevankin halun. Tämän tietää jokainen nainen ja tässä on sukupuolten välinen hyvin merkittävä ero :) Enkä tarkoita, että kaikki miehet kiihottuisivat jostakin tuksutyypistä vaan sitä, että miehet eivät ole kertaluonteiseen seksiin huolimiensa naisten suhteen läheskään yhtä kranttuja kuin naiset miesten. Pitempiä suhteita varten kummallakin sukupuolella on tiukemmat kriteerit.

        Luonteeseeni ovat kommentoijat puuttuneet täällä, koska mulla on "outo tarve korostaa kauneuttani ja älyäni" tjsp. Täällä kun emme näe toisiamme emmekä pääse face2face-keskustelemaan, niin livetilantessa heti ilmi tulevat asiat pitää täällä kirjoittaa. Jos ne ärsyttävät kirjoitettuna, ei voi mitään. Mutta kuten aiemmin sanoin: "En vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan."

        Alan yhä enemmän kallistua sille kannalle, että mulla on miesten suhteen ollut huono tuuri ja olen monista syistä (joita kaikkia en välttämättä edes tiedosta) rakentanut ympärilleni suojamuurin. Enk muuten omista nallea enkä dildoa, toisin kuin alempana joku jamppa väittää.ä


      • älykkö,
        ap kirjoitti:

        ...seksiä, koska kenenkään naisen halut eivät säily kenen miehen tahansa kanssa! "Halutessaan"-ehto toteutuu livetilantessa harvoin, koska epäilyttävän miehen osoittama intressi sammuttaa naisen ehkä jo olemassaolevankin halun. Tämän tietää jokainen nainen ja tässä on sukupuolten välinen hyvin merkittävä ero :) Enkä tarkoita, että kaikki miehet kiihottuisivat jostakin tuksutyypistä vaan sitä, että miehet eivät ole kertaluonteiseen seksiin huolimiensa naisten suhteen läheskään yhtä kranttuja kuin naiset miesten. Pitempiä suhteita varten kummallakin sukupuolella on tiukemmat kriteerit.

        Luonteeseeni ovat kommentoijat puuttuneet täällä, koska mulla on "outo tarve korostaa kauneuttani ja älyäni" tjsp. Täällä kun emme näe toisiamme emmekä pääse face2face-keskustelemaan, niin livetilantessa heti ilmi tulevat asiat pitää täällä kirjoittaa. Jos ne ärsyttävät kirjoitettuna, ei voi mitään. Mutta kuten aiemmin sanoin: "En vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan."

        Alan yhä enemmän kallistua sille kannalle, että mulla on miesten suhteen ollut huono tuuri ja olen monista syistä (joita kaikkia en välttämättä edes tiedosta) rakentanut ympärilleni suojamuurin. Enk muuten omista nallea enkä dildoa, toisin kuin alempana joku jamppa väittää.ä

        En tarkoittanut, että mielestäni luoneteessasi olisi välttämättä mitään vikaa, koska enhän tunne sinua henk.kohtaisesti, joten en tietenkään pysty sitä arvioimaankaan. Luotin siihen, että olet objektiivisesti arvioinut älyäsi ja kauneuttasi, joten mielestäni vain tuo vaihtoehto jäi jäljelle. Mielestäni et ota sellaista mahdollisuutta huomioonkaan, että miehet karttavat sinua juuri luonteesi vuoksi, vaan oletat, että kaunis ja älykäs nainen automaattisesti kiinnostaisi miehiä. Todennäköisesti asia on juuri noin, kuten kirjoitit, että tilanteesi johtuu osittain huonosta tuurista, osittain rakentamasti suojamuurista.


      • jor ma
        ap kirjoitti:

        ...seksiä, koska kenenkään naisen halut eivät säily kenen miehen tahansa kanssa! "Halutessaan"-ehto toteutuu livetilantessa harvoin, koska epäilyttävän miehen osoittama intressi sammuttaa naisen ehkä jo olemassaolevankin halun. Tämän tietää jokainen nainen ja tässä on sukupuolten välinen hyvin merkittävä ero :) Enkä tarkoita, että kaikki miehet kiihottuisivat jostakin tuksutyypistä vaan sitä, että miehet eivät ole kertaluonteiseen seksiin huolimiensa naisten suhteen läheskään yhtä kranttuja kuin naiset miesten. Pitempiä suhteita varten kummallakin sukupuolella on tiukemmat kriteerit.

        Luonteeseeni ovat kommentoijat puuttuneet täällä, koska mulla on "outo tarve korostaa kauneuttani ja älyäni" tjsp. Täällä kun emme näe toisiamme emmekä pääse face2face-keskustelemaan, niin livetilantessa heti ilmi tulevat asiat pitää täällä kirjoittaa. Jos ne ärsyttävät kirjoitettuna, ei voi mitään. Mutta kuten aiemmin sanoin: "En vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan."

        Alan yhä enemmän kallistua sille kannalle, että mulla on miesten suhteen ollut huono tuuri ja olen monista syistä (joita kaikkia en välttämättä edes tiedosta) rakentanut ympärilleni suojamuurin. Enk muuten omista nallea enkä dildoa, toisin kuin alempana joku jamppa väittää.ä

        Parista asiasta olen hieman eri mieltä: Ensinnäkin väittäisin kyllä, että pääkaupunkiseudulla liki jokainen nainen TODELLAKIN saa halutessaan seksiä melkein milloin vain. Kysymyshän onkin siitä, että sinä et halua seksiä kenen kanssa tahansa, mutta, halutessasi kyllä saisit. Tuossa äkykön kirjoituksessahan sanalla halu ei nähdäkseni tarkoiteta seksuaalista halua, vaan sitä, että seksiä kyllä saa, jos tahtoo saada.

        Lisäksi olen havainnut, että naisten kriteerit sille, keitä he huolivat kertaluonteiseen seksiin ovat vähintään yhtä löyhät kuin miesten - kenties vieläkin löyhemmät. Sen sijaan naisilla on pitkäaikaiselle kumppanille huomattavasti miehiä tiukemmat vaatimukset. Tämä tosin vain omien havaintojen perusteella, että tästä ei välttämättä voi vetää tilastollisia johtopäätöksiä, koska puhutaan kuitenkin vain muutamista kymmenistä ihmisistä.


      • satunnainen.
        jor ma kirjoitti:

        Parista asiasta olen hieman eri mieltä: Ensinnäkin väittäisin kyllä, että pääkaupunkiseudulla liki jokainen nainen TODELLAKIN saa halutessaan seksiä melkein milloin vain. Kysymyshän onkin siitä, että sinä et halua seksiä kenen kanssa tahansa, mutta, halutessasi kyllä saisit. Tuossa äkykön kirjoituksessahan sanalla halu ei nähdäkseni tarkoiteta seksuaalista halua, vaan sitä, että seksiä kyllä saa, jos tahtoo saada.

        Lisäksi olen havainnut, että naisten kriteerit sille, keitä he huolivat kertaluonteiseen seksiin ovat vähintään yhtä löyhät kuin miesten - kenties vieläkin löyhemmät. Sen sijaan naisilla on pitkäaikaiselle kumppanille huomattavasti miehiä tiukemmat vaatimukset. Tämä tosin vain omien havaintojen perusteella, että tästä ei välttämättä voi vetää tilastollisia johtopäätöksiä, koska puhutaan kuitenkin vain muutamista kymmenistä ihmisistä.

        Joo, olen samaa mieltä: satunnaisissa suhteissa naisten kriteerit eivät ole välttämättä edes niin tiukat kuin miesten - varsinkaan, jos alkoholilla on osuutta asian, kun taas "oikeaan" suhteeseen naisilla on paljon miehiä tiukemmat vaatimukset.


      • No ei todellakaan
        sykiatri- kirjoitti:

        Viitaten tuohon kommettiisi nimim. sykolokin kirjoitukseen: Totta helvetissä enemmistö miehistäkin haluaa enemmän kuin pelkän panosuhteen. Miten edes voit epäillä sitä? Epäilystäsi tulee mieleen, että onko sinulla kenties jonkinlaista katkeruutta miehiä kohtaan tai sitten jollain tapaa kylmähkö elämänasenne/arvot? Ja jos näin on, voiskohan tässä olla myös vastaus kysymykseesi...?

        halua! Kukaan mies ei halua parisuhdetta, mutta ovat siihen kuitenkin valmiita, koska muuten ei saa pillua ilmaiseksi. Jos valtio tarjoaisi ilmaiset huorat kaikille miehille plus kodinhoitajan myös, niin kaksi viikkoa sen jälkeen, kun tuo vaihtoehto olisi tullut mahdolliseksi, ei olisi yhtä ainoaa heterosuhdetta enää olemassa! Ei millään pahalla "sykiatri-", mutta jos oikeasti olet niin naiivi, että uskot tuohon mitä sanoit, niin etsipäs apua valkotakkisilta sediltä...


      • ap kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. seksin.papitar, akateeminen loppututkintoni ja ns. kauniiden nettisaitille pääsy ovat objektiivisesti todistettavia tosiasioita ja olenkin miettinyt, olenko ihan vaan pelottava miehille. Lapsesta saakka olen kyllä yrittänyt esittää tyhmempää kuin olenkaan, etteivät ihmiset (sukupuolesta riippumatta siis) pelkäisi minua :) Enkä vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan.

        sykoloki: "Loppujen lopuksi miehistäkin vain vähemmistö toivoo pelkkää panosuhdetta, ja useimmat jotain muutakin. Ja jos mikään muu ei natsaa, tai mies ymmärtää, että sinä et halua muuta, vaikka natsaiskin, hän vetäytyy..." olisko noin? En tiedä. Ehkä mulla on vain käynyt huono tuuri miesten suhteen. Ihan seurusteluun saakka en tällä hetkellä olisi valmis, koska olen itse vasta eronnut. Tai tottakai alkaisin heti seurustelun, jos suuri molemminpuolinen ihastus jonkun kanssa syttyisi. Vaan enpä usko.

        Ehkä ap ongelma on, että etsit liian nuoria panokavereita ja he kiinnostuvat ennemmin tai myöhemmin mieluummin oman ikäisistään tai nuoremmista naisista.
        Ei sillä ole merkitystä oletko maailman kaunein tai lukenut vaikka parikin akateemista loppututkintoa. Se merkitsee miten olet sinut itsesi kanssa niin seksissä kuin muutenkin.
        Panosuhde ei monellekkaan miehelle riitä, onhan se mukavaa kun on tunteitakin mukana vaikka ei parisuhdetta synnykkään.


      • ap kirjoitti:

        ...seksiä, koska kenenkään naisen halut eivät säily kenen miehen tahansa kanssa! "Halutessaan"-ehto toteutuu livetilantessa harvoin, koska epäilyttävän miehen osoittama intressi sammuttaa naisen ehkä jo olemassaolevankin halun. Tämän tietää jokainen nainen ja tässä on sukupuolten välinen hyvin merkittävä ero :) Enkä tarkoita, että kaikki miehet kiihottuisivat jostakin tuksutyypistä vaan sitä, että miehet eivät ole kertaluonteiseen seksiin huolimiensa naisten suhteen läheskään yhtä kranttuja kuin naiset miesten. Pitempiä suhteita varten kummallakin sukupuolella on tiukemmat kriteerit.

        Luonteeseeni ovat kommentoijat puuttuneet täällä, koska mulla on "outo tarve korostaa kauneuttani ja älyäni" tjsp. Täällä kun emme näe toisiamme emmekä pääse face2face-keskustelemaan, niin livetilantessa heti ilmi tulevat asiat pitää täällä kirjoittaa. Jos ne ärsyttävät kirjoitettuna, ei voi mitään. Mutta kuten aiemmin sanoin: "En vietä vapaa-aikaani enimmäkseen meikki- ja vaateshoppaamassa. Ei itse asiassa tule meikkailtua juurikaan."

        Alan yhä enemmän kallistua sille kannalle, että mulla on miesten suhteen ollut huono tuuri ja olen monista syistä (joita kaikkia en välttämättä edes tiedosta) rakentanut ympärilleni suojamuurin. Enk muuten omista nallea enkä dildoa, toisin kuin alempana joku jamppa väittää.ä

        kirjoittamasi kuvaa sinua hyvin.
        Kuten totesit niin painotat koko ajan kuinka hyvännäköinen ja älykäs olet sekä millaisia vaatimuksia asetat mieheen niin puutteessa saat tuolla mentaliteetilla olla pitkään.


    • 09oiuyjgtfr

      Äh, nää on niin subjektiivisia juttuja. Mäkin voisin sanoa, että juuri kukaan niin paljon kehuja seksitaidoista saanut mies ei ole harrastanut seksiä niin vähän kuin mä ;)

    • olet :D

      Miksi tuo kaikki vaiva ja sitten lopuksi "kaikki on paskaa ja sä "vitsikäs" pelimies, joka nyt ajattelet tyrkyttäytyä mulle: älä tee sitä!"

      Parasta "seuraa" sinulle taitaakin olla se vanha nallesi ja anttilasta tilattu pinkki hieromsauva.
      Hyvää loppuelämää nirppanokalle, sille "yliopistollisen loppututkintokin" hankkineelle :D

      Jostain syystä ei kiinnostaisikaan olla seurassasi, vaikka en se pelimies olekaan.
      Naiset, nykyajan sellaiset, ovat inhottavia.

    • fakiiri99

      Olipa outo kommentti liian märkä pillu.itse olisin paljon enemmän huolissani liian kuivasta.Käsittääkseni pillu ei voi olla koskaan liian märkä:D Itseäni ainakin kiihottaa,kun huomaan naisen kosteuden.Taitaa olla surkeinpia tekosyitä,mitä voi antaa.Neuvoa on hankala antaa,kun ei se omakaan seksielämä niin loistavasti mene.Taidan tyytyä vaan liian helppoihin,vaikka heti tiedän ettei siitä tule mitään.Monta kertaa ajatellut etsiväni erillaista mitä normaalisti,joku jota viitsii tavata usein.

      • Ihan todellinen...

        ongelma, tuo liika kostuminen, ainakin mulle. Joudun aina sängyssä ajattelemaan vaikka mitä iljettävää, etten kiihotu ja että miehellä säilyy edes jonkinlainen "pito". Enkä varmaan ole ainoa nainen, jolla sama juttu...


    • ..........

      Sori vaan, mutta yleensä naiset, jotka itse pitävät itseään kauniina ja joiden mielestä heidän oma ulkonäkönsä on tärkeä asia, eivät nyt vaan ole kovin haluttavia. Mieluummin sitä haluaa viereensä vain jonkun lämpimän ja pehmeän. Ei se haittaa vaikkei nyt niin missi olisikaan. Luonne ja kokonaisolemus painavat kuitenkin enemmän, etenkin jos haluaa pitempää suhdetta.

      Satsaa vaikka huumoriin. Huumori olisi tehokasta, mutta kieltämättä se voi monelle olla vaikeinta.

      Tai kuvittele itsesi miesseurassa kehrääväksi kissaksi.

      • ap

        ...ehtinyt käydä lukemassa vastauksia taikka selibaattiani purkaa, mutta en itse haluaisikaan miestä, jonka tavoitteet ovat "mieluummin sitä haluaa viereensä vain jonkun lämpimän ja pehmeän." Naisena sitäpaitsi haluan jonkun lämpimän ja kovan enimmäkseen muualle kuin vain "viereeni" :D

        Ei ole helppoa olla pitkä, vikkelä, suomalaiseksi erityisen vilkassanainen, keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostunut JOS vastapuoli on ok ja olla lisäksi (sanotaan nyt vaikka) beautifulpeople'n jäsen. Kyllä mä uskon, että jotkut kiinnostavatkin miehet pelkää ja tahtoo "viereensä" sen "lämpimän ja pehmeän". Tylsäää.


      • ap
        ap kirjoitti:

        ...ehtinyt käydä lukemassa vastauksia taikka selibaattiani purkaa, mutta en itse haluaisikaan miestä, jonka tavoitteet ovat "mieluummin sitä haluaa viereensä vain jonkun lämpimän ja pehmeän." Naisena sitäpaitsi haluan jonkun lämpimän ja kovan enimmäkseen muualle kuin vain "viereeni" :D

        Ei ole helppoa olla pitkä, vikkelä, suomalaiseksi erityisen vilkassanainen, keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostunut JOS vastapuoli on ok ja olla lisäksi (sanotaan nyt vaikka) beautifulpeople'n jäsen. Kyllä mä uskon, että jotkut kiinnostavatkin miehet pelkää ja tahtoo "viereensä" sen "lämpimän ja pehmeän". Tylsäää.

        ja sen chat-toiminnon, eräs kahden yön tuttava sinkkumies alkoi chatata mulle viime perjantaina. Sovittiin että palataan asiaan sunnuntaina, hän tuli kylään ja kuukauden selibaattini päättyi :) olen tyytyväinen varsinkin, kun hän lähtiessään sanoi että voitais ehkä ottaa uusiks "joskus". Ei mä eikä hän vaikuteta miltään maailman ihmisrakkaimmilta hanipööihmisiltä, mutta jospa se kaipaamani fb-suhde tästä voisi kehittyä. (niitä kahta aiempaa kännipanoa en laske "suhteeksi" todellakaan :D


      • rexsaurus
        ap kirjoitti:

        ...ehtinyt käydä lukemassa vastauksia taikka selibaattiani purkaa, mutta en itse haluaisikaan miestä, jonka tavoitteet ovat "mieluummin sitä haluaa viereensä vain jonkun lämpimän ja pehmeän." Naisena sitäpaitsi haluan jonkun lämpimän ja kovan enimmäkseen muualle kuin vain "viereeni" :D

        Ei ole helppoa olla pitkä, vikkelä, suomalaiseksi erityisen vilkassanainen, keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostunut JOS vastapuoli on ok ja olla lisäksi (sanotaan nyt vaikka) beautifulpeople'n jäsen. Kyllä mä uskon, että jotkut kiinnostavatkin miehet pelkää ja tahtoo "viereensä" sen "lämpimän ja pehmeän". Tylsäää.

        "Ei ole helppoa olla pitkä, vikkelä, suomalaiseksi erityisen vilkassanainen, keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostunut JOS vastapuoli on ok ja olla lisäksi (sanotaan nyt vaikka) beautifulpeople'n jäsen."

        :D voi voi voi voi


      • e4e
        ap kirjoitti:

        ...ehtinyt käydä lukemassa vastauksia taikka selibaattiani purkaa, mutta en itse haluaisikaan miestä, jonka tavoitteet ovat "mieluummin sitä haluaa viereensä vain jonkun lämpimän ja pehmeän." Naisena sitäpaitsi haluan jonkun lämpimän ja kovan enimmäkseen muualle kuin vain "viereeni" :D

        Ei ole helppoa olla pitkä, vikkelä, suomalaiseksi erityisen vilkassanainen, keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostunut JOS vastapuoli on ok ja olla lisäksi (sanotaan nyt vaikka) beautifulpeople'n jäsen. Kyllä mä uskon, että jotkut kiinnostavatkin miehet pelkää ja tahtoo "viereensä" sen "lämpimän ja pehmeän". Tylsäää.

        Siis mistä IHMEESTÄ olet saanut päähäsi olevasi fiksu?! Tuohan on kuin jotain yläasteikäisen kirjoittamaa juttua. Taitaa olla provo.


      • Elena_
        e4e kirjoitti:

        Siis mistä IHMEESTÄ olet saanut päähäsi olevasi fiksu?! Tuohan on kuin jotain yläasteikäisen kirjoittamaa juttua. Taitaa olla provo.

        Olen itsekin tämän beautifulpeople:n jäsen netissä. Ihan tavallisenkin näköisiä tyyppejä siellä on. Lisäksi tekstistä silmiini paistaa se, että olet suht iäkäs (et vanha) mutta kirjoitat asioista, joita monet ajattelevat parikymppisenä. Sinulla vaikuttaa olevan jokin kummallinen "maailma on kylmä paikka, jossa parinetsintä perustuu ihmisen valuutta-arvoon". Totta kai kauneus on hyvästä, mutta kun kauneus on myös suht tavallista. Noin 10% ihmisistä, naisista, on kauniita. Ja monilla voi olla paremmat luonteet kuin sinulla. Ihan oikeasti, epäilen että kukaan mies arvostaa naista, joka ei ole lämmin ja hyväsydäminen; enkä tarkoita tällä mitään pullamummoa. Kauniitkin naiset voivat olla sellaisia. Luot itse ympärillesi kummallisen saalistusefektin, jossa ihmistä arvotetaan hänen kuvitellun arvonsa mukaan markkinoilla, jotka eivät todellakaan oikeasti perustu näihin kylmiin faktoihin, missä nainen on kaunis nukke ja korkeasti kouluttautunut niin kaikki pelaa.

        - Terveisin 30v., akateemisesti kouluttaunut, yhden lapsen äiti, naimisissa, 165cm ja 48 kiloa.


      • ap
        Elena_ kirjoitti:

        Olen itsekin tämän beautifulpeople:n jäsen netissä. Ihan tavallisenkin näköisiä tyyppejä siellä on. Lisäksi tekstistä silmiini paistaa se, että olet suht iäkäs (et vanha) mutta kirjoitat asioista, joita monet ajattelevat parikymppisenä. Sinulla vaikuttaa olevan jokin kummallinen "maailma on kylmä paikka, jossa parinetsintä perustuu ihmisen valuutta-arvoon". Totta kai kauneus on hyvästä, mutta kun kauneus on myös suht tavallista. Noin 10% ihmisistä, naisista, on kauniita. Ja monilla voi olla paremmat luonteet kuin sinulla. Ihan oikeasti, epäilen että kukaan mies arvostaa naista, joka ei ole lämmin ja hyväsydäminen; enkä tarkoita tällä mitään pullamummoa. Kauniitkin naiset voivat olla sellaisia. Luot itse ympärillesi kummallisen saalistusefektin, jossa ihmistä arvotetaan hänen kuvitellun arvonsa mukaan markkinoilla, jotka eivät todellakaan oikeasti perustu näihin kylmiin faktoihin, missä nainen on kaunis nukke ja korkeasti kouluttautunut niin kaikki pelaa.

        - Terveisin 30v., akateemisesti kouluttaunut, yhden lapsen äiti, naimisissa, 165cm ja 48 kiloa.

        Olen täällä aiemminkin sanonut kaipaavani vakituista seksi- ENKÄ niinkään parisuhdeseuraa. Vakituisen seksihaun ensiaskeleissa ulkonäöllä on erittäin suuri merkitys ja väitän, että jonkin tason fiksuudellakin. Tarvitaan kärsivällisyyttä ja tarkkaavaisuutta, että vaikuttaa sopivan muttei liian vaikeasti saatavalta jne. Akateemisuudella viittasin lähinnä keskustelukykyihin puolin ja toisin ja siinä kohtaa taisin ilmaista itseäni liian epäselvästi. Pahoittelut siitä. (Yhden yön jutuissa ei tarvitse osata paljon puhua, mutta niitä en haluaisi harrastaa.)

        Tottakai ymmärrän, että jos ihan parisuhdetta halutaan, luonneasiat tulevat tärkeämmiksi. Tiedän omasta kokemuksesta katkeran hyvin, että selibaatti kuuluu myös parisuhteeseen :/ Kokonaan toinen asia on, kuinka pätevästi itse osaisin omaa luonnettani arvioida, tuskin osaisin, ja siksi keskityin enemmän noihin mitattavissa oleviin seikkoihin (pituus, paino, koulutus).

        Kirjoittelin muuten beautifulpeoplen kautta minut bonganneelle miehelle, joka itsekin on jäsen. Uudemmissa facebook-kuvissaan hän onkin lyhyehkö, hiuksia kammattu alkavan kaljun yli ja hänellä on isommat rinnat kuin minulla (mulle manboobsit on seksuaalinen dealbreaker, oli se miten pinnallista vaan). Aiemmin tällä viikolla käytiin syömässä ja livenä hän oli aivan mahtavaa juttuseuraa! Ympärillemme syntyi ihan sellainen ilon aura, ja aion todellakin tavata häntä jatkossakin. Hän sanoo tarvitsevansa sisustusapua uuteen kotiinsa.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe